Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sloth 2013-10-07 09:32
Įdomus požiūris į visuomenės senėjimo fenomeną. Vis tik, iš kitos pusės, seni žmonės, dėka sukauptos patirties ir įgytų įpročių dažniausiai yra konservatyvūs ir retai kada ieško naujų, nepatikrintų sprendimų ir metodų. Todėl manyčiau, kad senėjimas gali sukurti kultūrinę, socialinę stagnaciją.
punktyras 2013-10-07 16:31
Antra vertus, kai trūksta informacijos/patirties, gresia dar didesnė stagnacija ir degradavimas – reikia bandymų ir klaidų metodu iš naujo ieškoti kelių ir sprendimo būdų, kuriuos senieji žmonės jau rado. Kai yra senų žmonių, yra nuo ko atsispirti ir eiti tolyn, tęsti misiją nuo ten, kur ankstesnioji karta pabaigė.
Šiaip jau, seni žmonės nesiranda iš niekur, jie buvo jauni anksčiau. Todėl manau, yra kažkoks ribinis jaunų/senų žmonių santykis populiacijoje, kurį į vieną ar kitą pusę pastumia gyvenimo sąlygos, aplinkos įtaka. Kaip straipsnyje ir pažymima, vien jaunuolių visuomenė nėra tokia gera, kaip visuomenė ir su vyresnių žmonių dalimi.
Swift RR 2013-10-07 17:11
Ha, šitame nuopolio amžiuje gyvenimo trukmė tiktais mažės. Pirmi mirs GMO maisto ir kt. amerikietiško šlamšto prisivartoję amerikiečiai ir kt. likusio pasaulio vartotojai, t.y jų karta. Dabar geriausias laikas pasaulio istorijoje būti vaikais, tėvais ar seneliais?
Anaiptol, įsigalėjus visokioms juvenalinėms justicijoms, feminisčių buriams, gėjams, 21 amžius nėra palankiausias būti vaikais, tėvais ir seneliais. Aplamai, tai nepalankus metas būti žmogumi, reikia būti vartotoju. Palankiausia buvo 20a. antroji pusė, tai ir buvo visos žmonijos aukso laikai palyginus su kitais laikais. Šiame amžiuje buvo pasiekti didžiausi žmonijos laimėjimai, o dabar mes einam regreso keliu. Mūsų technologijos tobulėja tik iš didelės inercijos, kuri vėliau ar anksčiau sunyks, jei niekas nesikeis. Ir aš taip galiu drąsiai teigti, nes pats vis dar tebesu žmogus, o ne išprotėjęs ir išsigimęs senato libertaras.
Sloth 2013-10-07 17:44
Nežinau ką vartoji, bet siūlyčiau mesti, nes nusibaigsi anksčiau už visus tavo mitologizuotus GMO vartotojus, gėjus ir feministes.
Būtent tokie regreso pranašautojai iš esmės ir yra patys didžiausi progreso stabdžiai, savo konservatyvių pažiūrų užtemdytomis akimis nematantys nei faktų, nei to, kas dedasi aplinkui.
Dar reikia pridėti, kad toks akivaizdus narcisizmas neša ir į didybės maniją, iš serijos "visi idiotai, aš vienas protingas". Todėl, atsiimu anksčiau išsakytą teiginį, kad kažką vartoji. Šitas atvejis panašesnis į psichinį sutrikimą.
vanduo4 2013-10-07 18:58
Pritariu tau. Progreso stabdymas tikrai priklauso ne nuo amziaus. Pasiziurek y komentarus ir pamatysi kiek skepticizmo. Ir tikrai nemanau, kad cia komentuoja seneliai. Na senais as laikau tep apie 50> - ju poziuris tikrai skiriasi nuo siuolaikinio jaunimo.
Swift RR 2013-10-07 21:01
Aš esu studientas, taigi jaunimas.
technologas 2013-10-07 22:33
Aš kaip senas (>30) tai pasakysiu, kad deja jis yra teisus.
Žmonijos klestėjimo (ekonominio, o ko mums dar reikia - aka geras gyvenimas) metai buvo apie 1978 metus.
O dabar (ne, man dar stovi ) - namai popieriniai, mašinos greitai nusibaigiančios, aplamai, dirbk, pirk š ir mirk
O į temą tai taip, pažiūrėjęs praeitin matau, kad įgijau patirties, enciklopedinausi, jei taip galima išsireikšti.
