Nepadės nei elektromobiliai, nei atsinaujinantys energijos ištekliai - „OPEC“ skelbia neįtikėtinas prognozes apie milžinišką naftos poreikį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-22 16:46
Vadinasi planetos laukia įdomūs laikai... Kažkaip ir branduolinis karas neatrodo toks baisus, kai pagalvoju, kiek primatų sudegtų
AAA000 2018-10-22 18:58
cia tiesiog vyksta treciasis pasaulinis karas. siluminis. technologiskesnis nei branduolinis. neuztersiama beprasmiskai teritorija. tik pasildoma avys net nesuvokia, tik paplaukioja ir pabliauna
iPienius 2018-10-22 19:11
nenusisnekek
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-23 10:03
Sutinku, kad tai galima būtų vadinti karu. Ir kaip kiekvienam kare - laimėtojų čia irgi nebus Bet jeigu į viską pažiūrėti be to kvailo jumoro. Realiai ką daryti? Keisti valstybių valdymo politiką? Sukurti "išgelbėk planetą" organizaciją, kurios įsakymai būtų 100% įpareigojantys būtent taip elgtis ar nesielgti? Tokiu atveju net armija turėtų būti pavaldi būtent jos įsakymams. O gal tikrai nėra ko nerimauti? Gal planeta turi dar kokį nors klimato reguliavimo mechanizmą, kuris neleis "taip paprastai" peržengti kritinės ribos? O gal spėsime išvystyti technologijas taip, kad laisvai sugebėsime reguliuoti visos planetos temperatūrą? Ar sugebėsime patys mutuoti iki tiek, kad temperatūra ir maisto/vandens trūkumas mums apskritai nebus aktualūs?
AAA000 2018-10-23 17:20
buna tu laimetoju. gali nepergyvent cia tera aktualu tik toks klausimas - ar tu sugebesi juo but? butent tu. o ne kazkokios abstrakcios avys bet kokiu skestanciu aviu bliovimas yra paciu aviu reikalas.
technologas 2018-10-23 19:50
Visiems reikia pradėti "blogai gyventi". Mažiau vartoti. Paprasta. Kas pirmas?
mindaugas.vaitiekūnas 2018-10-23 22:46
, belieka pripažinti, kad tu teisus. Visa ta sistema, verčianti tave (mane) jaustis saugiau, tėra tik iliuzija. Bet aš iš tų individų, kurie į viską žvelgia globaliai: pasaulyje man norisi globalios taikos, o ne tik, kad į mano daržą akmenys neskristų. Tai vis ir mąstau, kad per daug "prisiveisė", kad visiems užtektų
immortallt 2018-10-23 22:53
Pramogas lauke, seniau? Juokus mėgsti? Laisvalaikio sąvoka atsirado prieš kiek daugiau nei 100 metų, nes nebuvo laisvo laiko pas žmones. Dirbdavo po 12-16h kasdien, ir tiek. O OPEC negali prognozuoti poreikio mažėjimo, kaip ir branduolinės energetikos asociacijios prognozuoja augimą, nors jau de facto mažėja sparčiai, taip ir naftininkai.
AAA000 2018-10-23 23:05
pas mus kalketas gruntinis vanduo. ciaupuose tiesiog susiraizo pavirsius. uzsienyje, kur naudoja pavirsi filtruota arba lietaus vandeni - sitie patys ciaupai desimtmecius laiko. viskas blizga ir atrodo kaip nauji bet musu vanduo tinkamas gert, o ten ne. del vartojimo - as nematau probemu jei daug energijos vartos ir net dides vartojimas. svarbu, kad ji tebutu pilnai atstatomas resursas - kaip pvz atsinaujinanti. net nafta galima butu "ekologiskai" vartot - jei sukaupt kiekvieno vaziavimo ismetamasias dujas ir paskui pridavus - regeneruot. uzdarus ciklus reikia naudot, o ne atvirus. cia technologinis klausimas, o ne kazkoks politinis. vietoj nesamoningu filtravimu ir emisiju draudinejimo reikia investicijas i pazangesnes energetikos technologijas kist. tie automobilistu baudavimai cia yra atvira korupcija. turetu verst padaryta zala atmosferai atitaisyt, o ne bauduot is lempos kai valdo visokie buhalteriai "ale akanamistai" - tai tik toliau viskas bloges. nu atrado kad tersia - tegu skaiciuoja padaryta zala atmosferai ir tegu gaudo co2 is oro ar ten medelius sodina dabar nulupo pinigus ir pasiskirste tarp parazitu - kokiu limuzinu eurokomisarams uzsipirko... atseit geriau prades kovot...
AAA000 2018-10-23 23:14
tipo gyvenai tada, kad cia pezalioji? as tai pvz girdejau, kad pastoviai varydavo liaudis senovej atostogu. susigalvoja ir isvaro. pusmeciui. ar metams. o jei gerai atostogaudavosi - tai ir iki keliu metu pratempdavo. varydavo dazniausiai Rusijos kryptim. arkli koki pasimdavo ir ginklu. maistas ir bobos - pakeliui susirasdavo. o dabar visokiu teisiu reikia, kuro, kitokiu nesamoniu. ginklu isvis negalima turet... boba uzvaisini - tai paskui alimentai - skolos - socialine vergove iki grabo... greiciau tas atsilimas prasidetu - uzkniso jau laukt... silpnoka prognoze...
