Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Alfredukas 2012-01-02 09:27
Drąsi ir puiki mintis, kuri, nors akivaizdžiai tobulesnė, bet veikiausiai, deja, sulauks daugiau kritikos, nei pritarimo. Idėjų ir pažangos keliai, dažniausiai būna gristi "erškėčiais".
Temoje http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... 881#227881 tik pabandžiau kelti matavimo sistemos racionalumo mintį-diskusiją, o buvau pasitiktas, švelniai tariant-skeptiškai. O štai šis straipsnis, lyg ir pritardamas mano minčiai rodo, kad vis tik yra Žmonių, siekiančių tobulumo! Tai mane džiugina.
SSJ 2012-01-02 10:04
Pritariu naujiems pakeitimams. Taip pat pritarčiau 100% tam, kad neliktų tos nesamonės su laiko persukimu žiemą ir pavasarį.
kroitus 2012-01-02 10:40
Tokiam kalendoriui labiausiai priešintųsi žmonės, kurių gimtadieniai yra tą dieną, kurios nebeliktų. Pvz. sausio 31. Arba valstybės, tomis dienomis turinčios kokią nors šventę.
Manau, pradžioje tokį kalendorių įsives vienos valstybės „pabandymui“. Jei pasiteisins, per keletą metų ir daugiau atsiras. Juk ir Grigaliaus kalendorius buvo įvestas toli gražu ne iš karto...
Šiek tiek nesuprantu to mokslininko nusistebėjimo, kad viduramžiais buvo sukurtas toks tikslus kalendorius. Tais laikais žmonės gamtos reiškinius rimtai stebėjo ir labiau į juos dėmesį kreipė. Dabar svarbiausias dėmesys - vartotojų patogumui, o gamtos reiškiniai gali ir palaukti.
Tomaz 2012-01-02 10:43
Gerai tarkim naujasis kalendorius bus patogesnis , bet as esu gimes gruodzio 31 o straispnyje yra rasoma kad gruodis turetu tik 30 dienu , tai kaip tada ten iseitu kad mano gimtadienis keltusi y kitus metus , ar jiss butu tik kas ketverius metus per kelemaja savaite pridedamaja prie gruodzio ?
GTRooTube 2012-01-02 11:06
Aš pritariu tokiam pakeitimui.
unytas 2012-01-02 12:05
nesamone toks kalendorius man ir dabartinis geras,cia gal tiems zmonems kurie visu menesiu nemoka atmintinai ir kalendoriu pasimeta,bet man dabartinis geras
gRysed 2012-01-02 12:19
Beviltiski tokie mastymai. Tokiam pakeitimui velnias zino kiek pritarimu reiketu, o garantuoju, jog daugiau nei trecdalis to nenoretu:)
sabotan 2012-01-02 12:38
Nepritariu šitai nesamonei jau geriau pridėt diena negu gale metu savaitę . Man visiškai netrugdo kai keitinėjasi dienos. KiEK TADA ISTORIJOS KNYGU PERASIT KIEK SUTARCIU PERAŠIT BUS DIDELĖ BETVARKĖ .Manau neverta to dariti kad atitiktu visada dienos ir kodėl kalėdos semadienį
faktas 2012-01-02 13:35
Jei dabar pakeistų, pasaulis patirtų trilijoninius nuostolius.
ligonis 2012-01-02 13:36
kam perrašinėt knygas? nejaugi bus būtina kiekvienam žinoti kad kažkas ivyko lygiai prieš 89,895 metus? žinai datą, žiniai kalendorių ir užtenka.
visai nieko būtu toks kalendorius.
"juose sekmadienis ne visuomet buvo savaitgalį, o tai nepatiko krikščionims" o krikščionims, kad įtiktum, tai turbūt tektų žemę vel plokščia paskelbt.
Indigo89 2012-01-02 13:57
Geras cia kalendorius ir nebutina, kad labai didele dauguma tam pritartu. Svarbiausia, kad pritartu valdzia pakeitimui, o zmones pripras per laika. Bet pries tai reiktu issprest sutarciu problema, nemanau, kad cia didelis reikalas butu.
Creatium 2012-01-02 14:12
Aš tai nesupratau su ta papildoma savaite. Ji būtų kaip atskiras mėnuo ar kaip? Tipo baigėsi gruodžio 31 d. ir prasideda 13 mėnesio 1 savaitė? Ar tipo gruodis tuomet turėtų 38 dienas?
MantasNo 2012-01-02 14:19
Turbut labai smagu butu svesti savo gimtadieni antradieni, ateinancius, tarkim, 60metu )
Tomaz 2012-01-02 14:50
as visiskai nepritariu tokiam kalendoriui ir visai nenoreciau kad tarkim kuri nors butu visada ta pacia diena , toks kalendorius pasauli paverstu tik nuobodesniu , ir beto kam keisti senaji vel is naujo prisitaikyti prie naujo , keisti jau nusistovejusia ir laiko patikrinta tvarka kazkoke nauja iskurios naudos mano nuomone nebutu daug tik atnestu sumaisti tarp paprastu zmoniu
Shinigami 2012-01-02 15:09
Nesuprantu tik vieno. Kodėl po 5 - 6 metų reikia pridėti savaitę, jei dabar po 4 metų pridedama tik 1 diena. Jei per keturis metus atsiranda viena papildoma diena, tai savaitę reiktu pridėti po 4 * 7 = 28 metų.
