Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
gytis13 2019-10-14 12:44
Va aš kai pasiilgstu jaunystės laikų muzikos tai pasileidžiu išmaniam televizoriuj youtube ir ten randu senus videoklipus su prieš 30 metų populiariom žvaigždėm dabar visų užmirštom. Dabar tos žvaigždės jau pasenę, o ten jaunos, gražios, pats pasijunti jaunas, juk daugelio tų muzikantų geriausiu atveju tik nuotraukas esu matęs, dabar pažiūri kaip koncertai atrodo. Ir būtent tai geriausiai tinka jaunystės nostalgijai numalšinti, va tokia technika. O visokių kasečių ir plokštelių pas mane ir dabar kamputy stovi krūvelė, bet kažko netraukia jų klausyti nors visa jaunystė praėjo būtenk kasečių klausant. Vaikams parodžiau tai nosis suraukė, pasijuokė kaip atsilieka nuo jų išmanaus telefono, didysis klausimas buvo kaip į kasetę daina parsiunčiama. Taigi nežinau kam čia tos kasetės tokios madingos tampa, gal nusiperka pasiklauso pavaidina orginalų ir nutrenkia kampan, vėl grįžta prie šiauolaikinės technikos. Man geriau mp3 su modernesnioms technonlgijos, o turinys tai gali būti ir atitinkamos senesnės epochos
SaMaras 2019-10-14 12:45
na jei vinilą dar galima suprasti, tai MC naudijimo niekaip nesuprantu.. na dar buvo laikas, kai jei nenorėjai drąskyti originalios auto magės dar kokią audioknygą įsirašydavai, ar kelis einamiausius gabalus į kasetę.. bet kad jau ir tie laikai seniai seniai praeityje..
Staska 2019-10-14 13:52
Negaliu patikėti, kad kasetės grįžta, papuolu ir aš į tą kartą, kuriai dar teko klausytis garso įrašų iš kasečių: žiauru kai pamenu kaip susukinėdavau atgal į kasetę juostelę pieštuką įkišęs į kasetės ratuką (kai magas pradėdavo tempti juostą), arba specialia lipnia juostele klijuodavau nutrūkusią juostą ir tas įrašo nusidėvėjimas, perklausius kasetę keliolika, ar keliasdešimt kartų . Klausau skaitmeninę muziką, jau virš 20 metų ir jokios nostalgijos kasetės man nekelia ir nemanau, kad perėjas prie kasečių, galėčiau grįžti į nerūpestingą vaikystę atgal.
daynewss 2019-10-14 14:53
Marketinginis triukas debiliukas-hipsteriams. Kažkokią atgyveną stumti kaip "VAU". O durnių visada atsiras. Ir kasetės, ir CD, ir vinilai yra atgyvena ir tik visiškas durnius gali juos naudoti.
Pažįstų keletą žmonių, kurie klauso vinilus. Perka už nesveikus pinigus aparatūrą, laidus, bet kad klausa silpsta tai jiems dzin. Aiškina kaip durneliai apie "garso kokybę", vinilo traškesį, analoginį signalą ir t.t.
Teko šiek tiek bandyti įvairų softą, skirta kompresijai ir atgaminimui audio failų. Žiūrint iš duomenų analizės (kreivių palyginimo), tai aš neįsivaizduoju kokia pas žmogų turi būti klausa, kad būnant 35-50 metų amžiaus atskirti kur analogas, o kur kokybiška skaitmena. Nesakau, kad neįmanoma, tačiau netikiu, kad pilvotas kontoros direktorius, kasdien pezantis telefonu gali atskirti garsą. Bet kai esi ligotas-kompleksuotas kvailys, tai aparatūra už 10, 20 ar 50K € leidžia save įtikinti, kad tu turi ypatingą hobį ir esi talentingas.
amas 2019-10-14 16:24
Tai va būtent. Nesamonė tas analogas. Kasetės turbūt visiška viršūnė iš šlamšto sąrašo.
Mp3 priklausomai kas klausoma tai gan nesunku atskirt jei pardaug suspausta, bet to perdaug suspaudimo irgi jau laikai praėjo, kai laikmenos buvo brangio ir vietos trūko. Geras flac dažnai būna geriausias įmanas pasirinkimas.
