Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Vytautas 2011-06-14 10:29
Įdomu, nuo kada skaitosi gyvenimo mačiusio ir nemačiusio amžius
Tokios diskusijos yra beprasmiškos vien todėl, kad yra nesvaikai išaugę žmonių poreikiai. Visi šiai dienai gali leisti sau išmaitinti kad ir 5 vaikus, o gal mes gyvenam blogiau negu senovės lietuviai, kurių šeimose buvo daug daugiau vaikų? Taip, jie gyveno vargingai ir daug bei sunkiai dirbo. Mes gyvename daugybę kartų geriau ir vistiek mums negerai. O ar bus kada geriau? Ar turtingose vakarų valstybėse žmonės laimingi, nes gyvena geriau nei lietuviai? Abejoju, nes yra arabų šeichai, kurie gyvena geriau. Tai kur yra ta riba? Kada baigsis beprotiškas vartojimo noras?
trauka 2011-06-14 10:39
Tokio lygio straipsniai tik blogina Jūsų tinklapio įvaizdį. Sutinku, galima pateikti ir pozityvią nuomonę, tačiau reikia, kad ji būtų argumentuota. Šiuo atveju tai tik rašinėlis, kuriame bandoma apeliuoti į jausmus. Norėčiau, kad ateityje redakcija atsižvelgtų į straipsnių kokybę, o ne kiekybę.
Beje, perskaitęs straipsnį prisiminiau vienos gimnazistės kalbą. Taip pat dirbtinai reiškiamas patriotiškumas, lyg būtų liepta tai daryti.
http://youtu.be/c9CP6HziYHU
blizzard 2011-06-14 10:40
Lietuvoje.
Apie užsieniečius kodėl jie laimingesni, todėl kad institucijos skaitosi labiau, todėl kad tikrai jiems nereikia kasdien plytas nešiot nuo 6 iki 6, o jeigu ir reikia tai jie dirba noriai už tokį atlygį ar tam tikras kitas sąlygas. Todėl kad per valandą uždirba tiek kad visą šeimą galėtų nusivest į kiną ar pavalgyt kur ir tam nereikia dirbti visos dienos. Todėl kad vakarienė restorane ar pasivaikščiojimas parduotuvėje nėra vertinamas savaitės ar mėnesio alga. Todėl kad mokesčiai atrodo logiški ir t.t.
Todėl kad nėra streso tiek daug, nebandoma tavęs apgauti ant kiekvieno kampo, valstybė tavęs nebando apgauti. Aš bent jau suprantu viską taip. Na o ir lygis visai kitoks, bendravimas ne toks, žmonės visai kitaip vertina kitus žmones, nespjaudo ant valytojų, nesikeikia jeigu nepatiko tavo drabužis, užleidžia eilėje jeigu labai reikia.. Pavažinėkit su mašina Lietuvoje ir užsienyje, kaip manot iš kur Lietuvoje atsirado mada praleist kitą vairuotoją ir kodėl ne visi tai supranta?
haloo44 2011-06-14 10:55
man 22 metai, ir aš nematau prasmės pirktis armanio džinsus ir ten brabangius visokius š, nereikia ir iphono, nesu reklamos auka, suprantu pinigų vertę.Vytautas teisingai sako reikia mažinti savo poreikius, nes jau patys nesuprantame ko mums reikia. Seniau žmonės galėjo nieko neturėt, kad čia gyventų, dauguma lygiai prieš 70 metų būtų viską atidavę, kad tik jų neišvežtų. O čia dauguma tik reikalaujat duokit pinigų, pinigų.
