Elonas Muskas atidarė pirmąjį požeminį greitąjį tunelį (14)
Elonas Muskas pristatė pirmąjį greitąjį požeminį tunelį Hawthorne municipalitete netoli nuo Los Angelo, kur įsikūrusi verslininko kompanijos „The Boring Company“ būstinė.
|
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tunelio ilgis – 1,83 km, jo statyba truko beveik du metus ir kainavo 10 milijonų dolerių. Į sumą įskaičiuoti žemės darbai, vidinės infrastruktūros kūrimas, saugumo ir ryšių sistemos.
Dec. 18 - Hawthorne, CA pic.twitter.com/dasUPNDbGK
— The Boring Company (@boringcompany) December 19, 2018
The Boring Company pažymi, kad statyba tradiciniais inžinerijos būdais būtų kainavusi maždaug po milijardą dolerių už tunelio kilometrą.
Kas dar žinoma:
Požeminiu tuneliu Tesla Model S automobiliu pirmieji važiavo žurnalistai ir kvistiniai svečiai
Associated Press korespondentas pažymėjo, kad mašina stipriai kratėsi. Kai kuriuos svečius tai džiugino, o kai kuriuos – užsupo.
Bandomojo važiavimo metu buvo aptikti sienų konstrukcijų nelygumai, todėl atrodė, kad Tesla važiuoja gruntiniu keliu, rašo The Los Angeles Times. Muskas pažadėjo visus trūkumus ištaisyti.
Kodėl tai svarbu:
The Boring Company įsitikinusi, kad tunelis padės išspręsti spūsčių kelyje problemą. Visgi tam gali reikėti naudoti naujas mašinas su šoniniais ratais, kurios prezentacijoje irgi buvo pademonstruotos.
Tesla in @boringcompany tunnel with retractable wheel gear that turns a car into a rail-guided train & back again pic.twitter.com/3a6i0NoSmi
— Elon Musk (@elonmusk) December 19, 2018