Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
manciukaz 2017-02-20 12:20
musu bananu respublikoj dar i kalėjima uz tokius zalumynus sodin...
Elite 2017-02-20 16:08
Jei legalizuotu medicininiais tikslais pas mus, tai praktiskai vaistiniu karteliams karas butu paskelbtas.
Gal teko palyginti kiek vaistiniu yra lietuvos miestuose ir kiek uzsienio miestuose, tokiuose kaip Anglijos, Airijos?
O jei kas galvojat kad farmacijos baronai mums gero nori, tai ..
dawid90 2017-02-20 17:12
Ko tie farmacininkai visiems kliūva?
Hm 2017-02-20 18:01
... kaip tik giminaitis JAV gyvena, nuolatinis žolės vartotojas, tai gerai jaučiasi tik parūkęs, o taip tai depresija jam nuolatinė būsena... Sūnus jo irgi šiaip dėl sveikatos parūkydavo, tai jau treti metai kaip metadono programos dalyvis. Tikisi po kokių metų galutinai išsigydyti priklausomybę...
Talkatif 2017-02-20 18:05
Hm, Šilanską nukarunuosi tokiomis istorijomis : )
Zdarovas 2017-02-20 20:01
skysteja smegenys zmonem nuo tos zoles...
sabotan 2017-02-20 21:25
Skysteja nuo didelio vartojimo . Faktiskai nuo visko skysteja smegenis jai per daug pavartoji . Taip kanapes turi didesni poveiki , bet saikingas vartojimas nieko blogo nedaro. Gydimui kanapes tikrai turtu buti naudojamos. O del ju legalizavimo reiketu pagalvoti yra pliusu yra minusu .
kiesza 2017-02-20 22:40
galėtų pilnumoje legalizuot kanapes Lietuvoje, tada visi masiškai imtų jas auginti, steiktų perdirbimo fabrikus-laboratorijas ir pardavinėtų į užzsienį, manau kilstelėtų ekonomiką tokia iniciatyva
Elite 2017-02-20 22:53
Visko negydo. Nereik mastyt juodabalta. Be abejo kiekvienas vaistas kuris vartojamas be saiko zalos padarys, tik skirtumas tas kiek tos zalos bus. Kartais aisku geriau nieko negu be saiko. Del depresijos kaip kaikurie kalba, tai eilinis mitas paskleistas kad ji vaistais gydoma. Vaistai nuo depresijos kad ir kokio tipo bebutu, palengvina simtomus, bet priezasties negydo. Nemaciau zmogaus kuris vien su vaistais nuo depresijos pasveiktu, greiciau jau ant ju sedi, nezinant kad tai tik begimas nuo savo pasamoneje nesutvarkytu problemu. O farmacijos korporacijos ir orentuotos pirmiausia i tokius dalykus, nes tai atnesa aktyvias milijardines pajamas. Kanapės tas aktyvias pajamas ir griauna.
Man i domu koki pavaiksla tokiu atzvilgiu kiti mato?
Nebent jums neidomu kaip yra. O tik pasigincyt "kas teisesnis" norisi.
dawid90 2017-02-20 23:18
Į kokius dalykus?
S.J 2017-02-21 00:03
Noriu paklaust, jei kalbama apie zolia, tai dauguma is kart masto kaip apie rukyma. O kanapiu aliejus, pazios kanapiu arbatos ir panasiai. Ne rukyti ja reikia.
Niemand 2017-02-21 01:37
Šiaip jau gydyti jokių psichikos ligų žmogus dar neišmoko, nėra žinomos nei vienos psichikos ligos priežastis
Bet simptomų pašalinimas irgi visai neblogai.
Farmacijos kompanijoms žolė vienodai šviečia, jie gi ją patys ir gamins. Nereikia galvoti, kad gydytojas išrašys užsiauginti ant palangės
Be to, žolės teigiami poveikiai yra labai retais atvejais. Jei ką, depresiją žole gydyti bendru atveju būtų labai nevykusi idėja, nors atskirais retais atvejais galima. Tabakas atskirais atvejais irgi naudingas, pvz, alzheimerio, Parkinsono. Ir kažkaip su farmacija nekonkuruoja, net priešingai, gamina visokius pakaitalus.
