Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Mindset 2011-10-27 12:05
Jeigu jau eiliniams pilieciams aisku, kad badaujancioms salims i vandeni reikia maisyt kontraceptikus, tai kodel JTO to nesupranta?
I 10ties ziurkiu narva imesk kalna maisto ir pasekme bus 1000 badaujanciu ziurkiu...
Bet puikus verslo modelis susirinkti aukojamus pinigus ir vaidinti kad kazkam padedi. Meskos paslauga juk nera paslauga...
Gedis 2011-10-27 12:13
Pilnai pritariu,šiandien 1 milijardas ištiestų rankų,ryt jau 5 bus.Tiesiog manau nereikia jokių kontraceptikų ten pilt į vandenį ar kitaip.Paprasčiausiai reikia baikt šert juos ten.Kiek gimsta,tiek ir numirs nuo bado ar ligų.O kas palaiko tuos gelbėjimo planus,galiu pasakyt,akcija buvo paremk kambodžos vaikus 5 litais,tai po 10 metų galėsit remt 500 litų.Toks kelias veda į pražūtį,nes visiems tiesiog nebeužteks žemiškų resursų ir pradės badaut visi.Va kai atvarys šičia kokie 5 milijonai badaujančių ir pradės prašyt pamaitint,ką tada darysim?
macchiato 2011-10-27 12:50
Manau iš viso reikia nieko nedaryt. Visgi, reikia spręst problemą su populiacijos skaičiumi žemėje.. Kuo daugiau žmonių, tuo mažiau vietos maisto produkcijai.
kionig 2011-10-27 12:54
O kaip išspręsi problemą su žmonių skaičiumi ?
taskaz 2011-10-27 12:59
Nešert badaujančių
Įdomei gyvena afrikiečiai, kiek mačiau nelabai jiem ten rūpi kažkoks ūkis ar kas, pasigauna žuvies, pasirauna žolės kokios tai ir valgo, nemačiau jokio daržo per tas akcijas, gal jiem to ir nereikia?
MindaugasV85 2011-10-27 13:06
Valstybinių įstaigų patvirtinimai tai jau rimtas argumentas, kad produktas saugus Kokius popierius paduosi, tokį rezultatą ir turėsi, o pati maisto kokybė nuo to nepasikeis.
Kas dėl badaujančiųjų, tai pilnai sutinku - kuo daugiau juos šersim, tuo jų populiacija tik didės ir tuo dar daugiau šert juo reikės. Nebent norime pasiekti kritinį tašką, kad populiacija padidėtų iki tiek, kad negavę paramos per savaitę visi išmirtų, nes savų resursų užtektų pusei dienos 1-am % gyventojų.
zydriuxv 2011-10-27 13:09
Sakyčiau, reikėtų atlikt kokį tai tyrimą, kur būtų nuspręsta, kiek gali "pavežti" mūsų planeta. Čia kaip su kvotom. Negali gi daugėti populiacija, jei nėra vietos. Proporcingai auga ir ligų skaičius, nekalbant jau apie maisto, ar naudingų iškasenų nepriteklių.
Aišku, mes čia galim visko prisvastyt, bet globaliai turėtų pradėt galvot tie, kas sėdi aukščiau nei mes. Kas iš tos ekonomikos augimo, jei nebebus kur ją augint.
technologas 2011-10-27 13:40
Jis jau >40 metų kalba apie tai, kad negerai, kad žmonių taip smarkiai daugėja, kad gali blogai baigtis. Kur tau, argi kas klausys. Mano nuomone, žymiai geriau ir erdviau būtų gyventi pasaulyje, kur žmonių 1 milijardas. Dar geriau 100 milijonų. O jau išvis gerai būtų 10 milijonų Vystymasis nebūtų toks greitas, bet ar neatrodo, kad su dabartiniu greitu vystymųsi jau, sakyčiau, persivystėm šiek tiek?
