Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
edgarasl 2012-05-29 12:07
Aš manau, kad IT atlyginimai yra normos ribose
Shinigami 2012-05-29 13:32
Pilnai pritariu. Atlyginimai tikrai normos ribose. Nes tam, kad galėtum efektyviai programuoti reikia perskaityti ne viena ir ne kelias storas knygas. Išmokti ne viena programavimo kalbą, bibliotekų naudojimasi. Gerai mokėti matematiką. Ir pastoviai domėtis programavimo naujovėmis. Bei turėti gera galvą ant pečių, nes ne kiekvienas sugeba programuoti. Bei programavimą butu galima priskirti ne šiaip kažkokiam paprastam darbui, o moksliniam darbui. Programuotojas = mokslininkas.
Visa tai įvertinant atlyginimai gali tapti ir per maži
Simplicity 2012-05-29 13:53
Programavimas — ne mokslas ir ne darbas, o gyvenimo būdas. To universitete neišmoksi, programuotoju reikia gimt Pažįstu keletą, tai jie atsidarę teksto redaktorių gali sėdėti valandų valandas ir gintis „oi, aš tikrai ne programuotojas“ Na, gal jo žodžiuose ir yra dalis tiesos — turi šeimą, vaiką ir su mumis eina laiko pašvaistyt
faktas 2012-05-29 14:39
Labai nustebau dėl draudimo srities. Šiaip kiek tenka girdėti, tai jie per kruviną prakaitą vos 1,5 kLt susirenka. O su informacija ir ryšiais viskas labai priklauso nuo įmonės dydžio: mažose įmonėse niekas daugiau 1,5 kLt į rankas nemokės, o įmonėse, kur dirba bent 500 darbuotojai, 3 kLt į rankas yra vidutinio dydžio atlyginimai. Bet dirbti inform. ir ryšių srity didelėj kompanijoj yra labai sunku tai tenka gerai pagalvoti, ar verta aukotis dėl pinigų. Buvęs klasiokas dirba su įmonių grupės info ir ryšiais, nors važinėja su nauju automobiliu, bet atrodo pavargęs ir pajuodęs kaip koks vampyras.
Arthuras 2012-05-29 14:42
Nereikia persūdyti. Gydytojai mokosi 10 metų beveik universitetuose, plius atsakomybė tikrai labai didelė. Ir ką? Atlyginimai ne ką didesni, nei IT sektoriaus žmonių, kurie jau dirba po 4 kursų ar net anksčiau.
Taip, tai intelektualus darbas, kuriam reikia ir protinių gebėjimų ir potraukio tai daryt. Ir esu tikras, jei tų specialistų nestigtų(o po tam tikro laiko ir nestigs, nes po straipsnių DELFI, kad jie uždirba melejonus, daug kas susidomėjo), atlyginimai kristų.
andriulis 2012-05-29 14:46
Kai yra paklausa yra ir atlyginimai, kai nebus tokios paklausos, tiksliau bus didele pasiula, tai atlyginimai manau apsistoves zemesniam lygyje.
Shinigami - o kokiai specialybei nereikia perskaityti daug storu knygu? ismokti ne viena ir ne dvi sritis (teiseje)? Ir jei nesi medis, tai kokiam darbe nereikia saves ugdyti?vis neatsilikti nuo rinkos, naujoviu, istatymu ir t.t.
Jo jo o pradinių klasių mokytoja taipogi galima priskirti prie mokslinio darbo, nes ji pagal savo sistema stengsis mokyti vaikus, kurie igaus greiciau ziniu ir t.t.
Siaip mano galvai tai yra darbas kaip ir dauguma kitu, kuriems tikrai veikia rinkos desniai. Pasikartosiu dar karta, bus pasiula ir nebus placiai paplitusiu tokiu gan dideliu atlyginimu (lietuvos mastu). Prisiminkim tuos pacius teisininkus, dabar ju kaip prisi.... ir atlyginimai labai krite. Tik nepradekis pulti i krastutinumus.
immortallt 2012-05-29 15:24
Bet kuriam darbe, jei nori buti geras specialistas, tai turi buti gyvenimo budas.
Ekonomika, tiek atrodo nedaug reikia ismokti, bet vienam egzaminui islaikyti, man per metus reikia perskaityti ir ismokti 3500psl anglu kalba. Dirbant man reikia zinoti ivairiu kulturu specifikas, skaiciavimo metodus. Zinoti terminologijas ne tik tarp skirtingu saliu ir regioniu, bet ir laike. Kiekvienas darbas, kur moka gerai privatus sektorius, reikalauja daug ziniu ar gebejimu. Valstybinis sektorius LT iskreiptas. Turiu drauga, kuris dirba be proto daug uz 1500 ir drauge, kuri beveik 2k gauna uz lb mazai darbo. Abu valstybiniam sektoriuje.
