Kas atsitiks su kūnu, jei mėnesiui atsisakysite cukraus  (1)

Mėnesiui atsisakyti cukraus gali atrodyti nelengva užduotis, tačiau teigiami savijautos pokyčiai bus verti pastangų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasaulyje, kuriame saldumynai slypi už kiekvieno kampo, mintis mėnesiui atsisakyti cukraus gali būti labai bauginanti. Tačiau nauda, ​​kurią gausite vėliau, verta laikinų aukų ir apribojimų. Apie tai rašo „Only My Health“.

Energijos lygio padidėjimas

Vienas iš pirmųjų dalykų, kurį pastebėsite atsisakę cukraus, yra energijos antplūdis. Nors cukrus greitai suteikia energijos, dažnai po jo ji smarkiai sumažėja. Be nuolatinių cukraus kiekio kraujyje svyravimų jūsų energijos lygis stabilizuojasi, todėl visą dieną jaučiatės energingesni ir žvalesni.

Nuotaikos gerinimas

Cukrus yra susijęs su nuotaikos svyravimais ir sutrikusia pažinimo funkcija. Išbraukę jį iš savo mitybos, galite pagerinti nuotaikos stabilumą ir psichinį aiškumą. Cukraus sukeltus pakilimų ir nuosmukių kalnelius pakeičia stabilesnė ir subalansuota emocinė būsena.

Svorio netekimas ir sumažėjęs potraukis maistui

Mėnesiui atsisakius cukraus, be ypatingų mitybos apribojimų galima numesti iki kelių kilogramų. Saldūs maisto produktai dažnai turi daug tuščių kalorijų, o jų pašalinimas sumažins bendrą suvartojamų kalorijų kiekį. Visų pirma, cukraus atsisakymas padeda reguliuoti alkio hormonus, sumažinti potraukį nesveikam maistui ir skatinti sveikesnius mitybos įpročius.

Švari oda

 

Cukraus vartojimas yra susijęs su uždegimu, kuris gali prisidėti prie odos problemų, tokių kaip spuogai. Atsisakę cukraus pastebėsite, kad oda tapo daug švaresnė ir jos spalva sveikesnė.

Geresnė burnos ertmės sveikata

Cukrus yra pagrindinė dantų ėduonies ir dantenų ligų priežastis. Vengdami saldžių desertų ir gėrimų, sukursite sveikesnę aplinką dantims ir dantenoms. Privalumas bus tai, kad jūsų odontologas tiesiog padėkos jums per kitą apsilankymą.

Miego kokybės gerinimas

 

Cukrus gali paveikti organizmo gebėjimą reguliuoti miegą. Cukraus atsisakymas gali pagerinti miego kokybę, padėti greičiau užmigti ir pagerinti miego kokybę. Gerai pailsėjęs kūnas ir protas yra būtini bendrai sveikatai ir gerovei.

Atsisakyti cukraus mėnesiui iš pradžių gali būti sunku, tačiau jei laikysitės plano, patirsite daug teigiamų padarinių sveikatai. Į savo racioną būtinai įtraukite visaverčio, ​​daug maistinių medžiagų turinčio maisto, kad padidintumėte cukraus atsisakymo naudą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(10)
(1)
(9)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)