Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
punktyras 2020-06-15 08:58
Rasizmas – priežastis, terpė, kurioje suveši tokia blogybė kaip policijos smurtas.
HardAxe 2020-06-15 10:22
Sakyti, kad JAV yra palaida bala ir visi vienas kitą šaudo nėra teisinga. Prisiminkit, koks JAV dydis. Reikia lyginti tai, kas vyksta JAV su tuo, kas vyksta europoj, ne kažkurioj Europos šalyje. Jeigu kažkas susišaudys mokykloje, nesvarbu kurioje valstijoje, mes apie tai sužinosim. Būna ir pas mus šaudynių, būna sunkvežimių, būna sprogdinimų... Tiesa ne Lietuvoj, bet ir JAV gal kokioj Delawaro valstijoj nėra niekas šaudęs... Ką aš žinau.
Nesu tikras, nebepamenu, kaip buvo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Police_fi ... try#Norway
pagal wiki pernai pasikeitė taisyklės, iki tol ginklus policija vežiodavosi automobilyje, turėjo gauti leidimą juos panaudoti.
Švedukas pasakojo, kaip jie "street racina". Dvi mašinos užblokuoja gatvę ir chebra važinėja. Jeigu atvažiuoja policija jie pradžioje pradeda dialogą su užblokavusiais kelią. Maždaug ko jūs čia stovit, taip negalima, ir t.t. ir pan...
Ir tai daugumoj atveju pasiteisina, nes visuomenė neagresyvi, jiem nereikia imtis agresyvių priemonių tvarkos užtikrinimui.
Iš kitos pusės jeigu USA ar RU policija eis kalbėtis... Turbūt nesuveiks
bmk1245 2020-06-15 11:39
Juodaodis nušauna beginklę baltą moterį - tylu ramu, jokių masinių protestų, kaip dabar. Argi tai ne atvirkštinis rasizmas?
sub 2020-06-15 12:36
Nebūkit akli, rasistai, kurie kaip Kiguolis tik ieško sąmokslo teorijų o ne tiesos. Taikūs protestai valstijose vyksta dėl policijos įgaliojimų viršijimo ir nelygybės bei rasizmo.
Niekas neteisina J.K., kad jis nebuvo nusiklatėlis, niekas nesako kad visi juodaožiai šventi, visur visokių žmonių yra, bet dėl to nereikai nurašyti visos rasės. O kas dėl vagysčių, padegimų ir agresijos protestų metu, tai čia ne taikių protestuotojų darbas, o suinteresuotų organizacijų, kaip Antifa ir pan., kurios naudojasi tokia situacija savo tikslams įgyvendinti. Tarp kitko, plėšia parduotuves, ne taikūs protestuotojai, o pasiturintys žmonės, kuriems visiškai nusispjaut ant taikių protestuotojų tikslų, and rasizmo, ant neteisybė, ant nelygybės. Antifai irgi nusispajut ant visko, kaip ir Amerikso prezidentui, nusispjaut ant visko. Jam rūpi tik sekantys rinkimai, pasižiūrėkit jo reitingus ir tviterio žinutes, tai prezidentas kuris ne tik kad skatina neapykantą, bet yra ir rasistas.
O dėl policijos korumpuotumo ir savo įgaliojimų peržengimo, tai tokių pvz. yra ne tik iš valstijų, bet ir Lietuvoj ir Europoj.
NekenciuReklamos 2020-06-15 13:34
Bendrai paemus, Europai yra sunku suvokti kokio lygio rasizmas yra USA.
menten 2020-06-15 14:31
Pilna tokių video, kur JAV pareigūnas (tarnybos metu) nušauna beginklį, net nesipriešinantį, jau rankas iškėlusi civilį (kaip taisyklė - juodaodį). Ir kiek pareigūnų buvo nuteista dėl civilio nužudymo ? 0 (išskyrus vieną kariškį). Šiuo atveju pareigūnas dusino žmogų, kuris maldavo liautis, ilgiau nei 8 minutes. Kaip galima pateisinti tokį žiaurumą? Jei šis video nebūtų paplitęs, niekas nekeltų pareigūnui kaltinimų, greičiausiai jis net būtų išsaugojęs darbą; net ir dabar jam bus pateikti kaltinimai tik dėl antro ir trečio laipsnio žmogžudystės. Jeigu, jis bus nuteistas, tai bus precedentas, net šiais laikais, kai filmuoti gali visi ir tokių atvejų užfiksuota daugybė.
