Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2009-04-20 22:42
juru piratus sugautus teisti kaip uz stambia vagyste, keliolika metu kalejme, o su jais nesidereti, o is karto sturmuoti laivus, nekreipiant demesio moka ar ne tos kompanijos, veliau joms baudas ir bylas kelti uz piratu remima. po kokio pusmecio tikrai bent trecdaliu sumazetu piratavimas
Anonymous 2009-04-20 23:39
Tavo toks planas be auku neapsieitu, jei ne piratu, tai ikaitu.
Arns 2009-04-20 23:46
akivaizdu, taciau vien graziomis kalbomis persilauzimo nepasieksi, o jei bus remiamas ir atstatomas Somalis tai is vis gali tekti laukti kelis desimtmecius, bet tokio pelningo versliuko neuzsuksi.
Anonymous 2009-04-21 00:30
Ponai, o pasakykite prasom kokio velnio visokie laivai plaukioja Somalio pakranteje, a?
apocalipso 2009-04-21 00:36
Tavo planas: "Tegu skerdžia įkaitus - manęs tai nekaso"? o ką jei pats patektum tarp įkaitų ar pasikeistų nuomonė?
Jei išpirkos nebūtų mokamos manai juos sulaikytų nuo piratavimo? ten milijoninės vertės krovininiai laivai, jei neimtų įkaitų tai iššaudytų įgulą išplėstų ką įmanoma išplėšti ir pasišalintų.
xox 2009-04-21 01:07
Tu ką, gal visai geografijoje nesigaudai? Pvz nori iš Indijos vandenyno patekti į vidužemio jūrą ar pvz į ameriką, tai negi plauksi dabar aplink Afriką? Tam žmonės ir iškasė Sueco kanalą... O norint priplaukti Sueco kanalą, nori nenori reikia pro Somalį plaukti.
immortallt 2009-04-21 09:19
Is dalies pritarciau Arns - plesti jie nelabai ten daug priples, nes jie su zvejybiniais tralais puola, i juos nedaug palyginus tilps + somalyje to vertingai neparduosi. Ir aisku taktinis burys veikti ne memliskai.
O manau svarbiausia, butu ivesti privaloma apsauga laive, pvz 5 is karo grize kareivukai su m16 arba snaiperiu kokiu (didelis laivas praktiskai nesiubuoja) arba dar RPG viena .
EEE 2009-04-21 09:46
Reiktu, kad laivai plauktu pro Somalį karavanais, o juos lydėtu karinis laivas, kaip per II - ąjį pasaulinį. Laivų savininkams palyda kainuotu kur kas pigiau, nei išpirkos. Karavanus suformuoti būtų labai paprasta: Išplaukiančius iš Sueco kanalo laivus surenka į karavaną, taške A po kokių 50 ir vienas karinis kateris palydi iki saugaus atstumo nuo pakrantės, iki taško B, ten paleidžia karavaną į visas keturias puses ir laukia kitų laivų. O tuo metu kitas karinis kateris suformaves karavaną, išplaukia link Sueco, pirmasis laukia kitų laivų... Kažkiek savininkai sugaištu laiko, bet atsižvelgiant į intensyvią laivybą, tame rajone, tai sugaištu kokią parą, bet vis mažiau nei prastova kokiame Somalio uoste
Anonymous 2009-04-21 10:22
EEE, palaikau tamstos nuomuonę
Dar galėtų paslėkti armiją kokiam ale kroniniam laive ir plaukioti pirmyn-atgal piratus rinkdami...
Anonymous 2009-04-21 11:08
karavano ideja nebloga. taciau buvo kazkur rasyta, kad kompanijoms nuomotis karine apsauga kainuoja apie 30mln usd, o sumoketi ispirka piratam apie 5mln usd. tik cia aisku reiktu atsizvelgt y tai kad jei karavano principa pritaikius tai daugiau laivu mestusi ant apsaugos, bet realiai tas ant to iseina, tik sumokejus uz apsauga galima butu isvengt pavojaus ygulu gyvybems.
Anonymous 2009-04-21 11:38
tai kad JT pasiunte savo flotile i tashka B lydejo iki tashko A, pradzioje padejo bet matyt labai talentingi strategai dirba pas piratus, todel piratavimas pasitrauke gilyn i jura daugybe jurmyliu ir "akurat" toks planas pasiteisino. Laivyna samdytis neapsimoka kaip jau chia kazkas minejo, bet ta ideja apie ginkluota apsauga pachiame laive visai nebloga.
Arns 2009-04-21 11:46
as tik sakau jog gerais zodziais nieko nepasieksi, jei tai pavienis atvejis, suprantama jog reikia deretis, bet kai masiskas reiskinys ir nori ji stabdyti reikia imtis ryztingu priemoniu, o ne postringavimu apie ora ir zuvis.
Taip, sustabdytu, ka jie i tuos savo laivelius persikels? Uzgrobe laiva su tankais, i barza tilptu nors vienas tankas? O kaip tanklaivis, steigs savo benzino fabrikeli? Didzioji dalis kroviniu yra piratams beverciai, vertingos jos tik savininkams ir tiems kas perka juos, eiliniam zmogeliui tos desimtys tukstanciu tonu naftos yra bevertes.
