„Tesla“ ruošiasi užversti Europą elektromobiliais? Paskelbė apie stulbinančias gamybos galimybes

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2021-10-21 09:57
Mažai tikėtina, kad dažnas automobilis stovintis kamštyje, nuvežė vaikus į darželį (ar bent vaiką) ir/ar žmoną į darbą, nes: - vaikų yra keliais kartais mažiau, nei automobilių kiekvieną dieną Vilniaus gatvėse; - automobilių miestuose yra arti 70% suaugusių skaičiaus; Viešojo transporto trūkumai išpūsti daugumai: - Iki stotelės eiti reikia, tačiau daugumai ir iki automobilio eiti reikia. Bet čia dar pripažįstu, trūkumas yra. Bet atvažiavus į galutinį tašką eiti beveik visada reikia, o jei tai centras, tai eiti nuo automobilio yra toliau, nei nuo stotelės. - Laukti tenka sėdint automobilyje, kol pajudėsi. - Nu vat grūstis tai pripažįstu, kad tokių maršrutų susidaro. - Tai jei ne visur patogu, tai reiškia net patogiais maršrutais yra priežastis nevažiuoti? - Nežinau ar trūkumas pastovėti 10-20 minučių. - Kalbėti telefonu vairuojant svarbiais reikalais irgi nėra gera mintis. Tuo labiau, jei su laisvų rankų įranga, tai kiti atsidarę langus tavo svarbius reikalus irgi girdi kamštyje Dėl dviračio - važinėdavau po 8 km į darbą. - Prausiesi darbe, namie sutaupai tiek laiko, kiek užtrunki darbe. - Dviračiu atvažiuodavau maždaug 30% greičiau nei su viešuoju transportu ir 50% greičiau nei su automobiliu (įskaitant parkavimu) - Dviračiu nevažinėdavau tik kai pradeda šalti, na arba uraganinius orus pranešdavo. Išduosiu paslaptį, deja eismas greičiau vyksta dažnai pirma juosta, o ne antra, ar netgi ne trečia.
Paprastas_zmogus 2021-10-22 07:01
Priklauso nuo konkrečios vietos. Ką tu sakai, nėra jokia taisyklė. Man atrodo, kai žmogus yra viešojo transporto mėgėjas, tai jis visaip kaip bandys nuneigti tokio transporto minusus. Tas pats ir commuteriais dviračiu. Aš važinėju ir dviračiu, ir viešuoju, ir auto. Turbūt dėl to man lengviau NEAPSIMESTI, kad automobilis nėra greičiausia ir komfortiškiausia transporto priemonė.
bmk1245 2021-10-22 07:41
Žiemą pats kaifas dviračiu mint - beveik nulinis trafikas dviračių takuose )))
Benediktas 2021-10-22 08:36
Jei visiem viešasis transportas būtų geriausias variantas, tai nebūtų automobilių pardavimų pasaulyje tiek EV, tiek VDV. Reikia susitaikyt, kad automobiliai bus ir viešasis transportas bus šalia vienas kito. Tik viena yra smardinti su VDV, o kita - važinėti švariam ore su EV.
immortallt 2021-10-22 09:43
Benediktas, svarbu ne tik viešojo transporto gerumas, bet ir visuomenės požiūris į jį. Vilniuje daug kam viešasis transportas yra patogu. Bandoma teisintis vaikus vežioja (vaikų yra tik 10% tiek, kiek automobilių Vilniuje kasdien važiuoja), kad dviese važiuoja (dvejotina, kai dar ukmergės plente stovi kamštyje) ir pan. bmk1245, man kiti dviračiai ir taip nemaišo, daugiausia keliu tekdavo važiuoti mano maršrutu, nes ten dviračių takų nebuvo. O žiemai padangas tingėjau pirktis. Paprastas žmogus, vaikų nėra nė 10% tiek, kiek automobilių Vilniuje. Stovi kieme, po langais daugiabučio? Tu gal senai daugiabutyje gyvenai? Tu gal ne Vilniuje vairuoji, kad kamštyje nereikia sėdėti? Emm, jei trunka kelionė viešuoju 10-20 min. tai nenustebinai, kad ir asmeniniu tiek gali trukti, o gali trukti ir ilgiau. O paskaičiavai, kiek reikia ilgiau dirbti, kad automobilį atidirbti? Klausyk, tu imi nepatogius atvejus, ir taip teisini visus kitus. Absoliuti dauguma važiuoja iš miegamųjų rajonų į centrą. Jiems nereikia jokių persėdimų ar ilgų kelionių. Tiesa, užsispyrę visi važiuoja su automobiliu, tada sudaro kamštį, kur viešasis važiuoja 20 min., automobiliu, nelįsdamas į autobuso juostą važiuoja valandą - pvz. Pilaitė, Ukmergės plentas. Kalbėjimas telefonu, ir dar svarbiais klausimais, labai stipriai mažina koncentraciją į tavo pagrindinę užduotį - vairavimą. Tai įrodyti ir moksliniais būdais, ir praktiniuose bandymuose visuomenei - myth busters ir pan. Hmz, turbūt mano teiginyje žodis "dažnai" pats turėtų tvirtinti, kad tai nėra taisyklė. Pastaruosius 3 metus viešuoju naudojausi 3 kartus, dviračio teko atsisakyti kuriam laikui, ir yra asmeninis automobilis. Vienas šeimoje. Dirbu dažniausiai iš namų, bet tenka važinėti pas klientus. Ilgą laiką Vilniuje gyvenau iš vis be automobilio, Šnipiškėse, Justiniškėse, Senamiestyje. Važinėjau tada ir viešuoju, ir dviračiu. Šiuo metu gyvenu Vilniaus miesto pakraštyje. Iš čia susisiekimas viešuoju tikrai sudėtingas, bet ne pagrindiniuose miegamuosiuose rajonuose gyvenant. Niekada nepersodinsi 100% žmonių į viešąjį transportą ar dviračių, bet niekas ir nesiekia persodinti 100%. Užtektų persodinti 10% kad kamščiai dingtų.
