Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
biggie 2021-08-15 14:57
Pasiskiepijau ir kitiems rekomenduoju pasiskiepyti, bet jokio papildomo galimybių paso man nereikia. Nepritariu jokiems apartheidams, rūšiavimams skiepytų/neskiepytų. Pasiskiepijau aš, tai ko man bijoti? Jis nesiskiepija, jo reikalas, jei susirgs tai jis eis į reanimaciją, ne aš. O jei susirgčiau aš, skiepai gerokai padidina tikybę persirgti lengvai. Viskas. Nesuprantu kam reikia to skaitmeninio absurdistano? Kokio velnio nešiotis kažkį kodą, kad į autobusą ar kavinę kad įleistų? XXI amžius ir vėl grįžtame į tuos laikus, kai buvo kavinės baltiems ir kavinės "spalvotiesiems"? Žmogaus reikalas, nori jis skiepytis ar nenori, gal jis turi kažkokių asmeninių baimių. Man nerūpi. Tegu rizikuoja, perserga natūraliai. Kam nurodinėti žmogui kaip elgtis ir net disktiminuoti įstatymu nesielgiančius taip kaip nori? Čia iki absurdų galima prieiti.
vanduo4 2021-08-15 15:00
Paso reikia tam, kad atskirti rizikos grupes. Virusas gali būti mirtinas arba labai žalojantis, tad ir kontrolė reikalinga. Pasas - tai būdas atpažinti rizikas.
Nenorintys paso - turi pasirinkimą testuotis kiekvieną kartą arba nesilankyti viešose vietose.
conjurer 2021-08-15 15:13
Kam aš tikrai pritariu tai kelionėms tarp valstybių su tokiais pasais, ar imunitetą patvirtinančiais pažymėjimais. Kodėl mes turėtume gauti visokį šlamštą iš dumbfuckistanų? Dėl barų ir restoranų, man ne nerūpi, vis tiek bus viduje viskas platinama, ir daug tai nepakeis.
biggie 2021-08-15 15:25
Skirta conjurer2021: tai kelionėms į egzotiškas šalis visada buvo reikalingi skiepai. Teko keliauti į Indiją, tai paskiepijo nuo hepatitų, kažkokių drugių ir dar kažko(pasiutligės berods), arba negauni vizos. Paprasta. Tokia tvarka buvo, kai apie jokias koronas niekas nė nežinojo.
menten 2021-08-15 16:39
nereikėtų painioti diskriminacijos pagal įgimtus požymius, kurių neįmanoma pakeisti ir pagal tokį dalyką, kurį galima pakeisti labai greitai ir lengvai. Ypač jei tie žmonės daro ekonominę/ sveikatos žalą aplinkiniams. Kraštutinis pavyzdys - kiek mes toleruojame narkomanus, alkoholikus - ar duodame ligoninėse nemokamas lovas? ar leidžiame vairuoti išgėrus? Tai ką čia dabar apartheidas, rasizmas, holokaustas, jeigu iškeliama sąlygą - jeigu nori vairuoti, privalai būti blaivus, kitu atveju - bauda.
Iš esmės sutinku su nuomone ir nepritariu tiems pasams tokia forma, bet lyginti tai su apartheidais ir holokaustais - mažų mažiausiai istorijos neišmanymas.
kukulis4 2021-08-16 00:03
Are you bl** kidding? Profilis sukurtas pries pora dienu naudojant standartini 'lietuviskas vardas + lietuviska pavarde' sablona, penki komentarai apie kaip skiepai blogai ir 4 valandu trukmes rusisko sudo pylimas apie, is esmes, nieka.
Sakai liaudis piktinasi, kad is ju mokesciu finansuojamas covid'o scamas? Sakyciau nelabai yra uz ka. Didziausia dalis tu besipiktinanciu dirba uz minimalke, arba, isviso, ant pasalpu sedi.
DarkNRG 2021-08-16 00:38
Jeigu paskiepiti, kaip jau dabar yra aisku, platina (ir gan aktyviai) toliau virusa, taip pat ir suserga antra karta Covidu, ti kokia prasme vaziuot taip paniskai ant neskiepitu? Dar galima suprast, kad anksciau visi galvojo, jog paskiepiti, neplatins viruso ir nesirgs. Taip pat visi igaus bendrini imuniteta. Viso to jau nebus. Kazkur kazkas nesueina..
Evil Goku 2021-08-16 01:07
Pasidomėk kiek skiepytų ir kiek neskiepytų užima lovas ligoninėse sirgdami covidu.
AAA000 2021-08-16 02:30
ir ka butent tau duoda rizikos grupes atpazinimas? manai jei kazkas rizikos grupeje - tai tau i snuki negales uzvozt? potencialiai paso prasinetojai prasysis patys net ir is sveiku gaut i liuli...
va jei isgaudytu realiai visus uzsikretusius ir susodintu karantinan - nauda butu neabejotina.
rizikos grupe nera tiesiogine gresme. tiesiogine gresme yra viruso platintojas. gresme - kuris eina ir dauzo visiems snukius... tu is paso neturejimo toki atpazinsi? jau tapai coronos platintoju spezializtu - nes konservai tave suagitavo? as tai tematau konservu nekompetencija. puolanciu rusu is pakrumes nepagauna jau gera dvidesimty metu - nors vis aiskina tuoj tuoj... daba su galimybiu pasais corona matai sugaudys... manau tuoj butina salyga gaut ta galimybiu pasa bus tik su irodymu, kad tu ne rusu agentas - kai isples savo konservatoriniu fantaziju galimybes...
AAA000 2021-08-16 02:48
nu cia tai sapaliojimo virsune... nesitikejau
o kas tau draudzia vairuot isgerus? sesk ir vairuok. sitai nedraudziama. gaudoma REALIAI vairuojatys isgere... kai daro nusikaltima. jei lygint su alkoholikais - kaip darai tu - tai dabar ivedineja negirtumo pasus. tu eini visas gatavas, ir rodai visiem pasa, kad tu negirtas. ir visur tave praleidzia. va ka ivedines konservai. vietoj to kad duodu papust i alkotesterio triubele... o policija ar dar ten kokie svieziausi iskepti "kontrolieriai" aiskins - nu matem kad girtas - bet turejo galiojanti negirtumo pasa... o blaiviu nepraleidom - tingejo-nemokejo apsiformint/issiimt, ar interas buvo sutrikes, buvo pametes ir t.t... taip sakant kabinesis kazkas prie kazko, o naudos - nulis... nors ne. ne nulis - mistines slaugos lovos krist prades is dangaus nemokamai... kai lovom skirtus pinigius pasams isleisim...
sub 2021-08-16 09:23
Tai šaunu. Reakcija yra abipusė, nes man atmetimo reakcija irgi yra radikaliems atrofams, kuriems geriau rinktis šeimų maršuose, mitinguose, rėkaut, himno normaliai nesugiedot, gąsdint kartuvėm ir žydiškom aprangom ir kitom nesamonėm, kai jau nieks nebesuveikia, tada agresija į trasą su akmenim ir įžeidinėjimais. Jeigu šitie žmonės tiek laiko ir energijos būtų skyrę informacijos paieškoms, o ne blevyzgoms - visiems būtų lengviau. Taip ir negirdėjau, kokia naudą šeimoms atnešė šeimų maršas.
Neadekvatai yra tie, kurie klauso ir palaiko tokias amenybes, kaip Gražulis, Kandrotas, Orlauskas. Kai remiesi tokių žmonių nuomone, o ne mokslo pagrįstais faktais, taip ir gaunasi, kad savi šaudė į savus Sausio 13.
DonatasVasiliauskas 2021-08-16 09:34
O gal pats pabandyk skirt laiko informacijos paieškai ir analizei?
Tai kad skiepai neveikia tai faktas, o valdžia nori visus nepasiskiepijusius uždaryt/izoliuot ir paverst besmegeniais tautos priešais...
Gal aš geriau renkuosi pasisaugot kaip iki šiol dezinfekuosiu rankas, vaikščiosiu su kauke, laikysiuosi atstumo, neisiu į masinius susirinkimus ir t.t. nes tik to laikydamasis iki šiol nesusirgau... O ne pasiskiepysiu ir turėsiu fake saugumo jausmą...
sub 2021-08-16 09:45
Faktą reikia įrodyti, o ne iš oro išburti. Aš informaciją susiradau ir analizę pasidariau. Dabar tamstos eilė įrodyt faktą, kad skliepai neveikia. Šūdų pilstymas nėra faktai.
DonatasVasiliauskas 2021-08-16 09:55
Facebooke faktų ieškojai? Pažiūrėk Tie kurie paskiepijo 80%+ tautos ir toliau ruošiasi karantinui... tau ką mažas įrodymas, kad kažkas ne taip? Ai beprasmis reikalas maišas ant galvos faktus analizuot nepadeda...
kestutisz 2021-08-16 11:48
Taip, vaistai irgi tik padidina (arba kaip tik, sumažina jei nepataikys:) tikimybę, kad išgyvensi/išgysi, bet jų niekas nebruka kol nėra diagnozuota problema, vien dėl galimo "didesnio gėrio". Ir klausimą aš gal kitaip kelčiau - lyginčiau ne su vaistais, o "papildais". Duok va vaistininkams/kitiem visiem kas jais gali prekiauti (t.y. visiem pardavėjams) valdžią - tuoj pradės primygtinai rekomenduoti vartoti, gal net irgi rekomenduotų negydyti jei "nesirūpinai sveikata" ir nesugėrei pakankamai vitaminų :)
vazzy 2021-08-16 12:15
Komentarai su rusiskais video, pateikiamais kaip argumentai, trinami iskart kaip nepatikimi, kol nebus irodyta priesingai.
sub 2021-08-16 13:25
Pasiskaityk šitą visų pirma:
https://lt.wikipedia.org/wiki/Faktas
Antra, įrodyk, arba diskusija su tavim baigta. Galėsi toliau su maišu ant galvos šūdų malūne suktis.
conjurer 2021-08-16 15:34
Kodėl 2021?
Pumper 2021-08-16 16:04
Neteko girdėti, kad vakcinos yra prevencinė priemonė ir niekuo nepadėtų susileidus po susirgimo?
lape 2021-08-16 22:02
Keista - viruso RNR nieko nedaro, tik 5 mlj žmonių numirė? Kaip čia yra?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Protestai prieš sanitarinius pasus: esame ant revoliucijos slenksčio, ar viskas ir baigsis keliais garsesniais epizodais?