Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Lithrum 2014-07-06 18:40
Gyvenat savo pasaulyje visi,kazkokiose utopijose
Pasaulyje 7milijardai zmoniu ir visi skirtingi,tikities pripirsti savo nuomone kitam,gal ir atsiras kas priims jusu nuomone bet dauguma vistiek liks prie savo,kaip jie buvo auklejami ir kaip iki siu dienu uzaugo ko buvo mokomi,
Yra daug tiesu ir kiekvienas pasirenkam kuo tiketi arba kuom mums priimtiniau tiketi.Zmogus yra savanaudis padaras tu padesi zmogui del ko? Kad atlikti gera darba ar kad jaustumeisi geriau del saves jog veliau nesijaustum kaltas,emociskai darai del saves.kalbu apie paprastus zmones,visada yra isiimciu.
animus 2014-07-06 21:23
Prie to auklejimo labai prisideda ir tai, ant kokios informacijos uzaugi. Niekas taip ir neatsake apie Delfi.. Delfi priklauso „Ekspress Group“ o ji NASDAQ OMX Group, o ta NASDAQ OMX Group finansavima gauna is Amerikos. Tai kas paskatina neapykanta Rusijai? Jei patys Amerikonai valdo ziniasklaida Baltijos salyse, salyse prie pat Rusijos. Tik perskaicius, pasidomejus visomis pusemis, gali susidaryti teisinga nuomone.
elio 2014-07-06 22:17
Video kur Ukrainos kariai kalba angliškai.
animus 2014-07-06 23:49
Video kur Ukrainos kariai kalba angliškai.
Simplicity 2014-07-07 00:27
Ot tai cirkininkas... Tu itališkai kalbi? Gali išvesti apie ką šiame video yra kalbama? Kas leidžia daryti prielaidą, kad šis video yra kaip nors susijęs su Ukraina ir ten vykstančiais veiksmais? Video antraštė?
Ir nuo kada rusų/ukrainiečių žurnalistai kalba itališkai be jokio akcento?
su nutrūkstančiom gumelėm) ir daugelis kitų Baltijos šalių įmonių, kurios yra tokios didelės, kad jų akcijos būtų kotiruojamos biržoje.
deadmau5 2014-07-07 06:38
Labai keista, jog cia kazkas nesupranta kam reikalinga tokia didele armija. Butent toks didelis armijos pranasumas reikalingas ne kariauti, bet palaikyti taika. Kol NATO tures pranasuma, nieks kitas nedris kariauti, nes zinos kuo viskas baigsis.
O kas valdo visus kitus likusius dienrascius?
petrasiškaimo 2014-07-07 09:48
A tai kam Rusijai 3-4.5 tūkst. atominių bombų? Musiet kariaut jau eis su kuom nors. A kam Rusijai tiek karinės technikos Karaliaučiuje? Musiet tuoj tuoj mus puls.
Durnas tu per visa pilvą, animus. Užsiregistravau vienam tam, kad tave durnium pavadinčiau.
Webbus 2014-07-07 10:23
Nežiūrėkit jūs į ta animus. Užsiregistravo prieš savaitę, garantuotas trolis. Dar kai tik užsiregistravo, atkreipiau dėmesį į pirmus jo komentarus po Ukrainos/RU straipsniais, taip ir pagalvojau kad va, dar vienas etatinis trolis bus garbinantis RU ir teisinantis kiekvieną jų veiksmą Pasirodo nesuklydau.
animus 2014-07-07 18:42
Ot tai cirkininkas, i save paziurek prasau... Sitas video, kuris pateiktas straipsnyje, gali buti (jei taip ir nera) suklastotas lygiai taip pat, kaip ir, kuri as nurodziau, tad, kodel medziaga, kuria gauni cia yra patikimesne, nei kitur? Jei apie Delfi, logiskai mastyk, paskaityk, visi straipsniai nuteikia neigiamai apie Rusija, kitaip negautu finansavimo is Amerikos. Negi jie rasytu straipsnius pries Amerika, tada finsansavimo negautu. Viskas labiai patogiai padaryta, kontroliuojant tauta, nukreipiant pries Rusija, juk esam ju kaimynai. Su kuo geriau bendraut, su kaimynais? ar su tais kurie yra anapus juros? toli toli. Amerikonam juk pofik ant musu. O mes susikom visus santykius su Rusija. Vien konstitucijoje 150 straipsnyje parasyta:
1992 m. birželio 8 d. Konstitucinis aktas „Dėl Lietuvos Respublikos nesijungimo į postsovietines Rytų sąjungas“;
Apie kokia Demokratija cia kalbama?