EEE 2009-04-21 13:58
Tegu karavanus lydi ne 200 jūrmylių, o kokių 500, tikrai taip toli piratai neplauks. jų laiveliuose kuro nepakaks
kionig 2009-04-21 14:19
Nelabai ismanau ta laivyba, bet juk jie turi radarus, racijas, gps ir kita, tai juk gali stebeti kas artinasi, bet tam reikia tureti laive kokia tai apsauga prie to pacio, o ne 1 kapitona, 10 mechaniku ir 15 kroveju. Apsauga butu paprasta kaip kazkas minejo 5 kareivukai su iprasta ginkluote ir pagal laivo stambuma galima samdyt atitinkama kareiviu skaiciu, kurie budetu tuose laivuose ir stebetu ir tikrai uztektu tu keliu milijonu apsaugai bent metams, o kai jie cia i menesi patiria kelis kart daugiau nuostoliu per tokius ispuolius. Taigi su apsauga turi rupintis pati imone, o ne valstybines institucijos kurios ale nuteis ir taip nieko neturincius prarast Ir su minimalia apsauga gavus pavojaus signala galima tuos nigerius ispeti, o jei nepaklus, - sauti - ir kur cia aukstoji matematika ? Na per susisaudymus gali buti auku, bet reikia samdyti ne eilinius plius nepakenktu ir koks snaiperiukas tai nigeriai pasipustytu padus. Pritariu Arns
O be to tais tanklaiviais ne vien plukdoma nafta, bet yra ir kurjeriu kurie plukdo viska konteineriuose apyvokos daiktai, elektronika, maistas, rubai vnz zodziu viskas, tai pilnai jie gali isplesti ta laiva negu deretis.
Anonymous 2009-04-21 16:08
Kol postą parašai,spėji nuomonę pakeist..
kionig 2009-04-21 16:41
jo praziurejau kazkaip
Anonymous 2009-04-21 17:28
Kaži ar pradėjus atsišaudyti ir nušovus piratą negausi iš prieštankinio pabūklo į bortą...
Anonymous 2009-04-21 19:25
Na išeitis, tik viena. Nusileisti negalima. Čia elementaru. Jei ir toliau bus mokamos išpirkos, kodėl jie turėtų nustoti plėšikauti. Pritariu Arns postui.
"Tavo planas: "Tegu skerdžia įkaitus - manęs tai nekaso"? o ką jei pats patektum tarp įkaitų ar pasikeistų nuomonė? " Labai daug aukų ten nebūtų, o už tuos pinigus kuriuos sumoka išpirkoms, tikrai pasaulyje galima išgelbėti keleriopai daugiau žmonių. Kuo ilgiau delsiama, tuo piratai tampa stipriasnia ir įtakingesne "organizacija".
"O be to tais tanklaiviais ne vien plukdoma nafta, bet yra ir kurjeriu kurie plukdo viska konteineriuose apyvokos daiktai, elektronika, maistas, rubai vnz zodziu viskas Apyvokos daiktai ir elektronika"? Kiek jie ten tos apyvokos daiktų ir elektronikos parsigabens su greitaeigiu kateriu? Dvi skalbimo mašinas ir viena šaldytuva ant 5 piratų? O kiek ginklai kainuoja, pasiruošimas ir viso užpuolimo organizavimas... Na aišku jei tie laivai kaip ir dabar plaukios visiškai nesaugomi, tai vien išpirkų mokėjimo draudimas, padieties neišgelbės, bet taikomas kartu su leidimu laivuose turėti ginklų ginybai, padėtį tikrai greit pakeistų
nuomonė 2009-04-21 20:32
Leidimas bet kuriame laive turėti ginkluotę uždegtų žalią šviesą nelegaliai prekybai ginklais pasauliniu mastu. Tuomet kokiam Klaipėdos turgely galėsi už kokį 100Lt nusipirkti kalašą.
meslinukas 2009-04-21 21:47
kas per nesąmonė - kalėjimas? - kas čia per bausmė, jeigu Somalyje gyvenimo sąlygos prastesnės nei kalėjimuose? man atrodo, kad dzin tiems piratams ar juos pagaus ar ne - pinigu neturi, kalejiman - gerai - ėst duoda gerai, pastogę parūpina, ko dar nigeriui norėti??? kart šunis ir viskas! - mirtis - kogero vienintelis dalykas, ko tokie dar bijo - grįžta piratai, turi grįžti ir jiem jau senovėje taikytos bausmės.
karavanams nepritariu, nes kol sulauks koks laivelis "chebros", tai dalis prekių suges paprasčiausiai.
samdyti karinius laivus kiekvienam prekybiniui tai grynas babkių ir resursų švaistymas.
visiškai pritariu, kad laivus aprūpinti kareivukais (o gal net paprasčiausiai apmokyti ir aprūpinti įgulas naudotis gerais ginklais) - ~4-6 kareivukai su "emkėm" + 1 raketsvaidis +1 snaiperis ir viskas ko reikia.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
N. Wadhams. Kodėl piratai laimi jūrų mūšį?