Talkatif 2018-10-24 08:51
Mūsų planeta turi apsisaugojimo mechanizmus. Bet mums jie žiauriai nepatiks. Nes valysis nuo mūsų.
technologas 2018-10-24 09:58
Po 12-16h dirbti pradėjo kai miestai pradėjo dygti, geležies amžiuje žmonės buvo aukštesni, tvirtesni ir greičiausiai sveikesni ir sakyčiau laiko daugiau turėjo, po to kai į miestus sugužėjo - sumenko, ligos pasipylė, kol medicina neišsivystė. Plius dar "ponams" lažą turėjo eiti kad tie galėtų prabangiai kurapkas šveisti. O prieš geležies amžių išvis lafa - skaičiau kažkada, australas bandymą darė, kiek žmogus užtrukdavo maisto paieškoms pirmykštėje bendruomenėje. Poros valandų per dieną pakakdavo. Visa kita - laisvalaikis.
Talkatif 2018-10-24 10:33
Kiek reikia distiliuoto vandens išlakti, kad tuom patikėti? Skaitei kažkur tarp Plokščios žemės ir Skiepų baubo. Mokyklą reikėjo lankyti.
Hm 2018-10-24 10:50
Kai tik "ekonomika" pradės tenkinti visuomenės poreikius mažiausiomis sąnaudomis ir nustos "daryti pelnus", pradėsime gyventi tikroje ekonomikoje, tada nekils tokių kvailų klausimų - kaip galima (dabartinėje ekonomikoje) skatinti vartojimą ir tuo pačiu mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekius??? Kažko vieno tada reikią nebedaryti. Trumpas nusprendė vartojimo nemažinti...
Hm 2018-10-24 11:26
Technologas teisus. Lietuviai vidutinį Vytauto laikų ūgį pasiekė tik apie aštuoniasdešimtuosius metus. Skaičiau dar "Mokslas ir gyvenimas" tą progą skirtame straipsnyje. Feodalizmas ir ankstyvasis kapitalizmas palaikė labai aukštą išnaudojimą... Dar atsimenu jau XXa. pabaigos skaitytą pokalbį antropologo su Magadano šamanu: Sunkus tas jūsų miestiečių gyvenimas (šamanas). Antropologas: Kodėl sunkus? Pas mus kaip tik visi patogumai, prekės parduotuvėse, nereikia rinkti, medžioti... Šamanas: Na taip, bet jus per metus kasdien dirbate po aštuonias valandas ir vienuolika mėnesių, kad gautumėte vieną mėnesį atostogų, o man pasiruošti maisto žiemai pakanka 10 dienų, o šiltuoju metu grybai, uogos, žuvys visada po ranka...
technologas 2018-10-24 13:49
Sunkus darbas ir išnaudojimas matomai prasidėjo sulig vergovine santvarka ir kol kas tęsiasi.
Talkatif 2018-10-24 17:43
Na taip, mūsonų sąmokslai.
immortallt 2018-10-24 22:34
Nu ir nusišnekat. Nu pabandykit eiti gyventi į laukinę gamtą, be jokių šiuolaikinių įrankių. Kol sugebėsite apsirūpinti švariu vandeniu, šiluma ir maistu, greičiausiai jau bus dauguma numirę. O dirbo nuo senų senovės daug, ir tokio kaip laisvalaikio - nėra. Pasižiūrėkite į bet kokias atsiskyrusias gentis, kurios gyvena, kaip gyveno. Nebent kokia šventė būna - tai visas jų laisvalaikis, o kitaip, tai medžioji, renki malkas, dirbi kailius ir t.t. O jei sugalvoji šūdą pamalti ir tikiesi, kad gentainiai pasirūpins - mygom būsi arba paauklėtas, arba išmestas. Į miestus žmonės kėlėsi, nes čia gyvenimas geresnis buvo, aišku, buvo laikų, kai buvo prastesnis, ar kai kėlėsi, nes kaime nebuvo galima gyventi, bet didesniąją dalį miestiečiai gyveno daug geriau. Sunkus darbas dabar? Kuris iš jūsų dirbat po 6 dienas po bent 12h? Anskčiau norma būdavo valgyti pusryčius ir tik vakarienę.
AAA000 2018-10-24 23:09
i miestus sulindo ne savo noru. tiesiog prisidaugino per daug, nualino aplinka ir nebebuvo kitos iseities. ir tada buvo protingu zmoniu - kur suprato kas vyksta ir dalino ispejimus ar bande itakot situacija beja buhalteriai "ale akanamistai" technologiju nekuria. jie tik niekam nereikalingas visuomenes parazitinis sluoksnis. dabar situacija tokia sudina - kad net parazitams neberamu
immortallt 2018-10-24 23:35
P.S. nafta per tris savaites biški atsimušusi į lubas nukrito apie 10 dolerių/~13%. Kainų skirtumas tarp Š.Amerikos ir likusio pasaulio - rekordinis, apie 11 dolerių. Baigs JAV uostus naftos eksportui, nafta nebematys daugiau 70 dolerių/barelį ilgai ilgai, na nebent doleris labai nuvertės.