Nauja tvarka Vilniaus žieduose sukėlė visišką sumaištį: 5 dalykai, kuriuos būtina žinoti, norint išvengti avarijų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Pjovėjas 2016-08-11 09:39
Kiek pačiam teko praktiškai susidurt su eismo tvarkos pakeitimais, didžiausia sumaištis kyla ne dėl naujos tvarkos o dėl "autopiloto", veikiančio daugumos vairuotojų galvose Prisipažinkit: juk dažniausiai savo pastoviuose maršrutuose važiuojat "iš atminties". Ir kai persiorientuojama viskas būna tvarkoje.
mobilunkas 2016-08-11 09:47
as tai nesuprantu kodel zieduose, kuriuose pilna vietos pirmas nusukimas ijungtas i zieda , o ne paliktas atskirai, taip juk butu ziedas nukraunamas 30 proc. ir pralaidumas ziedo automatiskai padidetu apie trecdaliu. tada liktu 2 juostos kitiems isvaziavimams. O investicijos tam minimalios- vieno sviesoforo kaina max. jei vietos ziede yr tai isvis tik zymejimo kaina beveik
Pasaka 2016-08-11 09:57
Svarbiausia kad niekas nieko neatsakys uz inesta sumaisti. Kaip ir nieko naujo. Ankstesni priimti sprendimai del ziedu pravaziavimo galiojo daug metu ir buvo logiski. Kyla klausimas jei galiu pirma juosta pasirinkti antra isvaziavima o kas irodines kad pasirinkau trecia ar ketvirta isvaziavima ar aplamai suku rata aplink nesuprasdamas situacijos. Regionuose megsta ir vairuotojus paaukleti. Koks regionas be vienpusio eismo. Butinai priima pakeitimus kad parodytu kad dirba. Irengia zenklus naujai ir gaudo visus. Bet tam nebuvo jokios priežasties, srautas nepadidejo nei pamazejo. po pusmecio ar metu vel panaikina. Nu ka kenciam visi nuo valdzios dykaduoniavimo ir valdininku didejimo.
Creatium 2016-08-11 10:24
Anksčiau buvusiose ir daug kur galiojančiose žiedų tvarkose yra labai daug susikirtimų ir avaringų situacijų. Pavyzdžiui, pirma juosta leidžiama važiuoti viešajam transportui toliau nei pirmas išsukimas. Tuo dažnai naudojasi ir ženklų nepažįstantys vairuotojai. Taip pat iš trečios juostos niekur sukti negalima, reikia persirikiuoti. Tai yra konfliktinės situacijos. Dabartinė nauja turbo-žiedų tvarka yra išskirtinė tuo, jog žiede tau nereikia niekur rikiuotis ir dar prieš žiedą užsiimi tau reikalingą juostą. Konfliktinių situacijų skaičius sumažinamas iki minimalaus. Pačiame žiede jų faktiškai, tik ties įvažiavimais srautų susikirtimai yra (kai įvažiuojantis į žiedą pvz. nepraleidžia žiedu važiuojančio). Aš prieš keletą dienų irgi pirmą kartą važiavau. Kadangi žinojau iš anksto, kad tvarka pakeista, tai stebėjau ženklus iš anksto. Ir nors buvo keista pirmą kartą važiuojant, tačiau nepasimečiau ir sėkmingai pravažiavau.
kestutisz 2016-08-11 10:41
Iš schemos matau vieną atliktą didžiulį darbą - atsirado papildomi ženklai iš anksto prieš patį žiedą ir dabar jau galima susiplanuoti trajektoriją iš anksto? Anksčiau turėdavai arba žinoti kokie ten ženklai, arba ties išvažiavimu iš žiedo ir sužinai - galima ten važiuoti tiesiai ar ne. Šiaip aš už tai, kad tvarką keistų nuolat, kad liaudis nepriprastų. Į ženklus paprastai niekas nežiūri, perdarius važiavimo tvarką kokioje sankryžoje dar bet kelias savaites baisu važiuoti pagal ženklus :)
Evil Goku 2016-08-11 11:55
, daug papraščiau, kai iš anksto pasirenki juostą žiede, ir nepersirikiuodamas gali išvažiuoti bekuriame išvažiavime.
geziokas 2016-08-11 14:35
Papaišyk kaip labirinte ir pamatysi, jog pagal ženklus norėdamas išvažiuoti iš žiedo nereikės nė sykio persirikiuoti. Šv. Petro ir Povilo bažnyčios žiede pasirinkdamas antrąją juostą, visą laiką galėsi apsukti ratą ir išvažiuoti į ketvirtą išvažiavimą. O jei suki ratą nesuprasdamas, kas vyksta, gal geriau visai nesirodyk gatvėse
Sigitas.lk 2016-08-12 15:52
O tai jei antra juosta vaziuosi visa rata (noresi nuvaziuoti ten kur atvaziavai), tai kaip reiks is antros juostos issukti kad kazkas tau is pirmos juostos vaziuojantis tiesiai neatsitrenktu i sona?