Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Radiant 2015-03-13 11:45
Nesuprantu kuo tai stebina, gi sunkvežimių vairavimas šiais laikais nebereikalauja jėgos, va sovietmečiu kai visi sunkvežimiai neturėjo vairo stiprintuvų, vairuotojai turėjo turėti labai daug fizinės jėgos, tada darbas buvo ne bet kam, o dabar tai sunkvežimį vairuot tas pats kaip lengvajį automobilį - su vienu pirštu vairą sukinėti gali
lizunas 2015-03-13 12:09
Radiant > nežinant visų darbo subtilybių, nereik per daug lengvinti šio darbo. Ne visus krovinius gavėjai iškraudinėja su autokarais, tai tenka pačiam su rankiniu vėžimėliu (ar kaip pavadint, tokius kuriuos naudoja Maxima, Norfa ir t.t. vairuotojai), taigi ir jėgos reikia. O ką kalbėti apie rato pakeitimą, kuris tai pat atima daug jėgų, tau ne lengvojo automobilio ratas.
Plius, kiekvienas krovinys turi būti reikiamai surištas diržais, tenka laipioti per krovinį, tempti diržus ir pnš..
Taip, vairuoti šiuolaikinius sunkvežimius lengva, bet tikrai darbas nėra lengvas.
Wolfy 2015-03-15 19:36
Pilnai pritariu lizunui. Šitas darbas dar tikrai nėra iš lengvųjų, bet vairuoti tikrai nėra sunku sunkvežimį tik gabaritai kitokie ir tiek. Pakrovimuose daug kur tenka padėti ar pačiam iškrauti/pakrauti sunkvežimį, o diržus tenka visur veržti, tai be laipiojimo neišeis išsiversti.
Markas1110 2015-03-16 11:07
Man tai patinka, kai moterys pradeda atlikinėti darbus, kurie kažkada buvo vyro pareiga, tuo tarpu vyrai nebe krovinių pervežimu užsiima, o maistą gamina
sub 2015-03-16 12:10
Hidraulinis keltuvas, tas vežimėlis, arba dar kitaip vadinamas tarp darbininkų "liftioras". Tai su šiuo daiktu sunkvežimyje vežioti paletes nėra labai lengva, o dar kur diržai, turbūt viena svarbesnių saugumo priemonių kroviniams.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Vilkikus vairuojančios moterys laužo seną stereotipą