Justas116 2011-10-27 13:50
Ar gali būti, kad būtent pirmosios šalys yra kaltos dėl tokio itin greito trečiųjų šalių augimo? Ką turiu omeny tai, kad trečiosios šalys gavo technologijas, kurioms nebuvo paruošta jų kultūra (aišku, negalim teigti, kad ir mes esam joms subrendę). O rezultatai po šiai dienai yra destruktyvūs. Kartais galvoju, kad būtų pats laikas palikti juos likimo valiai, nes kuo daugiau mes bandom "padėti", tuo didesnė gaunasi betvarkė (ypatingai Afrikoje). Aišku, toks mąstymas yra pernelyg naivus, nes mūsiškės korporacijos tokių turtingų plotų tikrai nesiruošia palikti. Modernusis imperializmas...
loggo 2011-10-27 14:02
Blin. Zmones ne nuo to galo sprendimo iesko. Ne toliau su gamta issidirbineti reikia (modifikuot maista), o mazinti gimstamuma tose vietose, kuriose populiacijos nesugeba saves islaikyti. Visiskas logikos trukumas.
azotas 2011-10-27 14:31
o kodel afrika sude ? del vandens stygiaus ar kas ? nes kaip buvo pries 2000 metu tai kazin ar kas ir pakito, pagerejo pas juos...
T 2011-10-27 14:39
Jau kartą buvo įvykdyta Žalioji revoliucija, kai pvz. Meksikoje derlingumas padidėjo 3 kartus. To pasekmė demografinis sprogimas ir vėl stovime prie tų pačių problemų.
Nuoroda į straipsnį Žalioji revoliucija:
http://lt.wikipedia.org/wiki/%C5%BDalioji_revoliucija
Fostil 2011-10-27 16:55
Kokia esme viso sito straipsnio? Kam is vis jis cia reikalingas? Normalios salys, normaliai sau ir gyvena, neturedamos jokiu problemu del maisto ir netures niekad tokiu problemu. Pas mus nera "tradiciju", kad normalu turet 2 zmonas ir 20 vaiku aplink lakstanciu. Kinai ir to jau senai tai suprato ir riboja gimstamuma normaliais istatymais. O kas liecia visokias Afrikas, tai ismirs badu iki tiek, kad patys save apsirupint gales ir gyvens laimingai toliau.
Karvė 2011-10-27 17:05
Sprendimas jau seniai yra - Afrika tai ne koks vaikų darželis, kurį reikia už rankutės vedžioti. Suaugę žmonė juk. Reikia baigti visokias paramas ir palikti juos likimo valiai. Tegul žudosi, dauginasi, badauja ir daro tai, kas jiems taip patinka (nes jei nepatiktų, tai turbūt nedarytų).
Anonymous 2011-10-27 17:16
Problema nėra, kad Žemėje gyvena per daug žmonių, problema yra, kad neefektyviai skirstoma maistas: http://www.montrealgazette.com/health/O ... story.html
Neefektyvus resursu paskirstymas atsiranda, dėl pelno motyvo ir pačios monetarines sistemos
Žemė gali išmaitinti daug daugiau negu dabar gyvena, jei žmogus naudos efektyvesnias maisto auginimo priemones pvz.:
Omega garden (http://www.omegagarden.com/) - daugiaaukštės hidroponines fermos, akvaponika, miestai vandenyne ir pan.
Ir jus kalbate lyg žmonės be užuojautos: tegu badaujantys miršta iš bado, o kol manęs tai neliečia tol aš nieko nedarysiu, kad jiems padėčiau. Lyg jie patys kalti, kad badauja. Kitas argumentas yra kad jie yra tinginai, net nepaklause ar jie tingi. Badaujančiam tik duok darbo, kad gautu maisto ir jis dirbs.
