Muskas blefuoja? Naujas Tesla įkūrėjo pažadas sujudino rinką: jei tai tiesa, bus rekordinis istorijoje išpirkimas, jei pamelavo - jau dabar žadami teismai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lindemann 2018-08-10 20:35
Muskas kuo toliau, tuo labiau tampa populistu. Įmonės atitraukimas neišspręs jos problemų. Tiesiog reiktų dažniau laikyti liežuvį už dantų, mažiau tweet'inti ir dirbti ties užsibrėžtais tikslais.
manciukaz 2018-08-10 21:06
Idomu ka jisai šnekės kai rimti gamintojai pradės leisti serijinius elektra varomus automobilius kalbu apie Porshe MB ar BMW..
bahuriux 2018-08-10 22:12
Jis gamins jiems baterijas, gagafactoriuose.
vardasas 2018-08-10 22:52
jis visus rimtus pasivijo is nulio, tiems rimtiems reikejo simtmecio o muskui kiek? palaukim simta metu ir nustokit juoktis is jo, jis eina teisingu keliu
R35P3CT 2018-08-11 01:50
Nežinau, kaip dėl kitų gamintojų, bet BMW tai naudoja SAMSUNG baterijas ir be to investavo milijardą euru į CATL ( https://electrek.co/2018/06/29/bmw-sign ... roduction/ ), taip pat ir VW bei MB susidomėję CATL. O kitas dalykas PANASONIC Teslai gamina celes, o gigafactoriuje vyksta pačių bateriju surinkimas. Beje PANASONIC taip pat ir kitiems tiekia celes ne tik teslai. Taip, kad nemanau jog pirks.
agentxio 2018-08-11 09:53
hipsteriai vos isgali maitintis mesianiais ,su sojos paplociais bei burokeliu drozlem,tai tuoj turetu bankrutuot situ kibiru gamykla
immortallt 2018-08-11 10:37
Tesla šiuo metu kitiems baterijų nepardavinėja. Taip pat Tesla jau kitąmet turėtų gaminti apie 1/3 pasaulio akumuliatorių su artimais planais didinti iki kiek daugiau nei pusės. Apie kokią serijinę gamybą kitų gamintojų jūs norit kalbėti, kai jie net neperžengia 5% slenksčio. Ir šiaip, visa Tesla strategija, jau prieš 5 metus rodė, kad jie nesiekia ilgu laikotarpiu būt automobilių gamintojais, tik akumuliatorių. Bet kai nesupranti kas dedasi, tik taip manai, tai šito ir nematai. Nors ką čia nematyti, jis net kartą tiesiai šviesiai pasakė, kad jie nesiekia būt automobilių gamintojais. Vienas pataisymas, Tesla ne baterijas, o akumuliatorius gamins.
AAA000 2018-08-11 11:43
ne investavo, o isipareigojo sutartimis imt is Samsungo produkcija. akumu komponentus. kiek supratau, tai ims celes su individualiu valdikliu bloke. plius dar ir bendra fabrika statys su savo dalimi jame. o mb su ww ten mazesniais dalininkais galvoja but. kazkas tokio. pas tesla siektiek kitaip. jie ir celes gamina patys, tiesiog pagal licenzija ir su teise gaut visas naujoviskas modifikacijas. ta prasme jie taip glaudziai bendradarbiaut neisipareigojo. o vat baterija jau gaminasi isvis patys ir ziauriai nevykus ta ju baterija ir vat ta slamsta tures vartotojai imt komplekte - nes amerikos ir europos rinkos bendradarbiauja biurokratiniam lygmeny dar ten yra keli situ dvieju aljansu konkurentai. porshe. japonai. hyundai. skandinavai. irgi kazka ten bando isgimdyt su akumu baterijom manau irgi susiburs dar kelios grupes. ar net bus rinkoje unikalesniu akumu. man isvis rimciausiai atrodo kinieciai - nes stampuoja savo vidinej konkurencinej terpej ir iskart iskisa vartotojams realiam isbandymui smulkesnes partijas. ir optimaliausias akumu standartas keiciamas tiesiog akyse nebandant jo pririst visokiuose atsilikusiuose patentuose ar ekonominiuose susitarimuose. blogiausia, kad nespeja net iki europos atkeliaut siti gaminiai - nes ES ekonomine erdve ginama ne tik ekonomiskai, bet ir per biurokratinius suvarzymus techniniuose reikalavimuose. o specifikacijos siuo atveju pastoviai atsilieka nuo gamybos. ir debilai valdzioje taip tiesiog padovanoja iniciatyva kinieciams... nes prieit gali iki to, kad pastu akumuliatorius celemis pradesim siustis... nes bus pigiau... pirks zmones koki BMW ar Tesla - puse auto ismetines ir keis kitaiskais komponentais... ir visa tai del biurokratu debilizmo...
