Rusijos institucijos mažas moterų krūtis laiko fiziniu defektu? O gal žiniasklaida perdeda?  ()

Praeitą savaitę internete pasklido įdomi naujiena - Rusijos institucijos mažas moterų krūtis priskyrė fiziniams defektams. Kitaip tariant, mažos krūtys yra toks trūkumas, kaip fizinė negalia, tik pašalpos dėl to nereikėtų tikėtis. bet ar žiniasklaida nesutirštino spalvų? Ar tikrai buvo panaudoti tokie žodžiai?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Atsakymas į abu klausimus yra taip. Žiniasklaida sutirštino spalvas, bet valstybinė Rusijos institucija mažas krūtis tikrai pavadino fiziniu defektu. Šie žodžiai buvo pavartoti oficialiame pareiškime, tai ne šiaip kokio seno biurokrato nuomonė. Tačiau reikalas tas, kad ta institucija nėra susijusi su fizinių defektų diagnozavimu, pašalpomis ar sveikatos apsauga. Ar krūtimis.

Taip pareiškė Federalinė antimonopolio tarnyba, kuri Rusijoje, šalia kitų darbų, prižiūri ir reklamas. Į jos akiratį pateko vienos statybų kompanijos reklamos, kai žmonės ėmė skųstis pašaipiu požiūriu į moteris su mažomis krūtimis. Reklamoje buvo vaizduojama liekna moteris, matuojanti savo krūtinės apimtį. Šūkis skelbė apie mažas kainas ir didelius kompleksus. Aišku, žodis „kompleksai“ buvo pavartotas dviprasmiškai, norint pasakyti, kad moterys su mažomis krūtinėmis kompleksuoja, o įmonė siūlo daug būtų kompleksų.

Nesvarbu. Svarbiausia tai, kad reklamos supykdė žmonės ir jie kreipėsi į minėtą tarnybą. Ji visiškai sutiko, kad tokia reklama yra netinkama ir žeidžia moteris. Šalia to pridūrė - „ekspertų taryba nusprendė, kad reklama pabrėžia moterų fizinius defektus (mažas krūtis)“. Ekspertais pavadinti darbuotojai nepamanė, kad patys daro tai, apie ką kalbėjo savo išvadoje.

Nuo čia naujieną pasigavo žiniasklaida, kuri sutirštino spalvas, teigdama, kad nuo šiol Rusijoje mažos krūtys oficialiai pripažintos fiziniu defektu. Taip nėra. Nors pranešimas buvo oficialus, jį paskelbusi institucija tokių sprendimų nepriima. Tik klausimų kyla daugiau - kaip tokią išvadą galėjo matyti keli žmonės ir niekam nekilo minčių tą sakinį pakeisti?

O panašaus darbo Rusijos institucijos turi nemažai. Rusijoje, kaip ir kitose skurdesnėse buvusios Sovietų sąjungos šalyse, reklamose dažnai matomos apsinuoginusios moterys. Ir net nesvarbu, kas reklamuojama - padangos, vyrų kirpykla, šunų šampūnas ar naujas automobilis. Įdomu tai, kad šios reklamos užkliūna tik tada, kai iš vaizduojamų moterų yra šaipomasi kaip šiuo atveju.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(7)
(9)
(-2)

Komentarai ()