Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2012-03-30 17:12
to
Jei apskritai apie situaciją - tai ji ne kokia. Bet, manau, ilgaamžė!
Nes tie, kas gali pakeisti - jiems ir taip gerai. O tie, kam negerai - jie nieko negali pakeisti
A, dėl to pavyzdžio, nekreipk dėmesio Laikraščiai nerašys
kionig 2012-03-30 17:19
Teorinis variantas yra, žinoma praktiškai - utopija
immortallt 2012-03-30 17:34
Pakeisti visi savo gyvenima gali, tik reikia ne tik pagalvot, kad ji keisti reikia, bet ir kazka daryti.
Del valdzios, nu tai ka darot patys, kad butu geriau ? Kuriam partija, sudarom detalia programa ir po 4 metu varom i rinkimus.
Anonymous 2012-03-30 18:50
Neee, man ir be valdžios gerai Pragyvensiu kaip nors ir nepakliuvęs į istorijos vadovėlius!
O ką darom, kad būtų geriau? Taigi viską, ką žmogus daro - daro tam, kad būtų geriau
Netgi rūko - tam, kad būtų geriau!
O jei rimtai - o kuo blogai šita bloga situacija? Emigrantai užsidirbs sau pensijas ten, čia likę padės verslui mažomis algomis, verslas sau irgi ne priešas...
Kiekvienas - savo likimo kalvis. Demokratija čia ar kokia diktatūra?!
immortallt 2012-03-30 19:20
Na as gerai gyvenu, nei uz mazai dirbu, nei ka. Bet noris visad kazka vertingo kurti. Bet ziuri, cia tik mazumai taip.
Simplicity 2012-03-30 20:23
Balsuojam už konservatorius
blizzard 2012-03-30 20:32
Valdžia neturi jokio plano, čia blogiausia ir yra (ką simplicity jau minėjo) kol nebus plano, tol nieko ir neturėsim..
Ar gyvendami kiekvienas už save mes iš vis sudarom valstybę? kažin.. todėl nėra ko stebėtis kad nėra nei patriotų, visi emigruoja ir t.t. tiesiog nėra dėl ko būti patriotu. Čia ne žmonių kaltė, jie renka valdžią nes jiems reikia lyderio, todėl nedrįskit rėkt kad kokia tauta tokia ir valdžia, valdžia turi vesti tautą, nes tam ji yra renkama..
Lygiai tas pats matosi ir kiekviename iš mūsų. Kiek verslininkų čia pasireiškėt, ar bent vienas iš jūsų užsiminė apie tai kodėl darbuotojui pas jus dirbti geriau, nei pvz pas kokį Petrą? kiekvienas už save.. su tokiu požiūriu niekad nieko nebus ir bendras vaizdas nesikeis, o kadangi jūs esat bendro vaizdo dalis, jūs irgi sau geresnio gyvenimo nesusikursit, na galbūt pralobsit, bet kas iš to jeigu turėsit pinigų, bet paprasčiausiai nebus kavinės kurioje galėsit pasėdėt ir išgert kavos, nes ji neišsilaiko, arba nebus norimų prekių prekybos centre nes jas neapsimoka įvežti ir t.t. viskas yra susija ir tas geras gyvenimas kurį turi vienas žmogus yra šiokia tokia iliuzija, pinigų lyg ir yra, bet kartu nelabai yra ką su jais daryti. Mūsų lygio verslininkams gal tai neaktualu, bet pvz kokiam Romanovui (čia kaip pvz), ką jam Lt veikt jeigu jam čia nėra tinkamos drabužių parduotuvės? Manau esmę supratot..
