Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bugiis 2011-11-02 00:00
Shinigami'ui
Tokio protingo avino rasliavu tikrai nesu skaites... Neisizeisk, bet geresnio apibudinimo nesugalvojau.
Analog 2011-11-02 00:05
Nors kai kurie shinigami išsireiškimai ir buvo gana nekorektiški, bet jis nieko neteisingo nepasakė. Neveltui yra patarlė: Darbas žmogų puošia.
vienetas 2011-11-02 00:10
Ponas Arogancija, nejau norit pasakyti, jog politinė įtaka, galia turtingųjų rankose, pastarosios nelygybė, socialinis neteisingumas ir visas kitas sh. yra pateisinama tuo, jog kažkas tingėjo mokintis, turėjo nekokį IQ, augo blogoje aplinkoje ir kt.? O juk būtent prieš turtingųjų visagalybę ir eina OWS (prielaida; ji gi patys nežino).
plencas 2011-11-02 00:57
ne todel bankininkas yra bankininkas, o kasininke yra kasininke, kad mokes/nesimoke mokykloj. viskas atsiremia i talentus, kuriuos kiekvienas turim. ir deja, kad ir kaip gerai ta kasininke sugeba isiklausyti i jusu socialines ar psichologines problemas, ji is to uzdirbti negali, nes jai tuo metu, kai laike egzaminus (tokius, kuriuos siulo sistema neatsizvelgdama i kiekvieno gebejimus) nerupejo ateitis, nes... ne visiems ji 18m pradeda rupeti. ji stojo i tai-kas buvo populiaru, pvz verslo vadyba. deja, licenzijos psichologo ji niekada negaus, nes jau turi darba, kuris butinas, kad prasimaitintu ir po jo nelabai lieka jegu kazkur tobuleti. juo labiau jei po darbo namie laukia alkani vaikai apberte namus aukstyn kojom.
todel, kai kazkoks "super svarbu" darba dirbantis vadybininkas, nekuriantis jokio produkto ar isliekamosios vertes pareiskia, jog tokie zmones patys kalti-darosi labai pikta. nezinia tik ar ant jo, ar ant impotencines sistemos, kuri bandancius ja pakeisti-ketvirciuoja ir suseria bulvariniams sunims
Creatium 2011-11-02 01:01
Pritariu visu 100%.
Visiškai nesuprantu kuo jums užkliuvo ypač paskutinis Shinigami pranešimas, kad kol kažkas miega - tuo metu kitas kyla karjeros laiptais. Labai geras realus pavyzdys iš patirties. Kaip tas miegantis darbuotojas gali uždirbti daugiau, jeigu jis nieko praktiškai nedaro? Visiškai jokio sąryšio su normaliomis darbo nuostatomis! Visiškai jokios logikos.
Pasalietis 2011-11-02 01:05
Kasininkė padarys 100LT nuostolį turės mokėt, iš savo kišenės, bankininkas padarys 100 000 LT nuostolį, neturės mokėti iš savo kišenės. Visu antra, VU turi gerą dėstytoja ekonomikos vieną. Kuris universitete baigęs istorija, ekonomikos gyvenime nestudijavęs. Bet sugebėjo dirbti vienam iš pagrindinių Šveicarijos bankų, būdamas "bankininku". "Valdyti šalį gali ir virėja", nematau kodėl šita mintis negali būti pritaikyta ir kitoje sferoje. Istorija turi begale pavyzdžių, kur nemokytas, bemokslis. Pasiekia daugiau nei griaužęs knygas.
Na ir dar priedo tau: "Išsilavinimas nėra tas pats, kas intelektas". Darbui atlikti reikia, ne tik išsilavinimo ar intelekto. Kas iš to darbo, jei jis tavęs nepatenkina psichologiškai.
Alexas10 2011-11-02 01:05
Sveiki, as nesu labai patyres komentuotojas, o ir minti gana sunkiai man sekasi reiksti(nes lietuviu kalba nelabai sekesi). Daug metu skaitau technologijos.lt ir vis nekomentuodavau, leisdavau protingesniems uz mane pasireiksti. Bet si karta noreciau isreikst ir savo nuomone:
Studijuoju ekonomika viename UK universitetu ir teko kalbet sia tema su destytoju. Taigi, Shiningami reiskiama nuomone yra grynai amerikietiskas poziuris(aisku neperskiedziant su organais). Sis poziuris teigia, kad kiekvienam pagal jo savybes ir nuopelnus, jei mokslininkas ar bankininkas sugeba uzkalti 100k $ per metus, tj tegul ir kala - tai normalu tol kol visi turi lygias teises ir galimybes. Siai sistemai visai pritariu, bet tai tik ideologija, atejo laikas ir sistema issigime: didziausius pinigus kala bankininkai tiek svariais, o dar dazniau nesvariais budais(pazeidzia ideologija), spekuliuoja, o tie kas turetu juos kontroliuoti(ar palaikyti lygias galimybes) taip pat sedi nupirkti ju kisenej. Jie patys leidziasi sau istatymus. Destytojo nuomone, vienintelis budas isbristi is krizes - ivesti daugiau kontroles, uzdeti mokescius spekuliacijai etc, bet tai nevyksta - mes taupom, lendam is krizes ir pradedam nauja rata vel is naujo. Zmones tai suprato ir sukilo Occupy Wall Street pavidalu noredami pasikeitimu. Tikekimes viskas vyks taikiai ir blaiviu protu, bei bus sukurtas naujas ekonominis modelis ar patobulintas senasis.
(Atsiprasau uz lietuvisko raidyno nenaudojima, del vieno komentaro nenorejau diegti kalbos)
DJ_LFS 2011-11-02 01:45
po 50metu - tikrai ne
po 500metu gali buti, kad fizinio darbo dirbt zmonems nereiks...
Ramūnas 2011-11-02 01:55
Kiek paskaitinėjęs jūsų diskusija galiu pritart Shinigami.
DJ_LFS 2011-11-02 02:00
Kad ir kokiu tonu ar nusiteikimu Shinigami rase, is esmes jo nuomonei as taip pat pritariu, o taip pat ir Alexas10'o destytojo nuomonei - didesnes, nepriklausomos KONTROLES reikia.
Arwis 2011-11-02 02:54
O kiek komentaruose pavydo bei pagiezos tiems kas daugiau uzdirba ar sedi virs jusu Matosi kad megsta kaltinti kitus, tik ne save. Ir nereikai cia sureiksminti kad indu plovejo ar valytojos darbas 'sudetingas'. Faktas yra tas kad sita darba gali dirbti kiekvienas, absoliuciai kiekvienas ir jam nereikia jokiu sugebejimu. Ijungi robotuka ir varai. O kodel vadybininkai jo nedirba? Todel turbut kad jie sugeba daugiau, todel kad jie zino ko jie verti, todel kad jie mato daugiau galimybiu ir sugeba jomis pasinaudoti.
Didziosios visuomenes beda yra tame, kad labai mazas ratas zmoniu mato galimybes o dar mazesnis ratas kazka ryztasi daryti su jomis. Veliau zinoma keikiat tuos kurie pasinaudojo galimybe, sukure darbo vietas, jus priieme dirbti ir jums moka alga, kaip visai ''nedviveidiska''
Zergas 2011-11-02 08:24
parase kas ir taip seniai aisku.tik biski pridejo i kelnes pabijoje pasakyt kad politine itaka tokios jegos turi maksimalia,tik ji nera taip matoma nes tai kas mums rodoma per zombiadeze tera spektaklis kuri rezisuoja butent straipsnyje aprasyti zmones.kaip tam padaryti gala?as neisivaizduoju kad tokia valdzia turinti grupe savo noru atsisakytu jos,taigi klausimas ar zmonija sugebes nusimesti tuos pancius ir pakilti ar toliau grimz i degradacijos liuna kuri taip aktyviai skatina realioji pasaulio valdzia.
saruvimb 2011-11-02 09:05
1986m. parasyta knyga. Autorius D. Tomas ,, Piniguociu dinastijos". Patariu paskaityti ir daug kas aiskiau pasidarys. LAbai idomiai apraso kaip atsirado tie didziuliai pinigai pas ta 0.5 ar 1 proc zmogelius, kurie valdo visa likusi pasauli.
Ir tikrai nesutiksiu, kad kazkas rase, kad cia tik is pavydo viskas, nenormalu, kad puse pasaulio mirsta is bado, o kita puse meto maista i siuklyna, suvartoja daugiau nei reikia.