Šiaip nematau didelės problemos keičiant kalendorius. Imsi ir persiskaičiuosi. Jei tavo gimtadienis yra kovo 5, tai paskaičiuoji kiek dienų nuo metų pradžios yra iki kovo 5 ir tiek dienų atidedi naujame kalendoriuje.
dzo 2012-01-02 15:57
Totalus briedas, kuri galejo sumastyti tas kuris tiek bukas kad nesugeba naudotis esamu kalendorimi. Ir ivest tai butu per brangu - tam reiktu perrasyt visa esama programine iranga, modifikuot visus esamus elektroninius laikrodzius - kas neimanoma. 2000 problema palygnus su siuo pakeitimu butu tik snipstas.
Ir isvis, kaip jis gali vadintis mokslininku budamas tokiu siaru paziuru.
dzo 2012-01-02 16:13
P.s. Ir tipo kas 5-6 metus man tarp kaledu ir nauju atsiras papildoma savaite nezinia kurio menesio? Mano mechaninis laikrodis rodys koki menesi? Ar tais metais man metine alga butu pakoreguota? Jei dirbama uz menesine alga, tai kibo gausi ketvirti algos? Kaip su palukanom tais metais? Gi metines paukanos negales but tokios pat kaip paprastais metais. Daugiau problemu nei naudos.
Beje kaip autorius teigia tai tas jo kalendorius vistiek bus susietas su grigalijaus tam kad nustatyt kada keliamieji metai - kas dar labiau apsunkina visa reikala.
Ir isvis jei intelekto nesuzalotiems zmonems reikia paprastesnio kalendoriaus tai siulau mastyt apie kalendoriaus su 28 dienom menesy ir 13 menesiu.
sabotan 2012-01-02 16:35
nusisneki tau tai neaktuoalu man taip koks skirtumas kada mirė kažkoks svarbus žmogus koks skirtumas kada prasidėjo masinės skerdynės galvok galva. Yra daug visokiu panminėjimu kaip vasario 16 sausio 13 kovo 11 ir dėk šitos nesamonės šias datas reikės perašiti. O tame kalendoriuje nieko gero nematau parodyk man žmogu kuris planuoja ką nors pora metu į prieki ir yra labai svarbu ar bus sekmadienis ar pirmadienis . Ir ta keliama savaitė kur ja pridėtu.Gerai kaip yra dabar 1 diena kas 4 metus prisideda o kad pirmadienis keičiasi ir slenka nieko blogo nematau.
DnT 2012-01-02 17:19
Tai gal nereikia iš viso tų mėnesių? Tiesiog skaičiuokim dienas iki 365 ir keliamaisiais metais iki 366, bus dar geriau, o 1-ąjai dienai priskirsime pirmadienį ir efektas bus tas pats.
Kalendorius turi būti sudarytas, pagal astronominius reiškinius, o ne pagal kažkokį patogumą. Ilgiausia metų diena, kaip ir ilgiausia naktis, turi būt švenčiama, tada, kada ji ir yra.
Shinigami 2012-01-02 17:35
Kodėl kalendorius turėtu būti sudarytas pagal astronominius reiškinius?
Kalendorius - tai tik laiko skaičiavimo skalė. Anglijoje naudoja jardus, Europoje metrus ir nėra didelio skirtumo. Tas pats ir kalendorius.
Grigaliaus kalendorius buvo priimtas tik 1582 m. http://lt.wikipedia.org/wiki/Grigaliaus_kalendorius
taigi iki to momento laikas buvo skaičiuojamas pagal kita kalendorių. Tad ir visi įvykiai įvykę iki Grigaliaus kalendoriaus įvedimo nėra įvykę pagal kita kalendorių. Jei sugebėjo tada pakeisti, tai ir dabar sugebės. Bet žinoma tai reikalaus nemažų pasikeitimų, o ne maži pasikeitimai kainuoja. Tad reikia išsiaiškinti ar apsimoka ekonomiškai keisti kalendorių ar ne. O čia jau ne kalendoriaus autoriui spręsti.
P.S. niekas nesako iškart uždrausti senąjį kalendorių ir įvesti naująjį. Galima pirmus 5 - 10 metų naudoti abu lygiagrečiai ir tik paskui pereiti prie naujo.
P.S.S. gali ir kilometrus milimetrais skaičiuoti, bet manau patogiau vis tiek yra kilometrais. Tad ir dienas patogiau skaičiuoti kalendoriumi, o ne po viena.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Pasaulis pribrendo naujam kalendoriui?