Simplicity 2011-06-14 11:02
Čia blizzard'ui visu 100% pritariu. (Su valandiniu uždarbiu kiek perspausta ) Šiaip, žmogus pirma gyvena sau, o tik po to valstybei. Jei tu alkanas ir piktas, tai apie kokį patriotiškumą ir pilietiškumą gali eiti kalba? Aš jausčiausi kvailai jei urzgiančiu skrandžiu reiktų eit išsišiepus, mojuot trispalve ir rodyt visam pasauliui kokie mes sotūs ir laimingi. Tegul tuo užsiima kiniečiai su šiaurės korėjiečiais. Nelogiška būtų visus suvaryt į pamiškėse iškastas žemines, kad ten būtų galima ugint po tris vaikus, kai šalis pirmauja pagal šviesolaidžio sklaidą Europoj Visi tėvai nori gyventi geriau, nori jog sūnums ir seserims nereikėtų spaustis viename kambaryje. Nori tuos vaikus išleisti į kažkokius mokslus, kad vaikams nereiktų vargt. Tik bėda ta, kad bet kokie mokslai (nebūtinai universitete) kainuoja. Jei ne tiesiogiai, tai per vadovėlius, priemones, mokesčius už bendrabučių nuomą ir t.t. Tai ir sukasi šeimos kaip tos voverės rate- nuo ryto iki vakaro per kelis darbus. Ir jų visai nedžiugina tai, kad kažkas kažkokiam negirdėtam neregėtam krašte (galbūt) gyvena blogiau.
Man labai patinka Maslovo sudaryta poreikių piramidė http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s ... y_of_needs
Siūlau pasigilint į tai ir pabandyt rast savo vietą. Bent jau aš, tai tik išvažiavęs iš Lietuvos supratau jog kaip ir daugelis buvau priverstas murkdytis tos piramidės apačioj ir bandyt užsikabint už antrojo laiptelio.
haloo44 2011-06-14 11:11
Simpicity, tai čia gal psichologinės problemos buvo pas tave, kad net negalėjai pasiekti 3 lygio (draugystės, šeimos). Tai nori pasakyt , kad padidėjus tavo pajamoms padiėjo pagarba kitiems, ir tave kiti pradėjo gerbt labiau? Materializmas tada absoliuitus
blizzard 2011-06-14 11:18
haloo reikia suprast kad jeigu keičiantis sąlygom tavo poreikiai lieka tokie patys tai reiškia kad kažkas ne taip yra su tavim..
nustokit taip nesąmoningai galvot, jeigu prieš 70 metų būtume turėję šikpoperio rulonėlį tai būtume garbinami.. jeigu dabar turėtume tik šikpoperio rulonėlį tai būtų gaila jį naudot, jaučiat skirtumą ar nelabai?
Anglijoje irgi nevisi perka armanio džinsus ar lamborgini galardo...
iphone tarp kitko Lietuvoje yra labai daug ir mes vieni iš pirmaujančių pagal tokį skaičių telefonų, tai yra tikrai neatsiliekam. Bet nesakykit ir telefonų prieinamumas labai patogus, jeigu ne prirštą perki tai galima vos ne už pusę kainos gaut.. o tu eik anglijoj kokiam turgui surask telefoną už pusę kainos pavogtą, turbūt 10x mažesnis pasirinkimas nei Lietuvoj jeigu iš vis tokių vietų yra.
Seniau žmonės galėjo, prie sovietmečio gerai buvo, čia kažkoks sovietmečio sindromas reiškiasi, yra galimybės bet nėra poreikių, o pinigų kaip nėr taip nėr įdomu įdomu.. gal dar ir algas lyginat pagal senovės? tokiu atveju šiandien minimumą gaunantis žmogus turbūt uždirba 650 kartų daugiau nei tas kuris gyveno prieš šimtą metų kaime, bet anaiptol tai nereiškia kad tas žmogus tiek kartų prasčiau gyveno. Ar kad jis nenorėjo turėt nuosavo arklio, ar išlaikyt šeimą, ar tarkim gyvent dvare ar būt bajoru.
Pinigų vertę supranta visi šiais laikais, dėl to ši diskusija čia ir yra, viskas sukasi apie pinigų vertę. Viskas paprasta, ar dirbsi man 5min. už 1lt? manau kad ne nes 1lt visiškai nevertingas. štai tau ir pinigų vertė. Ar dirbsi man 5mins už 10lt? nu gal dirbsiu žiūrint koks darbas. Ar dirbsi man 5min. už 50lt - dirbsiu.. Štai elementarus palyginimas pinigų vertės, juodadarbio be jokio mokslo vidutinis tarifas 8lt valanda.. ar už tiek man dirbsi?