Shinigami 2011-11-02 09:23
Kokios įdomios mintis
Dėl to kad mokykloje nesimokiau ir neturėjau motyvacijos kažką daryti - kalta visuomenė, mokykla ir labiausiai tas didžiausiu korporacijų šimtukas, nes jis mane specialiai sužlugdė. O tai kodėl kiti turėjo noro ir motyvacijos mokytis?
Komunizmas darė ta pati. Ir visi žino kuo tai baigėsi.
Shinigami 2011-11-02 09:28
Aš darbe bendradarbiui sakiau, kad po 10 -20 metu gatvėmis važinės žmogaus nevairuojamos mašinos. Jis tik pasijuokė ir pasakė, "nebent po 100 metu. Po mėnesio pradėjo ateiti straipsniai apie google kuriama tokia mašina, kuri jau dabar važinėjasi gatvėmis. Tad nereikės ir 20 metu kol tokios mašinos važinės gatvėmis.
Tai dabar kas juokiasi paskutinis?
P.S. dėl to ne toliaregiškumo ir dirbi gatvės šlavėjų.
Ethanol 2011-11-02 09:44
Pono Shinigami požiūris labai siauras. Aš irgi baigęs magistrą, dirbu pagal specialybę, bet nekyla mintis nuvertinti kitų atliekamą darbą. Ar kasininkes paleist ant organų.
Dažniausiai gyvenimo gerovė priklauso nuo to KUR gimei, o ne nuo talentų ir darbštumo. Pvz ar gimei Somalyje, ar Rockefelerių šeimoje. O jei kalbant apie Lietuvą, tai irgi juntama. Gali baigti universitetą, bet darbo nerasi. Nes pvz., kažkam reikia įdarbinti savo pusbrolio bukus vaikus, o tau vietos nelieka.
Fikcija 2011-11-02 09:54
Kitu menkinimas visada slepia nepilnavertiskumo kompleksa.
Laurynas19 2011-11-02 09:56
Jau dabar daugybė daugybė fizinių darbų gali būti padaryti mašinų, robotų tačiau taip nėra. Visų pirma dėl to, kad darbuotojai vis dar mano, kad nesame taip technologiškai toli pažengę, ir toliau dirba pasikartojančius fizinius darbus. Antra valdžia visdar juos durnina. Va neseniai darbe buvo susirinkimas, kalbėta buvo apie darbo saugą, kaip išvengti susižalojimų ir pan. Taigi vienas darbuotojas pasiūlė viską pilnai automatizuoti. Vieno iš vadovų atsakymas buvo toks: "Na taip mes galime viską automatizuoti, pripirkti naujų robotų ir tt. tačiau, tada netektumėte darbo jūs." Na ir visiems to pakako Aš iškart prisiminiau "Užmuškim burių išradėją, jis atėmė darbus iš irkluotojų" panašiai kaip šiame straipsnyje, pagliau pripažino, kad didžiają dalį pinigų valdo keli šimtai žmonių, bet jūs nesijaudinkit, jie nieko negali. Na žodžiu, nebus automatizuota kol bus žmonių dirbančių tą darbą. Kol kas pigiau samdyti žmogų nei vietoj jo robotą. Matai žmogus dar gali pašluoti laisvu laiku ar dar ką padaryti
Laurynas19 2011-11-02 10:03
Na aš manau jis ir nenori nuvertinti jų. Tačiau realybė yra tokia. Kasininkė dirba avo darbą ir tik verkia dėl atlyginimo, o ne dėl darbo. Jei pasiūlai pakeisti kasininkus ronotais, jie iškart verkia, kad neteks darbo. Kitaip sakant, nori nieko nemastyti mažai šiltai dirbti ir gauti kaip inžinierius ar vadybininkas.
Ethanol 2011-11-02 10:14
Nemanau, kad kasininkų darbas toks jau lengvas. Dažniausiai nemaloniausi darbai yra apmokami mažiausiai. Bet jie yra pagrindas. Nebus šlavėjų - pilna šiukšlių gatvėse, smarvė.. Eitum pats turbūt savo gatvę prašluot? Pirma mintis būtų - ką, MAN su aukštuoju purvintis rankas?? Nu jau neee...
Be to, nukrypta nuo temos. Šiame straipsnyje kalbama apie žmones, kurie varto milijardus. Kiek pvz Shinigami tau reiktų pinigų, kad manytum, jog tau užtenka ir viską turi?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Be sąmokslo teorijų ir gandų: kaip atrodo pasaulio ekonomikos galios branduolys