Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Staska 2016-12-07 13:07
,,Taip pat siūloma didinti amžių iki 20-ies metų, nes dabar mokykloje vaikai gali legaliai nusipirkti alkoholio.'' Čia kokioj mokykloj vaikai gali nusipirkti alkoholio ?
,,Lietuvoje 95 proc. žmonių deklaruoja esantys katalikai ir yra samprata, kad gyvybė turi būti saugoma nuo pat pradėjimo.'' Kad 95 proc. Lietuvos gyventojų yra pakrikštyti vaikystėje, dar nereiškia, kad panašus procentas vadovaujasi katalikiškom nuostatom ir vertybėmis, ar aplamai yra tikintys.
immortallt 2016-12-07 13:16
Dėl skiepų, tai normalu, ir kad į darželį vaikai atvedavmi sergantys ir numetami. Taip pat ir dėl skiepų. Mes gyvename itin tankiai ir ligom plisti yra itin palanku, ypač tokiose vietose kaip darželiai ar mokyklos. Jei nustos reikalauti skiepų, pradės plisti ligos, mutuos, o tada žiū ir skiepai nebepadės. Tada pradės aiškinti, kad skiepai neveiksmingi. ("girdėjau, kad..." - valdžios atstovas priima sprendimus remiantis tokia informacija)
Dėl alkoholio akcizo - sutinku, bet 20 metų... Rimtai? Gali vairuoti, net ginklą įsigyti, susituokti, bet ar vartoti jau apsispręsti negali. Sutinku, kad reikia visuomenę įpratinti prie minties, kad negerti yra normalu, bet nereikia demonizuoti to, kad kartas nuo karto išgeri bokalą alaus ar taurę viskio. Asmeniškai alkoholio pastaruoju metu itin mažai suvartoju. Iki bokalo per savaitę alaus ar jo atitikmens. Kartais tiek per mėnesį.
Dėl dirbtinio apvaisinimo jau koktu skaityti, net nebandžiau, nes vienas nesąmones šviežia valdžia šneka.
Dėl kanapių (facepalm). Kanapės dar mažiau pavojingos nei tabakas ar alkoholis.
Rukis 2016-12-07 13:18
Idiotas, kaip ir visas likęs jų kabinetas.
Audrius 2016-12-07 14:06
mix feelings man del valstieciu alkoholio ir kitu draudimu politikos.
Kas liecia narkotikus, prostitucija, spaudos laive ir pan, ideologiskai esu pries bet kokius draudimus ar apribojimus, todel nematinka man visokie "big brother".
BET,
Auksciau ideologijos statau objektyvuma-t.y. faktu analize. O faktai akivaizdus, kulturiskai i mus panasios ir musu klimate esancios salys turi dideliu problemu su alkoholizmu. Taip pat akivaizdu, kad skandinavijoje taikomi alkoholio ribojimai veikia, todel palaikau panasiu priemoniu pritaikyma ir LT.
PupuDede 2016-12-07 14:22
Lietuvoje įteisinti prostituciją ir kanapes tai misija neįmanoma (o tikrai reiktu abu). Jeigu nors vienas politikas pasiūlytu tai iškart butu jam ir jo partijai šakės
O alkoholio vartojimas tai ne kainos problema o žmonių būtent jaunuoliu užimtume. Manau stiprus trūkumas sporto būrelių, saviraiškos ir jų reklamos (jau esamų). Pvz. pradėjo lankyti koki sporto klubą jaunuolis (jie gan brangūs) tai kad jis vartos alkoholi sumažėja iki minimumo. Link šito turėtų eiti, bet nieko apie tai negirdėjau.
