Palangos oro uoste baigiami rekonstravimo darbai  (0)

Po mėnesio planuojama baigti Palangos oro uosto lėktuvų tako rekonstrukciją – po šių darbų uostas visiškai atitiks Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ir Lietuvos Respublikos civilinių aerodromų projektavimo, statybos ir naudojimo specialiuosius reikalavimus. Projekto tikslas – skrydžių saugumo ir aplinkosaugos gerinimas. Europos Sąjungos ir valstybės biudžeto lėšomis finansuoto projekto vertė – 22,3 mln. litų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Miškų apsuptyje esantis oro uosto lėktuvų nusileidimo takas dabar iš abiejų pusių paplatintas po 2,5 m ir pailgintas iki 2,3 km. „Visiškai išspręsta buvusi miško medžių problema pietiniame tako gale – pušų viršūnės anksčiau siekė lėktuvų kilimo ir leidimosi plokštumą“, – sako Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas. Pasak jo, dabar saugesnis lėktuvų takas uostui leis priimti ir didelės klasės orlaivius.

Tikimasi, kad tako rekonstrukcija padės padidinti ir keleivių srautą – Palangos oro uostas yra trečiasis Lietuvoje pagal aptarnaujamų keleivių skaičių ir pagal turimą lėktuvų tako ilgį ir plotį atitinka oro uostų D kategoriją.

Aplinkosaugai gerinti uosto take modernizuota lietaus vandens surinkimo sistema, skrydžių saugumui didinti – sumontuoti aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkantys aukšto intensyvumo signaliniai žiburiai: įgilintieji į tako dangą – atsparūs didžiausių šiuo metu eksploatuojamų orlaivių važiuoklių poveikiui kilimo ar leidimosi metu ir iškilieji, statomi ant vienokios ar kitokios konstrukcijos stovo ten, kur orlaiviai nesiliečia su žeme.

Iš viso sumontuota daugiau kaip 800 įvairios paskirties ir konstrukcijos žiburių su ilgaamžėmis, energiją taupančiomis halogeninėmis lempomis, baigtas juos maitinančių elektros grandinių ir transformatorių montavimas, pastatytas ir baigiamas įrengti konteinerinio tipo pastatas su visa elektros tiekimo ir žiburių šviesumo reguliavimo įranga. „Liko tik pastatyti dyzelinį generatorių – kaip rezervinį sistemos maitinimo šaltinį dingus įtampai elektros tiekimo tinkluose ir įrengti valdymo sistemą, kuri apima dispečerio darbo vietą skrydžių valdymo bokšte, sistemos aptarnavimo darbo vietą ir pačią valdymo įrangą“, – sako „Siemens“pramonės sprendimų ir paslaugų skyriaus vadovas Kęstutis Čiplys. Pasak jo, tarptautiniuose Vilniaus, Kauno, Briuselio, Madrido „Barajas“, Palermo ir kituose Europos oro uostuose veikia analogiškos „Siemens“ įdiegtos šviesos signalinių žiburių sistemos.

Palangos oro uosto lėktuvų tako rekonstrukcijos projektą vykdo UAB „Siemens“ ir UAB „Lemminkainen Lietuva“ konsorciumas.

Šaltinis: Pranešimas spaudai. Saldo parteneriai - ryšiai su visuomene

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: