Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2010-03-14 08:34
o tai jei turėsi daug pinigų ir būsi senas kokia tau nauda bus iš jų? už tai kad visi nori tik daug turėt, yra ir be pinigų gražus gyvenimas, tik nevisi tą pastebi..
bahuriux 2010-03-14 08:57
I ka, del ko tureciau keisti poziuri. Tiesiog isnaudojau, jau antra palankia proga, o trecia palanki proga, kuri jau formuojasi leis viska uzbaigti ir jokiu reikalu su kredito istaigom
Mane labiau domina Lietuvoj kartos "Y" kita pakraipa, kuri skolinasi pinigus is banku ir bankeliu tiesiog pabaliavojimui, pasilinksminimams, geroms masinoms. Uzdirbdami kartais po 3500+Lt turedami buta, be paskolu, dar sugeba ir skolu prisidaryti po 150+kLt. O procentai greitai auga ir juos reikes grazinti. Cia vienas konkretus mano pazystamu atvejis, bet zinau, kad tokiu zmoniu yra labai daug. Kurie gyvena prabangiai, ne pagal pajamas, nors pajamos ir neblogos.
Stakta 2010-03-14 09:41
Mano nuomone, dirbti reikia tiek kad užtektu pragiventi. Nes dirbs tam, kad turėt daugiau pinigu yra nesamone. Su pinigu kiekiu netik pats žmogus susigadina, bet ir "išpindėja". Yra miljonai alternatyvų brangiems dalykams. Ir kartais jos net geesnės nei brangiai kainuojančios.. Kaip pavyzdi galiu pateikti, keliones su kelionių agenturom ir alternatyva, tranzavimas. Arba keliones su draugais, nesinaudojant agenturom. Beja dauguma žmonių turįdami daug pinigu, net nežino ką su jeis veikti. Delto tikrai palaikau Y karta. Dirbti reikia tiek, kad nepavargtum gyveni ne dėl darbo.
Sloth 2010-03-14 11:52
Tokią kartą suformavo būtent statybų bumas. Vien mano giminės ( ne tiesiogiai ) rate, gal trys žmonės, kurie pasiimė paskolas, bumas griuvo, suprato, kad neišsimokės ir nusižudė. Tiesiog per ekonomikos kilimą, dauguma žmonių nesusimąstė, kad tas "geras" gyvenimas, gali lengvai baigtis. Čia kaip vienas bankininkas kažkada sakė, kad Lietuvoj kas antra nauja mašina pirkta už paskolą
Tarawa 2010-03-14 12:39
na as asmeniskai pries tuos tinginius,esu darboholikas,baigiau mokslus pernais metais geguzes pabaigoj,rugpjuti pradejau dirbti gimnazijoj,uzdarbis tesieke tik 1300lt i rankas,pries menesi laiko uz gera darba ir kadangi esu visas hyper tai pakele alga puse etato,o tai reiskias jog i rankas gaunu jau 1800. pries 3savaites gavau skambuti is pasienio policijos jog reikalingas inzinierius.zodziu tai dar tenais pradejau dirbti kaip antrineje darbo vietoje,dabar dirbu dviejuose darbuose, darbo valandos nuo 8 iki 20,bet namo gryztu apie kokia 21val.. alga siekia beveik 3000 i rankas,o ant dokumento virs 4500.. vot tau ir krize,o tie Y karta tai tinginiu gauja.as dirbu kaip arklys (protiska darba) bet zinau kad ir nusipelnes esu savo atlyginimo,ir zmones mane pastebi bei rekomenduoja,daug itakingu zmoniu sutikau, o tai pagerina viska ateiciai.
Tai vot,netingekit ir jus pastebes,gal
P.S. dirbu kaip IKT tinklo administratorius,inzinierius.
Stakta 2010-03-14 12:56
Ir ką tu matai per savo darba? Kas iš tu 3000-4000lt Aš neturėčiau kur dėt tiek pinigų. Gaunu 1500 lt na dabar nukirpo iki 1200. Ir tai toks atlyginimas jau įpareigoja. Ankščiau dirbau puse etato gaudavau 300lt laisvo laiko milijonai. Apkeliavau puse Europos. Pažystamų ratas nuo žmonių per visa Europa visur laukia išskiestom rankom. Ir visa tai gaunant 300lt. Nepalaikau tu kurie gauna pinigus ir sedi rydami traškučius prie savo 70coliu gerdami kola.. ir t.t Ir taip aš tinginys geriau dirbsiu lengva gerai apmokama darba, bet nekilsiu karjieros laiptais. Nei arsiu, kad kažkas mane pastebėtu, del papildomo tukstančio litu
Tarawa 2010-03-14 13:06
na gal ten as paprastom darbo dienom ir nematau nieko,bet uztat turiu savaitgalius,svenciu dienas ir t.t. per kurias sugebu kuo puikiausiai pasilinksminti (tiek draugu kompanijoj,tiek drauges). Na siuo metu as taupausi litus ivairioms savo reikmems pvz kaip naujam automobiliui,naujam bustui,vestuvems ir t.t. Esme tokia kad as bent busiu apsidraudes savo gyvenimu,as nesiruosiu sedeti su 3000-4000 atlyginimu visa gyvenima,zadu dar labiau kur nors prasimusti,vat siuo metu ziuriu i Barclay ir ziuresiu gal tenais kas nors pavyks,girdejau ten reikia inzinieriu.Siaip europos ir as daug isvazinejau,bet vazinejau ne savo noru .Traskuciu nevalgau ir kolos negeriu,siaip sedint prie 19coliu ekrano neturiu laiko net kavos atsigerti darbo metu,man darbo dienam prabega taip greitai kad baisu..vienintelis minusas tas kad reikia i kita darba vaziuoti 70km o tai buna nuobodu nezinau vat pvz tokios svenciu dienos kaip sis ilgasis savaitgalis man nuobodus, darbe bent greitai laikas prabega.Siaip klausiau drauges,ar jai tas netrukdo ir ar ji yra patenkinta kad as tiek daug dirbu..tai sake kad normaliai,jinai pati grysta is darbo tik 18,tai jinai apsimeto daiktus kambarius susitvarko ir tada jau as bunu gryzes plius nupirkau sibiro haski,tai su juo jinai tuo labiau turi kas veikti
Na manau kad nebutina mano gyvenimo istorija cia rasyti,kredo butu toks:
Zodziu kas dirba,tas valgo
mnv 2010-03-14 13:23
Nereikia cia jokios amerikos, as pats is Y kartos, apibudinima atitiknu, kaip ir mano draugai
Stakta 2010-03-14 13:52
Tu prieštarauji savo žodžiam, sakai, kad nepatinka tinginiai, bet nori užtikrinti ateiti. Aš tave įžvelgiu prieštaravima. Kuo tu užtikrinsi ateiti pinigais? Sudarysi puikias salygas savo busimiems vaikams tinginiaus. O pats pakilsi dar pareigose gausi dar daugiau pinigu, turėsi dar mažiau laiko. Nepagalvoji, kad net vaikam tu busi neidomus, busi tuščia vieta nes neturėsi apart darbo ką ppasakot. Man tavo istorija panaši į bėgima nuo gyvenimo. Nupirkai šuni, juokinga čia kaip mažiems vaikams barškutis, kad nereikėtu su jais žaist. Tavo draugė manau tai gal jei ir netrukdo kolkas bet palaipsniui manau gali likt tik su darbu na gal ir su ragais. Nepyk čia mano nuomonė. Niekada negalėjau suprast žmonių vergavimo pinigams..Visalaik stengiausi tuėt tiek kad užtektu, o tai kas budavo perdaug tik gadindavo gyvenima. Darbas yra būtinas, bet gyvent dar svarbiau.