Jei kam traškesys nostalgiją sukelia, tai ką aš žinau.
kestutisz 2019-10-14 17:42
Tai čia ne tik dėl nostalgijos. Sena technika šiaip suteikia tokį kaip čia pasakius "supratimo" pojūti kaip čia viskas veikia kai matai kaip sukasi - ar ten adata stumdai, ar juostą bružini :) Aišku, giliau vistiek lieka blackbox'as (o kaip ta galva visgi veikia), na bent šis tas. Kokį nors seną projektorių (su juostele ar bent jau LCD) irgi įdomiau pažiūrėti nei kokį DLP kur jau viskas taip smulku, kad net nebeįdomu :)
Gediminas Jurgaitis 2019-10-15 09:33
Kasetes garsas gali buti netgi labai kokybiskas, jei turi gera grotuva, stiprintuva, koloneles ir kokybiskas kasetes. Kaseciu sukiojimai ikisus piestuka atsitinka kai naudoji nutrintas kasetes ir sudrozta grotuva. Neaudiofilai suprasti vinilo, kasetes ar juostos naudojimo negali. Tiesiog tai yra brangus hobis.
Berserkas 2019-10-15 12:47
Didžioji dalis audiofilų yra audioidiotai. Daugiau jaučia placebą, o ne kažką realiai. Nepasakytum tai ir nesuprastų jog tai ne tas pats. Tiesiog tai brangus hobis ir tik maža dalis audiofilų yra realiai audiofilų. Prilyginčiau tai kaip kolekcionavimą daugiau, tik, kad be pridėtinės vertės.
HardAxe 2019-10-15 12:54
mindaugas.vaitiekūnas 2019-10-15 13:20
Pas mane darbe kolega dar paleidžia kokią kasetę pagroti... Kad žinotumėt kaip smagu apverst kasetę, kai pasibaigia viena pusė
Arba pamenu tą jausmą kai laikai vinilą tarp delnų, pavartai...
Turbūt taip - tai tiesiog nostalgija.
Ateity gal visi lėles barškins ir nesupras tų, kuriems reiks moters - juk tiek "reikalų" su ja
HardAxe 2019-10-15 16:09
Čia suplakei astrofizikus su plokščiažemininkais.
Garso technikoje yra labai daug niuansų, bet didelė dalis diskusijų vykdoma ezoterikų, kuriem garsą ir šlepetės įtakoja
Kai kuriem prailgintojo laidas "groja", kai įvadas iki sienos dzin, nes jo nemato ir t.t.
Bet yra ir objektyvių niuansų, filtrų įtakos, kambario rezonansai ir t.t.
Berserkas 2019-10-15 18:22
Tarkim ausinės ar dar kažkas, sutinku, kad jeigu brangesnės paprastai būna geresnės (aišku ne visada, bet daug maž, priklauso nuo suderinimo ir niekas pigiai neparduos). Tai pat dar priklauso kokią muziką klausaisi. Mat nemažai yra kas garbina neutalius garsus nors tarkim kasdieniniam klausymui jos visai netinka ir tik muzikos analizavimui, aišku nėra grynai neutralių, bet kartais atrodo jog jie renkasi ausines muzikos analizavimui, o ne tiesiog mėgavimuisi. Nors išleidžia milžiniškas sumas, o nei jų profesija ir pinigų šaltinis nėra susijęs su tuom, neskaitant jog dažniausiai tokie ten ir analizuotojai būna, pasiskairo internete ir jau žinovai. Todėl vieniems muzikos žanrams reikia daugiau žemų su skaidriu Mid'u ir pnš, kitiems kitokių. Pagal juos, viskas turi būti neutralu. Kitaip šūds. Aišku yra normalių kurie supranta jog nėra geriausių ausinių ir nėra universalių viskam, vienos geresnios vienai muzikai, kitos kitoms. Didžioji dalis audiofilų jaučia geros kokybės placebo efektą, ale gali atskirti FLAC nuo 320kbps MP3, nors ten labai labai maža dalis tegalėtų atskirti su neutraliomis ausinėmis ir net net ne visada. Aišku dar yra skirtingi "audiofilai" , ne vien susije su ausinėmis, bet net jeigu ir vadinti audiofilu tai niekaip negalėčiau pritempti prie kasečių klausymo ar vinilo. Kokius tu išskyrei audiofilus tai realiai labai labai brangus hobis. Ten jau turi būti specialiai kambarys, patalpa skirta tik tam ir milžiniškos sumos eina. Nu, bet šio atveju tai dar didesnis pinigų ismetimas, nes tokiu atveju tu nei muzika analizuoji, nei kas dieną klausaisi. Daugiau smagumui, kad skamba įspūdingai, draugams parodyti, paklausyti su jais, bet ties tuo ir pasibaigia.
pupsikas 2019-10-16 23:42
Labai panašu į Z kartos nuo skaitmeninio garso atbukusi veikėja, kuris atkuriama muzika girdėjęs tik iš telefono su in-ear ausinikėmis iš alibaba uz 2$
Interasantas 2019-10-17 00:13
Pritariu. Kaip tik šia proga rekomenduoju aplankyti artėjančią audio parodą Vilniuje ir pabuvus visa to liudininku tarti savo žodį dėl tariamo placebo, Gerbiamieji. Žinoma didelė dalis (man) skambėjusios aparatūros rodos vis su kitokiu "paspalvinimu" skamba, bet gali rasti ir tokią kombinaciją, kur įsimyli ir yra įperkama. Arba, bent žinai kurio keliu turi eiti ir kokį formatą, iš kokios laikmenos klausytis.