Bentus 2016-12-07 14:27
O kaip šis straipsnis susietas su šios svetainės pavadinimu? Jis tikrai nevertas dėmesio. Jei yra noras politikuoti, metas pradėti dirbti kituose "naujienų" portaluose, tik prašau ne čia.
bahuriux 2016-12-07 14:30
Skandinavijoje (Švedijoje ir Norvegijoje kiek man žinoma) alkoholio apribojimai yra tik ant popieriaus, tipo alkoholio pardavimo monopolija, nu tai ir nuvaro visi ir užsiperka mėnesiui į priekį. O šiaip kiekvianam namų ūkyje yra legalu laikyti spirito varymo aparatą kamine, + vyno ir alaus raugimui sloikai/bačiokai ir pusfabrikačiai jiems gaminti pardavinėjami parduotuvėse legaliai. Aš už tokį sausą įstaymą kaip skandinavijoj
Beto ten dauguma jaunimo nuo alkoholio perėjo prie narkotikų, tai čia tik žaidimas su tokiais įstatymais, dažniausiai su dar labiau neigiamom pasekmėm.
ekstrymas 2016-12-07 14:36
eiline savireklama,nes kaimas nusigeres,bet jie ne.
ir siaip 'tavuo jam',is kanapiu kimke gerai,bet natur nera gerai,nes svaiginasi.pala,po desimt metu statistika rukanciu bus kosmine,nes super vaistu kaina taip pat bus koßmine
immortallt 2016-12-07 15:03
Monopolio sukūrimas alkoholio problemos nesprendžia. Tikrai nesprendžia laiko apribojimas, kai pilna legaliai veikiančių načnikų, o ką kalbėti apie nelegalius taškus.
Būtent užimtumo didinimas, reklamos ribojimas kaip "švęskime šventę kartu - Lithuanian Vodka" ir pan ribojimas. Akcizo vienodinimas ir pan yra būdas mažinti realiai alkoholio vartojimą. Draudimai prekybai tik padidins šešėlį. O didelis šešėlis - nepilnamečiams lengviau įsigyti alkoholį.
audriusn 2016-12-07 15:08
Baryga nori baryzint vienas, be konkurentu.
Ethanol 2016-12-07 15:19
Vienintėle protingesnė mintis šitoje buvusio gerbiamo žmogaus trydoje buvo ta, kad reikia pratint prie to, kad nevartoti alkoholio yra normalu. O daugiau visa kita... nors galvą į sieną daužyk. Ypač dėl naujo seimo darbo - kuo skubiau sušikti ~100 000 Lietuvos žmonių gyvenimą ir viltį. Mums Lietuvoj per didelis gimstamumas ar kaip? Per mažai jaunų, darbino amžiaus žmonių išvažiuoja iš Lietuvos? Karbauskis, Veryga, Širinskienė net nesigaudo kas ir kaip pagalbinio apvaisinimo srityje vyksta, akivaizdžiai matosi iš tokių pezalų. 27 ES šalys jiems ne rodiklis. Gydytojų praktikų teiginiai jiems ne rodiklis. Nevaisingų porų interesai jiems nerodiklis. Because Dievas.
Audrius 2016-12-07 15:25
Kaip visada pamirsai prideti: "mano susikurtame ir nuo faktu steriliame pasaulyje-amen".
Kubietis 2016-12-07 15:33
Baryga nėra protingas žmogus, greičiau idiotas, nes tik idiotas žvelgia iš vienos prizmės pusės. Tai subjektyvi nuomonė, nesiremiama jokia logika ar realiais pavyzdžiais. Baryga pirma "šauna", o tik tada galvoja. Kalbininkai net pasakymą: pirma padarė, o tik vėliau pagalvojo. Galėtų pervadinti į: Barygos šūvis. Kodėl visi mokesčiai, muitai, akcizai bandomi pateisinti kvaila logika (Barygos logika), kad žmogui būtų geriau, nerūkytų, negertų, o realiai viskas paprasčiau, nei paprasta, tiesiog subinėje skyles užsikaišyti nori (biudžeto). Jei Lietuvoje niekas nenaudotų naftos produktų, alkoholio ir cigarečių, tokios šalies Pasaulio žemėlapyje seniai nebebūtų. Tai tegul tiesiai šviesiai ir pasako, iš šiknos byra smėlis, norime skyles užsikišti, tai ir keliame viską, ką tik galime. Bet tokiu atveju aš padidinčiau PVM riebiems, miltingiems ir t.t. produktams. Nes šalyje didėja nutukusių žmonių skaičius, dėl kurių gydymo išleidžiami dideli pinigai. O apie kanapes Baryga girdėjęs tiek pat, kiek akmens amžiaus žmogus apie automobilį. Ką čia ir bepridursi, visą šį straipsnį galima apibūdinti vienu vieninteliu žodžiu - Baryga.
