Lietuvoje pasirodys dar vienas pažintinis žurnalas "GEO"  (12)

Nors kai kuriuose naujienų portaluose "GEO" žurnalas buvo pristatytas kaip mokslo populiarinimo, mes truputi pabijojome tokios skambios frazės ir apsiribojome tiesiog "pažintiniu" statusu. Kad ir kaip ten būtų, tačiau girdėti prancūziškos žurnalo versijos atsiliepimai yra gana geri. Gal tai bus dar vienas kokybiškas ir įdomus leidinukas. Na, o štai taip jį pristato patys leidėjai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiais metais leidykla Lilita Latvijos, Lietuvos ir Estijos skaitytojus pradžiugins seniai laukiamu ir tarptautiniu mastu aukštai įvertintu žurnalu – GEO, sukurtu pagal G+J International Magazines GmbH licenciją, kuris bus leidžiamas kartą per mėnesį nuo šių metų gegužės mėnesio 15.000 tiražu.

Pirmasis GEO numeris buvo išleistas Vokietijoje 1976 metais, o sekantys, taip pat susilaukę ne mažesnės sėkmės leidiniai - Prancūzijoje, Ispanijoje ir Rusijoje. Šiuo metu GEO leidžiamas 17 pasaulio šalių, o gegužės mėnesį šį skaičių papildys ir 3 Baltijos šalys. Kartu su specializuotais leidiniais kasmet pasaulyje parduodama 25 milijonai GEO egzempliorių.

Nors pavadinimas asocijuojasi su geografija arba Žemės rutuliu, žurnalo temų ratas yra daug platesnis – jis apima gamtą, ekologiją, archeologiją, naujas technologijas, kultūros istoriją ir etologiją, mediciną, psichologiją ir daugelį kitų sričių, dominančių inteligentišką ir žingeidų skaitytoją.

GEO firminis ženklas be abejonės yra puikios geriausių pasaulio fotografų nuotraukos, gavusios daugybę prestižinių apdovanojimų, taip pat patrauklūs ir intriguojantys aukščiausios klasės reportažai, suteikiantys skaitytojams visapusišką galimybę pasiekti nepakartojamą dalyvio efektą kiekviename žurnalo atvertime.

Pagrindiniai GEO postulatai yra simpatijos viskam, kas neįprasta, pasirengimas priimti ateities pasiekimus, noras sužinoti tai, ką verta žinoti, bei suvokti grėsmę. Šie keturi principai, pasireiškiantys kiekviename žurnalo puslapyje, ir kuria nepakartojamą Geo brendo charizmą. Protingas reklamos davėjas pasinaudoja šiuo charizmu kuriant savo paties brendo vertybę ir atpažįstamumą.

GEO - A new View of our World” [PDF formatu, anglų klb.]

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(8)
(0)
(5)

Komentarai (12)

Susijusios žymos: