Šis mažas elektromobilis Kinijoje yra perkamesnis už „Tesla“ modelius - ateityje daug tokių važinės ir mūsų gatvėmis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-02-26 19:14
Maža kaina, patrauklu miestui.
AAA000 2021-02-27 00:02
jei bus kablys kempingui tampyt ir distancinis valdymas - tada galima imt nes siaip nelabai ilipciau i toki vaikiska automobili. vaziuot tektu kazkur isoreje... sedint pvz kempery...
Tomasziukas 2021-02-27 11:29
speliones ir tiek, jeigu laikantis idejos, kad privataus transporto vis mazes (dauges nuomos principu veikianciu) tai su tokia baterija nieko nelaimesi.
Jzps 2021-02-27 11:30
Lauksim aliexpress nuorodos su nuolaidos kodu.
gytis13 2021-02-27 13:02
Iš principo gal toks automobilis visai neblogai būtų į darbą kasdien trintis. Dabartiniai maži benzininiai automobiliai mano nuomone yra labai neekonomiški, maži varikliukai prastai traukia ir daug kuro srebia. Palyginus su kokiu senu limuzinu, didelio automobilio kuro sąnaudos vos vos didesnės, o konforto nepalyginamai daugiau. Tad maži vidaus degimo varikliai nepasiteisina, tad gal pasiteisins maži elektromobiliukai.
immortallt 2021-02-27 13:22
Dar neblogai, jei nenori ilgai gyventi. Saugumas turbūt kaip dviračio, jei ne blogiau.
svetys 2021-02-27 14:22
Taip ir įsivaizduoju - dviratis susiduria su šiuo automobiliuku. Ant dviračio nė įbrėžimo, o automobiliukui ir ratai nulakstė Kaži ar kada galvos į dviratį nesusitrenkėte, kad tokius vėjus rašinėjate
AAA000 2021-02-27 18:37
cia del visokiu pertekliniu registraciniu debilizmu, kur valdzia uzdeda automobiliams. dvitaktis motopedo variklis ar kokia rimtesne zoliapjove vartoja benzo panasiai kaip golfas su keturtakciu. bet motopedo ar zoliapjoves nereikia registruotis, o varikli gali pastu atsisiust ar senukuose nusipirkt. nu ir turim tersiancius ir birbiancius motopedistus-trimeristus, o kad golfu pasivazinet - turi draudimams, apziuroms ir registracijoms atsegt po kelis simtus euriuku/metams. valdziai ir visokiems parazitams i kisene. nors is esmes ten tik vazinejantis kasikas su tokiu paciu varikliu, ir dar tylesnis ir ekologiskesnis. as tai nesuprantu tokiu kai imortal ar benediktas entuziazmo. vaidina kad uz ekologija - bet tokius briedus cia platina, kad man atroro nupirkti naftininku... sitie elektriniai kibirai - cia gi vienkartinis slamsta uz 2/3 elektromobilio kaina, jei po 10k€ stumdys... + visa vadzios-draudimine registracine-TA - PRIVALOMOJI nasta guls - vien kad toki suda perki. cia ne kas kita kaip dirbtiniai visuomenes suvarzymai aplamai judet - viena is zmoniu esminiu laisviu atemimas. ir dar apie kiniecius aiskina kad jie gyvena suvarzyrtai - rezimas tipo... cia pas mus rezimas ir persekiojimas is valdzios!!!
Benediktas 2021-02-28 00:35
Elektromobiliuose gerai, kad avarijos metu is priekio - didesnis deformacijos kelias, nes nera VDV.
AAA000 2021-02-28 12:00
ir kas tau ten "gerai"? elektromobilis is esmes vazinejanti labai zema platforma. o tu sedi ant jos priristas sniureliais ir kibire. ir dar su didesniai pagreiciais nei vdv auto. pastoviai gi dziaugiates - kokie greiti pagreiciai - kaip faina draguot . avarijos atveju ta platforma palis po kokiu sunkvezimiu, kelio bortu ar autobusu - o tave nusluos ir sumaitos. vdv variklis smugi suima i save, o kebulai padaryti taip, kad labai didelio smugio metu islinktu i virsu ir iskeltu keleivius ausktyn. elektromoniliams aplamai net keliu apsaugas reiks perprojektuot greiciausia i zemesnes masiskai... dabartiniam etape jie visiskai nesaugus. o dar ir igudziu mazai turi jais vazinet bobytes visokios... as turejes kelias avarijas, kasikai patys nesaugiausi. ir zemi ir silpni. naujausia - mersas ikale i transporterio gala - suvare visa savo prieki ir palindo po apacia. o man aplauze buferio isorines dalis ir kilstelejo gala. jei vertint zalu pasiskirstyma - jam 90%, man 10%.. viska lemia is esmes gal kokiu 10cm skirtumas... nors pagal svorius - labai panasios masinos. o saugumas kardinaliai skiriasi. o elektromobiliai sunkus pagal svori, o virsutine dalis isploninta, kad kuo geresnis kwh santyki islauzt. nes akumai per daug dar sudini svoryje... sedi ufonautas ant akumo ir isivaizduoja sauguma.. pliusas - jie stabilesni ir maziau nuskridines i griovius. maziau apsivertines. gerioau posukius isimines. bet tik ne avarijose... jie dar padidintas avariju saltinis bus... o pirmieji masiski elektromobiliai - kasikai VISI beveik... o cia isvis kazkokia golfiniu lauku masinyte. siaip jei miestus normaliai isprojektuot, isvis neleist normaliu automobiliu vidun, padaryt metro ir masinius tokiu masinyciu issinuomojimo punktus -tada gal butu ir neblogai. apribot greicius iki 30km/h. o tolimesnius - su metro. kad islost judejimo greiti. bet cia zoninis transporto variantas. cia visus didkaimius kapitaliai nugriaut reiktu
Smile 2021-02-28 13:44
Rusai dar pernai pristatė kažką panašaus - Kama-1, bet kažkodėl apie jų niekas nerašo:)
Nerkus 2021-03-01 10:36
Tai gi pats atsakei į savo klausimą. Rusai PRISTATĖ, o kinai jau GAMINA ir parduoda. Jei rusai pradėtų gaminti, tai straipsnių būtų pilna.