Ir kad žmonės nesidaugintu kaip trušiai, reikia juos supažindinti kiek žmonių žemė gali išmaitinti ir pan.
manciukaz 2011-10-27 17:17
Aš ir manau, kad nereikėtu remti afrikos maistu patys kalti, kad taip gyvena turi tam reikalingas salygas gal, net geresnes nei kaikurios pasiturinčios valstybės pvz japonija turiu omeny naudingasias iškasenas bei žemės derlinguma
slack 2011-10-27 17:57
o koks skirtumas ar tie afrikiečiai badauja ar ne. Svarbu, kad mes nebadautumėme.
O dėl masto manau, jei atsakytumėme importuojamo masto, būtų daug geriau.
plex 2011-10-27 20:15
Slack, teisingai sako dėl importinio maisto. Tai, ką galime patys pasigamint reikia uždraust importuot ir pardavinėt savo rinkoj žmoniškom kainom ir netik, kad sugebėtume patys save išmaitint, bet dar ir savo ekonomikai padėtume atsisakę lenkiškos ir kitokios produkcijos.
kionig 2011-10-28 02:07
Labdara yra gana blogas vaistas prieš badavimą. Na priaukojam mes ten šimtai tūkstančių litų, jie lieka gyvi kone mėnesį, o kitus visus mėnesius vėl iš naujo ar ne ?
Tu nesupranti to dauginimosi kaip triušiai principo, ten vis dar manoma, kad vaikai turi uždirbti tėvams ir atiduoti viską jiems, todėl jų ir pridaro bet kiek. O kad jie badauja, tai tų tėvų problemos, jei jie nemato tame problemos, tai kodėl mes turėtume matyti ?
O buvo juk pasakyta: "veiskitės ir dauginkitės"... Toks palinkėjimas iš pasakų knygos.
Norint sumažinti ar visiškai panaikinti šią problemą, reikia pradėti neatvirkščiai kaip kas siūlo mažinti populiacijos skaičių, o to jokiasi būdais paprastai nepadarysi, į koncentracijos lagerius neišveši ir į dujų kameras nesuvarysi.
Reikia tiesiog pakelti pragyvenimo lygį, toks koks yra ES, vakaruose, augimas kaip mat sumažėtų. Nes išsivysčiusios šalys sensta ir labai greitai. Visiškas atipodas yra trečiojo pasaulio šalys, kur kaip jau minėjau, kad ten esmė prisidaryti vaikų yra tame, kad jie tau uždirbtų pinigus. Kol toks mąstymas vyraus, tol jokios mūsų ašaros ir šimtatūkstatinės nieko neišgelbės.
O pakelti tų šalių pragyvenimo lygį.. patys suprantate, kad utopija. Todėl kažkio tai pagerėjimo galite nesitikėti, o tai tik kovojimas prieš vėjo malūnus.
Tir4elis 2011-10-28 09:02
Puikiai pasakyta. Kol ten vyraus toks mastymas, tai visi suaukoti pinigai eis vėjais.. Nes vietiniai gali ir nebematyt prasmės dirbt, kai juos maitina. Ypač gerai tai "įsisavina" valdantis sluoksnis, kuris stengiasi iš to ir uždirbt dar..
Man labiau patinka judėjimas, kurio esmė yra ta, kad patys afrikiečiai baigę mokslus parsiranda tėvynėn ir moko tautiečius naujų dirbimo metodų, kitokio požiūrio į gyvenimą jau remdamiesi ne tik vakaruose sukaupta patirtimi. Kad ir nesenas dokumentinis iš "Discovery". Senais metodais nualinta žemė, o vietiniai tokių išprusėlių pamokyti organizavo sodinukų sodinimo judėjimą. Žinoma neapsiėjo be susidūrimų su valdžia (ne visiems pokyčiai prie širdies), bet rezultatais jau galima pasidžiaugt.
"Technologijose" irgi kažkada buvo straipsnis, kur vienas afrikietis bankininkas kaip tik ir akcentavo, jog vien tik pagalba sužlugdys galutinai Afriką, o pagalba kuriant darbo vietas, bei keičiant mastymą ją išgelbės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas išgelbės pasaulį nuo bado: sintetinis maistas ar genetika?