Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Wolfy 2009-07-16 22:33
Tai jau tikra tiesa,nes Lietuvoje skurdas tik dideja dabar.
Marius.brn 2009-07-16 22:34
As sutinku su autores mintimi: "Gal vyriausybė, įjungdama taupymo mygtuką, kerta šaką ant kurios pati sėdi? Gal mes brandinami revoliucijai?", nes bet kuriuo atveju vyriausybe yra ta dalis kuriai mes patikime per daug valdzios. Jei zmones aktyviau kovotu su valdzia, matytu esamas problemas ir neleistu valdziai ju "nepamatyti", tai ir zmoniu gyvenimas butu kitoks(as manau kad geresnis, nes zmogus visados nori prisideti prie to kas juda jam ir kitam naudinga linkme:)). Kadangi mes tikimes kad kazkas uz mus kazka padarys tai ir kenciam blogus darbus ir vaikstom susirauke ir burbam kad viskas blogai. Bet realiai ir seime gi zmones yra, ir jie kaip kiekvienas nori garantuoti sau gera gyvenima (o jus to nenoretumet?), taigi ir pradeda dirbti ne tautos naudai, o savo naudai. Taciau pilieciams aktyviai dalyvaujant valstybes gyvenime butu imanoma pakeisti ir priversti ta musu valdzia dirbti tinkamai...
Razer guy 2009-07-16 23:00
Man tai gaila tu bomžu bet va vaikystej reikejo pabegt is lietuvos o dabar turbut del klaidu gailisi
kionig 2009-07-16 23:03
Tai neperjautri tema, o tiesiog valdzioje sedi tinginiai, kuriems kiekvienas pirsto pajudinimas tampa nuostoliu.
Ir 2009-07-16 23:30
Jei butelaitį iškeistų į šluotą ar kitą darbo įrankį, tai tų bomžų stipriai sumažėtų, o gal ir išvis neliktų. Gailesčio jiems nejaučiu. Patys taip tvarkosi.
WelniuRumai 2009-07-17 00:13
Daug tokiu esu mates. Kaip sakoma ir pradedanciuju, ir veteranu. Tik kas mane labiausiai nervina, tai kai kuriu vaikiskas naivumas. Tarsi uz juos kazkas turi viska daryt. Buna papraso poros litu. Kai paklausi kam to jam reik, isgirsti, kad duonai. Kai pasiulai pats nupirksias + dar desros kokios, iskart pasigirsta tylus - alaus norejau... Va tokie tai mane piktina. Viskas blogai, bet kad bent viena pirstuka pajudintu del savo geroves, tai nesulauksi...
kiesza 2009-07-17 00:14
Tie bomzai paprasciausi tinginiai niekad gyvenime nesu ne cento tokiam gaidziui paaukojes atsimenu vaikai i ju kepures spjaudydavom ir siai tokiu kenkdavom is akmenu metydavom negaliu pakest tokiu tinginiu tingi dirbt guli ant gatviu ct praso ka negali nueit iki misko prrirnkt melyniu kibira ar grybu karba gi kaip mat turguj 60lt gautu bet nia tingi lopai guli ant gatviu ir neina susaudyt juos kartu su zydais reikejo manau kad jie nk gero zmonijai neduoda..
Arns 2009-07-17 00:15
truputi ne taip mano manymu sudeliotos mintys, nes bomzas ir yra bomzas=zmogus, kurio gyvenimo budas, nieko nedirbti vardan savo geroves, dirbama tik del pragyvenimo. Visai kas kita yra skurdzius, tai zmogus, kuris tiesiog negali "istrukti" ir uzsidirbti pakankamai pragyvenimui, taciau pgal aplinkybes stengiamasi.
Tad ne bomzai problema, o skurdziai, kuriu butent ir yra dauguma(realiai) ir nemazai zmoniu jauciasi kad stovi ant skurdziu statuso krasto.