Simplicity 2012-03-30 21:00
Emigravę anksčiau ar vėliau sugrįš
kionig 2012-03-30 21:43
Vasarai ar suvisam? Nes dėl pastarojo varianto kiek girdėjau, tai priešingai, negrįš niekada, nebent paturistauti
Simplicity 2012-03-30 21:50
Jei rimtai, tai vasarai dar niekad neteko grįžt Galvot apie su visam bus galima po ateinančių rinkimų. Jei liaudis išsirinks darbiečius su socdemais, tai tada ateinančius 4 metus tik pagert ir dantų susitvarkyt. Mes, emigrantai, pavargę nuo tualetų valymų kitų reikalų Lietuvoj neturim
Anonymous 2012-03-30 21:58
Vienybė yra sąjunga, o tai jau yra antonimas žodžiui laisvė. Lyderis yra kieta, sistemos dalis yra nekieta. Verslininkas kieta, darbininkas - nekieta.
Individualizmas yra gerai, minia - blogai.
Net darbininkai kolektyve retai rūpinasi kitais kolegomis.
Galų gale - kai dirbi verslininkui, juk supranti, kad tai nėra tas pats, kas dirbti Lietuvai? Juolab kad ir tie, kurie dirba valdiškai - vargu ar labai jau plėšosi
Kažkaip negalima ugdyti individualizmo, laisves ten visokias ir norėti vieningumo
Verslui, beje, vienybė - toks pavojingas reikaliukas
Paprastas žmogelis nežino jokių dėsnių ar pasaulinių tendencijų, bet mato, ką daro vietinė valdžia ar šiaip galingesni. Ir truputį įdomiai atrodo iš jų reikalauti meilės tėvynei...
Galų gale - visi svajoja apie 3500, o ne apie prasmingą darbą?!
Nevaidinkim - viena yra gražūs žodžiai, kita yra realūs darbai. Koks skirtumas, ką kalba darbininkas apie konservatorius, jei jis dirba pas konservatorių ir tuo stiprina konservatorius? Čia tik šiaip, darbinis pavyzdys principui parodyti
Kapitalizmas kieme, jei kam įdomu. Nebėra nemokamo sūrio, t.y. mokslo ar medicinos, ir valstybė švelniai užsimena, kad pensijos - pačių pensininkų reikalas. Net ir tautybė yra nuostolinga - pavardės jau dabar kliūna, dabar eina visokios Gudrės, o ne -ienės.
Turi pinigų - turi ateitį, neturi - tai neturi. Būsi bomžas.
Niekas neturi pinigų parazitams išlaikyti.
blizzard 2012-03-30 22:51
Labai geras būdas manipuliuot žmonėm, bet žinok jis neveikia tada kai uždirbi tiek kad realiai nelabai yra skirtumas dirbi ar ne
Paskutinės eilutės nesupratau, čia parazitai tai kurie - darbininkai ar verslininkai?
Didžiausia problema kaip minėjau tikslo nebūvimas. Visos normalios šalys turi tikslų kurių siekia, pas mus vyksta vienas politikavimas ir biudžeto dalybos..
Anonymous 2012-03-31 08:44
Padrikos mintys - taigi ne rašytojas aš
O dirbti verslininkui - palygink, kiek pinigų lieka Lietuvoje nuo valdiško darbuotojo, ir kiek nuo privačiai samdomo? Juolab, kad privatininko minimalų dažnai tenka finansuoti valdiškai per pašalpas! Pelną gauna jis, o darbinykui moka valstybė Per viešuosius irgi...
Parazitai - dabar internete ir šiaip viešumoj daug šnekama, kad parazitai tai tie, kurie gauna pašalpas. Nu - darban neina, o valgyti nori? Dar ir bambalio?! Taigi - stebim pasaulį ir matom, kad tokiems pinigų nebėra net tik Lietuvoj
„O ką darai tu“, „jei nieko nedarysim mes“... Gražiai skamba, aš visada pritariu
Užtektų vietinę savivaldą visą rinkti tiesiogiai. Vietinius žinom, ir per du tris rinkimus - realiai turėtume valdžią, kuri atsižvelgia į visuomenę. Realiai atsižvelgia...
