Grėsmė JAV kariniam laivynui? Nenustatyti bepiločiai orlaiviai būriais skraidė aplink laivyno eskadrinius minininkus – niekas nežino kas tai buvo (Video)  ()

Tai gali būti rimtas saugumo pažeidimas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

2019 m. liepos mėn. kelias dienas nenustatytų orlaivių grupės pasirodė šalia JAV karinio jūrų laivyno laivų ir persekiojo juos, todėl nedelsiant buvo pradėtas aukšto lygio tyrimas, sakoma pirminėje ataskaitoje. Ataskaitoje laivynas juos vadina dronais.

Aplink laivus per kelias dienas dažnai prasto matomumo sąlygomis netoli Pietų Kalifornijos kanalo salų vienu metu praskriejo iki šešių dronų. Pagal laivyno laivų žurnalus, bepiločiai orlaiviai mirgėjo žiburiais, dėl kurių buvo pradėtos atsargumo parengtys karo laivuose.

Informacija apie užsitęsusį incidentą taip pat buvo gauta naudojantis prieiga prie viešai prieinamų laivų sekimo duomenų. Dokumentinių filmų kūrėjas Dave'as Beaty'is, iš pradžių atrado esminę informaciją apie dronų skrydžius aplink laivyno naikintuvą „USS Kidd“, rašoma pranešime.

Neatpažintų bepiločių orlaivių skrydžiai įvyko netoli San Clemente salos – strateginių karinių objektų, įskaitant vieną „Navy SEAL“ treniruočių vietą, vienintelį karinio jūrų laivyno tiesioginį šaudymo iš laivų į krantą objektą ir aerodromą.

Jūrų laivyno ir FTB žvalgybos pareigūnai ir tyrėjai nedelsdami pradėjo tyrimus dėl šių bepiločių skrydžių. FTB vietos biuras Los Andžele, žiniasklaidai paviešino elektroninius laiškus, kuriuose pabrėžiamas aukšto lygio dėmesys, kurį sukėlė šis incidentas, suinteresuotoms šalims iki pat jūrų operacijų vadovo.

 

Kai kurie karinės valdžios atstovai manė, kad laivynas galėjo paleisti bepiločius orlaivius, neinformavęs apie tai eskadrinių mininkų įgulų, tačiau iš pranešime nurodytų el. laiškų nebuvo aišku, ar taip nutiko.

Patys bepiločiai orlaiviai išbuvo ore mažiausiai 90 minučių, viršydami komerciškai parduodamų bepiločių orlaivių talpą, ir nuskrido mažiausiai 100 jūrmylių (185 km).

Pagal laivo žurnalus dronai galėjo skristi tokiu pačiu greičiu kaip ir JAV esdraniniai mininkai – judėdami 16 mazgų greičiu prasto matomumo sąlygomis. Laivas dislokavo borto žvalgybos padalinį, vadinamą „SNOOPIE“ (Laivo jūrinės ar kitokios fotografijos aiškinimo ir tyrimo komanda), kad būtų galima visiškai dokumentuoti matytus dronus.

Kai tik buvo pastebėti du bepiločiai orlaiviai, „USS Kidd“ ėmėsi saugumo priemonių, apribodama ryšį laivo žurnalo skambučius „River City 1“ režimu. Vėliau dar du „Arleigh Burke“ klasės mininkai pranešė girdintys bepiločius orlaivius, o „USS Rafael Peralta“ laivo įgūla pastebėjo „baltą šviesą virš kilimo denio“.

 

Kitą naktį – liepos 15-osios vakare, vėl pasirodė neatpažinti dronai. „USS Russell“ dokumentavo sunkių bepiločių orlaivių veiklą, įskaitant paslaptingų skraidyklių kritimo aukštį ir judėjimą pirmyn, atgal, į dešinę ir į kairę.

Netoliese taip pat buvo kruizinis laivas „Carnival Imagination“, kuris informavo „USS Rafael Peralta“, kad šie dronai priklauso ne jiems. Kruizinio laivo įgula pranešė karinio jūrų laivyno laivui, kad savo apylinkėse jie matė iki penkių ar šešių bepiločių orlaivių.

Šio keisto incidento tyrimas tebevyksta, todėl karinis jūrų laivynas dar nepateikė oficialaus komentaro šiuo klausimu, tačiau pranešime teigiama, kad dar daugiau bepiločių orlaivių buvo pastebėta skrendančių prie karo laivų liepos 25 ir 30 dienomis – kai kariškiai vis dar bandė kaupti ir analizuoti informaciją apie liepos 14 ir 15 dienos įvykius. Šių nenustatytų bepiločių orlaivių kilmė tebėra nežinoma.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(70)
(5)
(65)

Komentarai ()