Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
   	studentas  2008-11-26 19:31
   
	lengva pasakyti- neatleisk gazo, stabdyk palengva. jei viskas vyksta greitai, mazai tu ten ka primankysi. vairuotojams turintiems automobilius su galiniais varomais ratais truputeli geriau. sumecius reik pristabdyt, ka daro dauguma visu vairuotoju.
   
   	Smėlis  2008-11-26 19:40
   
	patirtis galiausiai padaro savo. esu pats stebėjęs kaip žmogus su 30 metų vairavimo patirtimi žiemą ant apledėjusio kelio sugebėjo kuo ramiausiai suvaldyti automobilį be ABS situacijoje, kurioje aš būčiau paprasčiausiai atsidūręs griovyje arba apsikabinęs medį.
pradedančiojo vairuotojo refleksai tokie, kokie aprašyti straipsnyje. vėliau refleksai kitokie atsiranda: lengva korekcija vairu, stebėtinai apskaičiuotas stabdžio naudojimas ir staigus bėgio permetimas atėjus laikui. pavydžiu žmogeliui...
p.s. NEPIRKIT RESTAURUOTŲ ŽIEMINIŲ PADANGŲ.  arba keiskit kasmet nepriklausomai nuo nusidėvėjimo.
   
   	Anonymous  2008-11-26 19:53
   
	„Tokiais atvejais svarbiausia automobilį išlaikyti toje pačioje trajektorijoje, tačiau kai spaudžiame stabdį arba staigiai „numetame“ greitį, automobilio priekis palengvėja, o galą pradeda mėtyti."
Kiek zinau staigiai stabdant priekis pasunkeja, o galas palengveja, delto gala ir sumeto.tik ar cia pasnekovas nusisnekejo ar straipsnio autorius suklydo
   
   	kitoks  2008-11-26 19:54
   
	Aciu uz informacini straipsni 
   
   	kitoks  2008-11-26 19:55
   
	walkmanuui -> pirma teises issilaikyk, paskui kalbek...
   
   	Anonymous  2008-11-26 20:04
   
	Kitoks-pagooglink truputeli nes kaip matau pats teisiu neturi ir fizikos neismanai
   
   	cNduo  2008-11-26 21:12
   
	Geras ir labai pamokantis straipsnis 
Šiaip tai tiesa kad stabdant priekis pasunkėja, tai galima praktiškai išmėginti ant bet kokios transporto priemonės,kad ir ant dviračio, ypač prieko masės padidėjimas jaučiasi važiuojant dviračiu su amortizariumi, stabdant amortizatorius susitraukia. Tad teksto rašyme įvyko klaida.
   
   	Anonymous  2008-11-26 21:16
   
	wallkman teisus. Kai skaiciau irgi sustojau toje vietoje ir pagalvojau: kaskas pripjove   
   
   	Anonymous  2008-11-26 23:49
   
	jei kas su dviraciu tikrina kaip priekis sunkeje tai atsragia, nes mano bratka daug kartu nosi nusibruzino kai skrido per prieki 
taip patarimu yra geru. 
   
   	Anonymous  2008-11-27 09:09
   
	Kokios čia "pievos" rašomos apie automobilio priekio palengvejima? Čia delfio autorės (moters, beje) išmislas ar tokias nesamones teigia tas ale lenktynininkas. Visi žino, kad automobiliui stabdant ar tiesiog "nuėmus gaza", automobilio svoris arba svorio centras atkeliauja į PRIEKĮ. Dar mokykloje fizikos pamokose to mokė. Galas tampa lengvas ir ratai turėdami mažiau sukibimo, lengviau išprovokuojami šoniniam slydimui.
IŠVADA: joks "speco" straipsnis neatstos paties pasipraktikavimo slidzioje aiksteleje, kuriose reikia saugotis mentu... kaip bebūtų apmaudu.
   
   	Anonymous  2008-11-27 10:47
   
	Negalima stabdyti jei slysti su galu varomu! Tu pats bandei uzmesti gala ir spausti stabdi? Garantuotas suktukas.
   
