Lietuviai dažnai nė nesupranta, kam iš tikro skirta greitėjimo ir lėtėjimo juosta: kaip iš tikro jose reikėtų elgtis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

SaMaras 2018-01-25 08:50
Situaciją reikia vertinti kiekvieną kartą individualiai, kartais įsikirsdamas kiek anksčiau, galbūt truputėlį sutrukdysi automobilį, prieš kurį įvažiavai, bet sustojęs greitėjimo juostos gale ir nuo nulio bandydamas įlyst, greičiausiai, trukdysi labiau. Dažnai magistralėje pakanka persirikiuoti į antrą juostą ir visiems būna gerai. "Supykdyti vairuotojai gali pasielgti ne pagal Kelių eismo taisykles" o čia tai jau jų bėdos. Šiap tokiems kurie specialiai elgiasi ne pagal KET kelyje ne vieta. Ir ko straipsnyje pasigedau, tai paminėjimo, kad jei yra greitėjimo lėtėjimo juosta ja važiuoti yra būtina, jei paprastai nekyla klausimų, tai kur yra apsisukimai, kur reikia kirsti kelią ir greitėjimo juosta yra.. labai dažnas variantas, kaip apsisukę pasilieka pirmoje juostoje o ne greitėjimo juostoje.
HDi 2018-01-25 09:59
Šiaip žiauriai man patinka kad regitra pradėjo leisti tokius straipsniukus. Dėl greitėjimo juostų tai aš dažnai nesuprantu, aš kai mokiausi vairuoti tai man instruktorius ir visad sakydavo, kad "energingiau, energingiau!" O kartais kai pasižiūri tai atrodo tikrai turinti smarvės mašina bet vos velkasi tom greitėjimo juostom ir neišnaudoja progos įsilieti...
Galonas 2018-01-25 13:48
Toks straipsnis, o gale sumaltas kažkos š.., ko norėjau tai paaiškinimo kada man šalutinis,o kada pagrindinis. Man asmeniškai nelabai aišku kada kam pirmumas, kur daugiausiai žmonės ir klysta, nes realiai tai daug kas galvoja, kad jei važiuoja į letėjimo juostą iš pagrindinio, tai jiem ir pirmumas, o realiai pagal taisykles tai pagrindinio/šalutinio kelio ženklais nepažymėtoje greitėjimo/letėjimo juosotoje pagrindinis kelias sprendžiamas dešinės rankos taisykle, tai tie kas greitėja turi pirmumo teisę. Čia viskas aišku, o kaip būna su tokias atvejais, kad greitėjimas šalutiniu pažymėtas, o pagrindinis kelias niekaip, tai aš letėdamas galvoju, kad mano šalutinis, greitėjantis irgi ir abu vos nesustoja kol sutaria kuris pirmiau, lygiai taip pat nervuoja ir mesteliuose žymimos tik šalutiniu ženklu sankryžos, važiuoji pagrindiniu ir bijai, kad sekanti sankryža bus lygereikšmė, nors tokios turbūt tik kaimuose būna.
dzintonic 2018-01-25 15:20
Jus Italijoj dar nevazinejot... Leki su fura 80-90 km/h ir pries pat nosi ilenda italas vaziuodamas 40km/h ir kirsdamas istisine juosta..
FtBall 2018-01-25 15:31
Visiškai netiesa. Jei keiti eismo juostą, neturi pirmumo prieš tą, kuris joje jau yra, nebent koks nors išskirtinis atvejis ir ženklai kitaip rodo, bet abejoju, ar kur nors taip yra. Dažna praktiškai sutinkama klaida - kai esi pirmoje juostoje ir nori patekti į letėjimo juostą ir joje kažkas jau yra, NETURI pirmumo, nes čia jau galioja dešinės rankos taisyklė. Praktiškai taip, kaip tu parašei galioja TIK TUO ATVEJU, jei ABU vairuotojai keičia eismo juostas.
Evil Goku 2018-01-25 17:41
Tikrai truputi nervina tie, kurie įvažiavę į greitėjimo juostą, vos juda ir laukia kol ištuštės kelias, arba debiliškai užkerta kitiems kelią. Įvažiuoji į greitėjimo juosta, kuo greičiau pagreitėji iki srauto greičio ir ramiai persirikiuoji.
FtBall 2018-01-25 18:46
Beveik tiek pat erzina ir tie, kurie magistralėj paskutinį kilometrą važiuoja 70km/h
HDi 2018-01-25 21:24
Kai važiuoja paskutinį kilometrą 70 tai dzin, kai iškiša nelabai pagreitėję iš greitėjimo juostos tai dar ir pusė velnio, jei nėra tas greičių skirtumas milžiniškas, bet kai važiuoji paskui kažką greitėjimo juostoj, o jis nesibėgėja, ir galop arba sustoja, arba pačiam tenka sustot, vat tokie man tai nesuprantami. O šiaip su amžiumi mečiau nervuotis dėl kitų eismo dalyvių, realiai px man.
KęstutisPe 2018-01-27 02:11
Gal ir gerai, kad skelbia tokius siuzetus. Tik keista, kad turincius vairuotojo teises reikia mokint kaip reikia vaziuot. Kaip tada issilaike teises jei nezino kaip vaziuot?
FtBall 2018-01-28 16:55
Pigiau ir paprasčiau taip yra, nei investuoti į kokybišką patikrą, mokėti didesnius atlyginimus(kad kyšių neimtų). Pavyzdžiui - avaringas kelio ruožas. Sprendimo variantai: a) analizė, kodėl avarijos įvyksta, kelio rekonstravimas, greitėjimo/letėjimo juostos ar dar kas nors... b) pastatyt ženklą su juodu tašku. Kaip manai, kuris pigesnis?
apvalus 2018-01-28 17:18
Juodas taskas, tai smulkme. Geriau det greiti ribojanti zenkla. Pvz. 90->70. Pigu (net ir uzsidirbti galima) ir greitas efektas.