Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2016-12-19 13:15
darkmatter, ir kuo toks ryškus tas skirtumas? Nuo vynuogių ar apelsinų sulčių dar sėkmingiau tuksi nei nuo šokolado.
hm, kiek tu melo privarei... Didžiąją dalį jau surašei. Ir šiaip jokie tyrimai neparodė, kad E*** yra "stiprus vėžio sukėlėjas", keli iš jų buvo priskirti prie galimų sukėlėjų. Galimas sukėlėjas reiškia, kad galbūt visai įtakos neturi. O jei konkrečiai E621, tu turi omeny tyrimą, kur paėmė laboratorines peles išveistas tirti vėžį. Joms vėžys išsivysto nuo bet kokių pokyčių nuo optimalių - šersi gausiau - vėžys, duosi papildomai kažkokio kitokio maisto, nei įprasta - vėžys. Apšvietimas bus ryškesnis - vėžys, ir t.t. Tyrimas buvo pripažintas klaidingai atliktas ir rezultatai melagingais.
O šiaip kinai E621 intensyviai naudoja jau beveik šimtmetį. Jie jau senai turėjo būt išmirę. Kažkaip kol kas gausiausia šalis.
Tas pats baltas cukrus, nors ir rafinuotas, labai daug nesiskiria nuo esančio natūraliai vaisiuose ar daržovėse. Neapgaudinėkite savęs.
Niemand 2016-12-19 13:29
Nereikia nei kinų.
100 g. rokforo ar parmezano sūrio natūraliai yra 1,2 g. glutamato, panašiai kiaušiniuose, sojos padaže - apie gramą, pomidoruose - apie 0,3 g., bet kokioje mėsoje nuo 2 iki 5 g.
Hm 2016-12-19 13:44
" (E621) - Wikipedia, bet JAV ir genetiškai modifikuoti produktai nekenkią, ir hormonais išaugintų gyvūnų mėsa nekenkią, ir celiuliozė pamaišyta su kvietiniais miltais visai sveika JAV piliečiams...
Hm 2016-12-19 13:55
... labai daug nesiskirią... gudriai čia... Tada ir bezdžionė beveik žmogus... Dar pakartok, kad cukraus šaukštas ir duonos riekė - beveik tas pats, ir ką valgyti beveik tas pats, ir žmonės vieni beveik sveiki, kiti beveik serga ir tai beveik tas pats. Tada ir visos čia išsakytos nuomonės beveik tas pats... ir ko mes čia ginčijamės, jei viskas beveik tas pats išskyrus - tavo pasvarstymus? ...
Niemand 2016-12-19 14:05
Aha, masonai
Genetiškai modifikuoti organizmai būna įvairūs, vien dėl to, kad kažkas genetiškai modifikuota, tikrai nedaro to nesveiku.
Kvietiniai miltai šiaip jau ir yra celiuliozės ir baltymų mišinys su trupučiu riebalų ir cukraus...
sloggi 2016-12-19 14:36
Daugiau judet ir maziau galva skaudes del cukraus papildomo. Tai, kad ji apmokestins,o toliau ji vistiek manau vartos kaip vartoja, tai mums pilieciams nuo to tik blogiau. Dar ne tiek zmoniu yra katru pagrindas maiste yra cukrus ir jie daug geriau atrodo nei kiti..
immortallt 2016-12-19 14:52
Hm, nepateikei nė vieno fakto, tik daug melo. Tada padarai savo išvadas ir kai jas paneigia, tada nori, kad kiti įrodytų, kad tu klysti. Ne taip vyksta, turi savo tiesą įrodyti, kol jos neįrodai, tol tai tik niekuo nepagrįsta teorija, kaip Niemand jau spėjo parašyti.
Toliau, cukraus šaukštelis ar iš duonoje esančių grūdų šaukštelis cukraus - bus panašiai. Skiriasi šiek tiek cukrų sudėtis, nes iš skirtingų šaltinių gaunamas cukrus. Bet jei cukrų išgausi iš tų pačių kviečių ir lyginsi su cukrumi iš duonos - bus tas pats. Tiek kad duona jau yra gaminys, cukrus ingredientas. Na nebent tu lygini cukrų valgai šaukšteliu.
aislandas 2016-12-19 16:19
darkmatter 2016-12-19 16:53
Bet koks kraštutinumas yra blogai jeigu kalbėti šaržuotai, tačiau jeigu lyginti saldumynus su vaisiais ir daržovėmis, pastarieji tikrai turi daugiau naudos negu saldėsiai.
