Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Creatium 2016-07-04 09:59
Nei pramonė, nei paslaugų sektorius nėra viršesnis vieni už kitą. Abu turi savų privalumų, abu turi minusų. Bet faktas yra vienas: didžioji dalis pramonės darbų yra monotoniški ir nėra skirti atlikti žmogui. Koldūnų formavimas nėra žmogaus potencialą išnaudojantis darbas, todėl jį geriau pakeisti robotu.
Audrius 2016-07-04 10:03
Taip, sutinku su tuo ka sakai, bet fakto, kad ECB dabar jau tiesiogiai kraipys rinka-nekeicia.
Jei kompanijom truksta pinigu-jos turi bandyti juos gauti laisvoj rinkoj, o ne is dedes semo ar tetos merkel. Jei laisvoj rinkoj nieks neduoda-vadinasi nera uz ka, laikas bankrutuoti.
Bet koks kisimasis i rinkos ekonomika renkantis laimetojus ir pralaimetojus yra negerai, o ypac tokiu masteliu.
Panasu, kad ES eina Japonijos stagnacijos ir zombiu korporaciju keliu.
immortallt 2016-07-04 10:21
Bet koks valstybės kišimasis į ekonomiką, jau yra kraipimas. Vienas didžiausių kraipymų - MMA nustatymas. Kažkodėl negirdžiu, kad dėl to priekaištautum.
Blue Chip kompanijos negalės legaliai įtakoti, kad būtent jas finansuotų. O finansavimas dabar arti 0% ne dėl to, kad ECB perka, o dėl to, kad paklausios rinkoje.
ES artėja prie Japonijos situacijos - stagnacija ir nulinė infliacija. To bandoma išvengti vis radikalesnėm priemonėm - blue chip korporacijų obligacijų pirkimas. Bet ne dėl to, kad kažkam prireikė pinigų.
Ir 80mlrd eurų Europos lygiu nėra labai jau dideli pinigai.
Audrius 2016-07-04 10:43
Taip, MMA is privaciu korporaciju obligaciju pirkimas-vienodas rinkos iskraipymas. Tai prie to paties dar ir tarsos rekuliavimus, darbo sauga, vartotoju apsauga ir n kitu iskraipymu galima pridet.
Tavo nuomones nepakeisiu, bet palaukiam pora metu ir paziuresim kas buvo teisus.
Esu tikras, kad visi centriniu banku ekonomikos "gelbjimai" baigsis labai liudnai.
Mano prognose:
Optiministiniu scenarijum, toliau tesis ES stagnacija, su chroniskai auksta bedarbyste.
Normaliu scenarijum, ES atsidurs recesijoj su dar didesne bedarbyste ir politiniais neramumais.
Labiausiai tiketin scenarijum, ES isgyvens 2008 stiliaus krize, kuri prasides kur nors Graikijoj ar Italijoj. Po crash'o prades beryte eurozona ir ES.
immortallt 2016-07-04 11:42
Audrius, būtent, tu teisus, visas tas sąrašėlis, kur tik pradžia, yra rinkos iškraipymas, nes ne visame pasaulyje visiems vienodos sąlygos. Kinijoje tarša iki šiol iš vis nebuvo reguliuojama. Visas chemines atliekas tiesiai į upę varydavo.
Ir kalba eina ne apie mano nuomonė, tai yra faktai - tai rinkos iškraipymai.
Ir subsidijavimas korporacijų, kad obligacijas išpirks - itin menkas. Yra daug didesnių problemų su didelėm įmonėm, kaip kad tax heavens.
Chroniškai aukšta bedarbystė? Durnių volioji? Nedarbas žemumose pagal visus kriterijus.
Europoje ekonomikos problemos susijusios su socialinėm garantijom per didelėm, kurios skatina tinginystę, o ne monetarine politika.
ES nauda yra milžiniška, niekur jinai nesubyrės. Jau vos ne 20 metų kasmet kartoja, kad va šįmet jau subyrės. Po 200 metų turbūt irgi tą patį kartos.
P.S. absoliučiai visi sprendimai turi teigiamas ir neigiamas puses. Tas pats MMA kėlimas, iš teigiamų - mažina socialinę atskirti, iš neigiamų - destabilizuoja ekonomiką jei keliama per greitai. Atskirose sferose, amžiaus grupėse, regionuose didina nedarbą. Šalį gali padaryti nekonkurencingą tarptautinėje rinkoje taip dar labiau didinant nedarbą.
