Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2013-10-22 02:04
Kai tik lėktuvas nusileidžia, tuoj iš krepšių pasigirsta visas choras pypsėjimų - absoliučiai niekas neišjungia savo mobiliakų. Kažkaip lietuvių lėktuvai nekrenta...
fugslidy 2013-10-22 03:00
Tie pypsejimai yra telefono įjungimo garsai.. Žinutės, kad atvykai į kitą šalį, pypsėtų prieš lėktuvui nusileidžiant..
andriulis 2013-10-22 09:27
Ką reiškia pypsėtų prieš tai? Būtėnt, kad pasigirsta pypsėjimai tik nusileidus, nes aukščiau ryšio nėra, o besileidžiant ryšys atsiranda, bet užtrunka kelios minutės kol gauni sveikinimo sms.
Jei neklystu, Mitų griovėjai paneigė šitą mitą apie mobilaus galimą pavojų lėktuvo skrydžiui. http://www.imdb.com/title/tt0793195/
immortallt 2013-10-22 10:59
Mhm, įjunginėja mobiliakus telepatiškai Gal lėktuvu nesi skridęs?
Shanti 2013-10-22 11:47
AP0323 2013-10-22 11:57
atsarga gedos nedaro, jeigu sumazina problemu su lektuvo iranga, verta isjungti, visada isjungiu. manau isimtinais atvejais gali paspartinti beiseinancios is rikiuotes irenginos problemas. o mitu griovejai tai sou, popsas ir nevisais ju paneigimais galima 100% tiketi...galima pasakyti, kad ir alkoholis nevisada vairuojant pridaro problemu...
fugslidy 2013-10-22 14:01
Aš pagal melodiją atskiriu kur telefono įjungimas, kur sms ar koks kitas notification. Nebent yra žmonių kurie įjungimo melodiją ir smsams naudoja...
Source: per šį savaitgalį skridau 3 kartus.
Arns 2013-10-22 14:23
šiaip naujuose telefonuose yra skrydžio rėžimas, kuris atjungia anteną, bet pats prietaisas lieka veikti. Gal dauguma tokiu palieka veikti per skrydį?
R2D2 2013-10-22 14:26
Nu nežinau, skridau iš Maskvos į Kiprą, tai nusileidęs telefone radau visų šalių, per kurias praskridome, sveikinimus, tipo "sveiki atvykę į ..."
immortallt 2013-10-22 14:31
Su kuo skridai? Nes na gyvenime teko skraidyti, ir esu pamiršęs telefoną išjungti, tai nieko panašaus nebuvo. Tiesa, visada 140 vietų lėktuvai, kurie skrenda gerokai virš 3km aukščio.
gy 2013-10-22 21:51
dar kitas svarus paaiškinimas, kad leidžiantis ar kylant svarbu orientuotis aplinkoje ir sekti įvykius. Kokio netikėto įvykio metu kažin ar kas norėtų gauti per galvą iš parskrendančio 3kg nešiojamo kompiuterio.
punktyras 2013-10-22 23:09
Manai, tam, kad kompiuteriu būtų galima gauti per galvą, jam būtinas interneto ryšys?
vanduo4 2013-10-23 00:24
- Tai vadinasi neteisingai susieji reiskinius ir ju priezastis. Aisku zmones pradeda yjungineti telefonus, bet taisykles tai draudzia iki pat letuvoe sustojimo momento. O kai keleiviai tai daro akivaizdziai, stiuardeses buna, kad prieina ir pareikalauja isjungti;
- tad pypsejimas yra is neisjungtu telefonu - aukstai nera rysio, o nusileidus truputy uztrunka kol susisiekiama su vietine stotimi ir gaunama zinute. Man man visada pranesimai ateina tik nusileidus ant zemes.
vanduo4 2013-10-23 00:27
- Tai straipsnyje ir raso, kad yra nauja paslauga, kai pakilus lektuvu, galima naudotis internetu per lektuve ytaisytus siustuvus. Tad ir gavai sveikinimus is visu rysio zonoje buvusiu stociu.
gy 2013-10-23 10:23
ne apie ryšį turėjau mintį, o apie visų elektroninių prietaisų naudojimą. Įsivaizduokim avarinis nusileidimas ir kas nors prie durų žaidžia kompiuterinius žaidimus visiškai nesiorientuodamas aplinkoje.
elio 2013-10-23 16:38
Tai miegot gal irgi uždrausti reikia? Gi irgi nesiorientuos iš miegų prabudęs žmogus pagal tavo logiką.
Tmas 2013-10-23 16:47
Yra taisyklė pilotams, kad nusileidus žemiau 3000 m (10 000 pėdų) negali būti jokių pokalbių, išskyrus tuos, kurie susiję su lėktuvo pilotavimu. JAV keleto lėktuvų pilotai pažeidė šią taisyklę ir tai baigėsi tragiškai.
immortallt 2013-10-23 17:49
Jei katė kirs tau kelią, tai tau nepasiseks. Keletas žmonių to nesiklausė ir tai baigėsi tragiškai.
punktyras 2013-10-23 18:07
Kelią kertančios katės spalva niekaip negali nulemti tragiškos baigties (detonuoti miną gali ir balta katė ir šuo ir kas tik nori). Jei galvosi, kad perbėgusi katė tau lems nelaimę, nelaimės įvykimo tikimybė padidėja – smegenys užimtos savo įsitikinimų patvirtinimo priežastimis. Čia panašiai, kaip su dievu – jis nieko negali padaryti, jeigu juo niekas netiki.
Tuo tarpu pašaliniai pilotų pokalbiai gali turėti ir turi tiesioginę įtaką skrydžio saugumui, nes vėlgi, atitraukia dalį smegenų pajėgumų pašaliniams užsiėmimams (pokalbiui), mažiau pajėgumų palikdamos pagrindiniam užsiėmimui – lėktuvo valdymui tupiant ar kylant.
immortallt 2013-10-23 19:56
Nu aš surašiau tokioje pačioje formuluotėje, kaip ir jis. Dvejoju, ar taip jau nepersimeta keliais žodžiais. Ir tas pasakymas "tragiška baigtis" yra emocinė manipuliacija čia. Aišku įtakoja bet koks dėmesio atitraukimas kokybę.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl lėktuve turime išjungti elektroninius prietaisus