Europos narkotikų rinka: kaip ant mielių auganti pasiūla nestokoja norinčių išbandyti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

MrT 2012-11-15 16:08
Dar kalėjimus nori gerint... Kam juos gerint? Tuoj mieliau žmonės ne emigruos, kad pinigų užsidirbtų, o kalėjimus važiuos gyvent. Tegu ir pūva visi runkeliai ten. Po to išėję vėl nusikaltimus darys, kad atgal pasodintų. Galėtų į kokį požemį sumest tegu žiurkės suvalgo - vistiek visuomenei tik nuostolis iš tokių šūdų.
alkaponas 2012-11-15 16:17
Kanapes mato kaip didžiulį blogį o alkoholis visada nustumiamas į šalį. Dauguma jaunimo pabando narkotikų būtent vartodami alkoholį.
Windas 2012-11-15 16:41
na cia kaip dauguma kanapiniu sako... kiek zmoniu uzkapojo savo antrasias puses apsirukia ar persirukia, o kiek prisigerusiu? cia gincytis visi gali sakyti kanapes blogai alkoholis blogai... pasaka be galo, bet aisku "smagu" klausyt MrT kaip suskele tegu puna rukaliai... man idomu ka tau apsiputias zmogus yra padarias nes kiek ash zinau agresijos kanapes nesukelia.. tad ko tu jais nepatenkintas esi? O tie kurie nei parukantys nei negeriantys...na pasakykit ar jums koks penktadienis nuo sausainiu su pienu, ar salotu linksmai prasidejo?:) kas kaip moka tas taip atsipalaiduoja.. svarbu nekenkti aplinkiniams ir tiek argi ne taip? Kishti uz grotas reik tuos kur zmonem siulo visko ko nereik ipac vaikams.. ir jei tegu puna.. o kas moka ar turi draugu rata del kanapiu uzsiaugins del alaus..nusipirks nors kuris kenkia labiau geras klausimas
Talkatif 2012-11-15 16:45
"Kanapes kaip pagrindinį vartojamą narkotiką nurodo maždaug 25 proc. gydytis dėl priklausomybės nuo narkotikų pradedančių pacientų." Nes pagavę su pusgramiu kišenėje siūlo arba teistumą, arba eiti "pasigydyt". O į kanapės dūmą nespjauna labai daug žmonių. Va tau ir baisioji ligonių statistika. Per BTV Auksarankių laidą apie marihuaną Olandijos ambasadorius tiesiai ir aiškiai pasakė - "Mes neturime problemų dėl marihuanos. Pas mus didžiulė problema dėl alkoholio vartojimo." Didžiulės problemos iš kanapių darymas yra tiesiog NTAKD ir jų analogų kitose šalyse verslas.
MrT 2012-11-15 18:00
Šnekėjau apie stipresnius narkotikus, o ne kanapę. Ta prasme, jei jau leidžiasi heroiną tai kam dar jiem sąlygas gerinti - tegu rankos nupūna nuo visokių ligų ir užsilenkia. O čia dar nori, kad taip nebeatsitiktų. Kaip suprantu jiem švirkštus žada duot, kad krauju plintančiu ligų neperduot. Kitam gal nusimyžt autobuse atrodo normalu, gi niekam sveikatos negadina ir pūslei tik geriau. Bet įstatymas tai draudžia todėl ir nesišlapina - kenčia. Įstatymas ir rūkyt draudžia todėl atsakyt reik už savo veiksmus. Jei jau tokie įsitempę esat valerijono išgerkit, nes tie hipiai, mėgstantys atsipalaiduot, dažniausiai dirba ar mokosi mažiau nei statistinis pilietis tai net nežinau nuo ko atsipalaiduot reikia. Tai tiesiog pretekstas, nes pagrindinė priežastis yra apsvaigt ir atsijungt juo racionalaus proto. Pvz. tu tai tikrai toks užsiėmės ir tau taip atsipalaiduot reikia, bet net rašyt nesugebi išmokt. Man gyvent netrukdo, tiesiog rūkantieji bukėja ir gaila jų pasidaro - reik apšviest, padėt vargšam, kad po to iš pašalpų mano negyventų.
1337 2012-11-15 19:45
Na nezinau ar verta dziaugtis pazabojus praktiskai nekenksminga MDMA, nes jo vieta uzima netgi labai kenksmingi pakaitalai. Narkomafijai pokui, ofisiniai uzsidejo pliusa kad dirba, tik va vartotojai uz tai sumoka savo sveikata
Talkatif 2012-11-16 09:19
Tamstos požiūris, nors atrodo žiaurus, bet realiai yra teisingas. Nuo heroino geriausiai atbaido pažįstamų vartojančių patirtis, o ne kokios akcijos, reklamos ar tuo labiau baudžiamoji atsakomybė. Kažkada berods net pats NKD tai buvo patvirtinę. Kaip bebūtų aukštinamas žmogaus protas ir savimonė, bet jam reikia kelių pakartų varnų, kad geriau susivoktų.
Talkatif 2012-11-16 09:32
Tai kad čia tamsta apie labai siaurą vartotojų sritį ir tik tam tikru periodu. Didžiajai daugumai intensyvus žolės vartojimas anksčiau ar vėliau tiesiog atsibosta. Labai daug progresyvaus ir kuriančio jaunimo savaitgaliais nusirauna įvairiais svaigalais. O jų tam išleidžiamos pačių uždirbtos sumos sako, kad vis tik jie labai toli nuo tavo aprašyto stereotipo. Žinoma didžioji dalis tos sumos išeina alkoholiui brangiuose girdykluose. Marihuanos už tokias sumas tiesiog fiziškai nesugeba suvartoti. Tikrai neteigiu, kad tai yra gerai. Tai didelė problema bendra visai vartojimo kultūrai. Naudingiausią darbą valstybės padarytų jei lėšas skirtų ne visokiems svaigalų departamentams, o į sportą ir aktyvaus gyvenimo būdo propagavimą, sporto bazių rėmimą.