Ir keista, kai kažkas bando traukti tokius argumentus kaip "jis buvo nusikaltėlis", "turėjo narkotikų" ir pan. Nusikaltėlio žiaurumas - blogai, pareigūno - pateisinamas (nes jis žudo valstybės vardu, t.y. vykdo "teisingumą"). Su tokiu požiūriu galit judėti link laukinių visuomenių, kur kiekvienas kovoja tik už savo interesus, kur nereikalingas nei teismo sprendimas, nei įstatymai, nes teisingiausias sprendimas rėkiančios daugumos, ar ne taip? O jei rimtai, siūlot spręsti žiaurumą, žiaurumu.
sub 2020-06-15 14:53
Bendrai paėmus tu visiškai klysti šiuo teiginiu, prisimink istoriją, arba paskaityk čia: https://lt.wikipedia.org/wiki/Jungtini% ... 3_istorija
Europa ne tik atrado Ameriką, bet ir užkūrė vergų biznį, tad nėra ta Europa tokia nekalta.
bmk1245 2020-06-15 15:08
Taip, bet ne tik baltieji kalti. JAV 18/19 a. buvo tūkstančiai laisvųjų juodaodžių, kurie turėjo vergų. Tik kažkodėl niekas apie tai nenori kalbėti.
Dar verta prisiminti ir Liberijos istoriją, kaip repatrijuoti juodaodžiai elgėsi su vietiniais...
Paminėkit šiuos faktus BLM, ar SJW atstovams - būsite apšauktas rasistu.
PCP 2020-06-15 15:14
O kaip siūlai spręst? gražiai su pažeidėju pasikalbėti? Kaip vyksta nusikaltėlio sulaikymas nenaudojant smurto? Tuo labiau jav, kur įtariamasis bet kurią sekundę gali išsitraukt ginklą ir pareigūną nupūsti? Čia pavojinga profesija. Laiku nesureagavęs rizikuoji ne tai kad nusikaltėlį paleisti, bet savo gyvybe. Beje kiek patys lietuvoje matėm per Farus sulaikomų marozų kurie rėkia "AAAA NELAUŽK RANKOS", bet kai tik pareigūnas ją atleidžią, tas tuoj puola šakotis arba mėgina bėgt?
Įstatimų enforcinimas yra kontaktinis sportas - nelaimingų atsitikimų buvo ir bus. Nu statistiškai neįmanoma kad 300mln turinčioje šalyje tokių vaizdų naatsiras. Beje kaip sakė neseniai žymus komikas Bill Burr - ko verti tokie filmukai, ypač susije su sulaikymais - čia kaip pažiūrėti paskutines "nasrų" minutes, ir piktintis kad vargšą ryklį nužudė.
devyniaragis 2020-06-15 16:48
). O kur dar kreivų pvz. naudojimas (pats vėliavinis GF nužudymo video nepateikia informacijos apie rasistinius motyvus, o praktiškai visa pateikiama neva struktūrinį rasizmą įrodanti statistika yra išvis nekoreguota arba koreguota nepakankamai, kad pašalint iš kitų kintamųjų nei rasė atsirandančius didžiulius iškraipymus - no wonder, nes pats tiriamas fenomenas yra sunkiai atskleidžiamas, o mokslas (ypač soc.) be eksperimentų - retai kada kokybiškas). Tai skatina kritiškai mąstančią visuomenės dalį mestis į priešingą pusę ir dažnai (perlenkus lazdą) paneiginėt problemą, kuri, labai tikėtina, nepaisant išpūsto masto ir įrodymų trūkumo yra reali. Sumoj gaunam informacijos kokybiškai negebančias apdoroti šimtamilijonines mases susikoncentravusias į mastymą rasizmą gimdančiomis rasinėmis kategorijomis, užsidariusias savo informaciniuose burbuluose ir atitinkamai slenkančias link kairio ir dešinio poliaus. Ir greta to mes kalbame apie poliarizacija rasinių aspektu, kuris priešingai nei pvz. lytinis aspektas neturi gamtos preprogramuotos traukos tarp šalių. What can go wrong? Rasizmo kortos naudojimas aktyvuojant mases neša labai daug rizikos ir pateisinamas tik labai retais atvejais, pvz. kai problema yra akivaizdi ir lengvai išsprendžiama, kaip kad vergovės ar segregacijos panaikinimas įstatymais, o jos našta visuomenei didžiulė. Šiuo atveju viskas atvirkščiai.