Tobula sistema būtų, kuri nesikiša visai į rinkas ir keičiamos sąlygos tik globaliu lygiu - tai yra absoliučiai visose šalyse taikomi tokie patys mokesčiai, taikomi tokie patys aplinkosauginiai reikalavimai ir t.t. Tai mažiausiai paveiktų rinkas, bet taip nebus dar bent porą amžių.
Audrius 2016-07-04 12:11
Ai, dar del ECB ir 80 milijardu, kad cia europos mastais nera daug. Turi seima? Sakykim, kad turi zmona ir du vaikus, tai zinai kiek cia per menesi gautusi jusu seimai? Apie 920 euru arba apie 11000 per metus. (eurozona turi apie 340mil gyventoju). 80 milijardu per menesi stimulas-yra nesveiko dydzio.
immortallt 2016-07-04 12:21
Nedarbas - eurostat. Gali žiūrėti pvz pagal dirbančiųjų skaičių. Dalį statistikos jau tau pateikė Shinigami.
O kodėl pamiršti Italiją, Ispaniją, Prancūziją, Graikiją, ten kur socialinė sistema labiausiai išsigimusi ir kultūra visada buvo tingesnė? Ten, kur socializmo pasekmės jau išlindo?
Vien EU total debt beveik 13 trilijonų. Tai yra 80 milijardų sudaro 0.6%. Ir tai nėra pinigai už ačiū, tuos pinigus turės grąžinti. Ir ne įmonėms tuos pinigus duoda, o antrinėje rinkoje išperka pagrinde iš finansinių institucijų, kurios valdo gyventojų turtą.
P.S. po savo perliukais nuorodas ir galėtum kelti.
Audrius 2016-07-04 12:40
Zmogau, nusiramik-kalbam faktais, o ne tavo emocijom, ok? Pats sakei socialines garantijos ir ismokos, taip? Kur jos didziausios europo-Skandinavijo! Tai kaip paaiskint ju sekme? Paprastai-tavo teorija apie dideles socialines ismokas neveikia. Zinai kas veikia? Euras ir valstybiu biudzetu pervirsiu ir deficitu politika.
Visom pietinem valstybem buvo visiska klaida istot i eurozona ir kol jos ten bus, tol ten bus sh*kna. Kol vienoj monetarinej sajungoj (eurozonoj) yra valstybe su metai is metu milzinisku biudzeto pertekliumi (vokietija), tol bus ir kruva prasiskolinusiu deficitiniu valtybiu.
Euras, toks koks jis yra dabar, yra visiskas failas.
Niemand 2016-07-04 12:41
80 mlrd metams, ne mėnesiui, t.y. pgl tavo skaičiavimus apie 920 EUR keturių asmenų šeimai per metus, t. y. tikrai nedaug. Be to, šitie pinigai ne iš biudžeto, o apyvartiniai, t.y. nemažina lėšų kitoms sritims. Nesiimsiu spręsti dėl viso šito reikalo ekonominio efekto, bet akivaizdu, kad blogiau nebus.
Audrius 2016-07-04 12:48
@Niemad
aciu uz "saltinius" ir pliusas uz drasa.
ES vidutinis nedarbas apie 5%
80milijardu per metus
okay, nu tai dabar aisku, kodel pas jus tokios teorijos
Creatium 2016-07-04 12:59
Audrius reikalauja šaltinių, bet nei vieno savo teiginio jokiu šaltiniu nepagrindė.
Audrius 2016-07-04 13:12
https://www.ecb.europa.eu/press/pr/date ... 10.en.html
(ketvirtas punktas)
http://ec.europa.eu/eurostat/documents/ ... c2d5ab8c4a
kitu saliu is google oficialiu atsakymu, jie ten vidutinius paskaiciuoja.
iveks pvz "us unemployment rate"
immortallt 2016-07-04 13:42
Audrius nesupranta, kuo skiriasi vidutinis nedarbas nuo natūralaus.
Audrius taip pat nemoka pasižiūrėti ekonominio aktyvumo.
Audrius taip pat pamiršta istoriją ir kaip socialinės apsaugos taikomos. Socialines apsaugas gali taikyti ir neskatinti tinginystės. O gal sukurti itin palankią terpę nieko neveikti ir gerai gyventi. Tuo ir skiriasi skandinavai nuo pietų.
Ko pats ir nepastebėjau, Audrius skaičius padaugino iš 12, kad skambiau atrodytų. Net nesvarbu, kad lygino nelabai lygintinus dalykus.