Bet net mero tiesiogiai rinkti neleis... Ne kvaili juk valdžioje! Žino, kuo baigsis tiesioginiai
Taigi, ką siūlau? Pirmiausia, tai nusiimti rožinius akinius. O paskui matysim.
immortallt 2012-03-31 09:02
Na teisingai vienas pastebeta, serti parazitu nebera is ko. Kad socialiniu pasalpu sistema issigime kaip reikalas. Ima ne tas, kam reikia, o kas tik sugeba prigriebti.
Darbuojantis, dirbti eina ten, kur daugiausia galima pavogti, na dar gal gauti, o ne ten, kur darbas labiausiai patinka, o atitinkamai ir daugiausia moka.
Pvz. po laimeto konkurso prie manes priejo ir man pasiule darba dar ketvirtadieni. Nieko idomaus negalejo pasiulyt, atsisakiau, nes turiu darba kuris man daugmaz patinka, dar kazko idomiau ieskau.
Anonymous 2012-03-31 09:56
Kaip tai išsigimė? Kiekvienas tos soc pašalpų sistemos evoliucijos žingsnis yra patvirtintas įstatymais, normatyviniais aktais ir komisijų sprendimais
Ta sistema neišsigimė, ji tokia padaryta. Net pavardės autorių turėtų būti
Tik, aišku, jokių dokumentų seniai nebėr
Ką daro valdžia - žiūrėkim iš rezultatų, ne iš jų pačių kalbų
immortallt 2012-03-31 10:02
Na as turiu omeny, kad ideja gera ir visa kita, bet zmones ja naudojasi ne pagal paskirti. Nu pvz jei atleido is darbo ar bankrutavo, saunu, kai paciam nereikai but pasirupinus, o jau esi sukaupes Sodroje kelimes menesiams pragyvenimui, kol susirandi kita darba.
Pensiju sistema buvo visad trumparegiska ir dar kai atgavom nepriklausomybe reikejo pereiti ant kitokios sistemos... Deja deja, turim ka turim ir tai ne problema Lietuvoje, o visame pasaulyje. Dar pries 2 metus norvegai jau buvo pradeje kalbeti, kad reikia mazinti socializma, nes zmones tuo piktybiskai naudojasi. Zinoma daugiausia imigrantai, kurie tik gave pilietybe, parsitempia zmona, prisidaro vaiku ir gyvena is ismoku socialiniam buste iki gyvenimo pabaigos.
Swift RR 2012-03-31 13:27
Manykit toliau, nuo manymo algos nepadidės...
blizzard 2012-03-31 14:13
Na dėl socialinio sektoriaus tikrai pritariu, reikia bedarbiams nustoti mokėt pašalpas, nes kitaip nieko nebus.
Iš tikro prie visų ekonominių krizių labai didele dalim prisidėjo tokie bedarbiai gyvenantys iš pašalpų, kad ir tapati Graikija, kiek jau jai sumokėta paskolų? tik tam kad išmokėtų pensijas ir pašalpas bedarbiams, kurie toliau nieko nedirba ir protestuoja.. Ir kartais apima dviprasmiškos mintys kuomet bedarbis stovi su plakatu kuriame parašyta jog valstybė iš jo vagia..
Swift RR 2012-03-31 14:22
labai didele? Ne, mano galvoje kirba tik viena mintis- valstybės valdžia vogia pinigus. Tai gryna tiesa, patikėk. Ir joks darbštus, talentingas jaunimas to nepadengs, kad ir koks būtų darbingas...
blizzard 2012-03-31 15:17
Kas nedirba mielas vaike, tam ir duonos duot nereikia..
pensininkai kiek kitokia kalba, nes jie savo jau užsidirbo, bet ką daryt su pašalpiniais tai nežinau, dėl manęs tegul miršta, jeigu vagys baudžiami, kodėl pašalpų gavėjai toleruojami, juk iš mūsų pinigų gyvena ir nieko nedaro..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
57 proc. lietuvių mano esantys nusipelnę didesnio nei 3500 Lt atlyginimo