Dabar del svietimo politikos, taip, ji negera, taciau butent sitame straipsnyje ji(kritika) visiskai "be rysio", juk visas ekonomikas, prekyba ir vadyba bei t.t renkasi patys zmones, nera jokiu kvotu priemimo ar pan, tad patys zmones sitai renkasi. O juk ne valstybe nusako kiek bus priimta i darbus, pabaigus tokia specialybe
Nedurnas 2009-07-17 01:13
Suprantu, kad dauguma patys kalti del savo padeties, taciau bloga ziuret i zmones kurie turi kaskokia tai neapykanta tokiem zmonem. Mano mokykloje mokosi toks vienas-nuzude 2 ''bomzus''. As isvis nesuprantu kaip tokie gali mokytis tarp normaliu zmoniu. Bomzas-zmogus taip, gali but tinginys, taip-jam gali but ant visko pofik, bet ar reikia i ji metyt akmenis, spardyti ar net nuzudyti? Jai negali pagelbet, tiesiog nueik pro sali, bet todel ir yra tokia sitacija, visiem ant visu po**ui
Manga 2009-07-17 01:40
tarybu sajungos laikais bomzus is vilniaus milicijos patruliai isvezdavo i "naujaja akmene" ir ten paleisdavo. aisku tai buvo ir atgavus nepriklausomybe, bet veliau pasikeite nepageidaujamu asmenu atsikratymo taktika.
Nedurnas 2009-07-17 01:51
Tai protingai darydavo, idarbindavo gamykloje, suteikia kaskoki tai busta ir visi laimingi.
tigriukas 2009-07-17 09:47
Mano manymu, kiekvienas žmogus turi stengtis gyventi taip kaip jam patinka ir svarbiausia, kad jis taip gyvendamas jaustųsi laimingas. Jei bomžas būdamas nešvarus, "kvepiantis" geriausiu atveju odekolonu, kurį ką tik išgėrė, yra laimingas savo gyvenimu, tokiam, aš manau, reikia tik pavydėti (žinoma, jų laimės, o ne gyvenimo būdo ).
Bomžų (daugumos) gyvenimo filosofija juos daro tokiais, kokias jie yra, nes daugumos bomžų net su botagu nepriversi ką nors daryti, kad jų padėtis pasikeistų.
Mane nustebino, mano vienos pažįstamos pasakojimas, kad jos vaikas paklaustas - kuo jis gyvenime norėtų būti, atsakė, kad :)) , kai tuo tarpu aš (manau, ir jūs) savo vaikystėje svajojote pasiekti kažko didingo, pvz. tapti kosmonautais, chirurgais, prezidentais ar ministrais ir pan. Aš pagalvojau, arba šis vaikis labai protingas arba tiesiog visiškai tingi ką nors daryti. Tačiau šiuo metu jis tos svajonės atsisakė .
Dar vienas pastebėjimas, pagal bomžų išvaizdą daug ką gali pasakyti apie tos šalies ekonominį išsivystymą. Man teko kurį laiką studijuoti užsieny, vakarų Europos šalyje, tai pasakysiu atvirai, bomžai ten atrodo ne ką prasčiau nei mūsų šalies vidutinio sluoksnio žmogus. Gėda buvo dėl mūsų šalies. Liūdna dėl tokios susiklosčiusios situacijos, nes vidutinio sluoksnio žmogus mūsų šalyje tikrai įdeda daug pastangų (darbo, sumanumo), kad išgyventų, o gyvenimo kokybė panaši kaip vakarų šalių bomžų .
Verta susimastyti
HardAxe 2009-07-17 11:15
Bomžų buvo, yra, bus. Paimkim gerokai stipresnes valstybes (Vokietiją, UK, JAV). Ar ten nėra bomžų? Čia nieko nepadarysi, reikia suteikti jiem galimybę, tačiau visai išvengti šio reiškinio, manau, neįmanoma.
Manga 2009-07-17 12:15
juos ten paleisdavo, kad vilniuje nesitrintu, o ir sugrysti atstumas nemazas + $ neturedavo. ne i darba juos ten vezdavo
alkopops 2009-07-17 12:15
Sakyciau dvi kategorijos: Skurstantys ir kazka darantys ieskantys bet kokio darbo ir uz kazko besikabinantys. Ir antrieji kurie skursta tingi ir nieko nedaro nes lengviau pasiknist konteinery ar pasedet ranka istiesus. Sutinku reik padet tam kuris stengesi, bet ne tam kuris numoja ranka ir tiesiog sedi istieses laukdamas ismaldos. Tikrai pikta daros kai gatvej matau vidutinio amziaus sveika vyra pradvokusy alkoholiu istiesusi ranka. Toky tik paspirt noris nes pirma galetu negert o antra pamegint betkokio darbo susirast. Ir tikrai stengiuos bent kelis centus ar litus imest tam kuris bent is paziuros tvarkingas Groja ar dar kuonors uzsiima bent jau rodo kazkoke iniciatyva gyvent ar kokia nors forma uzsidirbt. Ir ka snekat apie socialine atskirty pirma gal priverskit alkoholio atsisakyt arba kainas uzklekit kad maziau gertu ir kitaip i givenima ziuretu. Nes atvaziuoji i ligonine turi uz viska susimoket o suknistas alkoholikas rastas gatvej gauna tyrimus nemokamai tai kur teisybe kodel turiu uz juos moket valstybei ir dar karta uz save?