zet 2018-08-11 13:04
turiu akciju
Benediktas 2018-08-12 20:41
Bet dar neisdure
HardAxe 2018-08-13 09:05
BMW jau kiek metų gamina... ir ką? Arba šeimyninis kibiras į kurį vos telpa šeima, arba sportinis kietos išvaizdos kibiras, iš kurio negali išlipti visi čia žada gaminti po 1/4-1/2 baterijų, bet skaičiuoja su šiandienine produkcija. Kai pasibaigs fabrikus nesigaus tokie skaičiai. apie kokius hypsterius eina kalba? Apie tuos kurie varvina seile ir pasakoja skirtumus tarp AMG ir M, ar teslos bei lexuso geriausiu atveju modelius mate gatveje? Atsibuskit, tokias masinas perka ne lietuviska alga gaunantys zmones, ir ne lietuvisko mentaliteto verslynikai.Kokiam aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančiam norvegui ta tesla - tiesiog teisingai padarytas elektromobilis. Ir jam dzin bateriju technologija, svarbu kiek jis nuriedės.
AAA000 2018-08-13 12:54
butent apie tai ir snekama, nes su debilais valdzioje mes ipirksim nebent tik devetus vakarietiskus arba naujus kinietiskus pigius elektrokibirus taigi mum svarbu likutine verte ir akumuliatoriu pakeiciamumas. kurios jokios Teslos neistemps iki to laiko kai jau ipirksim... ten net deveta ar apdauzyta su puse resurso S modelis 35-40K euro... akumai faktiskai neremontuotini... nebent visas blokas keist iskart. as nieko pries, kad masiskai prigamintu Teslu - tada likutine verte bent jau detalese bus. o jei uzsilenks Tesla 5 metu begyje - tai net dometis neverta. nes liks kazkokia egzotika - nesuderinama su europietiskais standartais. ten net ikrovimo blokas europai skiriasi... nesugebejo pagamint universalaus... toks vaizdas, kad amerikieciai kai konstruoja - galvoja tik su sikna
iPienius 2018-08-13 12:57
kitas dalykas, jog jie perka nauja automobili ir juo nevazines visa gyvenima, o turbut max 10 metu (tesla duoda 10 metu garantija baterijoms). per tiek metu tikrai baterijos nesusideves tiek, kad ju talpa bus sumazejusi daugiau nei 50%. todel nemanau, jog gali buti problemu su baterijimos. aisku jei eilinis lietuvis nusipirks 20 metu tesla ir sakys niekam tikus auto, nes genda ir t.t., kaip buna su kitomis masinomis, kad sako nelaiko varikliai, pavaru dezes: kai nusiperka auto, kuri pravaziavusi puse mln ir dar tikisi, kad bus kaip nauja
iPienius 2018-08-13 13:09
tikriausiai jie pirmiausiai vidaus rinkai gamina, o ne europai ir likusiam pasauliui, nes su tokiu gamybos kiekiu visiem reiktu keleta kartu ilgiau eileje laukti, nei dabar. tuos ateis laikas, kad kinietiski automobiliai bus kokybiskesni ir patikimesni uz europietiskus. teko neseniai susidurti su atveju, kai visiskai naujos masinos nespeja garantinis tvarkyt, nes is gamyklos atejo si neprisuktais varztais ir dar su kruva kitu problemu. ir taip su praktiskais visais, kad kasmet kaina dideja, o kokybe prasteja
Xdmin 2018-08-13 19:46
As manau, kad kai prasides jaustis bateriju nusidevejimas, tai jis labai jau staigiai progresuos. Rase gi anksciau, kad Tesla nenaudoja 100% bateriju, tau tik rodo kad ikrauta 100%, yra kazkiek bateriju kaip atsargines, jei sugestu naudojamos, paima kitas ir tu net nejauti to. Kai nebeliks rezerviniu bateriju prasides juntama degredacija. Dabar isivaizduok, ka reiskia bateriju likutis, pvz 60%. Vietoj 500km ridos tai jau bus 300km, ziema dar maziau, pagreitis taip pat mazesnis, o isnaudosi ikrovimui tiek pat energijos, tik nuvaziuosi maziau (pataisykit del sitos dalies jei klystu).
vytautas50 2018-08-13 22:25
AAA000 2018-08-13 23:57
nieko ta tesla neduoda 10 metu. jie tiesiog apsiima remontuot (tiesiog pakeist) - jei tu sugebesi laikytis salygu ir garantinio laikotarpio metu kazkaip iseksplotuot ir nepazeist eksplotaciniu taisykliu. kai Tesla perparduodama - garantija nebegalioja. kai isvezama is salies - irgi. taip kad mes net nebusim garantiniai vartotojai - kol atstovybes nebus. o tu cia jau svaigsti per visa pilva - kad gelezine garantija 10 metu beja jau dabar stumdo teslines apstipusias baterijas Lietuvoje... jau yra realaus pasirinkimo. cirkai vyksta su jom ypac kai nera nei vienos garantines Teslos, nebent kokia nors pravaziuojanti per sali