Audrius 2016-12-07 15:36
visose religingose, t.y. atsilikusiose, visuomenese yra tos pacios problemos su abortais, geju teisem ir pan. Tas pats sh darosi ir Lenkijoj, Airijoj ir pas mus.
Kol lietuviai rimtai ziures i senus virgin diedus devincius sukneles, kurie nepilnameciu berniuku apsuptyje, pasakos istorijas apie ju issivaizduojama drauga-ir, zinoma, aiskins ka ir kaip moterys gali daryti su savo kunu, tol padetis negeres.
jull 2016-12-07 16:35
1) Veryga kaip medikas turetu zinoti, kad stiprusis alkoholis daug greiciau sukelia daug stipresne priklausomybe. Akcizu suvienodinimas tiesiog nepaliks priezasties gerti silpna alkoholi vietoj stipraus.
2) Pagalbinio apvaisinimo talibanines pataisos jau priimtos, bet tuo paciu pazadeta, kad bus priimtos svelnesnes.
3) Naprotechnologijos greiciausiai yra arba scamas, arba kazkas kas senu seniausiai taikoma ir yra seniai isdiskutuota ir aprasyta, tik koks nors gudrutis sugalvojo tai pateikti kaip nauja technologija su kitu vardu. Idomumo delei pabanziau paieskot moksliniu straipsniu sita tema, ju praktiskai nera, geriausia ka radau - restrospektyvi studija su ~100 ligoniu populiacija, be interesu deklaracijos ir no name zurnale su impact ratio 0.05. Dar radau, kad terapija neva tai 30 metu vystyta Popiedziaus Pauliaus VI (atrodo) zmogaus reprodukcijos studiju institute, kuris jokiuose mano zinomuose ranking'uose isviso neegzistuoja:)
immortallt 2016-12-07 16:36
Pamiršai paminėti, kad tavo fantazijų pasaulyjė nėra nelegalaus verslo, kontrabandos ir legalia veikla prisidengiančių načnikų. Ar visgi tu čia bandai įteigti, kad visa tai mano fantazijos vaisius?
Audrius 2016-12-07 16:53
pereitu pas bobutes is kalvariju turgaus? Tu irgi, kaip suprantau, pereitum?
As zinau, kad mano alkoholio suvartojimas kristu, nes drumzlino sh nepirkciau, o savaigaliams is anksto alkoholio irgi neuzsipirkineciau.
Nesakau, kad nepadidetu seselis-padidetu, bet gale dienos mes teisinej valstybej gyvenam ar somalijoj? Yra teisesaugos institucijos, kurios su tuo ir kovotu. Ilgainuij, kai zmones iprastu maziau gert, mazetu ir seselis.
1337 2016-12-07 17:12
Nu ant Airijos nevaryk, tai yra vienintelė valstybė pasaulyje kur gėjų santuokos legalizuotos visuotinio referendumo metu, o praeitą savaitę medicinines kanapes legalizavo be jokių spardymūsi ar pagalių kaišiojimo į ratus
Vienintelis Airijos sopulys yra abortai. Bet ir čia klausimas kiek ilgai jie laikysis, užteks pramušt referendumą ir visas juodaskvernių kortų namelis subyrės.
immortallt 2016-12-07 17:43
Norvegijoje šeštadienį ar sekmadienį nusipirkti alkoholio beveik neįmanoma - o girti visi.
