Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rock2400 2015-08-06 02:19
Kodėl tai yra rodoma kaip naujiena?
kionig 2015-08-06 06:25
O kodėl tai neturėtų būti rodoma kaip naujiena?
Arns 2015-08-06 07:49
ir prezervatyvai, pasas, arbūzų atpažinimas tiesiog iš koto verčiančios naujienos, kurias privaloma publikuoti technologijų srityje apsimetant jog ten temos sveikata/saugumas/naudingi patarimai maisto technologijose
SPeed_FANat1c 2015-08-06 07:52
teisingai, va ir bus jiem aisku kiti gal nekalti zmones kurie nenori i ta rusija jungtis nukentes, bet nenumirs jie neivaziave i lietuva
gaila kad tokios programos kaip google maps pripazista kad tai rusija. SIaip galetu ten rasyt ukraina su zvaigzdute - komentras - kai kurie mano kad tai rusija.
Arns 2015-08-06 08:14
Todėl, kad Krymas ir yra Rusija. Patinka ar ne, bet į Krymą norėdamas patekti, turi praeiti tokius pat kelius kaip ir į Rusiją (t.y vizos). Ukraina ten įtakos turi tiek pat, kiek kokiai Zimbabvei. Todėl visos atsakingos institucijos ir privalo informuoti apie realią, o ne menamą situaciją, kad nebūtu taip, jog nuvykai į Ukrainą ir sumanei nuvažiuoti į Jaltą, o pakeliui sužinai jog ten siena ir nepateksi.
Kaip teko girdėti anekdotinę situaciją, jog per GPS vienas lietuvis pasirinko greičiausią kelią iš Danijos į Lietuvą, o GPS parinko autostradas ir jį nuvedė prie Baltarusijos sienos. Žinoma jog be leidimų jos kirsti negalėjai, tam kad geriausiu keliu nuvažiuotumei iki tikslo. Va dėl šito ir svarbu žiūrėti ne į norimą matyti situaciją, o tikrąją.
immortallt 2015-08-06 08:22
Google maps nepripažįsta vienareikšmiškai, kad tai Rusija. Pažymėta kaip ginčytina/problematiška teritorija, kaip daug kitokių yra žemėlapyje.
Marius.brn 2015-08-06 08:27
Na, bet kokiu atveju, administruoja dabar rusija tą regioną. O šiaip svarbiausiai, kad tokie "krymiečiai" norėdami apsilankyti EU gaus per veidą šlapiu skuduru ir viskas.
Charger 2015-08-06 08:52
Krymas yra rusija ? Pf... ))) Issiblaivyk pufaikini
kestutisz 2015-08-06 09:26
Tai tik rodo jog teritorija okupuota rusijos.
Arns 2015-08-06 09:35
Ne, tai rodo priklausomybę, kaip pavyzdžiui Kipras, norėdamas patekti į šiaurinę dalį, turi turėti reikalų su Kipru. Arba Kinija ir Tibetas... ukrainos norai nebūtinai turi atitikti realią situaciją.
kionig 2015-08-06 12:11
, čia neturi ir nebus naujienos tik apie technologijas.
Justas777 2015-08-06 22:00
sita portala skaitau nuo 2007 metu bet kuo toliau tuo jis man daugiau politizuotas atrodo, neturi savo nuomones, persa propogandinius straipsnius, tikriausiai gauna $$$$ is sono, gaila buvo geras portalas, dabar belieka atsirinkt straipsnius kuriuos skaityt kuriuos ne.
"Lietuva atsisakė priimti pilietį su rusiško Krymo pasu" ot tai TECHNOLOGISKAS straipsnis, visai nepropogandinis.
P.S. Tam kur virs manes rase apie rusijos puolusius zemiau soc. zmones nebejuokink zmoniu lietuvoj ne ka geresne situacija vieni is pirmu pasaulyje pagal savizudybes, alkoholizmas ir t.t. as esu 100% grynas lietuvis, bet del politiniu paziuru niekada gyvenime neskirstysiu zmoniu ir man asmeniskai Rusas yra daug daug kartu artimesnis zmogus nei koks lenkas vokietis ar amerikosas.. O tau palinkesiu pamosuot su Zydra veliava ir sekmes.
