NASA dėjo tikrą sensaciją. JAV pristatytas neįtikėtinas viršgarsinis lėktuvas (Foto, Video) (1)
Debiutiniam skrydžiui ruošiamas naujas viršgarsinis lėktuvas.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
NASA paskelbė naujo „Lockheed Martin“ viršgarsinio lėktuvo X-59 nuotraukas. Remiantis JAV kosmoso agentūros pranešimu, šis orlaivis ruošiamas pirmajam demonstraciniam skrydžiui. Mokslininkai nori įrodyti, kad viršgarsiniai orlaiviai gali būti „tylūs“, rašo „Space“.
Lėktuvas pristatytas „Lockheed Martin“ bandymų poligone Kalifornijoje.
Šis naujausias orlaivis ruošiamas pirmajam NASA Questt misijos bandomajam skrydžiui. Mokslininkai nori įsitikinti, kad lėktuvas yra saugus ir paruoštas demonstraciniam skrydžiui.
Naujosios NASA misijos tikslas – parodyti, kad viršgarsiniai orlaiviai gali skristi greičiau nei garso greitis ir vis tiek būti „tylūs“. Tai yra, tokie orlaiviai, įveikdami garso greitį, gali nesukurti smūginės bangos, kaip tai daro dabartiniai panašūs orlaiviai.
1+
— OsintTV📺 (@OsintTV) July 6, 2023
❗️Report🇺🇸:
X-59 experimental supersonic aircraft completed
Developed by Skunk Works, a division of Lockheed Martin, in collaboration with NASA, the X-59 QueSST (Quiet SuperSonic Technology) experimental supersonic aircraft is fully assembled
Photo © Lockheed Martin pic.twitter.com/2V4wEhDZtn
Kai lėktuvas X-59 bus paleistas virš kelių JAV miestų, mokslininkai rinks duomenis apie žmonių reakciją į šio lėktuvo skleidžiamus garsus. Jei bandymai bus sėkmingi, šis orlaivis gali būti naudojamas ir komerciniams skrydžiams.
NASA mokslininkų teigimu, X-59 skrydžio metu viršijant garso greitį sukels tik lengvą triukšmą, panašų į užsidarančių automobilio durelių garsą.
Mokslininkai lėktuvu X-59 nori parodyti, kad skraidymas viršgarsiniu greičiu nesukels diskomforto zonose, per kurias skrendama. Kita vertus, naudojant tokį ir kitus panašius lėktuvus, padidės tiek keleivių, tiek krovinių judėjimo oru greitis.
Naujasis X-59 orlaivis yra 30 metrų ilgio ir 9 metrų pločio, jame sumontuotas vienas reaktyvinis variklis. Šis orlaivis gali pasiekti 1480 km/val. greitį 16,7 km aukštyje.
Kol kas ruošiamasi naujojo lėktuvo bandymams ir planuojama, kad kitų metų pradžioje jis pradės skraidyti virš kai kurių JAV miestų. Šių miestų gyventojai galės papasakoti savo įspūdžius apie lėktuvo skleidžiamą garsą. Visi gauti duomenys bus naudojami jo kokybei pagerinti. NASA Questt misija tęsis kelerius metus ir tik po to bus sprendžiama dėl tolesnio tokių lėktuvų naudojimo komerciniais tikslais.