bmk1245 2021-10-22 10:27
immortallt, mano postas nebuvo sarkazmas. Dviračiu važinėju ištisus metus (nors paskutinę žiemą pagrindinės atkarpos buvo užverstos sniegu, tai teko ~5km kulniuoti iki darbo); auto neturiu - būtų daugiau problemų ir nuostolių; viešuoju paskutinį kartą važiavau jau nepamenu kada. Kai reikia kur toliau, tam yra paslaugos.
Xdmin 2021-10-22 13:10
Nei SUV nei Pickup nera patogiausios transporto priemones, bet butent jos perkamos ir tai daroma del mados, o ne patogumo.
conjurer 2021-10-22 13:47
Kas čia išlgavota? Ar tu žmonių sukeltos klimato kaitos neigėjas, bei manai kad autizmą sukelia ne oro tarša, o skiepai?
Paprastas_zmogus 2021-10-24 09:37
Pats supranti ką darai ir dar apsimeti šlanga. Eik kitur oro gadinti.
conjurer 2021-10-24 13:25
Pala, pala, čia tu už oro gadinimą dėl tingumo. Ir tai ką aš padariau vadinama atvirkštine psichologija, ne apsimetimu šlanga.
immortallt 2021-10-24 19:40
Paprastas žmogus - Vilniuje yra lygiai 20% tiek vaikų, kiek yra automobilių +- per dieną mieste. Čia įskaitant tik ką gimusius ir 18 metų. Tai sakai visus juos vežioja individualiai ir niekam nėra nei šalia, nei važiuoja po du, nei važiuoja vieušoju transportu, nei nueina pėsčiomis? Kai į mokyklą ėjau, tai didžioji dalis nuo 5-6 klasės visi patys į mokyklą nukakdavo, patys ir grįždavo. Apie pusė ateidavo pėsčiomis. Iki aplinkelio nuvažiuoti reikia. Senamiestyje gyvenant auto irgi po langais buvo, bėda ta, kad daug kur nueiti pėsčiomis greičiau, nei nuvažiuoti. Tiek dėl kamščių, šviesaforų, tiek ir dėl vienpusio eismo. Tai dabar sakai visiems, kai didesnė dalis oficialiai uždirba mažiau nei vidutinį atlyginimą, 15-30 min per dieną ilgiau viešajame transporte ar dviračiu, jiems neatperka to, kiek kainuoja automobilį per metus išlaikyti? Turint omeny, kad viešasis yra beveik nemokamas. Ir kalba ne apie kaimus. Darbą keičiau 5 kartus, kol gyvenau miegamuosiuose rajonuose. 10 metų Vilniuje važinėjau viešuoju. Buvo ir su persėdimu - patogu pakankamai, kad galėtum naudotis, jei neuždirbi daug. Jo jo, aiškus vairuotojas, įsivaizduoja kad gerai važiuoja, bet kaip telefonu kalba, taip antroje trečioje juostoje velkasi Kalbėti telefonu vairuojant galiu, bet kalbant rimtais klausimais, kai reikia realiai klausytis, mąstyti ir protingai atsakyti, akivaizdžiai matai, kaip sumažėja dėmesys keliui, planavimas į priekį, visų eismo dalyvių aplink sekimas ir pastabumas galimoms avarinėms situacijoms. Atitinkamai aš priimu sprendimą pokalbį perkelti, sustoti ar bent jau prilėtinti ir pasitraukti į dešiniausią juostą. Jei to nematai, esi pavojingas sau ir kitiems. "Reikia persodinti" būtent ir reiškia, kad reikia sukurti infratruktūrą patrauklią visuomenei naudotis viešuoju transportu. Man tik labai juokinga, kai žmonės nori gyventi kaip vakaruose, bet pinigus leidžia kaip rytuose vis dar - labai reikia pasirodyti prieš kitus, ištaško pinigus ant automobilio, kuris yra pinigai į balą, ypač, kai tau pajamos vos pačiam leidžia pragyventi.