Shinigami 2012-05-29 20:52
Pilna specialybių kurioms nereikia perskaityti daug knygų. Pav. traktoristai, vairuotojai ir daug kitu specialybių. Taip pat yra specialybių kuriose praktiškai nelabai yra naujovių, tad gali sėkmingai dirbti ir su 10 metų senumo žiniomis. Tuo tarpu programavime pasikeitimai labai spartus. Turbūt vieni iš sparčiausių, nes naujoves gali kurti visi kurie turi galvą ant pečių ir kompiuterį. Tuo tarpu pav. medicinoje naujoves gali kurti tik tie kurie turi brangia įranga ir medžiagas. O tokių yra žymiai mažiau.
Arthuras 2012-05-29 22:32
Kaip visada, dauguma mano, kad jų specialybė turi uždirbti daugiausiai(ŽIAURIAI užknisa toks mąstymas).
Prie ko čia traktorininkai, vairuotojai? Tai nekvalifikuotos specialybės, jų čia net neminėk.
Medicinoje pažanga per 10 metų taip pat labai akivaizdi, nuo dantistų darbo, iki chirurgų darbo. Kas buvo neįmanoma, dabar jau įmanoma. Negi manai, kad gydytojams nereikia to išmokt? Ir kas be ko, atsakomybė, pavojus dirbant programuotoju tikrai nėra toks didelis, kaip kad medikų, ar net kai kurių inžinierių(neveikiant soft'ui visi gyvi, neveikiant fiziniams mechanizmas gali būt ir žuvusių) .
Kitaip sakant, kiekvienas paklodę traukia ant savęs.
fugslidy 2012-05-30 01:57
Kad dabar dažnai neveikiantis softas = neveikiantis mechanizmas
Shinigami 2012-05-30 05:56
Atskleisk paslaptį ir pasakyk iš kur žinai, kad aš programuotojas?
Nes visada maniau, kad baigiau geologija ir kad dirbu geologinį darbą. O pasirodo, kad baigiau programavimą ir dirbu programuotojų tik pats to nežinau
O tai ką? Reikia išrinkti tik tas specialybes kurios tau patinką? Ar čia jau ne specialybės? O man atrodo, kad jei lygini specialybes tai ir reikia lyginti visas specialybes, o ne išsirinkti tau patinkančias ir sakyti, kad visiems tenka mokytis vienodai
O kada aš sakiau, kad pažanga vyksta tik programavime Pažanga vyksta visur, tik kai kur ji tokia lėta, kad per 10 metų bus tik kelios nežymios naujovės. O tuo tarpu programavime naujovės atsiranda kas valandą, kai medicinoje tik kas mėnesi (klausiau palubinsko, čia tik dėl santykio). Nes tai lemia lėšų kiekis reikalingas naujovei sugalvoti ar atrasti. O programavime jis dažnai labai mažas.
Kad nėra fizinio pavojaus programavime pasakyk AE operatoriui kurio įrangoje programuotojas paliko programinę klaidą ir dabar rodo ne reaktoriaus temperatūrą, o Vilniaus orus Arba lėktuvo pilotui kuris galvoja, kad jam atstumą iki nusileidimo tako rodo miliomis (nes milios simbolis prie skaičiaus), o iš tiesų rodo metrais
Misanthrop 2012-05-30 08:36
na ir kas, stos jų daugiau, baigs univerą nemokėdami cikle atspausdint masyvo reikšmių ir kam tokie bus reikalingi? Dirbs su kokiu MS Access visą gyvenimą ir viskas. Neturi polėkio programuot ir nieko neišeis, o kas stoja, tai jau žino, kad nori tokiais būti, tiesa ir tai mažesnė dalis. O kas dėl to, kad programuotojui padarius klaidą, nieko baisaus: padarytų kas programuodamas pvz e-swedbanko versiją kokią mažą klaidelę ir tada pažiūrėčiau, kas kam pasidarytų nesvarbus
Arthuras 2012-05-30 09:22
Prašovęs būsiu dėl tavo specialybės, bet tai esmės nekeičia.
Visoms specialybėms reikia daug mokytis, ir visoms reikia tam tikrų asmeninių savybių - tiesiog taip jau yra. Iškelti programavimą, jog jis turi uždirbti daugiausiai - juokingai atrodo. Beje, atlyginimas kapitalizme daugiau priklauso nuo to, kiek trūksta ir ko yra per daug, o ne nuo žinių.
andriulis 2012-05-30 09:49
Pirmas dalykas jei jau isleidi programa bankams ar dar kam, tai ji jau buna simta kartu pratestuota. O arturas nori pasakyti, kad kitose specialybese darai cia ir vietoje ir darbo klaida gali kainuoti kur kas daugiau.
