Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sielinas 2015-03-06 12:16
Nemanau, kad kinetinė grėsmė reali.
SzAROO 2015-03-06 12:42
Žinoma, kad nepatikėjo. Ir labai šaunu, kad nepatikėjo, nes jokios realios karo grėsmės Lietuvai ir nėra. Patikėjo tik runkeliai ir močiutės tikinčios viskuo ką mato per TV ir šūdinus portalus, kaip 15min, delfi ir dabar jau technologijos.lt... Nebeskiepykit vaikų ir p[atys nesiskiepykit, pirkit ginklus ir ruoškitės karui, nes ateina didysis cathulu.
007 2015-03-06 12:49
Galima suprasti tuos kurie netiki karo grėsme. Na, tebūnie, kas ką nori tas tą galvoja. Kiek tai realu, sunku ir pamatuoti. Bet įrodinėti, kad 100 proc. taip nebus gali tai tiktai rūnkelis ir močiutė prisižiūrėjusi Rossia24.
01 2015-03-06 13:29
Kuo toliau tuo liūdniau darosi su šiuo "technologijų" portalu... Kas nors man gali atsakyt, kokio b...o reikia kopijuot straipsnius iš Delfio apie politiką? Nebera naujienų iš technologiju strities? Šio portalo savininkams kažkas nebegerai galvoje. O gaila, buvo visai nieko, bet matau, kad nieko gero, kuo toliau tuo labiau...
007 2015-03-06 13:32
Jei neklystu, tai technologijos.lt kažkada buvo nupirkta „Ekspress Group“, kuriai priklauso delfis. Taip, kad tas pats velnias, tie patys savininkai. Jei klystu pataisykit.
sub 2015-03-06 15:42
Na tikrai sumažėjo gerų temų, striapsnių, kurių anksščiau buvo apstu ir labai įdomu. Dabar pagrinde copy-paste iš delfio, ekonomikos ir kitų, jaučiu net iš faceit. Gero turinio liko mažiau, žymiai mažiau palyginus su prieš 1,5 metų. Gerai kad liko bent dalis dienos straipsnių, kurie vis dar apie technologijas, mokslą, kosmosą, o ne tokie blevyzgos kaip šis...
SzAROO 2015-03-06 15:54
100% niekas nieko negarantuoja, bet šansas, kad Rusija puls Lietuvą yra mažiau tikėtinas, nei į seimą įsirėžęs NSO.
Jei visos individo politinės žinios susideda ir RT, delfių, 15 min ir panašių šūdinų "informacijos" šaltinių, tai nėra ko stebėtis, kad bunkerius tuoj pradės kastis, kaip Amerikoj "preperiai" visokie.
Nėra nei vieno rodiklio, kad Rusija norėtu pulti Lietuvėlę, 0.
DarkNRG 2015-03-06 16:21
Kad mums ir cia bando smegenis praplaut, tarsi tarp kitko, imesdami koki propogandini straispni, tai man jau senai aisku. Net panasu straisniu braiza galima izvelgti, kaip Delfi.lt (Tie patys ir rankas cia kisa..) Tik cia publika kita - cia sunkiau jiems Reiketu jiems eit atgal i Delfi.lt ir ten plaut smegenis silpnaprociams.
Hmz 2015-03-06 16:32
Kiek 2014 metų pradžioje buvo "rodiklių", kad Rusija puls Ukrainą?
Jei Rusija būtų eilinė valstybė, kaip kokia Vokietija ar Portugalija, būtų galima sutikti, kad labiau tikėtinas meteorito smūgis į Seimą. Tačiau Rusija jau seniai yra agresyvi diktatūra, ne kartą įsivėlusi į karinius konfliktus su kaimyninėmis valstybėmis.
six 2015-03-06 16:40
kalbi lyg susipažinęs su KGB žvalgybos ataskaitomis. Mes, runkeliai, niekada nežinosima kada kur kas nutiks ateityje, o rimti dėdės kurie priima tokius sprendimus planuoja metais į priekį įvykius kaip pastarieji.
Vytax 2015-03-06 16:44
SzAROO 2015-03-06 16:45
Ukraina ir Lietuva yra visiškai nepalyginami dalykai... Čia ir yra didžiausia miskoncepcija dėl visų šitų karų. To kas buvo Ukrainoje Lietuvoje niekada nebus. Rusija mus jau labai seniai porarado, o Ukraina visada buvo Rusijos "dalimi". Amerika su NATO yra daug didesnių karo nusikaltimų padarusi 21 amžiuje, nei bet kokia kita šalis.
Hmz 2015-03-06 16:55
Klausiu dar kartą - Kiek 2014 metų pradžioje buvo "rodiklių", kad Rusija puls Ukrainą? Tempk tuos savo "rodiklius" į studiją.
Kol neatsakysi - nesitikėk tolimesnės diskusijos.
immortallt 2015-03-06 17:09
Aklai tikėti, kad karas Lietuvoje neįmanomas - negalima.
Panikuoti, kad Lietuvą puola irgi nereikia.