HardAxe 2012-11-16 10:35
"(3 skyrius, 2 lentelė)" kur rasti tas lenteles?
kream 2012-11-16 13:35
Visai netikęs palyginimas. Būtų galima lyginti, jei šnekėtumėm apie dusinimąsį viešose vietose. Žmonės daužosi neviešai, tai labiau tiktų palyginimas su myžimu savo namie ant sienos. Ir jeigu kažkas tai daro savo namie, nepamyždamas netyčia pro langą ant žmonių, tai pavyzdžiui man nuoširdžiai nė motais (abejoju, kad ir tau turėtų būt įdomu). Lygini kad tik lygintum, rekomenduočiau pasipraktikuoti. Dėl 'statistinio piliečio' - parodyk statistiką, kurioje matoma koreliacija, kad 'mėgstantys atsipalaiduot' dažniausiai dirba ar mokosi mažiau negu 'statistinis pilietis'. Nesuveiksi tokios statistikos, taigi tipinis cum hoc ergo propter hoc pavyzdys. Jei žmogus tinginys, tai nesvarbu, kiek pūs ar nepūs, visvien tingės. Atkreipk dėmesį, kiek žmonių grįžę namo po darbų tiesiog sėdi ir mirkdosi prie televizoriaus, smegenis lavina. Jei taip švaisto laiką, tai kuo netinka kitoks pasirinkimas parūkyt ir muzikos paklausyt ar paskaityt (na vėlgi, nesakau, kad būtina parūkyt, bet tai vienas iš pasirinkimų, nebūtina ir šokolado valgyt, bet kodėl ne, jeigu gali sau tai leisti)? Mano nuomone, net iš dalies turinti naudos veikla, toks poilsis žymiai 'poilsiškesnis' negu reklamų grūdimas galvon. Reikia šviesti, būtinai. Ir ne taip, kaip dabar - 'nevartok, nes sugrius gyvenimas'. Reikia kuo daugiau objektyvios informacijos, su išnašom į konkrečius tyrimus ir pagrįstos. Nes mokykloje jos iniciatyva iš tikro ničnieko nesužinojau apie jokią medžiagą, tik pats giliai domėdamasis, išnaršęs daug literatūros sužinojau kas iš tikro toj galvelėj vyksta. (Mokykloje turėtų mokyt būtent objektyvią informaciją, o ne tai, ką galim išgirst iš močiutes iš trečių durų nuo kairės.) O vat štai šioje 'statistinis žmogus' yra ženkliai neišprusęs ir jo moralai ar pamokos reikšme tolygūs mano pamokoms apie mezgimą (statistikos, gaila neturiu, nes negirdėjęs apie tokį tyrimą, o gal ir reiks paieškoti. Bet pats esu gatvėje įdomumui žmonių paklausinėjęs apie įvairius psichotropikus, tai, deja, truputį pašiurpau. Ai, o mano mezgimo žinios lygios nuliui, tačiau retkarčiais nešioju megztus daiktus.) Dėl sąlygų gerinimo - ar plaučių vėžiu sergančiui rūkoriui taip pat patartum klūpet prie savo vonios ir ten atkosėt plautį? Ar atvirą lūžį 'pagavusiam' kalnų dviratininkui taip pat ant kitos kojos pašokinėt namo ir tegu pūva (taip, esamasis laikas yra 'pūva', ne 'pūna')? Ir tu negailėk tų nusirūkiusių - savęs žiūrėk : ) čia Lietuvoj kažkaip labai visi gilinasi į kitų problemas, nors su savom ne(su)sitvarko. Sutinku, kad kitų problemos įdomesnės, bet jeigu jau norim kitus paengti dėl jų tinginystės, tai tegu ir patys dėkim darbo ten, kur iš tikro daroma įtaka MŪSŲ gyvenimui, o ne landžiojam po kitų problemas. Straipsnio autoriui pastaba (dėl ko mečiau skaityti straipsnius čia, nes na jau apgailėtinos klaidos, laisvai išvengtinos paskaičius pačią ataskaitą, apie kurią čia rašoma. Matosi, kaip autoriai gilinasi į tai, ką rašo) - STIMULIANTAI, ne stimuliatoriai. @Windas: nuo sausainių su pienu bet koks savaitgalis linksmesnis patampa, be išlygų : )) iš tikro rekomenduočiau susitikt su draugais (dar geriau - drauge) pas kurį nors ir be jokių medžiagų tiesiog įsijungti įdomų filmą ir pavalgyti sausainių su pienu, geros nuotaikos visai savaitei iš tikro tas pats ir su salotomis haha, tik reikia skanias pasidaryti. dėkui, idėjų savaitgaliui davei
gazcan 2013-03-05 15:32
Dėl mokyklose skleidžiamos anti narkotikų propagandos taip pat sutinku 100%. Protingas ir išsilavinęs jaunimas nemėgsta, kai jiems yra primityviai aiškinama apie medžiagų poveikį ir vartojimo pavojus. Mano nuomone reikėtų nuo kokios 9 arba 10 klasės pradėti per pvz. biologijos pamokas skelbti objektyvią mokslinę informaciją apie psichotropikus ir suteikti informacijos apie tai, kaip minimizuoti vartojimo sukeltas pasekmes.