Hm 2016-12-19 17:02
...paaiškink, be didelio melo, ką reiškia - "cukraus šaukštelis ar iš duonoje esančių grūdų šaukštelis cukraus - bus panašiai"? Taip reikėtų suprasti, jog duonos riekė ir šaukštas cukraus - bus panašiai? Atsikeli rytę, skubi į darbą, tai vietoje duonos suvalgai šaukštą cukraus ir tai bus panašiai, nes taip sakė immortallt ir be didelio melo...
immortallt 2016-12-19 17:26
aislandai, tai cukraus perteklius yra blogai, ar pats cukrus? Jei per dieną iš cukraus gausi 5% kalorijų, tai jau blogai? O jei visą mėnesį valgysi tik grikius, kaip manai, ar tai bus sveika? Niekur nereikia eiti į kraštutinumus. Ir blogai ne pats cukrus, o jo perdozavimas.
Asmeniškai sultis ar saldžius gėrimus perku itin retai. Mėgstu konditerinius gaminius, bet jais stengiuos nepiktnaudžiauti. Didžiausia mano problema yra cukrus būtent iš vaisių. Tai vaisius irgi apmokestinsim akcizu cukrui? O natūralias sultis? Kažkaip dvejoju... Kas tada bus? Tada į saldumynus dės vynuogių koncentratus ir tiek, jei apkraus dar didesniais akcizais ir cukrų.
Visi sutinkat turbūt, kad vandenį gerti sveika? Taigi, vanduo sveika - faktas. O išgėrus 25l vandens per dieną mirti tikimybė itin didelė tą pačią dieną. Į ligoninę pateksi beveik 100% irgi faktas. Tai kaip čia yra, sveika, bet gali numirti? Gal visgi problema ne produktas, o saikas?
Hm, jei cukrų kilmė ta pati, jo sudėtis bus +- ta pati. Tavo esminė klaida, tu net nežinai, kad pats cukrus nėra tiesiog cukrus. Baltas cukrus yra mišinys kelių cukrų, priklausomai nuo kilmės. Jei tu net to nežinai, tai tikrai geriau neskiesk nesąmonių. Aš domiuosi mityba, bet ir tai tokių išvadų nedrįstu daryti.
Tai beje, sakot, kad geriau 200g cukraus iš vynuogių, nei 20g cukraus iš šokolado?
Šiaip, bendrai paėmus aš už akcizą cukrui, bet pirma gal tegul pasiūlo kaip tai apmokestinti, reguliuoti ir pan. Nes dabar tai tik lozungas, kuris baigtis gali labai blogai, tiek maisto produktų kokybei, tiek ekonomiškai, kai kris pirkimai ir tiesiog užsiprekins toje pačioje Lenkijoje dideliais kiekiais. Kadangi namie gulės dėžė šokolado, tai suvartos net dar daugiau saldumynų. Ir gausis, kad akcizas cukrui ne sumažins vartojimą cukraus, o jį net padidins.
Hm 2016-12-19 17:46
Paprasčiausiai mėgini išsisukti nuo savo ankstesnių demagoginių išvedžiojimų. Kai tu labai jau neaiškiai parašei, kad duonos riekė ir šaukštas cukraus yra beveik tas pats, tada aš ir įsikišau, kad vaikai netyčia nepagalvotu - o gal tas, tikriausiai jau dėdė, gal ir teisybę sako? Na koks gi skirtumas obuolys ar coca colos buteliuks ( pagal immortallt) Manau jau būtų pats laikas išaugti iš tokių va mažvaikiškų išsišokimu, skleisti viešoje eteryje pusiau melą, o kitus kaltinti - dideliu melu...
vazzy 2016-12-19 18:47
nu bet ar tu pagalvojei kada kaip lengva perdozuot cukraus? ribinis sveikas cukraus kiekis yra apie 30g/dienai, tai čia vos stiklinė sulčių, o kiek pažįstu tokių, kurie nusipirkus pakeli sulčių jį per dieną ir išgeria ir gauna apie 100+ cukraus vien iš to, jau neskaitant viso kito maisto. Nusipirk betkokį limonadą - tas pats, po stiklinės perdozavimas garantuotas. viskas būtų gerai jeigu žmonės kaip tu sakai cukrų valgytų saikingai ir atsakingai, bet taip tikrai nėra. Nusipirkus saldainių pakelį, ar tai Milkos šokoladą, kuriame 55 g/100 cukraus sunaikina jį per dieną ir galvos nesuka.
Dar viena opi tema yra sausi pusryčiai, pasidaro cukraus košę su pienu ryte, nusiperka per pietus ar tai vakarui kokią bandelę ir neskaitant viso dienos maisto jau būna suvartoję 50-70 g cukraus.
Puikiai žinau daugumos žmonių silpnybes ir įpročius, kasdien manęs sporto salėje įvairiausi žmonės klausia apie mityba ir pasakoja savo racioną ir galiu padaryt vieną išvadą - jie visi stipriai padaugina cukraus.