Nepamirškim kad žmogus ir tobulėja, dauguma prieš 70 metų nemokėjo skaityt ir gyveno kad pavalgytų, ar jūs irgi tokie pat paprasti ir kvaili kaip tie žmonės? Girdėjot kas yra progresas? iš tokių komentarų panašu kad ne ir man gaila tai girdėt.
Reklamos auka tu ar ne, bet reikia suprast kad mes visi esam reklamos aukos, tik mažiau pasiduodam vienai ar kitai reklamai, nes reklama yra pasiūlymas, o mes tik pasirenkam viena iš pasiūlymų, todėl jokio skirtumo ar pas tave iphonas ar kokia sena nokia, tu vienodai esi priklausomas nes gavai pasiūlymą ir pasirinkai ką pirkti..
man pvz reikia veidrodinio fotoaparato o ne muilinės už 200lt nes aš jaučiu akivaizdų skirtumą, nes man to reikia, aš to noriu. Sakysit mano norai dideli, taip nėra jie maži, bet kodėl aš turiu atsisakyti didesnių norų matydamas sąlygas tiems norams įgyvendinti. Tai yra tolygu tinginiu, kuomet matai darbą už 4000lt į rankas, bet staiga pagalvoji kad tau pavalgymui užtenka 600lt. Nežinau kaip čia pasakyt, kažkoks kvailas abejingumas, nesiekiant tobulėt, sustabarėjimas aukščiausiam lygyje.
Man 20 metų ir aš tą puikiai jaučiu pažiūrėjęs į aplinkinius. matosi kas truputį geriau gyvena ir daugiau džiaugiasi gyvenimu, o kas nėra reklamos auka ir giriasi kad neturi armanio džinsų ar negali nueit į restoraną, nes juk jam to nereikia. Tada klausimas o ko jum reikia? Ko jūs norit? ir jeigu turit dviratį be bėgių ar negalvojat ateityje nusipirkt dviračio su bėgiais? jeigu buvot palangoj ar nesvajojat apie kokią švediją? Kažkaip įdomiai skamba toks požiūris kad man nereikia daugiau nei turiu čia gal kokio vienuolyno tinklalapis? juk ir čia apie technologijų vystymąsi kalba eina, bet kažkodėl juk jum reikai tik tiek kiek dabar turit ir nedaugiau . Manau kaip tik dėl tokio požiūrio mes ir neinam protestuoti kaip kyla mokesčiai, nesistengiam padaryti savo gyvenimą gražesnį. Toks vaizdas kad alkoholis vienintelis džiaugsmas belikęs daugiau nieko nereikia.
Simplicity 2011-06-14 11:19
Haloo44, geras tavo požiūris. Prie ko čia Armani, iPhone ir pan. "ekskliuzyvas"?
Nereikia tirštint spalvų ir pasakot jog visi "verkšlenantys" nori Buggati garaže, vilos Maljorkoje, platina dengto mobilaus telefonu ir nuosavo malūnsparnio. Žmonės nori dirbt, gaut už tą darbą tokį atlygį, kad galėtų sau nusipirkt paprastus kokybiškus batus ir rūbus. Žinoma, galima rengtis rūbais iš Humanos ir avėt plastmasiniais batais iš Maximos ar Norfos avalynės skyriaus. Tik ar nebus tau kiek nejauku taip pasipuošus keliaut į pokalbį dėl darbo?
Nenormalu, kai dirbantis turi kelis mėnesius taupyt normaliai žieminei striukei ir žieminiams batams. Nenormalu ir tai, kad lietuviškas gaminys pasiūtas už minimalų lietuvišką atlyginimą dirbančio toj pačioj Lietuvoj kainuoja 200-400 litų.
Arthuras 2011-06-14 11:21
Aš taip pat nematau reikalo pirkti D&G marškinėlius ir pan. Į visus daiktus žiūriu su kaina/kokybė logika. BET. Normalus daiktas kainuoja.
Mažinti poreikius? Žinoma, o kas belieka gyvenantiems čia? Atsiprašau, bet aš dėl Lietuvos(tiksliau dėl kai kurių veikėjų, kuriuos aprašė Blizzard) savo poreikių nemažinsiu. Pasitaikys proga geriau uždirbt nei čia, pirmu taikymu kitur. Ir žinot ką, padarysiu gerą darbą kitiems, čia likusiems. Mažiau darbuotojų, didesnė konkurencija darbdaviams, mokės didesnius atlyginimus, atsiras bent minimali socialinė lygybė.
