„Volkswagen“ senų baterijų problemos imasi iš esmės: iš naujo atgims net 90 % žaliavų - kaip vyksta šis procesas?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ZigmasS 2021-02-01 18:40
,,Elektromobilių baterijos kartais yra keičiamos dėl labai stipriai susitraukusios talpos" Ir kas per terminas ,,susitraukusi talpa"???
Benediktas 2021-02-01 22:20
Nu va kritikų lauktas ličio baterijų perdirbimas ir tokių gamyklų atsiras daugiau. JAV jis jau daug anksčiau buvo.
AAA000 2021-02-01 22:58
parasyta labai aiskiai - 10% siuksliu bus net su TOKIA perdirbimo gamykla... plastikas problema sukele nors pertirbamas labai nesunkiai 99,95% lygiu... tas kitas budas (is esmes sunaikinimas karsciu) - ten brangiau - bet perdirbamumas arciau 95-99% ribos. taip kad cia net ne ekologinis sprendimas - cia verslo kastu taupymo gamyklele pasistate, o pateikia kaip ekologine veikla kazkokia. lobizmas grynas ir tiek... tu nesupranti net ekonomikos. kas kad yra sukurta ir net senai buvo. kastu analize rode kad neina verslo prasukt... kad bent 5% nauda liktu... bet vw kazka jau prigalvojo... jei tu uz ekologija - tu jau turetum stovet prie tos gamyklos ivaziavimo su plakatais kai visuomenes dauguma supras koks ten sudas bus vykdomas - nu tai nezinau - gal dar kokiu 30-50 metu praeis..
Benediktas 2021-02-02 11:15
Pamiršti, ką EV pakeičia - ogi VDV. Dabar paskaičiuok, kiek per duslintuvą išmetamų gėrybių per eksploatacijos laikotarpį perdirbama pas VDV. Man atrodo lygiai 0. Plius dar tepalai kas metus. Net stabdžių kaladėlių elektromobiliai mažiau sudrožia dėl regeneracijos. Plius VDV teršalai patenka į orą, šalia žmonių.
Marius.brn 2021-02-02 12:18
Vat tas man ir keista su VDV-filais kad elektra galiu ir namuose pasigaminti, vietoj to kad sponsoriuoti naftos valstybes, baterijos tobules ir net jas perdirbti galima, elektrinis variklis apskritai egzistuoja labai senai ir neturi is principo jokiu silpnybiu pries VDV. O VDV jau pabaige savo evoliucija, nera nei kur nei ko geriau padaryti.
immortallt 2021-02-02 12:38
Tai jei imti kilogramais, kiek kg pvz. plieno į automobilį sudedama, ir kiek jo gaunama perdirbus? Tikrai neatgaus viską, nes dalies tiesiog nebebus! Kalbant apie akumuliatorių perdirbimą, ne visos medžiagos dar kol kas perdirbamos, kaip ir pvz. VDV nėra pilnai perdirbami. Technologijų kiekis auga, augs ir perdirbimas.
iPienius 2021-02-02 17:06
jeigu tikrai butu galvojama apie ekologija, tai automobiliai butu gaminami ilgaamziskesni, o ne tokie, kur sugenda po keliu metu ir turi pirkti nauja.
immortallt 2021-02-02 17:50
Kuris sugenda po kelių metų? Ekonominės klasės Yaris, kainavo kažkada daugmaž 14k €, jam jau eina 13-ti metai, rimtų taisymų nebuvo. Važiuosime turbūt iki kol visiškai supus. Siūlai gaminti iš nerūdijančio plieno?
AAA000 2021-02-03 02:50
as gaminciau is nerudijacio kebulus visai kitais tikslais. butent ekologiniais. butu panasiai kaip pampaliu sistema - tik savaimine, o ne prioverstine kaip daba. nusidevi ir nerudijantys kebulai - bet jie neprarudija ir neissibarsto kaip pvz visokie azqai- spakliai, cromo dangos ir pats kebulas. atidorzus autoimobili kebulas liktu bent jau vientisas. visa pradine metalo kruva. tada nuvezei ir pridavei ir dar atgavai uz metala pinigus. o dabar kas vyksta? islupama tik varikliu blokai, katalizatoriai ir pan. visa kita slamstas kurio nesuperka. nes jis per daug suterstas tecnologiskai - ka butu verta surinkint ir perdirbt, tas daroma tik per prievarta - ir todel visi sukciauja ir neveikia sistemiskai. siukslynai persipildo ir pan. as manau problema reikia sprest gaminimo lygmeny - uzdraust jau gamit ta slamsta. tegu daro is nerudijancio tuos tavo jaris - kad tu butum suinteresuotas priduot. kai sujosi ta savo jari. nes metalo atlieku supirktuves daro ir naudinga darba. ju tinkla butina turet ekologiskoje valstybeje - jei tokia norim susikurt. nes kas is to, kad ivedinesim taromatu sistemas kiekvienam sudui - kai nebus kam ju savanoriskai diegt. o va tokius supirkejus galima butu apdet prievolem ir slamsta supirkinet neatlygintinom sanaudom ir pan. dabar ivedineja taromatu atarnavimo monopolius - kas jau irgi nesveika... ir kainuoja per daug mokesciu... kad is vaizdo pasalino - nereiskia kad ekologija pagerejo... perdirbamumas vistiek ne 100%. nerudijantys kebulai perdirbamuma priartintu prie 100%. toks dalykas yra tvari ekologine padetis. pusiausvyra bet jau reguliuojama ir palaikoma... atsakingas verslas kurtusi ir t.t. bezdziones pradetu bent jau mastyt zmogaus lygmeny eko klausimais. ir kiti bonusai PS mortalui. as buhalterizma laikau kazkur tarp bezdzioniu ir normalaus zmogaus mastymo lygmens tipo kai bezione mazdaug kazka bando imituot kaip elgiasi mastantys zmones. cia toks subjektyvus statistines skales verciu paaiskinimas - jei ka...
Skeptikas 2021-02-03 08:59
immortallt 2021-02-03 09:48
Land Rover ar Mercedes Benz glk350 tikrai ne tie automobiliai, kurie perkami dėl ekologiškumo (Mama vairuoja Yaris hibridą 5-ti metai kažkur, nulis problemų, aišku, dar garantinis sukosi). Verslas gamina tai, ką perka vartotojai. Niekas nenori mokėti už automobilį, kuris nuvažiuos 1 milijoną kilometrų, nes tiek ilgai niekas nenori važinėti. Tiek kad nuo tų laikų, kai automobiliai tiek sugebėdavo nuvažiuoti pasikeitę keli dalykai - ženkliai sumažėjusi kaina (įtariu net nominaliai, ne tik santykinai, bent jau mums, lietuviams), padidėjęs kuro efektyvumas, labai stipriai išaugęs perdirbamumas. Taigi kas ekologiškiau, dar neaišku, reikėtų detaliai skaičius žiūrėti.
Skeptikas 2021-02-03 11:28
Nuo kažkur 2006 metų dyzelių efektyvumas didėja procentinėmis dalimis ir gamintojų "cheat" pagalba, t.y. vartotojas to net nepastebi. Benzinas dar turi galimybių augti, tačiau tokie sprendimai dažnai yra labai sudėtingi - kenčia patikimumas. Ekologiškiausia vaikščioti pėsčiomis ir važinėti viešuoju transportu, bet ne viskas taip paprasta.