Tai taip, bet šiandienos progrese labai daug neigiamų momentų, sakyčiau, nekokybiškų
O jei elektronikos (CPU ir pan.) progresą vertinat kaip civilizacijos - man jūsų tiesiog gaila
Sloth 2013-10-07 23:00
Jei manai, kad interneto suteikiama žodžio laisvė yra niekas - man gaila tavęs.
Jei manai, kad milžiniškas progresas žmogaus teisių srityje yra niekas - man gaila tavęs.
Jei manai, kad progresas švietime, kuomet galimybę įgyti išsilavinimą turi didžioji dalis planetos, yra niekas - man gaila tavęs.
Jei manai, augantis saugumas gatvėse yra niekas - man vėlgi gaila tavęs.
Jei manai, kad lyčių lygybė yra nesąmonė - man dar kartą tavęs gaila.
Juokinga skaityti, kuomet apie kultūrinį nuosmukį kalba tie, kas nei tuo labai domisi, nei realiai jiems tai įdomu. Svarbiausia papiešti kažkokį liūdną mitologizuotą, baubų prikištą paveikslą.
Niekada žmogus pasaulyje neturėjo tiek laisvės kažko siekti, kažkuo domėtis, plėsti akiratį, keliauti ir pažinti kitas kultūras, bei kitus požiūrius, galų gale išreikšti save ir būti tokiu žmogumi, kokiu jis nori būti. Na ir kas, kad didelė dalis visuomenės yra besmegeniai kurie nemato nieko už dirbk, pirk, mirk ciklo ribų, tai yra jų asmeninis pasirinkimas. Galimybes tvarkytis savo gyvenimą taip, kad norim patys turim visi. Ir jūsų šlovinamoje praeityje tos galimybės buvo žymiai ribotesnės nei yra dabar.
Finalfour 2013-10-08 12:00
Sloth absoliuciai teisus. Liudna tik, kad i toki technologiju tinklapi butinai uzklysta kazkokie fanatikai, isplautom asmenim personos kaip swift. Swift teiginiai kaip tik ir yra tipiskas isplautu smegenu pozymis. Jokiu faktu argumentu nieko, tik TIKEJIMAS kad yra tai kaip jis sako. O girdeti ka tau sako kiti moki? Pasverti argumentus logiskus ir juos argumentuotai atmesti sugebi? Tau ka tik argumentuotai isaiskino, kodel gaminami nekokybiski ir trumpai tarnaujantys daiktai.
Speju pats swift neraso cia komentaro su senu 1995 metu aidos ibm 286. Juk senas geras, kokybiskas ir net VEIKIA! Ar tu jauti skirtuma tarp daikto kuris veikia ir tarp daikto, su kuriuo gali atlkti uzduotis komfortiskai, greitai ir maloniai? Visada naujesnis/greitesnis/grazesnis/galingesnis tai atliks geriau nei senas bet patikimas ala.
Itariu swift tiki kad ir usa nebuvo menulyje, kad 911 pati usa suorganizavo ir savo dvynius nugriose, ar kad usa irake kariavo del naftos. Tipiski itikejimai tokiu personu deja...
Swift RR 2013-10-08 12:25
užkliuvo šis teiginys, visas kitas šio asmens komentaro turinys nedomina.
Šios naujosios kartos problema ir yra tame kad ji nevertina to ką ji turi.
Sloth 2013-10-08 14:19
Kodėl nedomina? Gal todėl, kad nepatogu atsakyti? O gal todėl, kad tiesiog nežinai atsakymo?
Politinėj teorijoj esi tūlas grybautojas miške.
Kas liečia kalbą apie daiktus, tai man keista, kad tu prieštarauji pats sau. Vienur neigi materialią kultūrą ir ją menkini. Taip, materialioji kultūra blogai, sutinku, bet būtent daiktų ribotas tarnavimo laikas žmonėms leidžia vertinti žmones labiau, negu, kad daiktus. Bet tu dabar jau teigi, kad reikia vertinti tai ką turi - ir kalbi šioje vietoje apie daiktus. Tai apsispręsk.
Finalfour 2013-10-08 19:01
To Swift:
tiesos megejau tu, o kaip su logika? Va tau faktas pamastymui:
USA karui irake isleido daugiau, nei kainuoja visa iki paskutinio laso irake esanti nafta. Kokia logika kariauti del resurso ir isleisti daug daugiau nei kainuoja ta resursa tiesiog nupirkti?
W3rtas 2013-10-08 22:22
Sloth, +1.
Taiklūs tavo komentarai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Ilgas gyvenimas padarė žmones žmonėmis