Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
LiberalusToris 2010-02-19 14:02
Em... naujos kartos "Stealth" naikintuvai. Koks nors: F-117 Nighthawk arba koks "Auroros" projektas, vykdytas JAV Didžiojoje Britanijoje, ką gali žinoti...
kiesza 2010-02-19 14:09
galetu JAV isslaptinti savo tokius dokumentus.
Kopust 2010-02-19 14:10
Bet neverta atmesti ir galimybės, kad kai kurie iš tų žmonių matė ir tikrus ne žemiškų gyvybių erdvėlaivius. Irgi negali žinoti
Kilgoras Trautas 2010-02-19 15:42
Hmmm ką gali žinoti. Gal tai taip vadinami angelai skraido. Juk didžiausios religijos krikščionybė, judaizmas, ar islamas apie kažkokius skraidančius dievo pasiuntinius kalba.
Anzuolas 2010-02-19 16:25
Noreciau, kad ten butu tikrai ateiviai... Bet matyt dauguma tikrai zmoniu sukurti aparatai
Mitas 2010-02-19 16:44
O kur rasti visą tą medžiagą?
Sauliaus 2010-02-19 17:07
cia jiem su galva gal negerai. jeigu nori tai ir mato, ir patys dar tiki tuom ka sugalvoja.Daug paasikinimu yra, bet kaip paaiskint tokius atvejus kai grupe mato ta pati nso... ?
Ligitas 2010-02-19 17:47
Tiesa slypi kažkur anapus...
werafonas 2010-02-19 18:58
Paaiškinimas: Tai NSO
Otto 2010-02-19 19:50
Būtent, kito ir negali būti, nes matyti neužtenka, reikia ir šio to daugiau, kad būtu galima teigti, jog ten miražas, ar erdvėlaivis, ar karinis lėktuvas. Antra vertus, kas tikrai pamato NSO, tas žino, kad ten nei tas, nei anas, nes jie dingdami palieka būdingą žymę.
ligonis 2010-02-19 21:26
NSO - neatpazintas skraidantis objektas(pavadinimas turbut toks, todel, kad jo nepavyko atpazint?!)
pabandykit isivaizduot save tu ateiviu vietoi: as sugebu keliaut sviesmecius su savo kosminiu aparatu, pasiekiu planeta su gyvybes formom sugebanciom organizuotis ir gamint irankius ivairius - nenoriu but pastebetas, tai pradedu siuntinet velniai zino kokiom priemonem varomus stebejimo aparatus kurie sviecia pakankamai ryskiai kad puse planetos juos pastebetu jei jie yra pakankamai aukstai... +as ne vienas cia, cia yra puse galaktikos grietineles kurie visi demonstruoja savo naujus skraidancius aparatus ir tyrineja zmoniu kiemus.
...viskas tiesiog logiskiau ir but negali...
P.S. esu tikras, kad "ten" yra kitu issivysciusiu civilizaciju, bet esu tikras ir tuo, akd visos jos nesulindo i cia pasiziuret kaip mum sekasi.
Kopust 2010-02-19 21:53
Na visos gal ir ne, bet įsivaizduok dabar žmonės gali skristi tuos didžiulius atstumus. Atrandam gyvybę, šiek tiek išsivysčiusią. Tai turbūt ir žmonės nesikištų į jų gyvenimą, bet jį stebėtų. Taip ir gautųsi, kad ne vienas laivelis, o daug laivelių skraidytų aplink planetą ir netgi pačioje planetoje (joje stengtųsi išlikti nepastebėti). Labai paprasta
kitty 2010-02-19 22:51
niekaip nesuprantu- tai spalvotos šviesęlės skraido ir sukasi,tai jau kaip paprastos žvaigždės. kaip galima šitaip suklysti?
pritariu siūlantiems išslaptinti NASA duomenis,va ten tai čiūdų būtų-bent prieš miega paskaityt ką amerikonai primąsto
bet ateiviais tikiu,būtų kvaila netikėti...
pinkiss 2010-02-19 22:54
bent dabar aisq is kur scenariju xfailams kure
thatsmeLT 2010-02-19 23:26
Dauguma matyt kliedejo, ar siaip jiem prisisapnavo, o like gal ir mate nso, koki bandomaji skraidanti aparata ar lektuva.
tikman 2010-02-19 23:40
Čia gali būti,kad ir ne ateivių darbas tie skraidantys objektai... Visi žino,kad,tarkim,USA kažką slepia,bet gal slepia visai ne kažkokius ateivius,o savo pačių karinius žaidimus.
Aišku visai logiška manyti,jog mes esam nevienintėliai šioje visatoje,būtų tikrai įdomu sužinoti kaip ir kas. Ir tokiom rimtom temom apie visatą ir kitas nežemiškas gyvybes reikia šnekėti parūkius,va tada tai minčių ir daug logiškų išvadų
laimius 2010-02-20 02:17
Kažkur skaičiau tokia idėją kad žmonės pratinami prie minties kad yra ateiviai ir jie mus stebi, t.y. kuriami filmai, paviešinama kas nors, kad žmonės priprastų prie tos idėjos ir nekitų panikos (tiesa filmai spėju nelabai padėtu, nes ten ateiviai dažniausiai bando užkariauti ). Mano asmenine nuomone, nemaižai žmonių iš prigimties nori kažko neįprasto (tarkim ateivių) ir jie tai kartais įžvelgia ten kur to nėra,tai paprastas kitaip paaiškinams įvykis, ar jiems pasivaidena. Man priimtina idėja kad susitiktumėm su ateiviais, tai būtu nepaprasta, bet kol nėra rimtų įrodymų kad jie egzistuoja po lova jų neieškau ir kažką ko nesupranti vadinti ateiviais... Bėje NSO (neatpažintas skraidantis objektas kaip visi žino), tad kodėl įškart ateiviai? Tiesiog kaip kažkas sakė ar naujas lėktuvas, o gal gamtos išdaiga. Na bent Britanija paviešina tos įvykius, vis idomu, tik koks to tikslas? Nemanau kad jie viešiną visą su tuo susijusią informaciją, ir tai daro su tikslu, o koks tas tikslas man lieka tik spėlioti.
Mitas 2010-02-20 16:57
http://ufos.nationalarchives.gov.uk/
kionig 2010-02-20 21:45
Kazi kaip cia vien anglai apie NSO prasneko ?
andriulis 2010-02-21 17:40
Na as pamenu viena ideja is kazkokio filmo. Zmones labai greitai buvo pripratinti prie terorizmo! Db bandoma pripratinti prie ateiviu. Pastaruosius kelis metus vis dazniau kalbama apie tai ir daromos prielaidos mokslininku,kad jie tikrai turetu egzistuoti. O esme tame,kad jei ju ir neaptiksim zmones bus bauginami ar dar kazkaip paveikiami. Kraus pinigeli is gynybos projektu pries ateivius ar dar ka sugalvos. Juk apie terorizma jau zmonems atsibodo klausytis. Sukurs koky skraidanti objekta,nunes pora pastatu centre dienos metu. Su kokiu lazeriniu ginklu ir va jau kovojam pries ateiviu terorizma :D
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
D. Britanija: per pastaruosius 50 metų NSO forma keitėsi