„Google“ iš esmės imasi miestus dusinančios problemos. DI padės įveikti spūstis (Video)  ()

Naujas dirbtinio intelekto panaudojimo būdas eismui supaprastinti netrukus gali pasirodyti visos šalies miestuose.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Technologijų milžinės „Google“ naujoji „Project Green Light“ sistema šiuo metu bandoma Sietle kaip būdas kovoti su užblokuotomis miesto gatvėmis, naudojant bendrovės žemėlapių duomenų bazę ir dirbtinį intelektą, siekiant optimizuoti šviesoforus ir siūlyti pakeitimus miesto inžinieriams, teigiama „CBS News“ pranešime.

„Pioneer Development Group“ vyriausiasis analitikos pareigūnas Christopheris Alexanderis pažymėjo, kad tokia sistema gali būti idealus dabartinės formos dirbtinio intelekto panaudojimas, naudojant mašininį mokymąsi.

„DI gali atkartoti dešimtis analitikų, kurie paprastai atliktų tokias užduotis ir nuolat prireikus koreguotų eismą“, – sakė Ch. Alexanderis. „Labai svarbu, kad žmogus atliktų darbą, o kvalifikuoti ekspertai naudoja dirbtinį intelektą kaip papildymą, tai yra ideali programa esant dabartinėms DI galimybėms.“

„Google“ atstovė Juliet Rothenberg padėjo Sietle įgyvendinti programą, sakydama CBS, kad vos perkėlus „keletą sekundžių“ galima gerokai padidinti efektyvumą.

 

Pasak miesto pareigūnų, planas iki šiol pasiteisino ir padėjo pašalinti erzinančias eismo spūstis tam tikrose miesto dalyse.

„Turėjome vieną atvejį, kai per keturias sekundes iš šiaurės–pietų gatvės persikėlėme į rytų–vakarų gatvę tam tikru paros metu, tai padėjo sumažinti tam tikrą sustojimų ir pajudėjimų skaičių“, – sakė Laura Wojcicki, Sietlo transporto departamento inžinierė.

Dar geriau, „Google“ teikia paslaugą nemokamai ir planuoja plėstis į tūkstančius miestų.

Philas Siegelis, Pažangaus pasirengimo ir reagavimo į grėsmes modeliavimo centro įkūrėjas, sutiko, kad dirbtinio intelekto naudojimas eismo valdymui yra idealus, nors jis pažymėjo, kad technologija, skirta tai padaryti, „egzistuoja ilgą laiką“.

 

„Tikrai, tai, ką „Google“ daro, prideda naujų tikslų, pvz., sumažina tuščiosios eigos laiką ir dėl to atsirandantį anglies pėdsaką. Eismo valdymo sistemos jau yra gana sudėtingos. Galbūt svarbiausias šios sistemos aspektas yra tai, kad ji yra nemokama“, - sakė P. Siegelis.

Nors Sietlas yra pirmasis JAV miestas, išbandęs projektą „Green Light“, „Google“ programa taip pat bandoma 70 sankryžų 13 miestų visame pasaulyje. Remiantis ataskaita, programa daro įtaką 30 milijonų kelionių automobiliu per mėnesį, o „Google“ mano, kad ji gali sumažinti sustojimų ir pajudėjimų skaičių eismo metu iki 30%.

„Tai daug reiškia vairuotojams, taip pat sumažina išmetamųjų teršalų kiekį“, – sakė L. Wojcicki.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(5)
(0)
(5)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()