Taip pat apie šitą straipsnį. Dėkit tokius straipsnius, bet jie turiu būti paremti ARGUMENTAIS, o ne jausmingais skiedalais. Mergaitė gavusi darbą stebuklingai Briuselį, vadinasi ir Lietuvoje finansiškai gyvena labai neblogai. Tikriausiai kokia nors teisininkė, politikė ar panašiai. O tokie darbai Briuselį, kaip jau minėjo, iš niekur neatsiranda...
Na ir baikit su tuo idiotišku argumentu, Afrikoj blogiau, senoliai gyveno blogiau ir bla bla bla. Gyvename dabar. Gyvename geroje vietoje, be cunamių, tornadų, turime gana neblogas galimybes gyventi ne blogiau, nei Vakaruose. Bet....
Gyvename vartotojiškame pasaulyje, o jūs stebitės, iš kur tas vartojimo noras? Nėra lietuviai jau tokie besočiai. Bet kai šildymo kainos žiemą kosminės, elektros kaina kosminė, o atlyginimai žemiški, tai jau atsiprašau. Ir lietuviams ne dėl to blogai, kad kiti gyvena geriau. O dėl to, kad patys gyvena prastai.
Blogiausia yra dėl to, kad Lietuvoje yra asmenų, kurie tą blogį galėtų ištaisyti. Sutvarkyti monopolijas: Maxima, LESTO, centrinio šildymo įmones ir t.t. Pažaboti stambiąją kontrabandą. Rimtai stebėti viešuosius pirkimus, juos kontroliuoti. Kontroliuoti pajamų iš ES paskirstymą, jų švarumą. Ir t.t...
Vytautas 2011-06-14 11:33
Tai gerai, kad suradai savo vietą ir gyvenimas einasi taip, kai norėtųsi. Bet dėl ko tuomet diskutuoti dėl emigracijos ir dar lietuviškuose portaluose? Norisi visus paskatinti išvažiuoti? Bet kokia to prasmė asmeniškai pačiam? Ar norisi, kad čia likę labiau orientuotųsi į geresnį gyvenimą vakaruose ir kurtų geresnės valstybės pamatus? Bet čia jau likusių reikalas, ką ir kaip jie darys.
Atleiskit, bet nesuprantu, dėl ko tokiose diskusijose taip aštriai dalyvauja piliečiai, nepatenkinti Lietuva, kai dabar visos sienos atviros ir niekas nieko nevaržo...
blizzard 2011-06-14 11:43
matyt kad nepatenkintų kokie 90proc. gerai atsispindi ta statistika
matai sienos laisvos ir t.t. bet vis tiek lieka ta baimė kad ten nieko nepavyks o čia vis tiek turi kažką ir jeigu paliksi čia tai jau grįžęs to paties neberasi.. kitas dalykas tas kvailas tikėjimas kad viskas pasikeis.. taip pat nenoras palikt tėvų kurie jau metuose ir nusimato kad ateityje juos teks išlaikyti.. todėl nežinai ką rinktis atvirai pasakius. Užsienyje įsitvirtinti irgi nėra lengva, bet jeigu įsitvirtini ar tiek dirbi kiek čia, tai manau nėra taip sudėtinga. Kol kas artimiausių 2-5 metų nesieju su užsieniu, todėl laukiu kas bus po to, jeigu tas pats Š tai tada manau reikės pabandyt kažką..
p.s. nesu pakankamai suaugęs kad kažkur bėgčiau į svetimą šalį ir pradėčiau gyvenimą, bet net ir man aiškios šiandieninės Lietuvos tendencijos..
Arthuras 2011-06-14 11:45
Nes dauguma čia yra jaunimo, kurie dar mokosi. Pasibaigs ką pradėję, ir išvyks, nepergyvenk.