Manau geriausia politika butu suteikt galimybe gyvent ir dirbt jei neparodo pokyciu per pusmety ir pasikeitimu palikt likimo valiai nes jis taip pasirinko ir jokio gydymo nieko jei jam taip patinka ir mano kad isgyvens tegul gyvena, mirs ar isgyvens man nerupi nes tai buvo jo sprendimas o as jam suteikiau galimybe. Gal tokia mintis ir ziauri bet mes kiekvienas turim teisia rinktis gyvenam demokratineje visuomeneja.
Apibendrinimui: Suteikt sansa jei nepasinaudos palikt likimo valiai be jokiu socialiniu garantiju ar gailescio. O nusikaltus sudaryt salygas kad dirbtu ir nors taip save isilaikytu kodel mane apvogusy turiu as dar islaikyt?
meslinukas 2009-07-17 12:33
nu jo.., mama Austrijoje kurį laiką gyveno, tai sakė, kad tenai net bomžas dantis valosi ir plaukus šukuojasi...
o šiaip reikėtų, manau, įvesti įstatymą, kad nesusirandi per kažkiek laiko jokio darbo, tai vadinasi parazituoji ir dirbsi priverstinai. bet čia iškyla kita problema - nedarbas - nėra darbo. nežinau, kaip jums, bet man tai šitai šiek tiek keistai atrodo... kaip gali būti, kad NĖRA KĄ DIRBTI??? taigi paimk tuos bomžiakus, dauok jiem plugą, šakes, lopetą į rankas, pastatyk prižiūrėtoją ir tegu varo bulvių sodinti. taip ir bomžai išgyventų ir dar valstybei kažką duotų. į minusą tai jau tikrai, kad nenueitų - blogiausiu atveju suės tai, ką pasodino. kame
šiaip sutinku su kiesza. tik dėl šaudymo ne - neapsimoka - tegu eina bulvių sodinti
meslinukas 2009-07-17 12:39
alkopops - sutinku, bet kai jis žiemą vidurį gatvės padvės jį turės kažkas bent iki konteinerio nunešti... ir vaizdą gadina, ir kvapai atitinkami. nežinau, kaip tu, bet aš tai nesuteikčiau jam tokios progos gadinti įvaizdį Lietuvos. jeigu norės mirti tai, manau, visados suras būdą.
Tir4elis 2009-07-17 13:40
Jei žmogus tampa bomžu dėl aplinkybių ir nenuleidžia rankų, labai greit pasimato rezultatai. Kažkada dar per televizorių rodė apie moteriškę, kuriai taip nutiko, kad sąvartyne teko gyvent. Pradžioj sunku kažkokioj būdoj gyvent buvo, bet vėliau ėmė rinkt visokias antrines žaliavas, pardavinėt ne svaigalams, bet pinigų kaupimui. Po kelių metų sunkaus darbo ir negandų, nusipirko 2 ar 3 kambarių butą ir gyvena kaip žmogus.
jordanbn2 2009-07-18 20:01
Lai eina dirbt? O kas juos priims? Va nepriima - todel ir nedirba! Bijo rizikos, gal apvogs, gal nekokybiskai dirbs o gal po poros savaiciu uzgers. Dalis bomzu negali dirbt del psichiniu savybiu, jei ir dirbtu tai neilgai. Kita dalis nedirba - nes ju nepriima i darba.
Beje BOMZas - be pastovios gyvenamos vietos, tipo jei nuomojiesi busta ir netenki darbo tai netenki ir busto,tai gelbsti tik giminaiciai, dazniausiai tevai aisku. O jei ju nera - bomzas. Is cia rasancio jaunimo kiek turi busta nuosavybes teise? Ir dar klausimas kada tures. Na bet gal paveldes.
Nightbringer 2009-07-18 20:06
Norėčiau matyti ką tu sakytum, kai tavo teisės pažeis.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rima Pielikytė. Karas ir taika: kovoti su „bomžais“ ar apsimesti, kad nematai jų