Shinigami 2020-06-15 21:18
Dar pridėsiu.
Kaip atskirti smurtą sukelta smurtinių impulsų, o ne rasinių, religinių, lytinių ir t.t. faktorių, nuo smurto sukelto dėl rasinių, religinių, lytinių ir t.t. faktorių?
Žmogus dažniausiai vienas nesmurtauja. Savo smurtiniams impulsams įgyvendinti dažniausiai surenkamos grupės asmenų (gaujos). Bet kai surenki gaują smurtavimui reikia pasirinkti auką. Dažniausiai gaujos nariai vienas kitam galvos nedaužys ir kaulų nelaužys, bet susiras kitų aukų. Ir nereikia toli eiti ieškoti pavyzdžių.
Augau kaime ir aplinkui buvo daug mažu miestelių (kaimelių). Bachurai ir mergos dažnai rinkdavosi į šokius ir nei vieni iš jų nepraeidavo be muštinių. Kas su kuo mušdavosi? O gi vieno miestelio bachurai prieš kito miestelio bachurus. Jei šokiuose tik vieno miestelio bachurai tai muštinės tarp skirtingų draugų ratų (nes net viename miestelyje bus daugiau nei vienas draugų ratas). Jei į šokius prisistato bachurai iš kito miestelio tada muštinės tarp skirtingu miestelių bachurų. Tarp savų nesimuša, savas miestelis visi draugais tampa. Jei dėl kažkokios priežasties prisistato iš vis nepažįstami (nes po daugelio muštinių visi vieni kitus pažįsta), tada skirtingi miesteliai susivienija ir eina prieš tuos nepažįstamus. Kadangi nėra odos spalvos skirtumų tarp šokių dalyvių, tokių muštinių negali vadinti rasistinių. Seksualinės mažumos tikrai į tokius šokius nesirenka, tai negali sakyti kad čia seksualinių mažumų baimė. Todėl tai vadina tik paprastomis muštinėmis, bet muštinėse reikia kad butu dvi ar daugiau asmenų grupių kurios išsiskirtu. Dabar klausimas, jei miestelyje gyvena baltaodžiai ir juodaodžiai ir tik to miestelio bachurai susirenka į šokius, tarp kokių grupių vyks muštinės? Atsakymas: tarp baltų ir juodų ir visi rėks kad šitos muštinės yra rasistinės. Bet ar tikrai jos rasistinės? Ar tikrai jos įvyko dėl odos spalvos? Ne. Muštinės neįvyko dėl odos spalvos. Tik besimušančios grupės bachurų išsiskyrė pagal odos spalvą. Dauguma rėks rasizmas, rasizmas, nors pačios muštinės neturi nieko bendro su rasizmų. Jos įvyko dėl smurtinių impulsų, tik kovojančios gaujos išsiskirstė pagal spalvą. Kaip šachmatų žaidimas. Juodos figūros kovoja prieš baltas, bet tai neturi nieko bendra su rasizmų.
Taip pat ir prieš seksualines mažumas mažai kas smurtauja dėl to jog jie yra seksualinės mažumos. Čia tik pasiteisinimas savo smurtiniams impulsams patenkinti.
Čia rašė kad taikus protestuotojai ir turtą niokojantys, vagiantys chuliganai neturi nieko bendrą. Tas pats galioja ir su rasizmų. Smurtas ir rasizmas neturi nieko bendro, nes smurtaujama ne dėl rasizmo, o dėl smurtinių impulsų. Todėl taikus rasistai neturi nieko bendro su asmenimis norinčiais patenkinti savo smurtinius impulsus.
Jei į darbo interviu ateina du baltaodžiai su vienodais diplomais, bet darbo vieta tik viena. Tai kaip darbdavys pasirinks viena iš dviejų? Aišku, kad pagal savo asmeninę nuotaiką arba tiesiog vienas patiks, o kitas ne. Bet tik vienas bus pasirinktas ir tuo viskas baigsis. O kas bus jei į darbo interviu ateis vienas juodaodis ir vienas baltaodis ir abu turės panašius diplomus? Jei bus pasirinktas juodaodis tai viskas baigsis ramiai, bet jei baltaodis - tai greičiausiai darbdavys bus išvadintas rasistu. Nors realiai pasirinkimas neturi nieko bendro su rasizmu.