   	Drutas  2008-11-27 11:14
   
	Pirmą naktį kai prisnigo, vakare nuvažiavau į aikštelę pasipraktikuot suvaldyt mašiną žiemą.. tai padarius porą manevrų prisistatė pro šalį važiavę apsauginiai. Ir pradėjo, ko čia palakstyt atvažiavau ir pan. paaiškinau kame reikalas, tai tie nusijuokė ir sako važiuot į Rimi aikštelę, tipo ten galima.. Ką ten bekalbėsi su tokiais.
   
   	studentas  2008-11-27 12:22
   
	Sveciui- nesakiau kad reik stabdyt, sakiau pristabdyt arba numest akseleracija. 
Drutam- o pir ko cia tau apsauginiai aiskino? siust reikejo ant triju raidziu juos ir viskas. nekenciu ju, isivaizduoja mentais esa.
   
   	Anonymous  2008-11-27 13:48
   
	biski peivas raso, kad su abs ilgesnis stabdymo kelias... atsiverskit fizikos vadoveli 11 kalses ir pasiskaitykit apie rimties trinties ir rimtie slydimo jegas... kuri didesne ir kuriuo atveju but ilgesnis stabdymo kelias.
bulshit sitas rasinys
   
   	creator  2008-11-27 14:12
   
	Ir be to cia viskas aprasyta automobiliams kuriu priekiniai varomieji ratai... Jei varo galiniai ratai ir pradejes slysti dar pagazuosi tai saule kaip mat ispiesi  Na jei priekiniai varomi, tai gali gazuoti, nes jie istemps tave is sumetymo 
   
   	Anonymous  2008-11-27 15:23
   
	
Na, aš vietoj 11 klasės fizikos teorinio vadovėlio geriau pasikliausiu instruktoriaus patirtimi...
   
   	Anonymous  2008-11-28 09:51
   
	Creator, cia galioja ir priekiu ir galu varomiem automobiliam. Esme ne tame traukia ratai ar stumia, cia rysis greiciau yra su svorio centru. Akseleruojant svorio centras slenkasi i gala, todel galiniai ratai gauna daugiau sukibimo. Abiem atvejais gaza reikia spausti, taciau galu varomos masinos jautriau reaguoja i perdozavima. 
Kas liecia ABS, anonimas butu teisus, jei ABS sistema veiktu idealiai ir galetu visa laika islaikyt maximalia stabdymo jega nepraslystant ratam. Deja, ABS stabdziu jega reguliuoja atleidimo-spaudimo principu, kas ir ilgina stabdymo kelia. ABS neskirtas greitai sustot, o greiciau maximaliai stabdant apvaziuoti kliuti.
   
   	Nerkashis  2008-11-29 19:10
   
	Na tikrai ABS padeda suvaldyt mašiną. Tyčia prieš kelias dienas dariau bandymą. Be ABS stabdant galas pasivijo, o su ABS stojo tolygiai.
Na tikrai stabdant galas pasunkėja. Keistas tas profesionalas arba žurnalistas (-ė). 
Nieko nėra geriau už praktiką.
   
   	geruks  2009-01-18 12:47
   
	tačiau kai spaudžiame stabdį arba staigiai „numetame“ greitį, automobilio priekis palengvėja, o galą pradeda mėtyti. Mat užpakalinių ratų sukibimas geresnis
Kas čia per blevyzgos,nu tokių nesamonių reikia dar paieškoti.Netikintiem siūlau palysti po mašina ir pasižiūrėti ant galinio tilto balkio ar stabilizatoriaus traukės(jei pakaba nepriklausoma) stovi toks daiktčiukas vadinamas slėgio reguliatorius(jo nėra kai kuriuose trumpuose modeliuose ir kur yra ABS).Paiškinsiu nesupratlingiems kam jis yra skirtas:stabdant galas pakyla,o kai kėbulas pakyla per spyruoklę patraukia reguliatoriaus kotą kuris sumažiną slėgį į galinių ratų stabdžių cilindriukus,kad šie kuo vėliau užsiblokuotu.Sakau vėliau todėl kad smarkiai spaudžiant ratai vistiek užsiblokuoja.Čia tokia paprastutė pagalbinė valdymo priemonė.
  Na o tiems,paskaičius tokių patarimų,siūlau   kad toli nuvažiuotų.
  Ir kažin,kad pakelėse daugėja žvakučių,neprisidedą tokie neatsakingi patarimai. 
   
    Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
    Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
    paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
  
Vairavimas žiemą: kaip suvaldyti automobilį?