Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2018-06-01 11:50
Susitaupo visi 60ct per 100km, 6€ per 1000 km, važiuoji kaip mulkis visiems už tavęs trukdai nes nesugebi įsibėgėti nuo šviesoforo, didini kamščius ir tas sutaupytas 0,5 l kitiems eismo dalyviams kainuoja 10 kartų daugiau kuro bendrai paėmus. Aš nelabai suprantu kuom blogai staigiau įsibėgėti, nes tas trunka kelias sekundes ir paskui jungti aukštesnę pavarą praleidus vieną ar net dvi pavaras tarpe ir kruizinti pastoviu greičiu su visu srautu. Visada važiuoju ir dinamiškai ir ekonomiškai. Sutinku tik dėl to, kad norint taupyti kurą nereikia važiuoti kaip neurotikui prisispaudus per metrą nuo priekinės mašinos pastoviai maigant stabdžių ir gazo pedalus. Dar man kvailai atrodo kaikurių vairuotojų "myžčiojimai" į priekį po 5-10 cm degant raudonam šviesoforo signalui.
O tie automatinių dėžių eco rėžimai tiesus kelias greičiau pribaigti variklius sąnkabas ir dėžes. Sutaupoma keli centai, o remontas keli šimtai kainuoja.
Skywalker 2018-06-01 14:31
Manyčiau dėl ekonomijos, tai reik važiuoti su srautu ir kuo rečiau stengtis spausti stabdį... numatant kliūtis priešais lėtėti variklio pagalba.
mindaugas.vaitiekūnas 2018-06-01 15:05
Taip pat reikėtų išlyginti visus kelius, užtaisyti duobes ir be abejo pašalinti visus greičio slopinimo kalnelius: greitis turi būti slopinamas pastačius greičio ribojimo ženklą, o ne priverstinai (laužant auto). Taip pat magistraliniuose keliuose šalia kelio supilti kalvas, prisodinti medžių ar kitomis priemonėmis slopinti šoninį vėją.
FtBall 2018-06-01 17:05
Ekonomiškiausia yra išvis nevažiuoti. Į darbą nemažai žmonių gali važiuoti dviračiu, bet vistiek renkasi važiuoti automobiliu (taip, taip, visi jūs su krūvom vaikų, kuriuos į darželius reikia išvežiot, ir visiems jums darbas už 50km (Vilniaus ribose))
Antra pagal ekonomiškumą sprendimas yra kelionės planavimas. Man visiškai nesuvokiamas sprendimas yra dirbant laisvu grafiku, darbą baigti 17val ir važiuoti namo per kamščius. Kai pats važiuodavau į darbą automobiliu, tai važiuodavau arba 10val, arba 7val.
bahuriux 2018-06-02 21:44
Važuočau su dviračiu tik 5 km iki darbo, bet tiesiog didinčiau riziką būti nukaltam mašinos, nes Klaipėda, o ypač aplinkiniai priemiesčiai yra visiškai nepritaikyti dviračiams. Jei kas nesupratot mano minties dėl rizikos tai čia iš šitos serijos.
https://www.youtube.com/watch?v=w-CK8VxMz9g
FtBall 2018-06-04 09:40
Labai daug žmonių ir keliauja mažiau nei 5km.
Neradau tikslios info, bet bandau remtis Anglijos pavyzdžiu.
Anglijoje 1991 metais 52% žmonių keliavo <5km, 2001 - 46%, 2011 - 43%. Tarkim, ir Lietuvoje panaši situacija.
https://www.telegraph.co.uk/news/uknews ... efore.html
O dėl prastos infrastruktūros tai gaunasi užburtas ratas. Infrastruktūra nekūriama, nes niekas nevažiuoja dviračiais. Dviračiais nevažiuoja, nes nėra infrastruktūros.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dvi svarbiausios taisyklės ir kelios gudrybės, kaip vairuoti ekonomiškiau ir juntamai sutaupyti degalų