Sakot trolis, kuris gina Rusija, tik jus visi ginat Amerika ir viskas. Nesuprantu jei isdestau savo nuomone, lieku trolis. Zinoma, kai jus apsiskaite tik Delfio ir daugiau nesigilinat tai ir lieka tokios nuomones. Amerika geris, Rusijos nereik, ji blogis. Prasau domekites, o ne vadinkit mane troliu, daugiau nieko neprasau, man rupi ka tauta mano. O juk Rusai musu kaimynai ir negalime ju engti ir tiketi vien Amerika, kuri yra toli toli, kiekvienas zmogus yra savanaudis ir jei tikit, kad ta Amerika tokia gera visur kisas ir daro geri, klystate. Man juokinga, jei zmogus isreiskes savo nuomone, priesinga, nei kitu, lieka trolis, man tada jau daros apgailetina jusu, siauru paziuru zmoniu . As nesakau, kad sad esu 100% teisus, bet jus domekites visomis pusemis ir susidarysit savo nuomone, zinau, nezinant Rusu kalbos tai yra sunku, nes Anglu kalba visi zino, o Rusu kalbos beveik niekas, siomis dienomis.
Simplicity 2014-07-07 19:16
Tai, kad tas kaimynas (Rusija) yra šizofrenikas. Su tokiais geriau nebendraut, nes barščius be priežasties išmals ir dar po to kaltas dėl to liksi.
Na, o čia keletas dalykų pamąstymui.
— JAV (ir Vakarų sąjungininkai) po Antrojo pasaulinio karo sau nepasiliko ir neokupavo jokių išvaduotų teritorijų, kai tuo tarpu CCCP po savo sparnu priglaudė pusę Europos ir Vokietijos, atplėšė Kurilų salas iš Japonijos.
— CCCP į Sibirą išgrūdo šimtus tūkstančių lietuvių, tūkstančius sušaudė, tūkstančius nukankino NKVD kalėjimuose. Rusija, kaip tiesioginė CCCP teisių perėmėja už tai ne tik, kad neatsiprašė, bet dar ir viešai apkaltino mus, kad mes okupaciją ir trėmimus patys išsigalvojam.
— XX a. JAV dalyvavo įvairiuose kariniuose konfliktuose, tačiau nė po vieno iš jų JAV teritorija nepadidėjo. Rusija (nepainiojam su CCCP), kuri oficialiai jokiuose užsienio kariniuose konfliktuose nedalyvauja, 2007 m. iš latvių atsiskėlė ir prisijungė gabalą teritorijos; ne taip seniai per okupendumą prisijungė Krymą ir vis dar pretenduoja į Pietų Osetiją, Abchaziją ir Padniestrę. (Su didžiausiu džiaugsmu būtų prisijungę Luhansko ir Donecko liaudiškas respublikas, bet JAV ekonominiais svertais šiek tiek tą norą atšaldė.)
— Rusija už kitokios nuomonės turėjimą (pvz., teigimą, kad CCCP okupavo Lietuvą) vienu Vovos piršto mostu uždraudžia vienokių ar kitokių produktų importą iš Lietuvos, tyčia sudaro kliūtis vežėjams ar užsuka naftos tiekimą (Družbos pavyzdys), kai Lietuva nusprendžia Mažeikių Naftos perdirbimo įmonę parduoti ne Kremliaus valdomai bendrovei.
animus 2014-07-07 22:29
Dekoju uz atsakyma , tai man labai pades besigilinant i sio priesiskumo priezastis .
— JAV (ir Vakarų sąjungininkai) po Antrojo pasaulinio karo sau nepasiliko ir neokupavo jokių išvaduotų teritorijų, kai tuo tarpu CCCP po savo sparnu priglaudė pusę Europos ir Vokietijos, atplėšė Kurilų salas iš Japonijos.
