Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2013-10-20 16:33
Wow, koks inteligentiškumas. Tai tau aliuminis irgi paradoksas? Aliuminis yra 100% perdirbamas. Tai yra paimi aliumininę skardinę ir iš tos pačios skardinės padarai naują, pilną skardinę.
Ličio jonų akumuliatoriuose degeneruoja pagrinde anodas su katodu (ar tai vienas iš jų), o ne pats litis. Tiesa, tu sužinojai šiandien "holy fuck" frazę ir varai per visus galus bei galvoji, kad esi labai protingas (taip daro iki 9 metų vaikai).
Riveter 2013-10-20 16:43
Deviltry, bandysiu nusileist iki tavo kvailumo lygio ir paaiskinti tau suprantama kalba. Pirma iki kol pagaminamas automobilis tiek elektromobilis, tiek vdv bus sunaudojama ir ismetama plius minus tas pats kiekis s.. i aplinka. Bet toliau vdv gauna i vartus, nes elektromobilis naudoja energija tiesiai is elektriniu, o vdv reikia dar vienos tarpines dalies, tai yra naftos perdirbimo gamyklu, kurios i aplinka ismeta tikrai daug to meslo, o toliau bevisko, dar ir pacios vdv vaziuodamos ismeta to pacio meslo. Tai reiskia jog elektromobiliai yra dvigubai svaresni, nei vdv. Priedu kaip jau kazkas minejo, is diddziausiu blogybiu reikia pasirink mazesne. Todel as bent jau rinknciausi, jeigu butu galimybe, elektromobili kaip tesla.
mobilunkas 2013-10-20 20:21
ekologiskiau yra tas daiktas kurio gamybos kaina plius eksploatacijos kaina yra mazesne, kas is to kad nusipirksiu super ekologiska automobili uz milziniska kaina, taciau mano sumoketi pinigai uz automobili nueis pardavejui, kuris nusipirks reaktyvini lektuva ir juo skraidys naudodanmas mano pinigus, ar pastatys cheminio ginklo gamybos imone uz mano sumoketus pinigus ir t.t. Reikia ziuret kur veliau dar nueis mano pinigai. jei kalbet tik miesto ribose tai elektromobilis yra superekologiskas, ko nepasakysi vertinant uzmiescio situacija, nes gamyklos deginancios angli veikia uzmiesti, liti kasa uzmiesty, elektromobiliu kapines irgi greiciausiai bus uzmiesty
Shinigami 2013-10-20 20:40
Hmmm, kažką nusikalbėjai. Taip išeina, geriau nieko nepirkti. Nes jei nusipirksi duonos kepalą, ir tavo pinigai nueis pardavėjui. Už kuriuos tas pardavėjas pastatys itin taršų chemijos fabriką. Ta duona bus itin ne ekologiška. O jei dar pagamins cheminį ginklą, tai tą duona bus masinių žudymų kaltininke, o tu kaip pirkėjas busi to bendrininkas. Taigi gausi iki gyvos galvos sėdėti kaleime už masines žmogžudystes.
Anonymous 2013-10-20 22:09
Dalis tiesos dėl kainos yra. Kuo didesnė suma, tuo daugiau reikėjo atlikti neekologiško darbo jai uždirbti
Egidijus 2013-10-21 01:21
Aš tik pasigedau vertinimo apie didžiulius kiekius eksploatacinių skysčių naudojamų VDV ir nereikalingų elektromobiliams, tokių kaip alyvos, tepalai ir aušinimo skysčiai. Juos pagaminti ir utilizuoti taip pat reikalinga energija, pačių skysčių patekimas į aplinką taip pat labai žalingas (bet ne žalias ).
punktyras 2013-10-21 09:27
Esu tikras, tepalų reikia ir elektromobiliams – nebent nekontaktiniai magnetiniai guoliai būtų sudėti Bet taip, alyvos didžioji dalis nereikalinga, o kur reikalinga, tai nors nedega ir į orą nepapuola.
Egidijus 2013-10-21 11:53
Minty turėjau išimtinai VDV eksploatacinius skysčius, alyvą ir aušinimo skystį, elektromobiliams to tikrai nereikia. Dar galima pridėti filtrus, kurių gamyba ir utilizavimas taipogi žaluma nedvelkia. Žvelgiant globaliau visų tų bendrai sunaudojamų gėrybių kiekiai suformuotų įspūdingus kalnus, ką bekalbėti apie sunaudojamus energijos kiekius jiems gaminti ir utilizuoti.
