Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
titas 2010-04-05 23:34
tai aisku pradekim gamint automobilius pagal dvieju simtu metu senumo technologija, jau geriau kazka efektyvesnio ir naujo sumastyt
runce 2010-04-05 23:49
"Darbai tęsėsi ir pasibaigus Antrajam Pasauliniam karui iki pat ketvirtojo dešimtmečio pabaigos"
čia negerai
Alius N. 2010-04-05 23:50
Taip, pakoregavome į "penktojo". Ačiū!
KarolisS 2010-04-06 00:20
Visų pirma, straipsnį reikia skaityt iki galo - vidaus degimo variklio automobiliuose jis nepakeis.
Visų antra, dabar automobiliai gaminami pagal daugiau nei 200 metų senumo technologiją.
Sarunas 2010-04-06 01:38
Tai kad dabar automobiliuose elektronikos prikišta daug, dar nereiškia, kad automobilio pagrindinis veikimo principas yra labai daug kuo pakitęs nuo pirmųjų vidaus degimo variklių. Taip jie dabar ekonomiškesni, galingesni, tačiau veikimo principas mažai tepasikeitęs.
bahuriux 2010-04-06 11:20
Vienas is mano favoritu stirlingo variklis. Neskaiciau straipsnio, nes ir taip zinau apie juos daug. Mane labiausiai domina atvirkstinis jo veikimas kai ji naudoja, kaip silumos siurbli. Siaip stirlingo variklis yra labai arti teorinio karno ciklo todel idealus kaip silumos siurblys.
Dabar skaitykit kaip stirlingo variklis galetu pakeisti vdv. Imam elektromobili su nedidele pigia baterija, bet ilgaamze, arba dideles talpos ultrakondencatoriu baterija. Dedam paturbinta pamazinta stirlingo varikli+generatoriu kuris kraus baterija. Tas variklis turbinasi didinant jo duju slegi kad ir iki 200bar jei norit vienoj svedu gamybos jachtoj buvo toks uzturbintas. Jam tinka betkurios rusies kuras, dujinis, skystas, netgi kietas kuras jei norit
Dar atsiminiau kad buvo bandymu netgi rotorinius vankelio variklius priversti dirbti stirlingo ciklu ir tai sekmingai veike.
briedis 2010-04-06 12:10
kad berods kazkur skaiciau kad strilingo variklius naudoja/naudos saules jegaineje. veidrodziais nukreipines saules sviesa i ta varikli, kuris suks elektros generatorius.
HardAxe 2010-04-06 14:07
tai galima mašinose kaip generatorių jį naudoti. šildytume variklio išskiriama šiluma ir gamintume elektrą
kiesza 2010-04-06 14:31
jei butu gerasdaiktas jis butu ir pritaikytas sekmingai taip kaip vidaus degimo variklis, o kadangi savo nisos 200metu nerado sitas variklis vadinasi slamstas jis yra!
Makikius 2010-04-06 15:20
Jį sudėtingiau pritaikyt, tačiau didesnis naudingumo koeficientas jį dabar padaro realiu.
Taip būtų galima ilgiau išnaudoti naftą, lėčiau pereit prie atsinaujinančių šaltinių.
Epsilon 2010-04-06 18:22
Dėkui už puikų straipsnį! Sudomino, praplėtė akiratį.
qriuqriu 2010-04-06 19:23
i kamina reiks ikist kad elektra gamintu, pats tas kaime bus, reiks rimciau pasidomet...
qriuqriu 2010-04-06 20:56
o jei rimciau kur ten tie nano konstruotojai? kaip jau ir laikas butu isvyst variklius nanotechnologiju pagrindu bent buitiniam pritaikymui...nano-Stirlingo variklis visai neblogai skambetu
MarkizasBarabasas 2010-04-07 00:20
Gali plačiau apie atvirkštinio veikimo stirlingo variklį?
aš irgi svarsčiau apie jo pritaikomumą automobiliuose. Ar nebūtų kartais galima jo cilindrų galuose sudėti vožtuvus, kurie pagal kompiuterio komandas atsivertų ir įpūstų jau įkaitintą orą taip staigiai sukeldami slėgį? (tas pats ir atvirkščiai, išleidžiant dujas iš cilindro) Tokiu atveju būtų išspręsta čia minėta sūkių kontrolės problema
bahuriux 2010-04-08 09:25
Visas grozis sito variklio paprastume, nereikia jam voztuvu, duju apsikeitimas siluma vyksta rekuperatoriuje ir cilindruose, tiesa galima ir voztuvus deti bet geriau toki spec alkunini velena su rombais. Arba geriau iskarto duju turbina tam naudoti, bet abiem atvejais netiesiogiai, o tik krauti elektromobilio akumus ir sukti varikli.
As asmeniskai manau, kad automobiliams geriausia naudoti miniatiurines duju turbinas (buvo staripsnis cia idetas), del galios ir svorio gero santykio, kaip kura galima deginti betka, kas dega. O stirlingo variklius geriausia naudoti namams sildyti panaudojant grunto, arba gruntinio vandens siluma, taip isnaudojant ju tobula naudingumo koeficienta.
Tir4elis 2010-04-26 22:45
Dėkui už gerą straipsnį, tikrai praplėtė akiratį.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Stirlingo variklis - nepelnytai pamiršta inžinerijos "klasika"? (Video)