Man kyla ispudis , kad po karo Europa buvo padalinta i dvi itakos zonas Vakaru ir Rytu . Vakaru – proamerikietiska su amerikieciu bazem , o rytu – sovietine su tarybinem . CCCP taip pat prikirpo gabaliuka Ukrainai . Kurilu salu istorija butinai pasidomesiu .
— CCCP į Sibirą išgrūdo šimtus tūkstančių lietuvių, tūkstančius sušaudė, tūkstančius nukankino NKVD kalėjimuose. Rusija, kaip tiesioginė CCCP teisių perėmėja už tai ne tik, kad neatsiprašė, bet dar ir viešai apkaltino mus, kad mes okupaciją ir trėmimus patys išsigalvojam.
Gal galite atsiusti kazkokius oficialius Rusijos pareiskimus neigiancius Lietuvos okupacija ir tremimus .
Lietuva tikrai okupacijos metu neteko 600 000 gyventoju . Taip pat nukentejo ir Ukraina ir Baltarusija ir tie patys Krymo totoriai 100% isvezti i Sibira . Radau idomia informacija Vikipedijoje apie Amerikos koncentracijos stovyklas kuriose konflikto metu buvo ikalinti visi Amerikoje gyvenantys japonai . Man atrodo kad didziosios valstybes paprasciausia taip isnaikina ( arba izoliuoja ) jiems priesiska liaudi. Japonus pasibaigus karui isleido .
— XX a. JAV dalyvavo įvairiuose kariniuose konfliktuose, tačiau nė po vieno iš jų JAV teritorija nepadidėjo.
Sutinku kad teritorija nepadidejo oficialiai , bet jei yra karine baze – ar tai nera veiksminga itakos zona ?
Rusija (nepainiojam su CCCP), kuri oficialiai jokiuose užsienio kariniuose konfliktuose nedalyvauja, 2007 m. iš latvių atsiskėlė ir prisijungė gabalą teritorijos; ne taip seniai per okupendumą prisijungė Krymą.
Kaip kartas dabar bandau issinagrineti Krymo istorija ir jos gyventoju tautine sudeti , tada padiskutuosiu .
ir vis dar pretenduoja į Pietų Osetiją, Abchaziją ir Padniestrę. (Su didžiausiu džiaugsmu būtų prisijungę Luhansko ir Donecko liaudiškas respublikas, bet JAV ekonominiais svertais šiek tiek tą norą atšaldė.)
Nemanau kad suveike ekonominis svertas . Man atrodo , paprasciausiai, jegos nelygios;Ukrainos armija po dvieju men. pagaliau sugebejo isstumti is Sloviansko . Ziuresime kaip klostysis toliau .
Perziurejau daug video , gal galit paaiskinti kodel Ukrainos armija su kaukemis ant veidu , tuo tarpu dauguma separatistu atvirais veidais .
Hmz 2014-07-08 10:18
- tau klausimų nekyla, kodėl?
Lengva įsitikinti, kad toli gražu ne visi Ukrainos jėgos struktūrų atstovai dengia veidus:
http://online.wsj.com/articles/ukraine- ... 1404740194
http://www.reuters.com/video/2014/07/06 ... =318557534
Kai dėl separatistų - man, atvirkščiai, susidaro įspūdis, kad veidus slepia DAUGUMA GINKLUOTŲ separatistų. Jei neskaičiotum aplink juos susispietusių civiliokų - santykis gaunasi kitoks, nei tavo.
animus 2014-07-08 16:38
Varganai atrodo tie separatistai ...Panasu i vietinius gyventojus ...Veidu neslepia .
mykolas 2014-07-08 22:55
O kam jį įsiminti, jei tekstą gali parodyti operatorius. Kaukės tai turbūt todėl kad ten labai šalta. Matot kokia nosis nuo šalčio pamėlus? Žvarbūs vėjai pučia nuo Rusijos. O tamsinti akiniai nuo akinančio sniego spindesio.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Į Ukrainos pusę perėję separatistai pasakoja supratę svarbų dalyką (Video)