Dėl kasečių kokybės irg deja negaliu pritarti.
Berserkas 2019-10-17 01:11
Kad aparatūra skamba skirtingai tai ir taip aišku, tačiau aš kalbu apie tą vadinamą garso kokybės placebą, tarkim FLAC ir MP3 320 kpbs. Realiai nežinau kiek daug žmonių jaustų skirtumą tarp 256 ir 320kpbs MP3. Labai panašiai ir su FLAC jeigu lygini su MP3 320kpbs. Mat jau pasiekiama tokia riba, kad nlb tu kažką ir atskirsi, net su high-end'inėm muzikos analizavimo ausinėmis ir DAC ir t.t.
Tarkim Shure SE846 aišku, kad skambės geriau nei bet kurios ausinukės su nesveikai švariu vokalu, tačiau tuo pačiu su normaliais žemais ir t.t. Niekas ir nesako, kad nesijaus muzikos švarumas, būtent tom ausinėms būdingas sureguliavimas ir t.t. Apie ką tu ir šneki. Tas ir taip aišku.
Berserkas 2019-10-17 01:14
pupsikas 2019-10-17 03:55
Jutubas su savo Shure apžvalgom nėra pats geriausias būdas plėsti akiratį ir ieškoti argumentų. Raginčiau tamsta ir kitus čia pasireiškusius skaitmenos „specus“ pasinaudoti galimybe ir tikrai apsilankyti toje Interasanto pasiūlytoje audio parodoje. Galbūt susipažinsite su idomiais žmonėmis ir heitas fiziniam formatui sumažės,. Pačiupinėsite/pasiklausysite šiek tiek kokybės. Praktinė patirtis yra gerai. Bus proga sulyginti su jūsų tėvu biudžetinėmis 90‘tuju magnetolomis, kurios jums suformavo požiūrį į analogio garso šaltinio kokybe.
Kirtiklis 2019-10-17 08:28
O tai kada atgims VHS kasetės? Ten ir "kokybės" galės paieškoti hipsteriai.
HardAxe 2019-10-17 10:27
Gali būti, kad mp3@320 skmaba pakankamai gerai, bet žinodamas gali išgirsti skirtumus. Jeigu klausai ar groja kokybiškai - neatskirsi, bet jei ieškai kažkokių žymenų - įmanoma. Kaip ir kas geriau važiuoja, benzinas ar dyzelis? Jei galvoji apie važiavimą galbūt neatskirsi, bet žinodamas į ką kreipti dėmesį iškart pasakysi
Dar gali būti, kad įranga, per kuria klausoma "netempia" tiek, kad jaustųsi skirtumas. Man asmeniškai užtenka ir 256mp3, nors ir galėčiau pasakyti, kad mėgstu kokybišką garsą.
Labiau erzina kambario įtaka ar garsiakalbių trūkumai, bet mokėti už garsiakalbius 2000+e/porą aš dar nepasiruošęs.
Berserkas 2019-10-17 13:19
Nežinau, youtube nežiūrėjau. Tik dėl to jog paėmiau populiarias ausines, iš karto pradėjai kalbėti jog iš youtube xd Man įdomu kokias pats brangiausias ausines turėjai. Na, tada vietoj Shure SE846 galima pasiimti CTM DA VINCI IX arba X, aišku kainų kategorija jau kita (stipriai kita), bet aš niekad ir nesakyčiau, kad tai šūdas. Kad tokios auksinės šūdas ir, kad brangios. Tačiau šios ausinės nėra skirta kasdienai klausytis. Nežinau kas jas pasiimtu važiuojant autiku, traukiniu ar dar kuom. Nežinau kas rizikuotu. Tokios ausinės ne tam skirta, ant anų nei ten gerų žemų nebus. Kasdieniniui klausymuisi reikia daugiau ausinių kurios skleistų warm garsą. Aišku ne per daug. Niekam nereik ten Beats ausinių
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Dienos, kurių jau nesitikėjome sulaukti - pasauliui ima trūkti kompaktinių kasečių