Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Nukainotas 2013-02-19 13:45
Labai teisingai, rūkyti turi būti leidžiama tik tokioje vietoje ir tokiu būdu, kad dūmai nepasiektų nė vieno aplinkinio, kuris to nenori. Kitaip tai yra nerūkančių žmonių teisių pažeidimas.
Zero 2013-02-19 13:53
Hmm o jei man kenkia automobilių išmetamos dujos tai ką man tada daryt ? . Jei vasaros metu Naująja gatve ~2km praeini tai galvą ima skaudėt .
Ignasnn 2013-02-19 13:59
pala pala..kodėl nerūkantis yra labiau pilietis, nei rūkantis žmogus? čia taip pat galima pritaikyt atvirkštinį principą: nepatinka mano dūmai - eik tolyn nuo manęs. Kodėl aš turiu trauktis? čia ne problemos sprendimas - čia nuėjimas lengviausiu keliu vis vien pažeidžiant bent vienos grupės interesus.
Niemand 2013-02-19 14:04
Iš Antanaičio ekspertas kaip iš manęs pingvinas
HardAxe 2013-02-19 14:08
IgnasNN o man labai patinka bezdėti, gaila, kad kartu nevažinėjam viešuoju transportu, galėtum įvertinti mano pasiekimus.
Nukainotas 2013-02-19 14:09
Na, transportu naudojasi visi, todėl visi ir prisiima transporto teršalų poveikį. Juk negali reikalauti iš kitų, kad nevažiuotų, kai pats važinėji.
Su rūkymu yra kitaip - ne visi rūko ir rūkančiojo teisė rūkyti šalia nerūkančių turėtų būt prilyginta chuligano teisei mušti aplinkinius.
AirDog 2013-02-19 14:11
Esu rūkantis. Pritariu draudimui dėl kavinių, laiptinių ir panašiai, bet drausti rūkyti daugiabučio nuosavame balkone jau per daug.
kestutisz 2013-02-19 14:13
Analogija būtų prasigręžti skylę į žemiau esantį balkoną ir nuleisti ten kanalizaciją - gi išdžius ir nebesmirdės (smirdžiai rūkoriai nerūkantiem smirdi neką mažiau), iki to laiko kaimynas gali ir neiti į balkoną.
Ir išvis rūkantys turėtų pilnai pasirūpinti aplinkos neteršimu - pvz rūkyti spec. skafandre kol orą pilnai išfiltruos nuosavais plaučiais - ir netrukdys, ir užsilenks greičiau.
dalgis 2013-02-19 14:16
Dar padarom, kad masinu po langais negalima butu statyt tada. Arba isvis miestuose tik troleibusai galetu vazinet ir elektromobiliai. Zaliausia valstybe pasaulyje butumem
wolas 2013-02-19 14:18
Vienintelis dalykas kas nepatinka tai jog Lietuvos pinigai kažkur išplaukia, o naudos ne tai, kad nėra, bet dar net žala paskui vaikšto tokie į gydymo įstaigas ir Lietuva turi užmokėti už gydymą.
Nukainotas 2013-02-19 14:31
Kam tie kraštutinumai? Be abejo, reikia spręsti ir transporto taršos problemas, bet tai ne priežastis atidėti lengviau išsprendžiamą problemą - rūkymo žalą nerūkantiems.
Dezertyras 2013-02-19 14:31
Tam kad Lietuva už kažką sumokėtų, tas kažkas turi pirmiau sumokėti Lietuvai kad ši turėtų iš ko sumokėti. Bet kuriuo atveju tas kažkas pats (kad ir per tarpininką - per Lietuvą) susimoka už gydymą.
Mitas paneigtas
moo 2013-02-19 14:47
Dėl bendro naudojimo erdvių, tokių kaip laiptinės ir pan., mokyklos ligoninės ar viešasis transportas - viskas aišku.
Dėl balkonų irgi, iš dalies, galima suprasti - vasarą, kai kaimynas rūko aš užuodžiu ir, nors pats rūkau, tai man nepatinka.