Gali į darbo interviu ateiti du baltaodžiai, vienas su magistro diplomu, o kitas su bakalauro. Po 10 minučių pokalbio pamatai kad tas su magistro diplomu yra visiškas idiotas (taip, šiais laikais ir idiotai gali gauti magistro diplomus ir tokių pažįstu asmeniškai), todėl į darbą priimsi ta kuris turi bakalauro diplomą, nes jis protingesnis. Tuo viskas ir baigsis nes abu baltaodžiai. Bet kas bus jei magistro diplomą turi ne baltaodis? Tada darbdavį išvadins rasistu. Jei magistro diplomą turi seksualinių mažumų atstovas, tada išvadins homofobu. Jei magistro diplomą turi mergina, tad išvadins kad palaiko lyčių nelygybę. Kaip tokias situacijas atskirti nuo tikro rasizmo/homofobijos/lytinės diskriminacijos ir t.t.?
Į žinias patenka tik patys "įdomiausi" filmukai, bet ne visi. Bet dėl jų visi įvykiai yra sulyginami ir tampa vienodais tiems "įdomiems" filmukams. Tikrai negali būti taip, kad policijos aukų santykis pagal odos spalva bus 1:1. Nes čia nėra monetos metimas, kai herbas ir skaičius turi vienoda tikimybę iškristi. Taip pat policija nerengia sąrašų pagal kuriuos spręstų kokios odos spalvos asmenį šiandien nužudyti.
Policijos viršininkas: Pagal įstatimus nužudytu asmenų santykis pagal odos spalva turi būti 1:1. Vakar nušovėte juodaodi, šiandien privalote nušauti baltaodi.
Paprastas policininkas: O jei šiandien nesutiksime baltaodžio vykdančio nusikaltimą? Bet vėl sutiksime juodaodį?
Policijos viršininkas: Jei nesipriešins, suimkite, o jei priešinsis teks paleisti.
Paprastas policininkas: O jei jis pradės į mus šaudyti ir mes gindamiesi jį nušausime?
Policijos viršininkas: Tada teks nušauti du baltaodžius praeivius ir pasakyti, kad jie to nusikaltėlio bendrininkai. Jei tai nepadarysite mus vėl pradės vadinti rasistais.
Shinigami 2020-06-15 21:48
P.S.
Pastebėjimas: čia kažkaip tik kalbama kokios spalvos nusikaltėlius nužudė policija, tarsi policija butu tik baltos spalvos ir nėra juodos odos spalvos policininkų. Įdomumo dėliai man butu įdomu pamatyti statistiką kiek juodos odos spalvos policininkai nužudo juodos ir baltos odos spalvų nusikaltėlių. Kad kartais nebūtu juodaodžių policininkų nužudomų juodaodžių ir baltaodžių nusikaltėlių santykis panašus į bendra vidurki. Jei jis butu panašus (arba ženkliai didesnis juodaodžių nusikaltėlių nenaudai nei 1:1) tada rasizmo motyvas sprogsta kaip muilo burbulas. Bet čia vėl reiktu žiūrėti ne visos šalies mastu, o atskirų valstijų mastu.
PCP 2020-06-15 23:43
Statistikos pilna, tik jinai dažnai pateikta iškreiptai - pažymima jog juodaodžių proporcingai populiacijai 3x daugiau žūsta nuo policijos nei baltųjų, bet nepaminima jog jie net 5x labiau linkę būti policijos klientais ir su ja kaip pažeidėjai susidurti.
O šiaip nereikia žiūrėti paviršutiniškai į individualius policininkus - savo esme vyksta karas kultūrinis. Kairė - dešinė, faktai - jausmai, anarchija - tvarka, nuskriaustieji - "išnaudotojai". Čionais policija, kaip ir visa teisė bei įstatymai - yra tradicinės baltųjų sukurtos struktūros kurias reikia sugriauti. Kodėl jas reikia sugriauti? nes galiausiai visų kovų tikslas - socialinis statusas. Ir jeigu padugnės (nesvarbu kokios odos spalvos) dėl vienų ar kitų priežasčių jo negali pasiekti sąžiningu darbu ir normaliais santykiais (o šitos frustracijos apimti daugelis leftistų) - jie to sieks smurtu, melu,intrigom ir visaip kitaip kaip moka. nes toks gyvenimo žaidimas, kas nežais tas pralaimės.