Reikia diskutuoti dėl emigracijos todėl, kad žmonės suprastų, jog iš tikrųjų, yra vietų, kur galima gyventi geriau. Kad gyvenimas ties LT siena nesibaigia. Supažindinti su galimybėmis Vakaruose, o ar žmonės išvyks - čia jų sprendimas.
Atleisk, Vytautai, bet nesuprantu, kam TOKIE straipsniai reikalingi? Kad melu ir jausmais bandyti išlaikyti mases žmonių Lietuvoje, kad įtikinti melu, kaip čia gerai?
Va, visas pastangas galima nubraukti su tokiais duomenimis: http://www.15min.lt/naujiena/pinigai/li ... 194-155750
Atsižvelgti į šitą:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_so ... erage_wage
Vytautas 2011-06-14 12:00
Aa, tai mat kaip. Reikia supažindinti, bet tik su gerąja emigracijos puse. Supratau. Juk užsienyje visi laimingi, niekas neskursta, niekas nesižudo ir pan. Suprantu. O čia vat ėmė ir paleido dezinformaciją apie tai, kad kažkam negerai...
P.S. Jei rimtai, klausimas išlieka atviras, kodėl tokia neigiama reakcija į nuomones apie tai, kad užsienyje nieko gero. Puiku, jei yra žmonių, kuriems patinka. Tai ir rašykit, kas ten patinka, kaip gyvenat. Atsiųskit savo tekstus - publikuosim. O ko "putomis taškytis" ant žmonių nuomonės, kad užsienis nepatinka?
blizzard 2011-06-14 12:11
Na čia labai dviprasmiškai, nes šis straipsnis neparodo ir Lietuvos blogosios pusės
Aš nieko prieš to blogo rodymą, nu bet atleiskit kur argumentai?
gerai galim susitemint kas autoriai nepatiko užsienyje
Šiūkšlės mieste
sekretorės darbas
kelionės po kitas šalis
miesto laikinumas
tėvynės ilgesys
piktos padavėjos
(ko dar nepaminėjau?)
susiteminkim kas autoriai patiko?
-
Susiteminkim kas autoriai patiko lietuvoje
nėra šiūkšlių (kas nesimato už miesto)
nėra sekretorių darbo
nėra tėvynės ilgesio
tipo nėra padavėjų kurios nesirauko
Nėra socialinių garantijų
(ką praleidau)
Tai kokias prielaidas galima daryt? kas ką šitam straipsnyje atsveria? tiksliau kas siekta parodyti? kad belgijoj daugiau šiūkšlių todėl ten gyvent neįmanoma?
Aš tikėjausi kažkokių skaičių, atlyginimų palyginimo, kažkokio nusiskundimo kad galbūt ten kokius dokumentus labai sudėtinga pildyt, nežinau kainų palyginimo, žmonių nemandagumo įrodymų ar kažko kas parodo jog Belgijoje nėra taip gerai kaip kad mes galvojam. Nu bet ar taip gavosi straipsnyje? nu tikrai ne..
Neužsimenam nei apie tokius dalykus kaip pvz kur ieškoti gyvenamo ploto, kaip sunku jį surast kokia kaina, kaip naudotis viešuoju transportu, kur pirkt nuolatinius, kokios kalbos žinių reikia kokius darbus ir už kiek per mėnesį realiausia gauti ir t.t.
o dabar pasiskundė dėl keliavimo, šiūkšlių, nemandagios padavėjos ir dėl to kad sekretorės darbas persunkus..
Jeigu ten jau nieko gero tai prašom tada tų argumentų kurie būtų lygūs visam tam blogiui ir neteisybei kurį turim čia, va tada galėsim padiskutuot pilnai ir įdomiai, o dabar pateikiamas straipsnis su pagrindiniu argumentu dėl šiūkšlių ir dar norima lyginti tai su Lietuvos korupcija, darbo stygiumi, pragyvenimo sąlygom ir žmonių abejingumu. Čia gal buvo kažkokia ironija? nes aš atleiskit nesuprantu ir man jau gaila darosi kad tokius palyginimus išvis kažkas talpina į interneto erdvę..
p.s. dabar pagalvojus tai tokie rašinėliai gal net yra įžeidūs tų žmonių naudai kurie dirba tas 10h per dieną juodadarbiais, keikiasi dėl kiekvieno lito, galbūt taupo kad tik į tą užsienį pabėgt ir ten gyvenimą susikurt, o čia pyst turėjo darbą gerą, sugrįžo ir dar aiškina kad neva ten blogiau. Nu atleiskit aš paskaitęs truputį įsižeisčiau, nes žmogus matosi nėra tikrai dirbęs per savo gyvenimą..