Va dėl kabakų kitas reikalas. Juokinga, kartu ir užknisa, kai savaitgalio naktį, 70% kokio pub'o lankytojų stoviniuoja lauke, kiti 29% yra viduje, bet tik todėl, kad ką tik parūkė. Likęs 1%, kuris ir yra saugomas, ploja katučių jei apskritai tokių būna.
Manau tokių erdvių klasifikavimas labai padėtų - iškaba RŪKOMA - nenori, neini. Tokiu būdu savininkas nusprendžia ar būti liberaliu ar ne (pasirinkdamas klasifikatorių), nerūkantis lankytojas irgi turi galimybę apsispręsti ar jam nuodytis ar ne.
vvv2 2013-02-19 15:10
kionig 2013-02-19 15:16
Aš laukiu nesulaukiu tos dienos, kad tai įsigalės!
sigitas69s 2013-02-19 15:25
Tai va- aš pastebejau, kad apie 20% rukaliu yra paprasčiausiai PARŠAI. Tai ir darbe kol persirengi turi apsipykti su kokiu paršu. Kai kurie supranta mane ir nerūko išeina į lauką. Kitiems kaip kokiems besmegeniams kas karta ta pati turi kartoti, o kai kurie kai viršininkas pagavo- tai rubinėje neberūko.
Kaimynės dukra kiaulė pastoviai jai reik priminti, kad dumus pustu toliau, o tai man per langus smarvė ieina
Mortifer 2013-02-19 15:39
Aš pats rūkau ir rūkau daug Pritariu visiem įmonomiem draudimam dėl viešų vietų, gali uždraust kad ir išvis lauke rūkyt. Bet mano balkonas yra mano fakin nuosavybės dalis, ką ten norėsiu, tą ten darysiu, dulkinsiu vaikus, kaposiu jų kūno dalis, tada vėl dulkinsiu ir pilnai pasitenkinęs galiausiai užsirūkysiu. O jei norės mane už tai nubaust, turės gaut teismo leidimą įeit į mano namus, surink įrodymus ir tik tada jau kalbėt apie bausmes. Va kaip piktai.
Šiaip jau netgi nuotraukos neužteks, nes rūkomas daiktas gali būt pvz elektroninė cigaretėtė. Mobiliakais neprifotkins žodžiu
A. Dar prisiminiau, ką norėčiau, kad padarytų su cigaretėm. Reikėtų pakelio kainą nustatyt mažiausiai 50-100Lt, o to pasekoje išspardyt visus korumpuotus muitininkus iš darbo.
moo 2013-02-19 15:51
Iš tiesų, tai reikėtų atpiginti, kad nebeapsimokėtų vežti kontrabandos. Tada mesti milžiniškus pinigus į švietima tuo klausimu, kad žmonės patys atsisakytų.
Windas 2013-02-19 16:15
pakelio kaina 100lt tai muitininkai gautu tiek kontrabandos, kad juodoji rinka jiems tik kisenes pripildys.. del to sry bet nenusishnekek:D bet visa kitka pripazystu.. ash rukantis, tad kalijana rukau, pypke rukau, cigaretias kaip kada, sukama taboka... na neradau nei 1 zmogaus kuris pyktu jei pypke rukau nes visiems kvepia, su taboku sukamu tas pat, kalijanas irgi kvepia tad niex del to nesikundzia.. as visada draugiskas su kaimynais.. papraso patildyt muzika patildau paprasytu nerukyt nes jiems smirda del kazkokiu priezasciu na rukyciua prie dumtraukio... bet bausti taip durnai del balkono na nzn nzn..
kestutisz 2013-02-19 16:16
Kam taip sudėtingai? Uždrausti ir tiek - nesant legalios prekybos dauguma mes vien iš tingėjimo vaikščioti į turgelius ieškot po skvernu. O vis dar rūkantys identifikuojami lengvai iš tolo vien iš smarvės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ekspertas: balkonuose rūkyti negalima, nes tai – vieša erdvė