Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
technologas 2010-09-18 15:11
Kvailai čia viskas atrodo. Technologinis karas aka mes dirbame daugiau ir sukūrėme geresnes technologijas. Kažkas kažkur skrenda, paspaudi mygtuką, kažkas paleidžia spindulį ir kažkas miršta. Sekanti pakopa daugmaž aiški - JAV kariai sėda prie kompiuterių ir žaidžia Counter Strike. Žaidimas valdo realius robotus, priešininkai realių žmonių vaizdas monitoriuje, belieka juos nupilti, jie mažiau šarvuoti nei robotai. Ar galima tai būtų pavadinti žmonių, kuriems nepatinka JAV santvarka skerdykla? Greičiausiai. Nežinau, man toks kariavimo būdas nėra labai jau patrauklus, kad jis padės išvengti mokesčių mokėtojų mirčių su visom pasėkmėm, visokiais tėvų protestais, tas tiesa. Dėl to čia viskas ir vystosi taip, dėl politikos, teisės skirstyti pinigus nenuskriaudžiant artimųjų. Dėl godumo.
mnv 2010-09-18 15:47
Leisk paklausti... "toks kariavimo budas nepatrauklus"? Per atstuma salint blogiecius blogai, bet akis i aki, jau automatiskai tampa gerai?
Skyciau geriau jau per atstuma, isvengi saviskiu mirciu, gal sutaupai pinigu (karius paruost kainuoja, jei mirsta - pinigai i bala), kariai nekencia nuo visokiu potrauminiu sindromu, gryze namo nezudo kitu ir nesizudo patys. Logiska, o ne kvaila.
technologas 2010-09-18 16:03
Aišku logiška. Paspaudi mygtuką ir bubum. Dėl ko afganai ir nemėgsta amerikonų, kad jie tokie technologiniai kariai. Rusus dabar daugiau geruoju mini, jie labiau suprantami buvo. Akivaizdžiai afganai dar nepakankamai Counter Strike įkirtę. Viskas būtų 0Killed jei susėda amerikonai su afganais priešais prie kompų, valdo egzoskeletus ir kovoja, laimėjęs gauna medalį. Dabar turim iš vienos pusės Apache egzosraigtasparnius, iš kitos laukinius, a la Na'vi. Kurie netgi nesikėsina į Lietuvos ar juo labiau JAV Nepriklausomybę.
Arwis 2010-09-18 16:06
Tai vadinama evoliucija. Karas evoliucionuoja. Karas kainuoja daug pinigu ir resursu, visos sios technologijos kuriamos kad kara butu galima laimeti kuo greiciau.
Rojus 2010-09-18 16:08
O kas nors pasaulyje yra brangiau už karo industriją?
mnv 2010-09-18 16:15
Man atrodo tu per daug romantiskai i kara ziuri...
Zergas 2010-09-18 16:23
pritariu technologui,amerikonai turedami toki pranasuma net negali suprasti karo baisumu,jis jiems tampa kompiuteriniu zaidimu,kai tuo tarpu kita puse yra skerdziama.ir baisiausia yra tai kad amerikonai nebijo pradeti karo kadangi zino jog patiems praktiskai nieko nebus,taigi ju agresyvumas tik dides(ka ir matome per pastaruosius 40 metu).normaliam pasaulyje karas turetu buti krastutine galimybe ginti savo salies interesus nes pradejes kara tu turesi daug zmogiskuju nuostoliu,tuo tarpu dabar amerikonai nuostoliu beveik neturi todel puola silpnesnius uz save be jokios sazines grauzaties ir tiketina jei ju karinis pranasumas augs,puolimu tik dauges
technologas 2010-09-18 16:35
Nėra. Viskas toms CS technologijoms, po to iš jų išsirutulioja civilinės, skirtos žmonių komforto didinimui. Tai kaip ir viskas. Visas žmonijos technologijų progresas susideda iš dviejų esminių dalių, pagrindinė - karo pramonė, antrinė - komfortas žmonėms, kad nereiktų vargti. Ir nesakykite kad tai nelogiška, pakanka kad Lietuva buvo nedidelė valstybė ir dėl to nedrįso priešintis, nors karo reikalams nemažą dalį biudžeto skyrė - dabar žiūrėkit ką turim, palyginus su tuomet panašiai išsivysčiusiomis Vokietija, Suomija ar Švedija. Va dėl to kas būtų jeigu būtų valstybės ir kiša pinigus kareiviams kad netektų lietuviškos pokarių duonos ragauti. Apsilankykit tose šalyse ir suprasite, kodėl maitinti savus kareivius geriau, nei svetimus.
mnv 2010-09-18 16:36
Ne nu shakes Jus gal pasiziurekit kaip DAUGUMOJE atveju vyksta tas karas pries komentuodami, kad tipo "amerikonai" kariai net nemato to karo ir ji per "atstuma" kariauja 3k irake ir 1k afganistane turbut sededami jav ir per atstuma kariaudami namuose nuo sirdies smugio del persivalgymo mire? Nuo psichologiniu traumu irgi turbut kencia per atstuma? Pavienius tegali zudyt is toli, kaip sitame straipsnyje, didziaja dali vistiek atliks pestininkai ant zemes, karo per atstuma nelaimesi.
Vazix 2010-09-18 16:41
Akivaizdu, kad Amerikai nebesvarbu pirmauti atvirame kare su didelėm armijom, o tik prieš konkrečius asmenis.
Kuo pavieniai žmonės gali būti pavojingi?
Nebent žinoma informacija, kuri labai sugadintų JAV nuotaiką.
Nenori, lad koks kinietis atskleistų jų planus pulti Aziją, mygtuko paspaudimas ir tai nebe bėda.
Mikas 2010-09-18 17:19
Labai jūs romantiškai žiūrit į karą, ieškot kas gerai, kas blogai, o kare juk visos priemonės tinkamos. Taip yra todėl, kad karas yra matematika, kare svarbu tik viena - kuo greičiau ir efektyviau pasiekt užsibrėžtų tikslų, karas yra įrankis, o įrankiui moralės nereikia. O šiaip tai karas visada yra blogai, nesvarbu dėl ko kovojama.
mnv 2010-09-18 17:34
Paklausk saves.
Kuo pavienis teroristas gali buti pavojingas?
And again, paskutinis sakinys nuzudantis.
Arwis 2010-09-18 19:13
100% sutinku su tavim. Dauguma cia komentuojanciu i kara ziuriu per daug romantiskai...
Juolabiau dar maziau supranta koki vaidmeni vaidina kiekvieno is musu gyvenime karo technologiniai pasiekimai,
Paramotoras 2010-09-18 19:45
sakykit kuri valstybe puole amerika. o ir kuri sveiko proto tauta kariaus pries situos pusgalvius. tike afgane tik irake, tiek kuveite buvo vienasaliskas puolimas. dabar beliko ispresti resursu klausima. savanoriu nebesurenka, uz pinigus brangu, o kiborgai kaip tik . pasiuntei, isvale teritorija ir vuolia. laisvas bei turtingas iskasenom plotas tavo.
mnv 2010-09-18 20:36
hmmmm
ps. Apie kokius kiborgus jus cia snekat? Is temos apie kitu planetu kolonizavima atitempet?
Freeman 2010-09-18 20:58
mobilunkas 2010-09-18 21:06
idomu kas blogiau ar kai amerikonai ginklu iveda demokratija, t.y. teisine didktatura, iszudydami vietinius, ar kai koks vietinis neapsikentes savo gimines iszudymo eina susisprogdinti amerikoj? tokie amerikos karai skatina terorizma ir kas blogiausia kad teroristais ims tapti net ir savos salies pilieciai
bahuriux 2010-09-18 21:57
Slykstu nuo tokiu temu ir kara slovinanciu komentatoriu.
qzar 2010-09-18 22:08
Baisu skaityti tokius komentarus kur tik baisu oj karas oj jav blogis ir t.t.
Karas nuo senu senoves buvo ziaurus tai gal jus norit kad su barbem zaistu ar apsikumsciuotu ir gryztu namo ? Aisku blogai kad zusta zmones del karu bet kada to nebuvo ? Be karu taip nebutume issivyste .
Kada buvo idealus pasaulis ? Kazkokie jus verksniai tas blogai anas blogai ir t.t. neturit ka parasyti gal geriau ir patyleti.
Ervinas 2010-09-18 22:33
Japonija
Tęsiant kalbą dėl karo naudos, tai manau tik dundukam gali būt neaišku, kad karas VISADA buvo tas variklis, kuriam esant vystėsi žmonija. Gebėjimas reaguoti į iššūkį, naujų technologijų, galimybių ieškojimas ir t.t. Ką jau bekalbėt apie tai, kad daugelis mūsų taip plačiai naudojamų prietaisų pirmiausia buvo pradėti naudoti karui/kare. Ta pati GPS. (čia kalbant apie mūsų laikų išradimus, net nesinori šnekėti apie senovės išradimus nes tai ir taip turėtų būti daugiau nei akivaizdu)
Be to vystantis karinėms technologijoms mažėja realaus karo grėsmė. Paradoksas, bet realybė.
Ir šiaip daug geriau kurti technologiją, kurios pagalba būtų sunaikintas tik vienas taikinys, vietoje 10 atsitiktinių aukų.
O tiems verksniams - karai buvo, yra, ir bus. To tiesiog neišvengsi. Istorija pasidomėkit šiek tiek. Pasaulis nebus tobulas tol, kol jame gyvens ŽMOGUS.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokias paslaptingas karines technologijas galima nusipirkti už 58 milijardus dolerių?