Vytautas 2011-06-14 12:17
Niekas nedraudžia kritikuoti autorės dėl argumento nebuvimo ar jos rašymo stiliaus. Tačiau tai nesusiję su emigracija ir jos reikalais. Žmogus iššakė savo nuomonę ir pojūtį, kuo čia geriau nei ten. Turit prieštaravimu? Siųskit straipsnį mums į info@technologijos.lt apie tai, kaip gerai jautėtės ten, o ne čia. Va, čia jau švietimas ir nereiks tuščiai vargti su komentarais
Simplicity 2011-06-14 12:22
Vytautai, pasikartosiu jog iš visų pesimistų tik aš vienas esu išvažiavęs. Dar pastebėsiu, kad iš šalies visos teigiamos ir neigiamos pusės yra geriau matomos. Nemažai į Lietuvos blogybes baksnojančių diskusijos.lt dalyvių yra iš Lietuvos. Lietuviškose svetainėse sėdžiu visai dėl kitų priežasčių, nei noras paskatinti išvykti lietuvius iš Lietuvos. Tas sėdėjimas labiau egoistiškas- lietuvių kalba man tiesiogiai reikalinga mano dabartiniame darbe Tik sėdėdamas lietuviškose svetainėse ir rašydamas gimtąja kalba nepamirštu lietuviško rašto, nes metai praleisti svetur daro savo ir pradeda užsimiršt gramatika (apie skyrybą net nekalbu).
Net ir dirbdamas svečioj šaly aš save laikau lietuviu, turiu lietuvišką pasą ir domiuosi savo šalimi, jos istorija, esama padėtimi. Dėl to turiu tokią pačią teisę kaip ir tu reikšti savo mintis ir sakyti kas man nepatinka. Turbūt, čia lietuviškos spaudos nuopelnas, kad visi išvykę iškart pasidaro vietinių priešais, grįžtančiais tik pasipuikuot ir nusikaltimų padaryt ar nemokamai dantis susitvarkyt
Meluočiau jei sakyčiau, kad negalvojam apie grįžimą į Lietuvą, tačiau šiuo metu nematom jokio tikslo pirkt bilieto į vieną pusę. Šeimai reikia stogo virš galvos, apavo, rūbų ir sotaus maisto- tvirto pagrindo po kojomis. Bent jau kol kas darbas už lietuvišką atlyginimą provincijoje to pagrindo po kojomis nesuteikia, o gyvenimas narkomanų sostinėj manęs visai nevilioja. Kam dirbt už 800-1500Lt į rankas, gyvent 70-ų metų statybos dviejų kambarių bute, pirktame už banko skolintus pinigus ir būt įsipareigojusiam 40 metų į priekį, kai galima tiesiog išvažiuot ir tą laikotarpį pralaukt, susitaupyt pinigų? Galit tokius išvykusius vadint bailiais ir parazitais, kaltint agitavimu išvykt, patys vaizduot didžius patriotus, bet nuo tokio jūsų elgesio situacija Lietuvoj nepasikeis. Grįžęs į Lietuvą nematau vienybės, nematau viešo nepasitenkinimo akcijų, streikų ir mitingų, kokių gali pamatyt per tą patį EuroNews'ą toj pačioj JK, Airijoj ar Prancūzijoj. Nematau jokių daigų ir ženklų, kad žmonėms rūpėtų kažkas daugiau, nei jie patys. Net į rinkimus nesugebama nueit, kad paskui būtų galima pensininkus iškeikt jog per juos Lietuvoj turim ką turim. Gaunasi, kad kalti visi- emigrantai, politikai, kaimynas iš antros laiptinės, kubilius, konservatoriai, pensininkai, policininkai, rusai, žydai ar lenkai, bet tik ne patys.