O kas naujo programavime taip staigiai keiciasi? Nauju programavimo kalbu atsiranda ar senosios daznai atsinaujina?
vvv2 2012-05-30 09:53
Shinigami 2012-05-30 10:21
Programa gali būti ir tūkstanti kart pratestuota. Tačiau vis tiek gali būti atvejis kurio nepratestavo. Nes programos veikimas priklauso ir nuo to ką programos vartotojas įves. O ką jis įves niekas negali žinoti. Todėl visada atsiras klaidų.
O kas naujo? Tai pažiūrėk kada atsirado medicina ir kada programavimas. Ir kiek programavimas jau pasikeitė nuo tų laikų. Programavimo kalbos pastoviai tobulinamos ir kuriamos naujos. Net čia ne per seniausiai buvo rašyta apie nauja googles kuriama programavimo kalbą. Taip pat prieš kelis metus išėjo nauja C++ versija kuri vadinama C++11 (nuo metu 2011). Nauja OpenGL versija. šiuo metu vis dar laukiu kol išleis mokymuisi skirta OpenGL knyga naujai OpenGL versijai. Nes dar nespėjo tokios išleisti. Yra tik profesionalams skirtos versijos.
Bet programavimo kalbų tobulinimas ir naujų kūrimas nėra pagrindinis programavimo tobulinimas. Pagrindą sudaro naujų algoritmų ir metodų kūrimas. Su kuriais galima kurti efektyvesnes programas.
edragon 2012-05-30 15:00
Nesąmoningi atlyginimai. Pritariu, kad mediku norint būt tikriausiai daugiau pastangų reikia įdėt nei programuotoju (kaip jau minėjo 10 metų studijų ir t. t.). Dėl to medikai ir didesnius atlyginimus gauna. Oi ne, čia Lietuva, negauna
Bet UK VIDUTINIS gydytojo atlyginimas yra ~30 000 Lt ( http://www.guardian.co.uk/money/2011/no ... bs-uk-2011 ). Ir čia jau neišeis prikišt brangesnio gyvenimo UK, nes skirtumas nežmoniškas. Ir kitose srityse kur reikia mokslo yra panašiai.
O tuo tarpu statybininkai Lietuvoj gauna maždaug iki 2500 Lt. O mokytis kiek reikia? 10 metų? Talento reikia? Mano manymu, tokie neatitikimai yra viena didžiausių problemų Lietuvos darbo rinkoje.
Užtat visada ir trūks gerų specialistų, nes vien knygas perskaityt neužtenka, reikia ir geros galvos. O jei turi gerą galvą, ir užsienio kalbą gerai išmokti nėra problema - ir darbą užsienyje rasti irgi.
O geri programuotojai gali neišsikraustę niekur dirbti užsienyje, taip kad jeigu atlyginimai būtų mažesni, tai nors ir milijonas gerų programuotojų Lietuvoje būtų, jų vis tiek "trūktų".
ENORCA 2012-05-30 15:34
Pernai vidutinis gydytojo atlyginimas į rankas Lietuvoje buvo 3099 Lt, Vakaruose laikomasi nuomonės, kad gydytojo vidutinis atlyginimas turi būti x4 nuo šalies vidurkio. O koks atlyginimų vidurkis Lietuvoje? XD
Shinigami 2012-05-30 19:33
Visi akcentuoja, kad žmogaus sveikata brangiausias dalykas. Bet kai reikia ją prižiūrėti pinigų pagailį. Tad ir lieka Lietuvoje tik 100% patriotai, tie kurie prieina prie ligoninė biudžeto ir tie kurie neturi galimybės išvykti (nes nieko nemoka tik diplomą turį). Kad ir visai neseniai sužinojome, kad mano sesuo jau kelis metus serga nuo erkės įkandimo (pamiršau lygos pavadinimą). Visi vidaus organai jau pažeisti. Ir kiek buvo pas gydytojus nei vienas iš jų lygos nematė Ir jei tik 16 metų
ENORCA 2012-05-30 20:21
Tai ten greičiausiai Laimo liga, nes jei būtų erkinis encefalitas, tai tikrai būtų pamatę.
O laimo liga gydoma ir neretai išgydoma. Dažnai jos neranda net dešimtmečiais, nes ji nėra tokia aiški, kaip dauguma ligų, ir yra baisesnių, kurias įtaria pirmiau esant jos simptomams, kai nežinoma apie erkės įkandimą.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kas Lietuvoje uždirba daugiausiai?