Ps. ar atkreipėt demesį, užsienio ir lietuvos portalai pilni naujienų apie "protestus" bet nei vienas žurnaliūga neišdrįso prieit arti ir parodyti kas vyksta? Šitas jaunuolis yra metų reporteris:
https://www.youtube.com/watch?v=kZPeD2miyF8
NekenciuReklamos 2020-06-16 14:06
senoji karta nemegsta zydu, jaunoji karta nemegsta juodaodziu
ar jums nekeista, kad visada atsiranda mazumos grupe, kurios likusieji nekencia arba ignoruoja arba laiko skirtingoje kastoje?
P.S. jeigu as buciau gimes ir augantis USA ghetto rajone, ir tureciau ta paty supratima, kury turiu dabar, as VISTIEK eiciau plesti parduotuves kartu su kitais ir man butu visiskai nusispjauti ant BLM ar WLM ar ten dar kokio judejimo, nes suvokimas, kad tavo gyvenimas yra cia ir dabar, be jokios aiskesnes ateities...tai nx...
immortallt 2020-06-16 14:34
Ten nuo penktos minutės chebrantas kasiaką sukasi? Tikrai fuck the police tada, bizniui trukdo
Niemand 2020-06-16 15:19
Ten specifinė kultūra, ilgą laiką nepagyvenęs tiesiog nesuprasi (pats negyvenau, į supratimą nepretenduoju, diskusijose prasmės nematau). Keleta kartų teko su amerikiečiais apie rasizmą pakalbėti, taip ir sakė, reikia ten ilgai gyventi, kad kažką suprastum. Turi jie tų bėdų specifinių su rasizmu, atskiri autobusai spalvotiems ir baltiems kai kuriose valstijose iš gatvių dingo vos prieš 40 metų, tai ko norėti. Labai daug kas intuityviai nusistatę prieš spalvotus, nors logiškai to pagrįsti negali. Mes niekada nieko panašaus nepatyrėm, tai ir suprasti vietinių negalim. Dėl statistikos, tai kai turim rasiniu principu "last to hire first to fire" pagrįstą požiūrį, vargiai ji gali būti kitokia. Net tie patys policininkai dažnai linkę užsimerkti prieš baltųjų daromus pažeidimus ir netoleruoti tokių pačių pažeidimų spalvotiems. Psichologiškai ten sunku gyventi ne baltam.
vytautas50 2020-06-16 16:59
sub 2020-06-17 12:57
https://en.wikipedia.org/wiki/Legality_ ... s_laws.svg
Legalu ten kai kuriose valstijose visiškai, kai kuriose tik medicininė legali ir tai normalu. Pas mus nenormalu, kai už kasiaką baudžiakas gresia, o paauglys sudaužė merginą ir net pasėdėt negauna už sunko kūno sužalojimą. Čia off topic, bet graudi tiesa.
immortallt 2020-06-17 14:26
Aš pritariu, kad nenormalu baudžiakas už kasiaką, pritariu legalizavimui, ir žinau, kad JAV kai kuriose valstijose dekriminalizuota/legalizuota, bet nori nenori iš to video peršasi mintis, kad ir prekyba eina, ne visai legali Nu omeny iš serijos atrodo, kaip kelių gaidelis, kuris nusifilmuoja, kaip meiste kur leidžiama važiuoti 50 lekia ant 150 ir aiškina, kokia nesąmonė Vilniaus aplinkelyje 70 apribojimas (kurį padidino vėliau iki 90). Nu omeny, taip, tiesa, nu bet ne tau jau šnekėti, tik tiek
HardAxe 2020-06-17 16:52
Na ir jav kai kuriuose valstijose paaugliai už kasiaką gauna daugiau negu policininkai už nužudymą. Jeigu ištrauki iš konteksto atvejus, tai visi blogai atrodo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
JAV policija nužudo tiek piliečių, jog pagal šį rodiklį yra tarp Irako ir Kongo - tačiau vis daugėja manančių, jog policijos prievartos problemą išspręsti įmanoma