Niemand 2016-12-19 18:49
Tai viso labo manipuliacija procentukais. Kaip tik šiandien yra straipsnis apie tai:
http://www.technologijos.lt/n/mokslas/z ... es-rizika-
Analogiškus tyrimus gali rasti apie bet kokį produktą ir bet koks produktas didins jei ne vienos tai kitos ligos tikimybę. Tokie tyrimai nereiškia, kad produktas blogas. Jie skirti dietologams, kurie pagal sveikatos problematiką sudarinėje specialias dietas.
Niemand 2016-12-19 18:55
Čia nori pasakyti, kad melo neskleidi, tiesiog tavo išsilavinimas nelabai vykęs?
Aš nežinau, kiek gramų cukraus yra šaukšte ir kiek kiek gramų duonos yra duonos riekėje ir juolab cukraus kiekio joje, bet vienareikšmiškai nėra skirtumo, ar suvalgyti duonos gabalą, kurio sudėtyje yra 10 g. cukraus, ar suvalgyti saldainį su tokiu pat kiekiu cukraus.
Hm 2016-12-19 19:34
Na tiesiog sublizgėjai savo išsimokslinimu... Kadangi mano vaikas nuo 1,5 metų susirgo cukriniu diabetu, tai kokius 15 metų ruošdamas valgį aš turėjau labai atidžiai skaičiuoti visus angliavandenius maiste. Vis gaudavau iš gydytojų naujausias pasiūlymus kokių produktų mažinti, atsisakyti (cukraus pirmoje eilėje)... Čia išlenda neaiškus pilietis su neaiškiu "aukščiausiu" išsilavinimu ir pareiškia - šaukštas cukraus ir duonos riekė - jokio skirtumo... Čia gal naujausi mokslo atradimai, kurių aš dar negirdėjau, jog dabar jau nebėra skirtumo ką valgyt - duoną ar cukrų???
immortallt 2016-12-19 20:06
Hm, Na tiesiog sublizgėjai savo išsimokslinimu... Kadangi mano vaikas nuo 1,5 metų susirgo cukriniu diabetu, tai kokius 15 metų ruošdamas valgį aš turėjau labai atidžiai skaičiuoti visus angliavandenius maiste. Vis gaudavau iš gydytojų naujausias pasiūlymus kokių produktų mažinti, atsisakyti (cukraus pirmoje eilėje)... Čia išlenda neaiškus pilietis su neaiškiu "aukščiausiu" išsilavinimu ir pareiškia - šaukštas cukraus ir duonos riekė - jokio skirtumo... Čia gal naujausi mokslo atradimai, kurių aš dar negirdėjau, jog dabar jau nebėra skirtumo ką valgyt - duoną ar cukrų???[/quote]
Išmok skaityti, tau sako, ar šaukštas cukraus, ar duonos kiekis, kuriame bus šaukštas cukraus - tas pats. Bet užsispyręs lygini skirtingus mastelius. Po galais, kas yra riekė iš viso? Kokios duonos? Aš tau galiu iškepti duonos, kur riekėje (10cm riekė tokia 20x40cm), kad ten bus dvi stiklinės cukraus. Bet tai įsikandęs savo "riekę" duonos.
Vazzy, taip, sutinku, cukrų perdozuoja chebra lengvai, bet vis dar negirdėjau nė minčių, tai kaip klasifikuoti produktus, kuriuos apmokestini, kuriuos ne? Vynuoges, morkas, burokėlius apmokestini ar ne?
vazzy 2016-12-19 21:14
Taip, pritariu dėl to, trūksta aiškumo. Būtų absurdas jeigu apmokestintų vaisius ir kitą natūralų cukrų. Pagal mane tai turėtų apmokestinti pridėtinį cukrų, nu pvz jogurte natūraliai cukraus nėra (absurdiškai maži kiekiai) tai kiek ant etiketės nurodo pridėtinio cukraus, tiek ir apmokęstint reiktų. Lygiai tas pats ir sultim ir gaiviesiams gėrimams. pasukus galvą šitą ir duonai pritaikyt galėtum.
jull 2016-12-19 21:26
Tau hintas - paziurek kaip atrodo sacharozes ir krakmolo molekules, tada paziurek kaip atrodo gliukozes molekule ir pagalvok i ka jos skyla.
jull 2016-12-19 21:36
Taip taip. O obuolius pyrage apmokestint reiketu? Jie gi pridetinis produkatas, dar ir cukraus turi. Leide verygai nors ka nors apmokestint mes viso labo isleisim dzina, tfu, durniu is butelio, kuri iki kitu rinkimu cher ikisi atgal. Skatinimas sveikai gyventi vykdomas ne draudimais ir apmokestinimais, o svietimu ir apmokestinimo mazinimu tikslinems sritims. Mes ir taip apmokestinti pakankamai sauniai, verygai galim leisti pasireiksti tik tokiu atveju, jei jis atitinkamai sumazins mokescius kazkam kitam.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Su naujuoju sveikatos apsaugos ministru nuobodu nebus: laukia naujas kainų šuolis saldumynams, sekanti eilėje - druska