Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Tarkvinijus Išdidusis 2010-11-11 18:49
Na, jo, sakyčiau, kad ganėtinai "rafinuotas" serijinis žudikas, turėjęs savo moto ir tuo išsiskyręs nuo kitų "žemiškesnių" maniakų (Tedo Bandžio tarkime arba OJ). Spėju, kad tų laiškų niekas taip ir neiššifruos, nes ten (mano manymu) nėra kodai - tai paprasčiausios sąpalionės, išvedžiojimai, kurie gimė nesveiko žmogaus pasąmonėje (tad, tik jam vienam yra žinomi tikrieji tų kodų variantai).
Nors, iš esmės nesutinku su straipsniu, kad tai bene žinomiausias serijinis žudikas. O kurgi pasidėjo Džekas Skerdikas, siautęs Vaitčepelyje, Karalienės Viktorijos laikais? Jo irgi niekas nesugavo, nors įtarimų būta įvairių - nuo miesto valkatos (nors, tai gan nelogiška, nes žudikas darbavosi vos ne kaip chirurgas) iki aristokratijos luomų, pačioje monarchijos širdyje.
P.S. Per kažkokią televiziją teko matyti dokumentinį filmą, kad "Zodiaką" 2002 metais sugavo, nors irgi, sakyčiau, kad nesąmonė, nes tas bičelis, kurį federalai sugavo, buvo ganėtinai jaunas (~25 - 30 metų). Tad, sakyčiau, kad mėgdžiotojas.
P.S.S. Parašykit, jei kas iškodavot "Zodiako" laiškus
faktas 2010-11-11 19:10
Tame ir problema, kad visi juos dievina. Spauda rašo, cituoja ir t.t. Tai įkvepia naujus maniakus.
/-:
Arwis 2010-11-11 19:54
Klaida yra kad isvis spauda apie juos raso ir skiria jiems demesio. Tai juos motyvuoja. Redaktorius leisdamas tokiai publikacijai eiti i pirmus puslapius is dalies prisideda prie kito nuzudymo.
Niekaip negaliu rasti saltinio, taciau labai zymus JAV psichologas dirbes su ne vienu serijiniu zudiku apie sitai klabejo interviu.
Redaktoriai tokiuose scenarijuose yra labai akli sakydami kad visuomene turi teise zinoti. Tai ir motyvuoja naujus nuzudymus na bet toks jau tas pasaulis, jai visi logika ir irodymais vadovautusi gyventume daug geriau.
Tiesa as pilnai sutinku su tuo ka jis pasake.
Sloth 2010-11-11 19:58
Serijinių žudikų būdavo dar prieš atsirandant Mass Media. Jei nebus kalbama per tv, tai bus kalbama mieste, tarp paprastų žmonių, legenda vienaip ar kitaip bus sukurta... O žmonės nepaaiškinamus, keistus, kraupius įvykius mėgsta, nes tai atitraukia nuo kasdienybės. Todėl apie kažkokį serijinį žudiką visi kalbėtų, net jei ir žinotų, kad būtent tai jį skatina. Taigi žudikų bet kokiu atveju bus
Tas_pac 2010-11-11 20:22
Įkvėpė mane :|
Partizanas 2010-11-12 01:20
na, kalbant apie džeką skerdiką, tai jis savo nusikalimus vykdė daug anksčiau nei šitas žudikas, todėl lygint tiesiogiai juos gal ir nebūtų galima. juk nusikaltimų tyrimo technologijos daug pažengė į priekį per tą laiką. tačiau panašumų yra labai daug. būtent visą populiarumą šių žudikų sukūrė spauda. galima įtarti ir sąmokslų teorijų užuomazgų.bet jei zodiakas tikrai egzistavo galiu pasakyti, kad jis tikrai buvo intravertas mėgstantis dėmesį, tačiau ne tokį dėmesį, kaip dauguma supranta.
bypasser 2010-11-12 09:43
buvo visai neblogas
evaldass444 2010-11-12 14:15
as manau taippat kaip arwis .juk tiems zudikams mano manymu labai patinka tas demesys.tai juos ir skatina.
Tarkvinijus Išdidusis 2010-11-12 16:18
Em, nebūtinai. Kažkur yra tekę skaityti rimtų psichologų, dirbusių su serijiniais žudikais (ne ta prasme, kad kartu dirbusių, o analizavusių juos) straipsnius, kuriuose teigiama, kad dėmesio troškimas jiems tikrai nėra dominuojantis faktorius, o netgi atvirkščiai - jo nėra iš viso.
Kiek atsimenu, straipsniuose buvo rašoma, kad tokie žmonės jau nuo pat mažų dienų (tarkime nuo 5 metų) socialiniame gyvenime reiškiasi visuomenei nepriimtinais būdais: būna uždari, agresyvūs, netolerantiški, pradeda reikštis patalogiškumas, o kartais ir apatija aplinkiniams dalykams, kurie normalius žmones dažnai ir patraukia sustoti ir pažvelgti. Bet, kas įdomiausia, šeima to nepastebi arba dedasi nepastebinti, o tai reiškia, kad arba šių vaikų šeimos yra tokios pačios (familly business?), arba tie vaikai jau nuo pat mažų dienų geba užsimaskuoti (įsilieti į visuomenę).
Aišku, faktoriai lemiantys tai kol kas nenustatyti. Koks Froidas manytų, kad tai lemia užslėpti pasąmonės troškimai arba vaikystėje patirtos traumos. Kiti (tarkim koks Adleris), kad tai lemia socialinė gyvenamoji aplinka...
Tad, noras būti pastebėtiems čia tikrai nėra esminis faktorius. Veikiau jau, kad tas asmuo (žudikas maniakas) jaučiasi esąs Dievu (didybės manija aukščiausios klasės) ir tada jo poreikiai smarkiai keičiasi. Aišku, jis juos geba užslėpti.
Na, bet čia tik psichologiniai išvedžiojimai...
jordanbn2 2010-11-13 09:50
Sifras - senoviniu ir siuolaikiniu alfabetu misinys + keli savo sukurti simboliai, Naudojama beveik visa finikiečių abėcėlė, ir dar is to laikmečio kazkas paimta iš persu ,arameju jei neklystu, visų jų pavyzdžiai yra TSRS didžiojoje enciklopedijoje. Sėkmės šifruojant.
Dėl psichologijos tai jie būna kiek kitokie nei visi - gal labiau užsidarę, keistesni bet ne žudikai. Žudikais juos padaro aplinkiniai. Kaip jaustis žmogui kai aplinkiniai jį atstumia ir panašiai, Tarkim aspergerio sindromą turintieji laikomi silpnapročiais ir atitinkamai su jais elgiamasi, nors jie dažnai būna gana aukšto intelekto. Žmogui sužlugdomas gyvenimas - na jis nori keršyti, natūralu.
zfroidas 2010-11-13 20:05
seip tas tekstas nutraukoj vidury su mazom raidelem virs raidziu yra isverstas kaip matosi kas tyngi skaityt citata:
" ...i like killing people because it is so much fun it is more fun than killing wild game in the forrest because man is the most dangerous animal of all to kill is somethinggi..."
Kieshux 2010-12-09 04:42
Maladiec filmas, zodiakas, paziurekit kas dar nematet,... siaip idomi taktika jo:)
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Neišaiškintos paslaptys: "Zodiako žudiko" kodai