Sarunas 2010-03-14 14:37
O pagalvok kai tu turėsi vaikų, iš tų 300 išgyvensi? O.K. tarkim uždirbtum kad ir 1000 LTL. Iš tokios sumos sugebėtum išleist du vaikus į mokyklą? Nuoma, maistas, jų reikmės ir t.t. Gal geriau aš savo vaikam būčiau neįdomus, nei kad leisčiau gyvent nepritekliuj. Suprantu, kad jų lepint nereik, tačiau tikrai nepritariu, kad karjeros laiptais nereikia lipt, nes vienu momentu kai pristigsi pinigų ir niekam tavo kvalifikacijos darbo nereikės, ką tada darysi?
Stakta 2010-03-14 15:12
Na nesikabink prie 300lt juk sakau, kad tai buvo seniau. Beja nesakau kad dirbt reikia darba mažiausiai apmokama. Reikia dirbs tai kas nepraturtintu tave o leistu išgyventi. Skurdas skurdui nelygus. Beto pas mus ir manau netik yra per daug išpustas pinigų poreikis. Normaliai gyventi tikrai nereikia jų turėti tukstančiais. O perteklius niekada prie gero nepriveda, bet mes žmonės ir mums tik kuo daugiau tuo geriau. O lepint vaikus reikia tik ne leist jiems išpindėt. Manau tokie lepinimai, kaip leist jodinėt, čia kaip pavizdžiai, keliauti, stovyklos, gamta. Bet ne tokie kad pirkt mašinėle, saldaini ar dar koki. š kuris kaip ir kainuoja brangiausiai.
MiSiPe 2010-03-14 16:28
Tikrai. Dabar esu 11 klasėj ir matau jog 90% bendraamžių iš Y kartos . Jeigu teisingai supratau straipsnį tai Y karta- žmonės, kuriems svarbiausias atlyginimas o ne pats darbas. Visi mano pažįstami tik ir planuoja visokias pelningas profesijas, guosdamiesi jog atidirbs, užtat atlyginimą gerą turės . Nežinau, nepatinka man taip, todėl ir planuoju neperspektyvios profesijos mokytis, vien dėl pačios profesijos Žinoma atvirkštinis kraštutinumas irgi nėra gerai.
Popasz 2010-03-14 17:02
Studijuoju interjero dizainą, ši specialybė yra perspektyvi, turiu tam gabumus, tačiau neseniai supratau, kad tai tėra bukos vartojimo kultūros pasėkmė! Tad baigęs studijas (jau nebedaug liko) šio beprasmio (priklausomai kaip intepretuosi tą pačią prasmę) darbo tikrai nesiruošiu dirbti, nors ir atlygis už jį nemenkas Vakarų šalyse. Žinau koks mano yra tikrasis pašaukimas, kad pasiekčiau tai ko noriu, teks ilgai ir sunkiai dirbti, tačiau svarbiausia, jog jei dirbi darbą, kuris yra tavo pašaukimas, jo net darbu gali nevadinti, o tiesiog malonumu.
Kaip ir kažkas gauna tavojo. Jei nedaug dirbsi, nedaug ir kitų žmonių darbo vaisių gausi. Deje, daug kas nori gauti pinigų už dyką, kitaip sakant ant svetimo sprando į rojų nujot.
EDIT: Beje, manau jog šis faktas dėl Y kartos nebus viena iš būsimųjų JAV ekonomikos smukimo priežasčių.
Stakta 2010-03-14 17:08
Na aš labiau supratau, kad Y karta yra tie kurie už nieka, nori gaut milijona ir darbas jiems yra nesvarbus, bet svarbu, kad butu gerai apmokamas, bet dirbt nereiktu.
Ir iš dalie pritariu Popasz, jei darbas yra malonumas, čia jau kitas reikalas, bet labai retai yra tokių, beto pakelus pareigose, darbo vieta pasikeičia, gauni daugiau atsakomybes ir darbas tampa nebe pomegiu, bet darbu. Yra išimčiu visusr.
Indigo89 2010-03-14 17:39
Y karta yra savaime suprantama karta. Ateis laikas, kai ta y karta bus vadinama "musu karta", nes praktiskai visi zmones taip manys, ir ne be reikalo, nes jie ir is tikro gales gauti daug daugiau, negu padarys darbo. Jie sedes masinoms ant sprando.