Ernestass 2015-08-07 00:16
Svarbiausia, kad nei šilta ar šalta Rusijai nuo to. Įveiks blokadą Ukrainos ir per porą metų šis pusiasalis pilnai į Rusiją bus integruotas. O nuo tokių visokių nesąmonių kenčia tik paprasti žmonės.
kionig 2015-08-07 00:32
. O kas įdomiausia, toji Rasijos „integracija“ ir sukelia kančias paprastiems žmonėms. Cha cha, kaip juokinga!
Ernestass 2015-08-07 02:09
Tamstai reikėtu būti išprususiam ir suprasti kokius sunkumus Rusija turi integruojant šią teritoriją į save. Gal būt tuomet turėsite daugiau proto nei teigti, kad Ukrainos vandens blokada lygi Rusijos sukeltom bėdom regionui.
vyckas 2015-08-07 06:56
Tai gal reikėjo pagalvoti prieš okupuojant teritoriją, su kuria turi 0 infrastruktūros. Ar dabar ukrainiečiai dar turi ir išmaitinti visus išgelbėtus rusus. Beje kaip sekasi to tilto statyba?
kestutisz 2015-08-07 07:23
Tikriausiai ir mes turėtume blogai jaustis, kad trukdome tiesiogiai pasiekti okupuotą Karaliaučiaus kraštą - ir pas mus gali sugesti geležinkelis, vamzdis ar kokie laidai :) Žinoma, mums aišku nejauku, bet dėl karinės grėsmės ir šiaip neprognozuotumo.
rwc 2015-08-07 08:51
Tamstai reikėtų būti labiau išprususiam ir suvokti, kad tokie atsiskyrimai-prisijungimai nedaromi vienašališkai, įpareigojant trečias šalis ir pažeidinėjant tebegaliojančius susitarimus, per vieną dieną.
Va, paimsiu ir surinksiu parašus komunalkės kaimynų parašus. Ryte – kad mano komunalkė paskelbia nepriklausomybę, vakare – kad prisijungia prie Australijos. Jeigu Australijai tinka, tai tegu ji ir pasirūpina mano namo šildymu, elektros ir vandens tiekimu, kanalizacija, šiukšlių išvežimu, greitąja med. pagalba, policija ir t.t.. O Kauno savivaldybė turi pilnas teises visas komunikacijas man išjungti.
Grįžtant prie straipsnio. Nusipiešiu „australišką“ pasą. Formaliai jis negalioja jokioje valstybėje, kuri nėra pripažinusi sienų perpaišymo. Pvz., Latvija pripažįsta tokias LR valstybines sienas, kokios buvo apibrėžtos byrant TSRS – o būtent, kad sienos yra tokios, kokios buvo LTSR atsiskyrimo metu. Ir neturi teisės mano separatistinių užgaidų iškelti aukščiau už įsipareigojimą Lietuvai gerbti LR teritorinį vientisumą.
Taigi, prieš norėdamas atsiskirti, aš turėčiau vesti derybas su LR dėl kiekvieno niuanso. Aš pats turėčiau pasirūpinti, kaip gyvensiu, kai LR man užsuks visus kraniukus arba pasirašinėti sutartis, kad ateityje pirksiu tam tikras paslaugas iš LR. Visi tie Ukrainos separatistiniai regionai šito nepadarė, tai kuo dabar piktinasi? Jeigu jiems gerai gyventi be Ukrainos dujų, elektros ir vandens, tai tegu ir gyvena taip.
O šiaip dėl visko galima susitarti. Pvz., žinau kaimą Šveicarijos kalnuose, iš kurio tėra vienintelis kelias į Austriją. Nori nuvažiuoti į parduotuvę? Du kartus kerti ES išorinę sieną. Visus formalumus apibrėžia trišalė sutartis: Šveicarijos, Austrijos ir gyventojo. Yra kažkoks specialus dokumentas, tau suteikiantis išskirtinę teisę laisvai kirsti sieną dviejuose pasienio taškuose. Yra specialus mokestis, kurį tu kaip Šveicarijos rezidentas moki Austrijai už naudojimąsi jos keliais. Austrija turi visas teises nesutikti, nepriiminėti specialių įstatymų dėl tavęs, nesuteikti teisės kirsti sieną, arba tavo kaimynui ją suteikti, o tau ne – pats kaltas, ropok kalno šlaitu pėsčias.