Žodžiu žolė plius minus yra kaip tabakas. Drausti - kvailystė, bet ir idealizuoti nereikia.
Elite 2017-02-21 04:03
Sutinku del poveikio, bet del farmacijos tai siek tiek kitaip matau, bet cia ne esme. Siaip is daugelio patirties sakau, ne tik savo, kad depresijos niekas uz tave paty negali issigydyti. Viskas slypi paciame mastyme. Nebent perplaunamos smegenys. Panasiai kaip uzsirakina zmogus savyje ir uzmirsta "kombinacija". Ne visi vienodose aplinkybese uzaugom, tad ir negalim visi vienodai gerai jaustis ir vienodose aplinkose but. Del kanapiu, tai jei zmogus moka tinkamai jomis naudotis, tai jos buna tik kaip irankis susitvarkyti problema paciam matant save is kitos puses, o piktnaudziavimas tik dar padidintu duobe. Su tabaku panasiai viskas, tik didele tikimybe kad liksi priklausomas. O dabar kai zmones turi depresija, jiems mano poziuriu kaip tik apsunkina reikalus su vaistais, nes jie buna kad ir geresnej busenoje, bet apslopinti ir taip negali matyti savyje esanciu mentaliniu problemu. Tada jei pabando nustoti vartoti vaistus, dar pradeda blogiau jaustis negu pries tai, ir taip vel ta pati dainele.
Svarbiausia tureti savo svaru poziuri i tuos dalykus, patiems dometis apie save, apsisviesti. Pilna knygu, seminaru visomis kalbomis. O jeigu zmogus nesidomi apie save ir nori kad uz ji tai padarytu kiti, tai nei gydytojai, nei vaistai, nei tabakas, nei alkoholis, nei zole nepades.
rwc 2017-02-21 08:32
Jėzau, tai gal pareiklaukim, kad nuo paracetamolio pašalintų visą informaciją apie mažai tikėtinas kontraidikacijas?
Tiems žolininkams tikrai nuo kažko šarabanai susisuka. Tai ko stojatės už ją raudonom akim, jeigu tik placebas?
Laurynas19 2017-02-21 11:07
Na žinoma, jei kas nors raudonom akim gina žolę, jam tikrai reikėtų apstoti rukyti žolę. Bet tuo pačiu jei tu esi visai nerūkęs žolės ir aršiai kovoji prieš ją, tai tau skubiai reikia parūkyti žolės..
Man dėl jos nei šilta nei šalta..
Atsakant į temą: kiek teko skaityti bei žiūrėti video, panašu jog kaikurias ligas žolė gydo, tai drausti gydymo tikslais visiška nesąmonė.
dawid90 2017-02-21 11:32
Slopina ne ssri, o antipsichoziniai vaistai, kurie nėra skirti depresijai gydyti.
sub 2017-02-21 12:44
Niemand iš dlaies pritariu. Viskas su saik uyra gerai.
Visų pirma, farmacijos kompanijos jos negamins, nes nėr ką čia gaminti, pure nature. Galbūt farmacijos kompanijoms butų lengviau disponuoti, jei žolė būtų legalizuota, nes kaip ir farmacijos kompanijos turi viską: gamyklas, laboratorijas, vaistines ir t.t. Tad į rinką įvesti per farmacijos kompanijas būtų lengviau, nei atidarinėti naujus UAB.
Antra, žolės teigiami poveikiai. Depresijos, nuovargio, nerimo problemas gal kažkiek padeda spręsti. Gal kažkiek sureguliuoja mityba. Bet nesiplėtosiu, aš ne medikas. Medikas, kuris domisi tuo - tau papasakotų gal daugiau.
Trečia, taip - žolė ir tabakas panašūs, abu natūralūs augalai, abu galima rūkyti, naudoti buityje. Bet tabakas sukelia didesnę žalą nei žolė, dėl priklausomybės. Prie tabako lengviau priprantama, aišku ir prie žolės galima priprasti, ir abu gana suderinami tarpusavyje.
Reziumuojant, aš neidelizuoju, bei pritariu - drausti yra kvailystė. Protingiau yra leisti žmogui pasirinkti, bei jį šviesti kas yra kas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Po visuomenės spaudimo Narkotikų kontrolės administracija pripažino, kad kanapės neiššaukia psichozės ir nesukelia vėžio