Popasz 2010-03-14 17:46
Indigo89, mes patys iš dalies sėdime mašinoms (fabrikai, automatizuota darbo jėga) "ant sprando", tai ką šiuo metu turime yra pramonės perversmo pasėkmė.
Muskietininx 2010-03-14 18:04
Problema čia dėl auklėjimo. Įsijunkit MTV. "mano laimingiausias 16 gimtadienis" ar kažkas panašaus ir pamatysit iš kur tokie Y žmonės atsiranda. Jeigu vaikystėje esi labai lepinamas, tai toks požiūris į gyvenimą normalus.
Aš esu vienuoliktokas, tokių žmonių tikrai pasitaiko, bet ne 90 %, kaip čia kažkas minėjo. Iš savo pažįstamų galėčiau įvardint kokius 20 %, kaip žmones Y.
Kartą mačiau laidą, kaip merginai (16 m.) tėvai gimtadienio proga padovanojo automobilį, visiškai naują. Kuris Lietuvoj kainuotų kokius 20-25 000 lt. O ji tėvus užsipuolė ir apšaukė, kad tai ne toks automobilis kokio ji norėjo. Teb buvo iškelta tragiška scena, tėvai apšaukti, kad dovana įteikta per daug anksti (ne per gimtadienio vakarėlį). Kas iš tokių žmonių išaugs ???
Manau kad čia tie tikrieji žmonės Y. Tėvai tikri darboholikai, visą gyvenimą paskyrę savo darbui, o vaikai tampa žmonėmis Y. Gražu ar ne ???
Aš nekalbu apie tuos, kurie tiesiog žiūri į gyvenima šiek tiek kitaip. Visi dirba dėl pinigų, bet skirtingus darbus. Vieniems tai teikia džiaugsmo, o kitiems ne. Bet esmė čia darbštume. Būti visišku darboholiku nėra gerai, bet juk reikia į darbą žiūrėt atsakingai.
blizzard 2010-03-14 21:35
tik jau nereikia apie MTV laidas kalbėt, nepamirškit kad kiekvienas tėvų aprėkimas atneša papildomą procentėlė į reitingus laidos taip kad.. pavyzdžiui kad ir laida atrodo "cribs" vadinosi, kaip žvaigždė pakviesdavo MTV kanalo filmavimo grupe apžiūrėti savo namų. Tik nesenai teko girdėti kad dauguma tų žvaigždžių tuos namelius išsinuomodavo kelioms valandoms, kada galėtų pavedžiot tuos operatorius po "savo" namus.. Taip kad pagal tai spresti dar nieko negalim, aišku tai pamate paaugliai galbūt pagalvoja kad tai yra visai normalu, tokį gyvenimą turėt ir taip su tėvais elgtis ir t.t. tačiau tai yra išpūstas reikalas. Iš pradžių ir "TV detektyvų" anonsai atrodė daug žadantys..
Tokie straipsniai gimsta iš skirtingų požiūrių į gyvenimą ir aš tikrai nematau reikalo pulti žmones kurie renkasi lengvesni gyvenimą. kuris juos pilnai tenkina. Kaip jau kažkas minėjo jeigu man užtenka 1200lt į mėnesį, kodėl aš turėčiau siekti 2000lt? jeigu man to pilnai užtenka, kam man reikia turėti perteklių.. jeigu ne tada galvoji kažką ar tai iš šono užsidirbti kelis litus ar dar ką..
ir dar iš kitos pusės pažiūrėjus, nepamirškit kad ne visi vienodai subresta, gal čia tie paklaustieji nebuvo pilnai subrende ir nesuprato, kaip sunku yra pasiekti tam tikrą išsilavinimą, todėl ir lengvabūdiškai į tai žiūri. Gal apklaustieji nėra savarankiški todėl jiems atrodo kad gyvenimas tik ir laukia jų išskėstomis rankomis...
Indigo89 2010-03-15 19:31
Dabar masinos yra nieko daugiau kaip tik zmoniu irankiai. Be zmoniu joks darbas nebutu atliktas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Amerikiečiai prabilo apie „Y kartą“: šie žmonės mano, kad jie nusipelno visko iš karto