Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2011-02-12 09:37
Mikrobu programavimas manau žymiai sudėtingesnis nei programų programavimas. Juo lab, kad ne viska žinome apie DNR. Man dar neteko girdėti kad kas nors sukurtu programą be jokių trukumų. Programose visada pasitaiko vietų kurių programuotojas nenumatė, ar nenumatė kažkokių aplinkos sąlygų. Dėl ko programa veikia klaidingai arba visai neveikia, dėl ko virusai gali apkrėsti kompiuteri. O DARPA įsivaizduoja, kad sugebės užprogramuoti mikroorganizmus taip, kad jie atliktu tik tai ko ji nori? Tai šiuo metu tikrai neįmanoma.
Tačiau kurti ir bandyti tai padaryti tikrai verta, nes jei žmonija bijotų jog jos naujas atradimas/išradimas sunaikins pasaulį, vis dar gyventume akmens amžiuje. Nes pirmykštis žmogus butu bijojęs užkurti laužą, kad nesudegintu visos planetos
Nerkus 2011-02-12 09:59
Gal galima tiesiog sukurti gyvybe ne anglies pagrindu, kaip dabar esanti, bet pvz silicio, ar kokiu kitu elementu. Arba dnr grandine susukti i kita puse. Padaryti taip, kad musu ir nauja gyvybe negaletu ir net neturetu galimybes daugintis.
nondescript 2011-02-12 10:03
na jei ne Pentagonas kurtu, galbut ir sureaguociau teigiamai o dabar tokios karines technologijos tikrai didelio pasitikejimo nekelia
BishopaZ 2011-02-12 20:37
Taigi bandom kurti kazka panashaus kaip Stargate SG1 "Replicators". Net ju kurejams saugikliai nepadejo...
kiesza 2011-02-12 22:15
Manau givybe galetu egzisyoti amzinai tik tuo atveju jai ji butu nepriklausoma nuo vandens.
Justas116 2011-02-12 22:15
Na jei nesugebame dar DNR visu funkciju issiaiskinti, tai kurti nauja sintetine gyvybe, juo lab paremta siliciu yra tikrai ne musu jegoms. Ne tik turetume perdaryti pati DNR, bet ir daugeli kitu medziagu. Kol kas mokslas tik spelioja, kad gyvybe gali buti paremta silicio junginiais (speliojimai pagristi silicio biochemija), bet kol kas mes nebuvom susidure su tokia gyvasties forma.
Kaukas 2011-02-12 22:35
Na su tuom sutinku. Vargu ar kažkoks gyvis tebūnie jis būna nemirštantis nuo senatvės, gali sukelti kažkokią grėsmę žmonijai. Kai tik jis taptų pavojingas, būtų sunaikintas be didžiulio vargo manau. Na su sąlyga, kad tai nebūtų dar vienas žmogaus organizmui pavojingas virusas. Tačiau tai jau galų gale neturi nieko bendro su tų organizmų neva nemirtingumu.
punktyras 2011-02-12 22:55
Tai kad mikrobai ir taip nemirtingi - jie juk nemiršta nuo senatvės. Pasidalina į du identiškus organizmus ir toliau gyvena. Jei sąlygos pasidaro atšiaurios - tampa sporomis ir laukia savo valandos
BishopaZ 2011-02-13 00:41
varge tu mano...
kur pasakų prisiskaitei ?
kas iš to, kad dnr "iššifruotas", jei vis dar nežinoma kam kuris genas ar genų rinkiniai reikalingi ir ką jie lemia? deja tokia dabarties realybė
be to dabartinis mokslas net nežino, kada ir kodėl vieniems tam tikri genai aktyvuojasi, o kitiems ne, nors aktyvavimosi mechanizmus jau daugmaž išsiaiškino (apie tai berods national geographic ar geo rašė pernai).
Taip, kad kol mokslininkai pilnai šiuos dalykus išsiaiškins tu ko gero spėsi ir kojas pakratyt.
Alchi 2011-02-13 02:59
Nematau reikalo bijoti Pentagono. Visgi ta pati DARPA padėjo išrasti internetą.
Be to, manau tokie mikroorganizmai būtų didelis žingsnis žmonių nemirtingumui išrasti.
Kai taip pasuki, nėra jau viskas taip blogai
Nerkus 2011-02-13 19:30
maziausiai ko reikia, tai zmoniu nemirtingumo... nebent visus zmones uzkres susinaikinanciais virusais ir tie virusai kartu sunaikins ir zmones. tada gales buti zmoniu nemirtingumas, kol tu reikalingas tai dar gyvas, o kai nebereikalingas - "isjungiamas" mygtuko paspaudimu. aisku dabar ta pati galima padaryti sautovo ar kokio nors kito ginklo pagalba.
Nerkus 2011-02-13 20:43
siaip tai sutinku, kad savo DNR nesuprantam, o ka ten jau kalbeti apie kitokia gyvybe. Bet atsizvelgiant, kad siam projektui skirti tik 6 mln $ tai su tokiai pinigais per daug nenuveiksi, su tokia suma tik darbo gaires nusistatyti, aeities vizijas ir susipazinti su tokio pobudzio literatura na dar koki nors smulku bandymuka padaryti.
vyge 2011-02-13 21:14
Nerkus :D Jei jau su tiek pinigų tai viskas ką gali padaryt, matyt būtum puikus biurokratas, panašūs savivaldybėse sėdi :D:D
Nerkus 2011-02-13 21:41
buvo projektas, ar tik ne pacios DARPA'os, uz 20 mlrd $ nustatyti kas geriausiai gali aptikti sprogmenis ir paaiskejo, kad šuo. aisku tyrimu metu buvo labai daug vertingu duomenu. o cia uz 6 mln $ pagal tave ruosiasi nauja gyvybe sukurti? Aisku gal jau darbas vyksta 20 metu ir cia tie pinigai tik darbo uzbaigimui, bet jei cia tik darbo pradzia, tai sie pinigai iseis darbo kripciu nustatymui, koncepcijom, ateities prognozem ir analizei ir pan, gal dar keliem pilotiniam projekteliam tam tikru metodiku sukurimui ar atidirbimui ir pan.
faktas 2011-02-13 22:04
Organizmai nuolat mutuoja. Jei mutacija įvyks kažkuriame to "saugiklio" gene, tai galės daryt, ką tik nori, neišjungs... O jei dar įgys atsparumus visokius, tai išvis... Kad jie bus naudojami gamtoje, tai netikiu, bet kur nors pramonėj gal ir pritaikys.
Sinister 2011-02-14 20:39
Menka klaidelė: ""
edgarasf123 2011-02-15 08:13
Pamastyk biski, kas nutiktu kai visa zmonija taptu nemirtinga. Ir tai zemej per didele populiacija. O kai dar nemirtingumas, tai isvis uzdusime cia. Todel kurti nemirtinguma zmonijai nera gera ideja.
Genius 2011-02-15 22:16
Nemirtingumas yra labai gerai tai labai palengvintu kosmines keliones kuriu viena is problemu yra trukme!
punktyras 2011-02-15 23:41
Po pirmų 200 metų pasikartų iš nuobodulio. Nors tiesa, kosmose pasikarti sunku dėl nesvarumo
Lafa 2011-02-17 10:50
Jau jei išrastume žmonių nemirtingumą, tai nemanau, kad būtų sunku sugalvoti veiklos kosmose.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Nemirtingi“ mikroorganizmai - kas gi galėtų atsitikti blogo?