Arba priešingas atvejis. Berods, Olandijos-Belgijos siena eina tiesiai per vieną miestuką, per pastato vidurį. Tame pastate įsikūręs lygtai restoranas. Siena numarkiruota ant grindų, abiejose pusėse yra atskiri barai, virtuvės, tualetai. Savaime suprantama, belgų ir olandų įstatymai šiek tiek skiriasi. Nori parūkyt žolytės – eini į šiaurinę restorano pusę. Nori atsigerti 15 laipsnių belgiško alaus be olandiškų akcizų – eini į pietinę. Kaip manai, be valdžių palaiminimo galėtum tokį restoraniuką atsidaryti savavališkai ant LR ir Baltarusijos sienos? Ne, nes:
1. Baltarusijos įstatymai nenumato tokio atvejo.
2. LR įstatymai nenumato tokio atvejo.
3. Nėra tarpvalstybinių sutarčių, kurios reglamentuotų tokių įstaigų teisinį reguliavimą.
O dabar įsivaizduok, kad turi tokį kabokėlį per kilometrą nuo sienos. Ir štai atsibundi vieną rytą ir sužinai, kad siena pasislinko kaip tik tiek. Ką darysi?
Tarp kitko Nesilaikydami tos sutarties, kitų valstybių ir tarpvalstybinių organizacijų atžvilgiu, mes esame tarptautinės teisės pažeidimo bendrininkai. Kitaip tariant, agresoriai.
Toliau, jei sukuriame tokį precedentą – tai trečiosioms šalims parodome, kad mums dzin tarptautiniai įsipareigojimai. Tą pačią dieną visiškai legitimiai LR teritoriją gali išsidalinti Latvija, Lenkija ir Baltarusija ir niekas mūsų negins. Mus gali vienašališkai išmesti iš visų ES, NATO, ESBO, JTO, PPO ir niekam nepasiskųsi. Tikimybė, aišku, maža, bet ne nulinė. Rusijos, tuo labiau, niekas neišmes, bo Putinas turi per daug „draugų“ – Kazachstanas, Azerbaidžanas, Kinija, Baltarusija, Venesuela... Tačiau iš G-8 jau išmetė. O ir paskubėjo Prancūzija sumokėti rusams tą kompensaciją už Mistralius... Per geri tie vakariečiai. Kol rusai nepradės laidyti raketų į ES ar JAV, tol niekas nenorės jos tąsyt už ūsų.
P.S. Kiek man nepatiktų Grybauskaitė, bet už atvirą retoriką Rusijos atžvilgiu giriu. Dar keletas tokių Putino akibrokštų, tai ir Merkel įsidrąsins panašiai šnekėti, o paskui ją – ir visas civilizuotas pasaulis. Va tada tai ir pamatysime, kad iš imperinio burbulo teliks nušiurusi Pakistano lygio galybė.
Marius.brn 2015-08-07 17:37
+1
Ernestass 2015-08-07 21:55
Kas kalba apie maitinimą? Tegu elgiasi kaip civilizuota tauta ir visiškai neuždaro prekybos dėl politinių santykių. Rusija, gi neuždarė prekybos su jais taip pat, nors ir galėjo visą Ukrainą sunaikinti per porą mėnesių taip ir po to įžygiuoti į Kjevą kaip Ukrainos gelbėtojai.
Ukraina nei pensijų nei jokio kito palaikymo netiekia separatistiniams regionams. Humanitarinė pagalba tik iš Rusų rimtesnė plaukia, o visiem kitiems px. Tai apie kokią teisę į tuos regionus gali būti vedama kalba jeigu savus žmonės kaip į priešus žiūri? Atsisakydamas rūpintis savo tautiečiais tu pripažįsti, kad jie tau yra priešai, o kai valstybė valdo žemes su žmonėmis kurie yra priešiški jai iš dviejų barikadų pusių, tai vadinasi okupacija. Vienas yra kalbėti apie atsiskyrimą nuo okupanto kai iš jo kišenės yra vystomas kraštas ir mokamos išmokos, visai kitas kai okupantas praranda kontrolę ir visiškai spjauna į ten gyvenančius gyventojus.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuva atsisakė priimti pilietį su rusiško Krymo pasu