Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Šaras 2021-05-18 15:41
Jei nežinai kur investuot atsakymą rasi technologijos.lt.
conjurer 2021-05-18 16:02
Į nekilnojamą turtą aišku. Šį dešimtmetį turėsime nemažai su infliacija susijusių problemų, taigi verta rinktis kažką stabilaus, pririšto prie žemės.
Šaras 2021-05-18 16:16
Aš labiau apie šią eilutę, autorius praktiškai garantuoja lengvus pinigus:
conjurer 2021-05-18 16:37
Na aš Muską laikau didžiuoju kombinatoriumi, taigi pritariu šitai straipsnio vietai. Dar per anksti muskoburbului sprogti.
immortallt 2021-05-18 16:43
Burbulas sprogs, kai kažkas su pakankamai dideliais kiaušais ir pinigais pasakys "gana". O kam ir kada tai susišvies - loterija, su panašia tikimybe kaip laimėti vikingų loto.
vkv 2021-05-18 18:35
Man tai labiausiai patinka šita straipsnio vieta:
"Na, Muskui nepatinka tai, kad „Bitcoin“ kasimui sunaudojami tokie milžiniški energijos kiekiai."
Matyt, apsipirkęs pasigūglino apie tuos Bitcoinus ir... apstulbo:)
bahuriux 2021-05-18 21:04
Prisimeni 2006-2007m? Visi kalbėjo 1:1 taip kaip tu dabar, pradedant laidomis per TV, visais bankais, (su Nausėda priešaky) ir apskritai mažai žmonių buvo kurie nebūtu susidomėje NT, ar neužsiimtu pirkimu ar statybom, O aš tuo tarpu nieko nebedariau nes supratau, kad pavėlavau ir tieisog su savo babkėm laukiau geresnių laikų. Na tie "geresni" man laikai atėjo greit ir su trenksmu 2008 gale, tai 2009m kainoms NT nukritus ~40% neišlaikė nervai ir nusipirkau šį bei tą, kaip vėliau paaiškėjo paskubėjau kažkur ant metų ir nepagavau pačio pačio dugno to pasekoj permokėjau ~10%, nes mano lūkesčiai buvo, kad viskas atsigaus greičiau nei tai įvyko iš tikrūjų, bet neesmė rezultatai daugiau nei geri. Teoriškai norėjau 2008 pradžioj parduoti visą NT kurį turėjom ir nuomuotis kad ir brangiau, bet namiškiai užprotestavo išvadino mane nevispročiu, paskui iš dalies sutiko kai išdėsčiau argumentus, bet galiausiai nutarėm, kad nedarysim nieko. Nes tai buvo mano rizikinga idea fix, net man atrodė, kad tai pakankamai rizikinga.
Žodžiu, 2007-2008 pradžioj, kai sukilo NT kainos nesveikai, aš supratau, kad tai jau protu nesuvokiama ir tai nesites ilgai, o kai burbulas sprogo ir milijonieriai pradėjo žudytis kai iš 10 liko tik 1 milijonas, aš dar kartą supratau, kad tai nei jokia nežopa, pasaulis nenustos suktis ir jei kainos nukrito reikia pirkti, nes nu juk neateis pasaulio pabaiga ant lygios vietos dėl paskolų krizės. O jei ir ateis visiška absoliuti žopa, tai koks skirtumas, vistiek reikia jamti kol pigu. Kitaip sąkant dariau absoliučiai priešingai nei visa banda ir tas veikia kievieną kartą.
Tada buvo finansų krizė, o dabar turėjusi būti koronos krizė išsivystė į koronos burbulą, dėl neigiamų palūkanų ir pinigų emisijų ir tas yra gerai mano manymu, krizė buvo atidėta vėlesniam ir aiškesniam laikui kol baigsis ta nesąmonę su karantinais. Na prie to pačio, burbulas dar turi potencialo šauti į viršų nes pas žmonių dar yra užsilikę/susitaupę pinigų, bet kiek ilgai tas tesis neaišku, na gal tiek kol visokių ECB euribor ir tt. ir panašiai palūkanos bus vėl teigiamos. Jei taip pat būtu buve įlieti pinigai per aną krizę kaip dabar, jos padariniai nebūtu buvę tokie skaudūs, kokie buvo daugumai kurie darė taip kaip daro visi.
Tai va palei mano tą pačią intuiciją/įžvalgą dabartinė situacija yra ir panaši, ir kiek kitokia, bet makroekonominis burbulo lygis kažkur 2006 metų yra dabar. Beveik visos akcijos pervertintos, crypto, auksas ir tt pervertinta. Kad infliacija nesuėstu pinigų nežinau net ką patarti reikia daryti kainų analizes ir arbitražinti kas yra dar like nepervertinta šiais laikais, gal kažkokie metalai net nežinau (tik ne auksas ir ne geležis). O gal tiesiog kolkas laukti ir kai ateis laikas burbului sprogti, kai viskas pradės baladotis žemyn ne idenom bet valandom shortinti, o pasiekus dugną pirkti kaip tai įprastai ir būna rinkose. Drąsesni gali prieš burbulo sprogimą bandyti dar pirkti.