JAV sauso įstatymo metu alkoholis visai buvo uždraustas, bet nusigėrusių buvo ne ką mažiau, o dar ir suklestėjo mafija.
Aš turiu hobi - gaminu vyną. Tiesa, turiu jo į valias. Sunkiųjų gėrimų perku per akcijas gerus ir brangius, kurių man užtenka ilgam, nes geriu dėl skoninių savybių, ne prisigerti. Tad taip, užsipirkčiau iš anksto, kaip ir dabar, kad kepant svečiams ar sau kokiai šventei jautienos kepsnį ar šviežios žuvies kepsnį nereikėtų bėgti į parduotuvę ieškoti, kas dera.
O tu tikrai manai, kad tie, kurie negali ištverti pusdienio be alkoholio staiga taps blaivininkai? Tik tokios alkoholizmo priežastys? Su alkoholiku turbūt nesi susidūręs.
Alkoholio vartojimas sumažėtų nebent tarp tų, kurie ir taip nepiktnaudžiauja juo per daug, bet tokie sukauptų greit dideles atsargas. Piktnaudžiaujantys pereitų į načnikus. Pradėsi juos gaudyti, bus labiau pasislėpę, bet mažai kas pasikeis. Istorijos reiktų pasimokinti, kad suprastum, kad kur priklausomybės, ten nusikalstamas pasaulis greit suklesti.
P.S. Meksika irgi teisinė valstybė, bet leido suklestėti narkotikų karteliams, tai dabar Meksikos kariuomenė be JAV oro pastiprinimo bijo lįsti į narko baronų teritoriją.
P.S.S. alkoholį itin lengva pradėti gaminti namie. Pasigaminti "vaisiuką" reikia plastikinio butelio, baliono/vaikiškos soskės, adatos, mielių ir saldaus skysčio/sulčių/cukraus ir vandens. Po 5d turėsi 12% ir nuo litro prisigersi. Skonis pakenčiamas, bet pakeitus mieles į vyno skonis būna geras.
P.S.S.S. samagono virimas rajonuose ir dabar klesti. Tokiuose "miestuose" kaip Plungė, net butuose įsigudrina varyti samagoną raugiant vonioje.
Audrius 2016-12-07 17:56
side note:
Tau turetu but sunku gyvenime, nes pastoviai reik ieskot pasiteisinimu ir pateisinimu, kad uzpildyt spragas tarp tavo mentaliniu modeliu ir realybes, ne? Kita vertus, jei tingisi mastyt, galima tiesiog sakyt, kad visi kvaili, tai gal ir nesunku.
Anyway.
Jo, teisingai cia parinkai pavyzdziu, sausa istatyma ir Meksikos atveji...Ir as manau, kad jie Lietuvai kur kas artimesni, negu, pvz Svedijos, Islandijos, Suomijos ir tuoj Estijos situacijos ne?
Buvau nesenai Svedijoj, tai vien gangsteriai visur, bobutes samagona ant kekvieno kampo pardavine ir aisku visi girti.
Ziurek, davai uzuot cia blevyzgoje, lazinames, kad jei bus ivestas valstybinis alkoholio monopolis, po metu LT alkoholio vartojimas kris, ok?
Zinai, dar geriau, net tik, kad kris, bet kris bent 15% ir tai butu net ir nesant valstybiniam monopoliui, o ir privaciom specilizuotom parduotuvem.
Lazinames is 1000 euru.
Jei turi kiausinius ir bent kiek tiki tuo ka pats sakai-iskart sutiktum lazintis.
BET, kadangi, nusisneki ir pats ta zinai, jokiu lazybu nebus. Klystu?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ar jau ruošiatės permainoms? Aiškėja, kas Lietuvoje bus daroma su alkoholiu, kanapėmis, apvaisinimu ir skiepais