Skirtingų elektrinių taršą sieti su elektromobiliu, mano nuomone, absurdas apskritai, tai elektrinių problema, ne automobilio. Taip gaunasi, kad Lotynų Amerikoje spirituku varomo autobuso "žalumas" priklauso nuo kukurūzų auginimo ?Jei auginami arklių, o ne traktorių pagalba, tai labai žalias autobusas?
sub 2013-10-21 13:51
Čia manau visiems aišku, kad deviltry nusišnekėjo ir elektra varom iautomobiliai yra ekologiškesni. Pagal pačio deviltry pateiktus skaičiavus:
VDV: automobilio ir jo detalių gamybai naudojama elektra + vd kuru varomas + vd kuro gavyba, gamyba ir pristatymas.
Elektra: automobilio ir jo detalių gamybai naudojama elektra + elektra varomas.
Skirtumas tas, kad elektra gaminama visur, o vd kurą išgauna ir gamina ne visur. Plius pamišta, kad vd kuras yra tiekiamas, kadangi ne visi jį sugeba išgaut/pasigamint. Na ir tiekiamas transportu kuris pats naudoja vd kurą.
Kaip bežiūrėsim vdv gauna į kaulus ir smarkiai.
laimius 2013-10-21 22:48
Gaila čia jokių skaičiavimų nepateikta, būtų įdomu pamatyti kiek pats pagaminimas labiau teršia, ir baterija po kiek laiko keisti reiks -tas ir tai skaičiuojant reikia atsižvelgti. Man kažkodėl elektromobiliai ir hibridai atrodo labiau reklaminis triukas negu tikra nauda - ypač kai jie gana sunkūs ir hibridai kuro naudoja beveik daugiau už įprastus. Taip pat kaip ir keisti senas mašinas į naujas dėl naujų standartų atitikimo. Iš esmės nuimtu pvm ar net paremtu keitimą senų katalizatorių į naujus manau tvarkinga senesne 10 m mašina jei neuždrožta ne kažin kiek daugiau teršia. O jei dar senesnis modelis lengvesnis ir pravažiuojama tik 20-30k per metus kažin ar naujo auto minimali ekologija atsvers pagaminimo taršą.
Pakėlus JAV kuro kainas iki Europos ir paspaudus tausoti resursus žinoma nauda būtų didesnė, gal persėstu į mažesnes ir vaikščioti pradėtų - nes toks vaizdas kad tik europai rupi ekolgija valstybių mastu.
Grįžtant prie elektromobilių - nors labiau norėčiau matyti vystant suspausto oro, vandenilio ir kitas mano manymu draugiškesnes aplinkai technologijas (dėl tikėtina mažesnio svorio, ekologiškesnės auto gamybos),
bet elektromobiliai jei net nėra itin ekologiškesni - pati idėja daug perspektyvesnė už VDV -ten max galim naudot biokurą -bet vis teršiami miestai, smogas. O elektromobiliams - jei pavyks sukurti efektyvesnes baterijas, ar bent ekologiškesnę pamaina licio baterijoms ir elektrą gaminant vien iš atsinaujinančių šaltinių (teoriškai technologijos jau tai leistų -tad tolimoje perspektyvoje) - turėtume 0 taršos auto.
immortallt 2013-10-21 23:47
laimius, tau atrodo, kad suspausto oro, vandenilio būdas kaupti energiją draugiškesnis aplinkai? Think again. Energijos nuostoliai milžiniški. O šiaip iš esmės tai vis tiek elektromobiliai, tik energijos kaupimo būdas kitas. Dar toliau, nereikia pasiekti 0 taršos, užtenka sumažinti 70%
Justas116 2013-10-22 00:30
Kaip tik tą norėjau paminėti. Pasako, kokią taršą gauni gamindamas elektriniams automobiliams energiją, bet kiek taršos padaroma traukiant energiją iš žemės gelmių vidaus degimo varikliams tai nepaminėjo...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kokio žalumo iš tiesų yra Tesla?