Čia tik mano pamąstymai todėl vadovaukitės savo galva, aš atsakomybės neprisiimu už šitą prognozę. Tik pamasčiau garsiai ir tikiuosi už poros metų pastatysit man virtuALAUS nepraradę krūvos pinigų, o gal net ir kūvą sutaupę/uždirbę.
immortallt 2021-05-18 21:53
Na dabar irgi kilo mintis, kad gal reikia vieną NT parduoti.
Tėvai va kaip tik savo nelikvidinį namą pardavė, bet ir pasirašė dėl mažesnio namo pirkimo sutartį iš karto.
O šiaip reikia dar stebėti NT, kas čia dėsis. Manau tik trumpalaikis burbuliukas bus, nes dabar žmonės nebeperka NT tam, kad laikyti tuščią ir vėliau parduoti, nu bent jau to nebuvo prieš gerus metus. O nuomos rinkoje, bent kol AirBnB/booking neatsigavo, nėra labai pyragai. Butą, kurį prieš COVID būtume laisvai išnuomavę, dabar teko už 30% mažesnę kainą atiduoti.
Taspac 2021-05-18 22:24
Jo jo, parduokit savo NT. Po hiperinfliacijos galėsit šuns būdą už tuos pinigus nusipirkti
immortallt 2021-05-18 22:36
Ar žinai kas yra hyperinfliacija? Nes tikrai netinkamas terminas šioje vietoje.
Mūsų atveju, būtent mūsų turto klasė augo gerokai daugiau, nei planuojamo pirkti turto klasė, iš kurios pajamos būtų kokie 80-100% didesnės, nei iš turimo, t.y. iškeisti turtą, kurio grąža kokie 3-4% į 7-8% grąžą. Plius kitos spartesnės vertės augimo prielaidos.
bahuriux 2021-05-18 22:41
Kad infliacija vyksta labiau nei įprastai, kai buvo kokie 2,5% per metus sutinku. Kad ES įvyktu hiperinfliacija peršalimo viruso neužteks, reikėtu kažko stipriau tarkim zombių apokalipsės. Beto ECB jau moka tvarkytis su "pakrizenimais".
Dar ne dabar reikia parduoti NT, 2008 metų pradžioj NT kainos vos ne pusmečiui buvo sustojusios kilti, tą aš supratau kaip ženklą parduoti, tik nerizikavau. Sekit kainas įdėmiai, kam tas aktualu.
Kitas dalykas pardavus NT nėra į ką saugiai investuoti, kad bent infliacija būtu padengta.
------------------------
Papildyta: radau neblogą burbulų indikatorių palei p/e ratio, atkreipkit dėmesį į burbulus nuo ~2000 iki dabar https://www.multpl.com/s-p-500-pe-ratio potencialo pūstis dar yra daug, bet tas burbulas sprogs anksčiau ar vėliau.
Pumper 2021-05-19 08:05
Gali sudėti į dividendus mokančias akcijas, jei žinai, kad greitai pinigų nereikės. Net ir atėjus krizei, akcijų vertė kris, bet dividendus vis tiek šiokius tokius gausi, o akcijos su laiku vis tiek atsigaus.
immortallt 2021-05-19 09:03
Aha, jei neužsilenks visai. Priklausomai kokia krizė ir kokia įmonė.
conjurer 2021-05-19 12:42
Aš norėjau pasakyti kad ilgalaikėje perspektyvoje NT gera investicija. Čia mažiau žaidimo nei su akcijom, ar kriptovienetais. Manau tai kas buvo pirkta 2007 ar 2008 ar 2009, dabar kainuoja daug daugiau nei tada.
immortallt 2021-05-19 12:46
Klysti. Kas buvo pirkta 2007-2008 dar ne viskas susilygino su dabartinėmis rinkos kainomis, bet jau daugmaž. "Daug daugiau" na tai dabar reikia dar bent 30% augimo, kad vat ir būtų vidutiniškai 30% brangiau, nei kad kas piro 2007-2008 metais.
bahuriux 2021-05-19 14:23
NT yra gera spekuliavimo priemonė taip pat, ne tik ilgalaikė investicija, jei parduosi ant max kainos ir atpirksi ant min kainos, gausis panašiai kaip shortinimas = profit. Matai nt neina nupirkti tarkim 1/200 dalies kas mėnesį už to mėnesio nt vidutinę rinkos kainą, turi pirkti visą iškarto, akcijas ar fondus ir net auksą gali pirkti po truputi vienodom sumom ir galaisiai nepraloši ilguoju laikotarpiu, nes vidutinės kainos augo ir augs visada, skaičiuojant dešimtmečiais.
Ką tik pažiūrėjau Klaipėdos miesto geografinaim vidury maždaug chruščiovkėse nuo 2016 iki dabar, kainos rovė 40-50% aukštyn, net ne nuo 2016, o daug vėliau nuo pernai gal. Jau nedaug trūksta iki 2007 metų kainų, pirkti NT dabar labai rizikinga, o parduoti dar truputi gali būti anksti, nes bandos lūkesčiai dideli, gali dar kilti kainos.
Pas žmonių labai trumpa atmintis ir atminkit, kad banda niekada nepasimoko iš savo klaidų.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elonas Muskas staiga neteko 20 milijardų dolerių - investuotojams nepatinka nuolat keičiama nuomonė