Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
ZeroFM 2020-07-30 15:46
Su puse velnio komplektacija už ,,kašika" 41000€ = 141500Lt
mch0lic 2020-07-30 18:01
Kai nelabai yra kito pasirinkimo, perki ir "kašiką" už 41k€...
iPienius 2020-07-30 18:45
nieko nuostabaus, nes nori elektromobilio, taciau teslos neiperka jaunimas, todel iesko pigesnes alternatyvos
kestutisz 2020-07-31 09:22
Nemanau, kad kas jo labai nori*, na išskyrus gal pačiuožusius biurokratus kurie iki negalėjimo užknisa VDV tikslinę klientūrą.
* visi kiek žinau nori 5ltr amerikietiškų atmosferikų, na ir nulinio kuro akcizo, bet va kažkur yra ir tokių kur į valdžią išrenka tokius niekam tikusius (cenzūra) kurie viską sugadina...
Vytax 2020-07-31 10:21
Didžiulis dyzelinis SUV užmiesčiui ir ilgoms kelionėms + mažytis elektromobilis miestui yra vartotojų geidžiamiausias šeimos autoparkas.
mch0lic 2020-07-31 12:54
Tesla man atrodė patrauklus variantas tol kol tas automobilis nusipirkus priklausė tau, tačiau dabar nusiperki auto už 40 ar net 100k ir vis tiek Tesla turi pilna jo kontrolę, norės išjungs tau greito įkorvimo ar bet kurią kitą funkciją, neparduos tau net elementariausių dalių ir t.t.
Man asmeniškai tokia politika nėra priimtina, ko pasekoje aš neturiu jokių planų pirkt Teslos, tačiau kaip automobiliai jie yra tikrai patrauklūs, kitas didžiulis pliusas yra tiesoginiai pardavimai, t.y. nereik turėt jokių reikalų su dealeriais ir perkant aišku ką perki ir už kiek, kai tuo tarpu dealer'is suinteresuotas tau parduot kiek įmoma brangiau, call'int aptarnavimui kiek įmanoma dažniau ir t.t.
Pumper 2020-07-31 13:14
Tesla yra auto pramonės Apple, todėl nesuprantu, kodėl net ir Apple heiteriai taip mėgsta jų bullshit.
kukulis4 2020-07-31 18:20
Na as nemeginsiu itikinet, kad tesla visai neprimena apple - tam tikru panasumu yra. Bet Esminis momentas siandienai yra tas, kad uz pinigus, kuriuos tu moki, tesla siandien siulo geriausia elektromobili. Taip, ziurint i kiekviena parametra atskirai, galima rasti kazkoki varijanta kuris arba kainuoja pigiau, arba vaziuoja toliau, arba gal net kraunasi siek tiek greiciau, bet imant viska kartu, nera tokio elektromobilio, kuris butu visapusiskai geresnis negu tesla ir kainuotu pigiau. Be viso to, tesla siulo afigiena performance (kas elektromobiliui is esemes, na, nera butina) bei geriausia rinkoje autopilota. O ka siulo apple? Apple siulo vidutiniska hardware, gera ekosistema tarp apple device'u ir, principe, didziausia kaina.
Kodel pas vokiecius ID.3 toks populiarus? Del to kad vokiskas, del to, kad siam mometui fokietija subsidijuoja elektromobilius, del to, kad salyginai pigus, ir del to, kad (kaip virsuj kolega minejo) idealus varijantas vokiciui - maza masinyte pasikuist vietoj ir didelis limuzinas/suv tolimesnems kelionems.
Marius.brn 2020-08-01 14:20
Visi kazkodel lygina elektromobilius tik tarp elektromobiliu. Elektra yra tik pakeistas energijos tipas, bet masinos esme nuo to nepasikeicia. Masina skirta trasnsportavimui, elektromobilis yra tiesiog komfortiskesnis ir ekologiskesnis budas ta daryti. Tesla tikrai sugeba daryti baterijas/naujoves, bet vien uzejus i youtuba ir paziurejus kiek model Y turi problemu, tai man keista galvoti, kad tiesiogine ta zodzio prasme byrancios masinos is gamyklos yra TP ar net elektromobiliu etalonas. Tikekimes, kad bent berlyno gigafactory prades gaminti nebyrancias masinas.
Tarp elektromobiliu, galima sakyti kad tesla vienos is geriausiu range prasme ir kita extra high tech stuff, bet ne daugiau. Tokios technologiju kompanijos tik ir tesvajoja kaip masina padaryti taisoma tik tesla autorizuotose servisuose. Tiksliai kaip apple.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„VW“ atskleidė, kokio tipo pirkėjai masiškai perka „ID.3“ elektromobilius – rezultatai nustebins (Video)