Reikia tik būt tinkamai pasiruošti, jei toks atvejis būtų. Tiek kalbant apie karą per dezinformaciją bei galų gale karo kurstytojų ir šmeižikų išgraibstymą. Tiek pasiruošiant gynybinius mechanizmus hibridinio karo metu ar karinės technikos tempimui.
Būsi pasiruošęs - tikrai tavęs nepuls.
exlibrisas 2015-03-06 17:25
Tikrai nemanau, jog realiai puls Baltijos šalis. Kodėl Rusija taip nenorėjo NATO bazių prie rytinių Europos sienų? Esu tikras, kad vien ta sąvoka - "NATO" - kelia daug susirūpinimo Raudonai Meškai. Su Vakarais sunkiau (manau, kad visai teisinga ir Lietuvą priskirt labiau Vakarams), - taip paprastai Rusija savo karių neįvestų. Vis dėlto. Negalima sakyt, kad grėsmė - nereali. Niekas nežino, kokie ten planai sukasi Putkio ir jo chebros galvose. Mano manymu, labiausiai tikėtinas netiesioginis karas - propaganda, tautinių mažumų kiršinimas ir t.t. Taigi, apkasų rausti gal dar nereiktų, tačiau budrumo prarast - nevertėtų. O propaganda iš Raudonos Meškos pusės veikia - turiu bendradarbį, kuris vaikšto su planšetiniu ir rodo visiems propagandinius filmus su "tikrais" istoriniais faktais, aiškindamas, kad Rusijos ekonomika šiuo metu yra aukštumose. O išsilavinęs žmogus...
Visiškai pritariu .
slawcka 2015-03-06 17:31
Valstybiniu lygmeniu ir 'itin mažai tikėtinas' reikalauja pasiruošimo, kaip sakoma dėl šventos ramybės. O visa kita tik žiniasklaidos verkšlenimai, kuri pagrinde ir kursto baimę gyventojams. Gi žiniasklaidai geriausios pajamos iš nelaimių bei piliečių gasdinimo.
007 2015-03-06 17:58
Čia ne rodikliuose esmė. Nerimas lietuviams kyla dėl Rusijos raumenų rodymo, padėties Ukrainoje ir Europos, bei JAV abejingumo.
Kad Rusija sugalvos pulti ir įves savo armiją iš niekur nieko, manau, visi galim pripažinti, taip nebus. Bet esant palankiomis sąlygomis (o tų sąlygų galima prigalvoti apsčiai) Rusijai tikrai nepamaišytų savo globon/įtakon/teritorijon paimti zoną prie Baltijos jūros. Kažkaip visi įsivaizduoja esamas sąlygas su Rusijos agresija. O aš įsivaizduoju ES/NATO susilpnėjimą, galbūt sukurstytą neapykantą esant kažkokiems tai įvykiams viduje ir pan. Gal įtakų pasiskyrstymą su didesnėmis Europos Valstybėmis ar JAV dėl kažkokio tai dar didesnio konflikto, kad ir Musilmoniškuose kraštuose. Na, neužsiimsiu kūryba, bet mūsų regionas negali nepraversti, ypač kai Kremlius įsivaizduoja šį regioną kaip prarastą zoną. Galų gale, parodyk žemėlapyje geografiškai silpnas Rusijos vietas. Jos yra dvi - Ukraina (turiu omenyje, jos atsivertimo į vakarus atveju) ir Baltijos regionas. Viskas. Esant geroms aplinkybėms, Rusija nepraleistų progos pasinaudoti Baltijos valstybių silpnumu. Aišku, tik ne tokiomis sąlygomis kokios egzistuoja dabar. Bet kaip jau sakiau, pretekstų, sąlygų, priežasčių gali atsirasti. Mes ne Vokietija ar Prancūzija, kad sėdėtume agresyvios valstybės pašonėje visiškai nesukdami galvos, net ir turėdami užnugarį. Netgi tokio kalibro šalys taip ramiai nesėdėtų žinant kaip Rusija ginkluojasi. Arba darytų tą patį arba desperatiškai ieškotų partnerių. Sutinku, panikuoti nereikia, bet nerimauti visada yra dėl ko, nes esa silpni ir pasitikėti vien NATO nėra korektiška.
Arns 2015-03-06 19:20
Pakankamai gerai paskutiniu savo postu 007 surašė, Baltijos jūros regionas - smulkmė, dėl kurios per daug vargti niekas neskuba, tačiau teritorija yra teritorija, jos niekas šiaip sau nemėto. Todėl nereikia nei susireikšminti nei apsileisti, tiesiog dirbtinai nekurstyti konflikto, nes bet koks konfliktas kyla iš paribio, ir paribys labiausiai i to nukenčia.
kiesza 2015-03-06 22:11
Kažin kas ir kokią? Naudą junta-gauna propaguodami visuotinį Rusijos niekinimo kultą ? Baugindami lietuvius karu. Nejau būnant ES negalima laikytis neutraliteto ?
lucy 2015-03-07 00:23
Tas kas pasipelno iš visokių ginklų pardavimų, kariuomenė gauna didesnį biudžeto kasnį ir tt.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip lietuviai reaguoja į karo grėsmės prognozes?