Barselona pėstiesiems: automobilių uždraudimo eksperimento rezultatai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2019-09-20 14:17
Kadangi automobilius vistiek turi mažėsnė populiacijos dalis (didžioji yra tingi ir jai nieko nereikia - na, nebent vyno ant gatvės pagert) tai "žalieji" teroristai gali reikštis pilnu tempu, nes na gi demokaratija...
Pasalietis 2019-09-20 14:45
Deja autobilininkai tingus, kai važiuoja i parduotuve i kuria eiti 5min. Ir automibilius lietuvoje turi po du šeimai.
Berserkas 2019-09-20 18:44
Jeigu daugiau vaikščiotų, galbūt būtų mažiau mirčių nuo širdies ir kraujagyslių ligų Lietuvoje. Būtent tie vairuotojai ir yra tingus.
Berserkas 2019-09-20 18:50
1 227 903, tiek automobilių buvo 2018m. Išimame vaikus ir didžiąją dalį pensininkų. Tai sakyčiau, kad nemažai automobilių. Nuo 2017m. iki 2018m. padaugėjo apie 50 tūkst. auto. 2014m. 1 082 308 automobilių. Ir čia aš kalbu tik apie nuosavus lengvuosius automobilius.
AAA000 2019-09-20 19:31
cia tiesiog reikia planuot miesta jau isankstiniam etape, kol dar pliki laukai. tokiu kvartalu centre galetu but pvz po metro stoti. o aplink perimetra - nemokamos parkavimosi vietos automobiliams. po jomis pvz komunikaciniai tuneliai. ir pan. visi elementai, kuriu reikia miestui. pestieji isvis neturetu papult i galves, o pereit jas tuneliais arba tiltais. viska statyt taip pat nebutina iskart. tiesiog numatyt vietas, kur kas galima. ir pradzioje tenutiest tik gatviu tinkla, pesciuju takus, perejas ir sakykim elektra. as manau net sankryzas galima butu naikint ir irengt vien ziedus. perejas irgi galima visiskai panaikint - kai jau atsiranda pakankamai gyventoju. pagrindine tarsa is VDV miestuose butent del stovejimo sviesoforinese sankryzose ir nemokamo parkavimosi trukumo. cia labai gera ideja - tiesiog ja dar reikia smarkiai plest. Lietuvoje kazkas panasaus tevyksta nebent pramones parkuose... ir tai vangiai. o ant gyventoju poreikiu aplamai dedama skersa.
Misteris 2019-09-21 09:48
Superkvartalas miesto centre ,tas pats,kas pilti FEKALIJAS per tvorą pas KAIMYNĄ ir tuo pačiu didžiuotis kaip aš švariai ir patogiai gyvenu. Ar paklausė kas nors kaip gyvenimas pasikeitė tiems,kas gyvena už superkvartalo ribos?
Creatium 2019-09-21 13:15
Visas transportas turi būti po žeme. Pėstieji ir kiti - lauke ir ant žemės.
laurius 2019-09-21 14:15
Jau lyg ir įrodė kažkas, kad oro užterštumas daro didesnę žalą nei rūkymas. Apriboti kiek įmanoma automobilių eismą pinigine išraiška, kad važiuoti automobiliu į miestą būtų kelis kart brangiau nei viešuoju transportu, o ne tunelius rausti. Jei reiktų susimokėt po 10 eur papildomai kasdien, kad nuvažiuoti į darbą greitai visi persėstų į viešą transportą. O surinktus pinigus būtų galima panaudoti to paties viešojo transporto plėtrai.
punktyras 2019-09-22 16:59
Mažiau posūkių, mažiau šalutinių gatvių, mažiau stabdymų ir greitėjimų, pagrindinis eismas vyks likusiomis arterijomis ir miesto aplinkkeliias, ergo mažiau taršos.