Otto 2011-06-14 12:23
Vytautas
Mano manymu, tai į užsienį bėgama nuo lietuviško blogio, nuo nepagarbos darbui ir nuo žiauraus darbdavių gobšumo. Didesnis blogis keičiamas į mažesnį, tikintis, kad kada nors ir pas mus jo sumažės.
Dabar noriu paklausti Vytauto, ar daug yra pažįstamų, kurie nuėjo į įmonę ir gavo norimą darbą? Mano pažįstami darbus gavo per pažįstamus, partijas ir "dovanėles", na, neskaitau tų, kuriems darbo birža leido nuosavu benzopiūklu naikinti pakelių krūmus.
Gal ir reikia pradėti nuo to, kaip gauti gerą darbą Lietuvoje?
Dejavoo 2011-06-14 12:27
Visiškai sutinku kas norit, užsikniskit tam užsieny... kiekvienam siūlau išvažiuot bent meteliams ir pamatyt kitokio gyvenimo ir po galais, tie kurie nenorėsit grįžt, galiu pasakyt tik tiek - jūs neverti vadintis lietuviu...
Vytautas 2011-06-14 12:31
Puikus komentaras! Štai dabar pateikta situacija ir asmeninė pozicija jau aiški ir suprantama. Ir naudinga švietėjiška veikla. Turint laiko būtų galima pavystyti diskusiją, apie tai, kas turėtų keisti Lietuvą į gerąją pusę, jei visi nepatenkinti esama situacija verčiau išvažiuoja iš čia, o nesistengia daryti pokyčių. Senoji karta juk nieko nebepakeis. Bet čia ilga ir atskira tema, bijau, kad tam neturėsiu laiko
Vytautas 2011-06-14 12:42
Tokių pažįstamų turiu nedaug. Kodėl? Todėl kad dalis jų patys sukūrė savo verslus ir jie šiai kategorijai nepriklauso. Kita dalis nežinojo ir vis dar nežino savo vietos gyvenime, tad neturi ką pasiūlyti darbdaviui. O ta nedidelė dalis pažįstamų, kas surado save ir tobulėjo mėgiamoje srityje, visi turi gerai (žinoma, kaip Lietuvoje) apmokamus darbus ir kol kas kelia tikslus ambicingai karjerai.
Mano patirtis sako vieną - jeigu žmogus yra savo srities profesionalas, mėgiantys tai ką daro, dėl tokio žmogaus konkuruos įmonės. Deja tokių mažuma. Labai daug žmonių, nežinančių ką gali ir ką nori veikti. Štai tuomet tikrai sudėtinga su darbais ir pinigais.
Manot viso Lietuvos įmonės tik ir stengiasi išgręžti 9 prakaitą? Yra ir tokių, kur gali dirbti ir nesukti galvos, bet kad nėra kas dirba... Štai puikus pavyzdys:
http://www.ekonomika.lt/naujiena/meile- ... tml?page=1 :
"Vienuolika „Pixelmator Team“ darbuotojų į darbą ateina kada nori – broliams svarbu galutinis rezultatas. „Vieniems prie to sunku prisitaikyti, kitiems ne, – aiškino Saulius. – Turime vieną, kuris į darbą ateina 7 val. vakare, o išeina 6 val. ryte. Arba apskritai neateina. Mes nieko prieš. Tačiau būna, kad neįvertina laisvės, pradeda simuliuoti, tačiau su tokiais greitai atsisveikiname.“
Pašnekovai didžiuojasi, kad pas juos dirba geriausi iš geriausių, tačiau liūdnai konstatuoja, kad reikiamos specializacijos ir kvalifikacijos specialistų Lietuvoje beveik nėra. O iš užsienio jų prisikviesti taip pat neišeina. „Pastarieji žiūri į klimato, gyvenimo ir darbo sąlygas. Mes nei klimato, nei gyvenimo kokybės, palyginti su JAV, neturime“, – sakė Aidas."
Aš kelčiau klausimą taip - ar tikrai trūksta darbų, ar visgi žmonių, išmanančių ir galinčių dirbti naudingus ir paklausius darbus?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Nuomonė: kodėl aš grįšiu į Lietuvą?