P.S. Employment and activity by sex and age EU nuo 2001 iki 2015 išaugo nuo 73% iki 77% nuo total population. Populiacija išaugo tuo tarpu beveik 20mln, iki 508 mln. Taigi, augant populiacijai, nedarbas toliau traukėsi, ir ne dėl to, kad tiesiog darbo neieško, o todėl, kad turi darbus.
Audrius 2016-07-04 14:01
Audrius megsta, kai yra aiskiai atskiriamos nuomones nuo faku.
pvz, kai einant kalba apie ES ir Eurozonos bedarbyste (apie ka mes cia ir diskutavom) yra remiamasi oficialia eurostat statistika. Ir kalbam apie oficialiai skelbiama bedarbyse, o ne apie naturialia ar realia.
Tas pats ir su ECB.
Jei matot, kad susimovet su faktais-taip ir sakykit, nafig kazkokius isvedziojimus ir pasakas kurt.
Nesuprantu, negi taip sunku pasakyt pvz "mane knisa visi biedni, visi pietieciai, visos socialines ismokos, o kas liecia ekonomika, monetarine politika ir t.t. nedaug apie tai zinau, bet man tas ir nelabai neidomu".
Viskas-nebutu del ko gincytis, nereiktu visokiu sh prisigalvot. Kekvienas turim teise i savo nuomone, bet faktai yra visiem tokie patys.
zodziu, uzkniso cia ratais vaiksciot. mylekit jus ta savo tobula es ir eura, as tuo tarpu dar btc uzsipirksiu. praeis pora metu paziuresim kurie buvo teisus.
immortallt 2016-07-04 14:16
Natūralus nedarbas yra ekonominis terminas, kuris itin svarbus vertinant ar nedarbas yra problema. Tai yra matematine formule aprašytas rodiklis. Jei tu jo nesupranti, neaiškink, kad tai nuomonė.
Aš tau sakau, kur yra Europos problemos. Tu pradedi kišti savo NUOMONĘ, kad monetarinė politika dėl visko kalta, kurią tik pradeda taikyti, ir kuri skatina.
Taigi, pats kiši nuomonę už faktus (pritembdamas faktus bandai tą nuomonę neva pagrįsti, bet jie nesiriša, nes nėra priežastingumo).
Tobulą? Kas kur kada sakė? Čia tavo nenuginčijamas įrodymas ar faktas? Ar visgi nesupranti, kas ta monetarinė politika, ir kaip tie pinigai kišami į valstybinių obligacijų ir patikimiausių įmonių obligacijų išpirkimą veikia?
Užsipirk BTC ir tikėkis, kad koks Apple'as neišleis savo kripto valiutos ir netaps BTC vertas lygiai 0.0000000000000000001
Audrius 2016-07-04 14:24
apie es daugiau kartotis nenoriu, bet del btc sudominai.
kaip jau sakiau, nieks nezino kas bus su btc, bet as nusiteikes optimiskai. gal davai lazinames is 200usd, kad btc iki nauju metu bus vertas daugiau nei 1000 usd?
immortallt 2016-07-04 14:59
Iki naujų metų neįdomu. Lažinamės iš 2,000 dolerių, kad iki 2030 BTC bus vertas nykstamai artimai nuliui?
Audrius 2016-07-04 15:08
2030 toli, nebus nei sito puslapio ir neaisku ar mes dar busim. Max metams i prieki galim.
immortallt 2016-07-04 16:00
Tai čia ne prognozė. Nors būčiau linkęs tavo bet'ą priimti, bet nesigilinau į pastaruosius svyravimus ir kokie įvykiai nusimato, kad trumpuoju laikotarpiu drąsiai atmesčiau tokią galimybę. Čia daugiau loterija, nes bet koks pareiškimas ar kokios kompanijos išreiškimas, kad įdomus dalykas - gali kilstelėti kainą 100%, arba bet koks biržos nulaužimas ar pvz išaiškėjimas, kaip pedofilijos klanai naudojasi BTC savo finansavimui išaiškėjimas numušti kainą gali 50%. Loterijų aš nemėgstu.
- 2016-07-04 16:07
Aš pabūsiu arbitru. Einam pas notarą, pinigus saugosit mano sąskaitoje, laimėjusysis gauna 2030-tais metais, mokesčius ir saugojimo išlaidas moka abu per pusę.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kur kas gilesnės „Brexit“ priežastys: kaip technologinis progresas nokautavo Europą ir suskaldė visuomenę